Girlscene Forum

Girlscene => Liefde & Boys => Topic gestart door: Fashionnova op 23 december 2014, 00:42:22

Titel: Gebruikt
Bericht door: Fashionnova op 23 december 2014, 00:42:22
Hey ik begin dit topic omdat ik graag advies wil en dat zeker wel kan gebruiken. Dit is een misschien een ingewikkeld verhaal maar ik begin bij het begin. 1,5 jaar ontmoette ik een leuke jongen 17 jaar (ik was 18). We chillde met wat vrienden en hij stelde zich als enige voor samen met zijn beste vriend. Hij had een leuk en lief gezicht en hij had iets wat me aan trok. Misschien omdat hij zo beleefd was? De hele avond hebben we een staarwedstrijd gehouden. Ik heb zijn nummer weten te krijgen van een vriend van mij en ik had de moed verzameld om een app te sturen. Weken gingen voorbij en het ging helemaal goed. Hij was super lief alleen zag ik hem niet heel vaak. De zomervakantie kwam eraan en mijn moeder was 2 weken op vakantie en hadden en ik en mijn broer het huis voor onszelf. De laatste dag van haar vakantie was hij bij mij thuis alleen. Hij wilde verder met me gaan maar ik was nog maagd en ik schrok ervan dat hij opeens deze stap wilde nemen. Ik snapte niet waarom want we waren best wel onschuldig bezig met elkaar. Ik durfde hem niet te vertellen dat ik nog maagd was maar ik had zo'n geluk dat mijn moeder thuis kwam! (wat ik dus helemaal vergeten was :0) haha. Na dit incident wist ik niet meer hoe ik over ons dacht . en ik ben al zo'n type dat als het tot relaties aankomt er gelijk mee kapt. I don't know why though!! Maar oke dus had ik hem verteld dat ik het niet meer zag zitten omdat ik vrij wilde zijn. Dit was deels bullshit. Hij wist nog steeds niet dat ik maagd was. Dit gebeurde in augustus einde van de zomervakantie. Daarna hebben we nog wel een paar keer gezoend maar hij was er ook klaar mee. Te veel drama denk ik hahah

Dit is dus 1,5/1 jr geleden gebeurd.

Maar 2 maanden geleden kwam ik hem tegen met uitgaan en hadden we een goed gesprek over van alles en nog wat. Ik appte hem die nacht weer dat ik het gezellig vond om hem weer zo te spreken. Ik heb serieus een jaar lang nog gevoelens voor hem gehad en dacht veel aan hem. maar dus begonnen we met appen en ik kreeg elke dag een goedemorgen tekst van hem. We hadden gezoend en hij wist niet wat hij wilde omdat hij net uit een relatie kwam. Hij wilde geen relatie zei hij. Heb trouwens ook nooit gezegd dat ik een relatie wilde. Hij was zo onduidelijk over zijn gevoelens maar ik liet het. We bleven praten en flirten. Vorige week hadden we weer gechillt en waren we uitgegaan. Hij was dronken dus ik liet hem mijn huis in. (hij kon nauwelijks fietsen). En van het één kwam het ander. Yup ontmaagd door hem. Ik had hem ervoor wel verteld dat ik maagd was btw.

Nu komt het mooie. Hij wilt niks met me. Ook nadat hij seks met mij heeft gehad en mij heeft ontmaagd. Hij wist dat ik maagd was en het dus speciaal voor mij was. Maar hij doet alsof het niks is. Ik vroeg hem waarom we elkaar zo weinig zagen. Hij wist t niet en gaf dit toe. Hij vond het alleen leuk om met mij te praten voor de gezelligheid. wtf.

Ik heb nog zijn shirt en ik weet niet wat ik ermee moet doen. Ik praat niet meer met hem en soms heb ik echt van die momenten dat ik moet janken. Wat moet ik met zijn shirt doen? Wat moet ik sws met hem doen? Ik ben zo boos op hem. Het voelt echt alsof hij mij gebruikt heeft. Ik heb een verhaal gehoord over dat hij zijn ex heeft gebruikt zodat hij zelf ontmaagd kon worden. En ik maar denken dat hij zo beleefd en netjes is . HA dus not. Grootste sukkel dat ik ooit heb ontmoet en dit zie ik nu pas als hij mij ontmaagd heeft. Lekker dan.

Ik ben zo down over wat er gebeurt is. Ik mis hem niet maar ik haat dat het zo allemaal is afgelopen.

