Girlscene Forum

Girlscene => Fashion => Topic gestart door: Atlas op 27 februari 2014, 16:39:03

Titel: Nike Roshe Run
Bericht door: Atlas op 27 februari 2014, 16:39:03
Hoiiii,

Ik wil graag weten wat jullie van Nike Roshe Run vinden,
ik ben van plan de zwart-witte te kopen, en ik vind ze echt ge-wel-dig, mn moeder vind ze verschrikkelijk, 'net bakstenen aan je voeten' zegt ze :')
Wat vinden jullie ervan?
Zover ik weet was hier nog geen topic over dus bij deze, als er wel iets was, stuur een linkje en dan mag het slotje erop

xxxx
Titel: Re: Nike Roshe Run
Bericht door: Eva op 27 februari 2014, 16:40:06
Ze lopen super lekker!
Bericht door: Wolves op 27 februari 2014, 16:45:52
Naast dat ik ze afschuwelijk vind, gaan ze ook heel snel kapot.
Ik ken verschillende mensen waarvan de zool helemaal los liet, na een paar weken al.
Ik vind het vooral lelijk dat je bij veel mensen hun tenen zo goed ziet zitten in ze, net of ze te klein zijn, terwijl je voeten er wel heel lang in lijken.
Bericht door: Miauw op 27 februari 2014, 17:10:51
Ik heb ze zelf en ze lopen heel lekker!
Bericht door: Blanches op 27 februari 2014, 17:17:32
Ik vind ze niet superprachtig, maar naarmate ik ze meer zie in het straatbeeld zal ik ze wel 'acceptern' ofzo :')
Net als met air max, die vond ik eerst ook nogal gek, maar nu wil ik stiekem ook één paar.
Bericht door: Lucky♥ op 27 februari 2014, 17:33:33
ik vind ze super leuk! :)
Bericht door: wobsik op 27 februari 2014, 18:38:55
Ik vind ze niet superprachtig, maar naarmate ik ze meer zie in het straatbeeld zal ik ze wel 'acceptern' ofzo :')
Net als met air max, die vond ik eerst ook nogal gek, maar nu wil ik stiekem ook één paar.

ja precies dit!
Bericht door: blackandwhite op 27 februari 2014, 18:42:02
Ik vind ze wel leuk, alleen idd als je mensen hun tenen ziet, walgelijk. Ik heb een paar zwarte Nike Free 5.0, die vind ik persoonlijk leuker. (logisch, anders had ik ze niet gekocht). Die schoenen zijn wat meer dan alleen wat gaas.
Bericht door: Paradise. op 27 februari 2014, 18:43:57
Bericht door: Interlude op 27 februari 2014, 19:25:54
Ik zou trouwens wel voor een leuk kleurtje gaan! Ik zie zoveel mensen met zwart/wit lopen, ook al zijn die wel leuk hoor.
Bericht door: Willemien op 27 februari 2014, 20:28:21
Ik wil ze ook! Moest er eerst ook aan wennen maar vind ze eigenlijk stiekem wel leuk  :blush:  (mijn vriend alleen niet zo helaaas)
Bericht door: Dikbil op 27 februari 2014, 21:38:38
Ik vond ze eerst niks maar nu ga ik ze eigenlijk steeds leuker vinden! Deze zag ik laatst en ik vind ze zo gaaf:
(http://nk_wp_media.s3.amazonaws.com/files/2014/02/nike-wmns-roshe-run-mp-qs-qs-moypup-03.jpg)
Bericht door: ILikeTwitter_ op 28 februari 2014, 11:17:50
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik vind de zool een beetje vreemd en ik heb zo'n idee dat ze eerst bedoeld waren als sportschoenen (voor fitness of hardlopen ofzo, net als nike free) maar dat iemand heeft bedacht om ze als gewone schoen te gaan dragen en nu iedereen dat maar gaat doen.

