Girlscene Forum

Girlscene => Food & Sport => Topic gestart door: cintaxo op 23 maart 2020, 12:03:14

Titel: Billen zijn zooo plat
Bericht door: cintaxo op 23 maart 2020, 12:03:14
hoi allemaal, ik heb heel youtube afgezocht maar kon niks vinden.
ik ben laatste tijd bezig met mijn workouts en ik merk wel verandering qua buikspieren, armen etc. maar het probleem bij mijn kont is:
ik heb letterlijk GEEN vet daar, het is alleen maar bot ofzo. daarom als ik het train, werkt het ook niet omdat er niks is dat zich kan vormen..
is het überhaupt mogelijk om dan een grotere kont te krijgen of denken jullie van nee helaas ..🥺 en nee ik doe dit niet voor anderen, maar ik doe het omdat ik gewoon geen strakke kleding aan durf en het voelt gewoon niet goed :(
Titel: Re: Billen zijn zooo plat
Bericht door: Oceaan op 24 maart 2020, 20:02:59

Er zitten spieren in je kont hoor haha, en die kan je gewoon trainen voor een mooiere kont. Maar laat je niet misleiden door al die insta fitness models met dikke konten, die hebben naast dat ze intensief trainen vaak ook hun kont laten opvullen met chirurgie.
Bericht door: Traveler op 27 maart 2020, 22:04:55
In je billen zitten inderdaad gewoon spieren dus dit valt te trainen. Echter heb je veel geduld nodig en is het allemaal niet zo fancy als op Instagram. Als je platte billen hebt zul je niet ineens hele grote billen krijgen, hoeveel je ook traint.
Bericht door: clairex op 10 april 2020, 21:08:37
Dat er niet veel vet zit maakt niet uit haha (is juist goed lijkt me), je traint juist je spieren (niet je vet), dus je kont kan wel degelijk groter worden als je je spieren daar blijft trainen!!
Bericht door: cherrypie op 08 juni 2020, 02:00:45
Ik heb met hard trainen sterke bilspieren opgebouwd, je moet goed eten en consistent zijn met trainen. Zo kom je er sowieso! Doe even onderzoek naar jouw lichaamstype, of je snel/langzaam aankomt, volg wat fitnessaccounts op YouTube met goede trainingen en maak een plan. Als je er hard voor wil werken kun je een hele mooie komt 'bouwen' door te sporten :) Ik spreek uit ervaring. Een tip is BootyKing op Youtube
Bericht door: Ronniethh op 31 augustus 2020, 08:10:11
Je kunt idd gewoon je bilspieren trainen. Goede oefeningen om je billen te trainen zijn squats en hip thrusts, vooral die laatste werkt heel fijn. Je kunt ze ook met extra gewicht doen, met behulp van zo'n zware schijf, om zwaarder te trainen. Ik volg veel video's van Chloe Ting op youtube die heeft wel fijne workouts. Success!
Bericht door: Hanny op 31 augustus 2020, 11:41:29
ik heb ook echt super platte billen.. Heb heel veel oefeningen en andere dingen geprobeerd, maar heb er nu wel vrede mee. Hoop dat het voor jou wel lukt!
Bericht door: Lize op 13 september 2020, 16:48:44
uiteindelijk is het ook heel belangrijk dat wanneer je die oefeningen doet voor je billen je ook genoeg eiwitten eet om ervoor te zorgen dat je daadwerkelijk spieren kan kweken. Je kunt online genoeg sites vinden die advies geven voor de hoeveelheid eiwitten je moet eten als je spieren wilt kweken. Dus lekker chloe tingen (of Pamela reiffen of Sydney cummingsen ) en goed veel eiwitten eten.
Bericht door: fitgirlangella op 14 september 2020, 15:37:29
In de billen zitten meerdere spieren en die kan je met de juiste training wat voller en ronder krijgen. Dit betekent niet dat iedereen een Kim K. Kont kan krijgen door te sporten. Iedereen is anders gebouwd en de een zal dus een dikker achterwerk hebben dan de ander. Elke dag deze spiergroep trainen en alleen maar squads als oefeningen doen gaan je niet helpen. Wissel met het trainen de spiergroepen af en gun je lichaam ook rustdagen zodat je spieren kunnen herstellen. Als je overmatig sport zullen je spieren namelijk alleen maar in kracht af nemen. Tijdens het trainen ontstaan er namelijk kleine scheurtjes welke met rust en de juiste voeding zullen hele en hierdoor versterken. Naast het trainen is het dan ook erg van belang de juiste voeding tot je te nemen. Je hebt de koolhydraten nodig als energie bron en de eiwitten als bouwstoffen en voor de herstel van je spieren.

Wat ook erg belangrijk is dat je geduld hebt. Je kan niet over een nacht je spieren trainen. Dit is een langzaam proces soms zie je pas na een half jaar een beetje resultaat. Geloof die 30 day challenges niet want in 30 dagen kan je niet ineens een vollere kont hebben. Ook foto’s van influencers zijn vaak sterk bewerkt. Wees vooral blij met je lichaam. Mijn doel tijdens het sporten is niet om iets dikker of dunner te krijgen maar om mij gezonder en sterker te voelen.
Bericht door: heleenA op 14 september 2020, 17:40:16
ik denk ook zeker dat je het kunt trainen, maar misschien is een belangrijk deel ook bouw/aanleg en moeten steviger billen ook bij je passen. ik heb aanleg voor stevige billen/dijen/kuiten en moet dus ook wel uitkijken met sporten (ik fiets heel veel) dat het niet te stevig wordt. heb je al aan andere mensen gevraagd die je min of meer objectief kunnen adviseren of het nodig is om er actief mee bezig te gaan? misschien past dit wel mooi bij je?
Bericht door: xAmberx op 17 september 2020, 09:25:22
ik sluit me er helemaal bij aan: consequent trainen maar het ook tijd geven! ik train al een jaar (met onderbrekingen vanwege sluiten van de sportschool door corona) en begin nu pas resultaat echt te zien. je voelt jezelf overigens wel veel sneller beter, vitter, sterker, maar voordat je het echt ziet duurt gewoon even. en vraag begeleiding, zodat je het juiste traint en op de juiste manier.