Girlscene Forum

Girlscene => Liefde & Boys => Topic gestart door: Anoniem2717 op 01 augustus 2017, 08:53:28

Titel: Cadeau voor vriend (18)
Bericht door: Anoniem2717 op 01 augustus 2017, 08:53:28
Hallo allemaal,

Voordat ik aan mijn eigen verhaal begin, zal ik dit eerst maar melden. Ja, ik heb gezien dat er officiële topics zijn. Ja, ik heb op Google heel veel gezocht naar ideëen. Alleen iedere jongen is anders. 9/10 ideëen vond ik niet passen bij mijn vriend. Vandaar wilde ik zelf een topic maken.

En ik wil de personen die dit lezen alvast hartstikke bedanken om de moeite te nemen om deze long ass paragraph van mij te lezen!

Mijn vriend wordt 6 september 18! Inderdaad, nog iets meer dan een maand wachten. Ik heb vorig jaar last minute cadeaus gekocht en ik heb toen met enorme stress gezeten, haha.

Het is dus vakantie en ik was mij ontzettend aan het vervelen vorige week en besloot om op YouTube te gaan zoeken naar wat ideëen. Ik had dus een hele leuke zelfgemaakte kaart gezien. Ik ben vrij creatief en vind het leuk om ook zelf dingetjes in mekaar te frutselen. Ik heb besloten die kaart ook te maken (en het is een leuk eindresultaat geworden). Denken jullie dat jongens het leuk vinden om zefgemaakte kaarten te ontvangen?

Vervolgens heb ik een app gedownload waarin ik alle ideëen op een rijtje kon zetten, maar zoals jullie al kunnen bedenken waren dit er niet veel.

Nu heb ik wel één vrij groot cadeau voor hem kunnen regelen: JBL Xtreme speaker. Mijn vader is de baas van een reperatiebedrijf. Zij repareren mobieltjes, tv's, computers enz. Mijn vader heeft toen voor mijn broertje en mij zo'n speaker kunnen regelen (en hier ben ik dankbaar voor). Toen ik dit mijn vriend vertelde, was hij heel jaloers. En dat bracht mij dus op het idee om aan mijn vader te vragen of hij ook zo'n speaker voor hem zou kunnen regelen. Ja, dat kan hij en daar is hij nu mee bezig.

Nu wil ik nog iets melden. Dit stuk tekst hierboven heeft geen enkele bedoeling tot opschepperij of iets in die richting. Ik wil graag uitleggen dat ik de speaker zelf dus niet heb gekocht en inderdaad gratis heb gekregen. Ik vrees dat er anders mensen mij voor gek verklaren, aangezien zo'n speaker iets van €300 kost.

Voor een cadeau erbij dacht ik aan happy socks. Ik weet dat hij hier een paar van heeft en hoor van jongens uit mijn vriendenkring dat het best fijne sokken zijn.

Als een derde idee dacht ik aan een aantal Axe producten, maar ik vind dat altijd zo basic, begrijpen jullie?

En dat waren dan mijn ideëen. Niet heel veel, maar het is wat. Nu was mijn hoofdvraag of jullie mij konden helpen met ideëen.

Hier wat algemene informatie: wij hebben al een 1 jaar en 4 maanden ongeveer. Hij begint nog niet aan zijn rijbewijs (ik wel trouwens, super zenuwachtig!). Wij worden beide eerstejaars studenten op HBO.

Mijn vriend gaat naar de sportschool. Hij heeft volgensmij alle benodigheden wel. Ik heb hem nooit iets horen zeggen over iets dat hij nog nodig heeft voor het sporten. Misschien hebben jullie ideetjes in deze richting? Zo niet, maakt niks uit!

Qua gamen doet hij niet heel veel. Of in ieder geval, ik denk dat hij er niet heel vee aan doet. Hij gamed niet wanneer ik er ben. Dus ik dacht dat ik alles in de game richting maar kan wegstrepen. Behalve als een van jullie een leuk idee heeft natuurlijk!

Mijn moeder heeft ons voor het krijgen van onze diploma een soort date gegeven. Aan hem een Pathe GiftCard en aan mij twee bonnen van Happy Italy! Daarom wil ik voor zijn verjaardag niks kopen qua uitstapjes.

Ik heb btw een heerlijk luchtje voor hem gekocht van Bruno Banani? Volgensmij schrijf je het zo, haha.

Als jullie leuke ideëen hebben, laat het mij zeker weten! Daar help jij mij ontzettend veel mee!

Super bedankt voor de moeite die jij hebt gestoken in dit bericht. Sorry hiervoor, haha. Je moet weten dat ik het echt enorm waardeer!

P.S. Doordat ik de speaker gratis kan weggeven - maar het toch een grote geldwaarde heeft - wil ik de rest van de cadeautjes en niet te grote geldwaarde hebben. De HappySocks en het luchtje zullen hier dan nog buiten vallen, maar voor de rest zou ik kleine cadeautjes willen geven.

