Girlscene Forum

Girlscene => Fashion => Topic gestart door: Phoberos op 28 januari 2019, 19:09:53

Titel: Schoenen onder flared jeans
Bericht door: Phoberos op 28 januari 2019, 19:09:53
Ik vroeg me af wat voor schoenen leuk staan onder flared jeans. Ik draag er soms vans, docs of korte laarsjes met hak onder maar ik weet nou niet of ik dat zo leuk vind staan allemaal haha. Wat dragen jullie eronder?
Titel: Re: Schoenen onder flared jeans
Bericht door: krulpatat op 29 januari 2019, 13:23:20
Ik heb flared jeans die iets langer zijn dan mijn benen, daar draag ik meestal een hoge sneaker bij zoals Fila of Superga. Met een flarden die precies goed voor mijn benen is draag ik liever platte schoenen zoals Stan Smith's of Vans

Laarzen vind ik bij mijzelf niet zo mooi staan onder flared, heb niet hele lange benen. :hamer:
Bericht door: krulpatat op 29 januari 2019, 13:24:43
Heeft iemand trouwens nog winkels waar ik goede flared kan kopen?
Ik heb er nu 2 van America Today alleen die rekken heel snel uit bij de knieën...
Bericht door: Phoberos op 29 januari 2019, 13:30:58
Heeft iemand trouwens nog winkels waar ik goede flared kan kopen?
Ik heb er nu 2 van America Today alleen die rekken heel snel uit bij de knieën...

Jaa grote sneakers vind ik er idd ook mooi onder staan, maar die heb ik niet haha.

Ik heb die van mij van de Zara, en de lengte is echt perfect (ik ben best klein dus bijna alle broeken die ik paste waren te lang). Hij is nog niet uitgerekt bij de knieën, maar heb 'm nog niet zo lang dus kan daar ook niet goed over oordelen haha.
Bericht door: krulpatat op 29 januari 2019, 14:06:22
Kijk even bij de snipes:

https://www.snipes.nl/marketingActionList.html?filter-cat=0001521574schoenen&filter-targetGroup=fv_targetgroup_ladies&filter-sale=true&sort=new

Heel veel korting, de Fila's die ik nu heb zijn geloof ik nu 40 euro.
Ik ga even bij de Zara kijken, thanks voor de tip

Bericht door: Rebekah op 08 februari 2019, 16:28:37
Echt alles kan onder flared jeans
Bericht door: hannelol.xxx op 25 maart 2019, 21:16:07
 Bij tweedehandswinkels kan je makkelijk cheap flared jeans vinden