Girlscene Forum

Girlscene => Liefde & Boys => Topic gestart door: Seemxx op 05 januari 2020, 19:19:05

Titel: Gezocht: mannenfluisteraar ;)
Bericht door: Seemxx op 05 januari 2020, 19:19:05
Heyhey,

Soms begrijp ik echt helemaal niets meer van jongens...
Ik ben een meisje van 19 en ben aan het daten met een jongen van 24, nu ongeveer 3 maanden. En ik denk dat we heel goed bij elkaar passen en we hebben het erg gezellig :) soms is het leeftijdsverschil een klein dingetje wel.
Naar mijn idee zijn we allebei heel erg serieus over ‘ons’ en ik denk dat het niet heel erg lang gaat duren voordat het officieel gaat worden (tenminste dat dacht ik) We kunnen super goed met elkaar praten en ook intiem passen we erg goed bij elkaar.

Ik merk alleen wel dat hij zich steeds afstandelijker gaat gedragen, terwijl ik net dacht dat we dichter bij elkaar waren gekomen... Het is voor mij eigenlijk heel erg plotseling gegaan, want twee weken geleden had ik nog al zijn vrienden en huisgenoten ontmoet etc..

En nu duurt het soms wel een dag voordat hij op mn berichtjes reageert. Hij is wel gewoon vaak online, en soms opent hij mn berichtjes wel maar reageert hij nog steeds niet (of heel laat).
Ik ben een super nuchter persoon, dus zocht er eerst niet veel achter. Maar ik weet dat hij in een hele rustige fijne periode zit dus door drukte zal het niet komen...

En ik ben heel erg aan het twijfelen over wat ik moet doen.

Aan de ene kant wil ik hem zoveel mogelijk ruimte geven en laat ik hem gewoon zijn gang gaan en wacht ik af.
Maar aan de andere kant vraag ik me af of hij misschien juist meer moeite vanuit mijn kant verwacht/wil en of ik dus juist initiatief moet gaan tonen..

Ik heb geen idee waarom hij zich wat terughoudender opstelt...
iemand die weet wat er zou kunnen zijn of wat ik zou kunnen doen? Het is niet dat hij koud of kil reageert (wanneer hij eindelijk reageert) dus ik wil niet te veel overdrijven in zijn terughoudendheid maar ik vind het toch een beetje weird...

Kusjesss

Titel: Re: Gezocht: mannenfluisteraar ;)
Bericht door: sabinevee op 05 januari 2020, 19:54:25
heey! helaas heel herkenbaar van toen ik nog datede (of hoe je dat ook schrijft  :hamer:) ... mannen....  heb je hem al gevraagd of er iets is? liefs!
Titel: Re: Gezocht: mannenfluisteraar ;)
Bericht door: esje op 05 januari 2020, 22:51:31
Haii, ik heb toevallig hetzelfde meegemaakt en voor mij is dit niet goed afgelopen juist doordat ik te erg ging stressen en hem ging vragen wat er was. Daarom zou ik ook wat anders doen tgen hem als ik jou was zodat hij merkt wat hij doet. (Hard 2 get) en hem dus vooral niet pushen