Ik ben slecht in mijn gevoelens uiten dus ik weet niet of dit allemaal duidelijk is beschreven sorry daarvoor. (en dit is niet eens alles)
Titel: Re: Gebruikt
Bericht door: MagicRebelFairytale op 23 december 2014, 00:45:23
Ik vind het heel erg dat je je zo kut voelt, maar hij heeft aangegeven dat hij geen relatie wilde. Jij hebt ook niet aangegeven dat je wel een relatie wilde. Bovendien heb je hierin zelf toegestemd, lijkt mij. Dus dat je daar nu spijt van hebt, is eigenlijk niet zijn fout.
Bericht door: Fashionnova op 23 december 2014, 00:53:23
Thanks hier heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar waarom zou je een meisje elke dag appen (hij heb geen ene dag gemist) zonder any feelings? Hij wilde btw rustig aan doen.
Bericht door: SimpleAShell op 23 december 2014, 09:33:44
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je een beetje naïef ben geweest
En dacht dat je hem met sex wel kon inpakken.

Dat werkt niet bij jongens, als deze je niet willen, willen ze je na de sex ook niet.
Sex is voor hun vaak meer lust, dan liefde.

Maaaaaaar als het op de moment goed voelde, waarom zou je spijt hebben.
Ik zou me er niet zo druk over maken.
Bericht door: kopjechino op 23 december 2014, 10:57:34
Thanks hier heb je eigenlijk wel gelijk in. Maar waarom zou je een meisje elke dag appen (hij heb geen ene dag gemist) zonder any feelings? Hij wilde btw rustig aan doen.

Ik denk niet dat hij geen gevoelens heeft maar hij wilde gewoon een leuke tijd zonder verplichtingen. Dat heeft hij gewoon tegen je gezegd dus ik snap ook niet wat je nu verwachtte eigenlijk. En als hij het rustig aan wilt doen komt er misschien vanzelf een relatie van?
Bericht door: STITCHES op 23 december 2014, 11:24:14
Ik denk niet dat hij geen gevoelens heeft maar hij wilde gewoon een leuke tijd zonder verplichtingen. Dat heeft hij gewoon tegen je gezegd dus ik snap ook niet wat je nu verwachtte eigenlijk. En als hij het rustig aan wilt doen komt er misschien vanzelf een relatie van?
Bericht door: JARxOFxHEARTS op 23 december 2014, 11:54:27
Klinkt misschien achterlijk, maar misschien moet je er niet teveel over in zitten.
Volgens mij (wat ik hier teruglees) zit het je meer dwars dat HIJ je eerste is geweest, terwijl je dat liever met iemand had gedeeld die echt om je gaf. Je bent in hem getrapt.
Misschien vind je dat erger dan het feit dat ie enkel seks wilde van je, en geen relatie.

En ja, het is lomp wat hij doet, en totaal niet classy, en zo ga je niet met mensen om.
Maar dat hoef jij hem niet te leren.
Jij moet enkel jezelf leren, om hierboven te staan.
Ja je eerste keer was niet zoals in je dromen (en vooral wat daarna gebeurde - dat hij geen interesse meer toont) en hij is dus duidelijk niet jouw ware.
Denk maar zo: hij heeft jou voorbereidt op de juiste boy.
Probeer hier een les uit te trekken en ga verder. Zorg dat de volgende keer dat je seks hebt, met een fantastische jongen is, waar jehelemaal gek op bent, en waarvan je weet dat hij dat ook op jou is.
Doe die eerste keer gewoon spreekwoordelijk over.
Bericht door: Nova op 23 december 2014, 14:18:42
Het is wel lullig, maar hij was al duidelijk over dat hij geen relatie wilde. Dus dat jij alsnog seks met hem gehad hebt en er nu spijt van hebt, kan hij niet veel aan doen.
Bericht door: Dauntless op 23 december 2014, 15:15:50
Ik vind het heel erg dat je je zo kut voelt, maar hij heeft aangegeven dat hij geen relatie wilde. Jij hebt ook niet aangegeven dat je wel een relatie wilde. Bovendien heb je hierin zelf toegestemd, lijkt mij. Dus dat je daar nu spijt van hebt, is eigenlijk niet zijn fout.

Dit ja. Uit je verhaal te lezen had je best kunnen weten dat hij alleen seks wilde en geen relatie. Je had hem ook kunnen afwijzen en dat heb je niet gedaan. Ik denk niet dat je het hem heel erg kunt kwalijk nemen, maar meer jezelf. Ik denk dat je je nu maar even rot moet voelen/ uit moet huilen en dan proberen je erover  heen te zetten.
Bericht door: Gothic Lunacy op 23 december 2014, 15:36:26
Zoals hier al vaker is gezegd.. Je wist dat hij geen relatie wilde.
Je had het zelf ook af kunnen kappen.
Bericht door: Kraplapje op 23 december 2014, 15:36:42
Je kunt jezelf wel voor je kop blijven slaan, maar daar wordt het niet beter van. Het is gebeurd, het was wellicht niet verstandig, maar accepteer deze levenservaring op den duur.
Bericht door: Eden op 23 december 2014, 21:28:17
Bericht door: Eefiye op 23 december 2014, 21:29:38
Het is wel lullig, maar hij was al duidelijk over dat hij geen relatie wilde. Dus dat jij alsnog seks met hem gehad hebt en er nu spijt van hebt, kan hij niet veel aan doen.