P.P.S. Lingerie setje is al gescoord. Dit was trouwens onbewust, haha. De Hunkemöller heeft op het moment hele grote sale en ik zag een leuk setje hangen. Niet wetende dat ik die dus ook op zijn verjaardag aan kan doen! 😄
Titel: Re: Cadeau voor vriend (18)
Bericht door: watermelon op 01 augustus 2017, 12:31:27
Maar als ik het goed begrijp heb je al een JBL Xtreme speaker, happy socks, axe producten en een luchtje. Zijn dat niet genoeg cadeau's?  :fieuw:  (En een zelfgemaakte kaart vind hij sowieso leuk!)

Ik heb mijn vriend voor zijn 21ste verjaardag mee uiteten genomen bij Humpfreys en voor zijn 22e verjaardag zijn we gaan zwemmen in een subtropisch zwemparadijs van Centerparcs. Je hoeft niet heel veel cadeau's te geven voor zijn verjaardag. Hij zal hier al blij genoeg mee zijn!
Bericht door: always op 01 augustus 2017, 12:58:52
Ik denk dat je inderdaad nu al genoeg hebt. Al zou je alleen de speakers, sokken en luchtje met kaart geven heb je al voldoende. Hij hoeft toch niet te weten dat die speakers jou niets gekost hebben. hoewel ik zonder die speaker, de sokken en het luchtje ook al genoeg zou vinden.
Bericht door: Asella op 01 augustus 2017, 13:42:14
Ik zou de sokken of het luchtje bewaren en een andere keer geven, gewoon als verassing omdat het kan :) Je hebt een super mooi cadeau en daar iets persoonlijks bij, dat is gewoon al super leuk!

Bij cadeautjes geven gaat het niet om de waarde hiervan, het maakt niks uit dat je er niks voor hebt hoeven te betalen! (Ik zou je vader de sokken geven voor de moeite haha!)
Bericht door: Saartje<3 op 01 augustus 2017, 14:18:19
Maar als ik het goed begrijp heb je al een JBL Xtreme speaker, happy socks, axe producten en een luchtje. Zijn dat niet genoeg cadeau's?  :fieuw:  (En een zelfgemaakte kaart vind hij sowieso leuk!)
Bericht door: Anoniem2717 op 02 augustus 2017, 17:47:49

Ik heb mijn vriend voor zijn 21ste verjaardag mee uiteten genomen bij Humpfreys en voor zijn 22e verjaardag zijn we gaan zwemmen in een subtropisch zwemparadijs van Centerparcs. Je hoeft niet heel veel cadeau's te geven voor zijn verjaardag. Hij zal hier al blij genoeg mee zijn!

Ja, een beetje veel haha! Maar hij wordt maar een keer 18 en wilde hem deze verjaardag even lekker verwennen. Ik hou het sowieso alleen hierbij. Ik heb inmiddels de axe producten ook (was een actie bij de Etos). De speaker wordt geregeld, dus ik ben alleen nog even aan het nadenken over die happy socks. Misschien is het leuker als ik die Happy Socks voor kerst of zoiets geef.
Bericht door: Anoniem2717 op 02 augustus 2017, 17:49:48
Ik denk dat je inderdaad nu al genoeg hebt. Al zou je alleen de speakers, sokken en luchtje met kaart geven heb je al voldoende. Hij hoeft toch niet te weten dat die speakers jou niets gekost hebben. hoewel ik zonder die speaker, de sokken en het luchtje ook al genoeg zou vinden.

Hij weet dat ik die speaker voor niks kan krijgen, vandaar voel ik mij een soort van verplicht er wat bij te kopen, snap je? Ik weet dat het om het gebaar gaat hoor haha! Ik heb dan een gevoel alsof ik niet genoeg moeite er in heb gestopt.
Bericht door: Anoniem2717 op 02 augustus 2017, 17:53:19
Ik zou de sokken of het luchtje bewaren en een andere keer geven, gewoon als verassing omdat het kan :) Je hebt een super mooi cadeau en daar iets persoonlijks bij, dat is gewoon al super leuk!

Bij cadeautjes geven gaat het niet om de waarde hiervan, het maakt niks uit dat je er niks voor hebt hoeven te betalen! (Ik zou je vader de sokken geven voor de moeite haha!)

Daar heb jij inderdaad een punt. Ik denk dat ik die sokken beter voor kerst kan geven. Dan is het weer er ook geschikt voor! Luchtje heb ik wel besloten erbij te geven, samen met de Axe producten en de speaker. Denk jij dat hij het leuk gaat vinden?

En leuk dat je het zegt! Ik heb mijn vader wel bedankt, maar misschien is een kleinigheidje voor hem ook leuk.
Bericht door: cheese op 04 augustus 2017, 10:32:58

Niks meer aan veranderen, hoe je  het nu hebt bedacht!

Super leuk!