In het zwart of wit vind ik ze opzich nog wel gaan.
Bericht door: Lucie op 28 februari 2014, 11:27:41
Ik heb ze, maar ik gebruik ze alleen voor het sporten (Hardlopen). Ze lopen heel lekker en zijn nog mooi ook. De meeste hardloopschoenen vind ik zooo lelijkkk
Bericht door: Atlas op 28 februari 2014, 14:11:15
Ik vind ze wel leuk, alleen idd als je mensen hun tenen ziet, walgelijk. Ik heb een paar zwarte Nike Free 5.0, die vind ik persoonlijk leuker. (logisch, anders had ik ze niet gekocht). Die schoenen zijn wat meer dan alleen wat gaas.

Nike Free 5.0 vind ik ook super mooi, maar die vind ik nou net iets te -hoe zeg je dat- hardloperig ofzo  :blush:
Bericht door: CupcakeVic op 28 februari 2014, 16:38:50
roshe run vind ik ook echt heel leuk! maar ik ben toch maar voor felblauwe free runners van nike gegaan.
Bericht door: thebrightsideoflife op 28 februari 2014, 16:42:15
Ik vind ze wel heel leuk! Al snap ik wel wat je moeder bedoelt met 'bakstenen aan je voeten', haha.
Je kan zulke schoenen heel leuk combineren, denk ik!
Bericht door: Atlas op 28 februari 2014, 18:21:29
Kun je ze ook goed combineren bij shorties of dergelijke?
Bericht door: Angela op 28 februari 2014, 19:08:17
Ik vond ze eerst niks maar nu ga ik ze eigenlijk steeds leuker vinden! Deze zag ik laatst en ik vind ze zo gaaf:
(http://nk_wp_media.s3.amazonaws.com/files/2014/02/nike-wmns-roshe-run-mp-qs-qs-moypup-03.jpg)
Wauw, die zijn inderdaad gaaf!
Bericht door: suspense op 01 maart 2014, 13:29:30
ik vind ze alleen mooi voor hardlopen
Om deze schoenen alledaags te gebruiken is gewoon fout vind ik
de voorkant van roshe run is trouwens ook prut, tis helemaal zwak

Bericht door: happy-live op 07 maart 2014, 18:14:16
Net roshe run bestelt  :bounce:
Bericht door: MoonChlyde op 07 maart 2014, 18:16:14
Ik ben er ook toevallig vandaag voor naar de winkel geweest, maar ik vond ze echt tegenvallen. Ze liepen wel erg lekker moet ik zeggen, maar ze zagen er echt lomp uit aan m'n voeten. En ik vind het ook niet chill dat de bovenkant niet echt stevig is zegmaar. Ik denk dat bij regen je sokken zo doorweekt zijn :P
Bericht door: happy-live op 07 maart 2014, 22:06:23
Deze bestelt http://www.planet-sports.nl/nike-sportswear-rosherun-51377541
Bericht door: 505 op 07 maart 2014, 22:12:02
Deze bestelt  http://images.planet-sports.com/is/image/planetsports/nike-sportswear-rosherun-prod_140x201.jpg?$prod=35509402_set&$140x201$&defaultimage=no_pic_140x201_nl&$perc_flag=0&$perc_numb_hid=0&$perc_numb=50&$new_flag=1

Hahahaha huh? Het ging toch over schoenen? :')
Bericht door: happy-live op 07 maart 2014, 22:13:33
HAHAHAH WAS EEN FOUTJE
Bericht door: 505 op 07 maart 2014, 22:21:57
ahahah oke
Bericht door: shortcake op 04 april 2014, 18:41:08
ik twijfel echt ontzettend, ik heb suuuper gafe gezien maar ik ben bang dat je mn tenen helemaal ziet & ze vet snel kapot gaan. wat moet ik doen ?

naar de winkel gaan en ze passen?  :P
Bericht door: lemonacid op 04 april 2014, 18:48:40
Ik vind ze lelijk. Ik heb hardloop schoenen ook nooit mooi gevonden, ze zijn ook niet gemaakt om mooi te zijn I guess. Dus vooruit, tijdens het sporten is prima.

Ik moet wel echt een beetje huilen van binnen als ik weer iemand zie lopen die ze als dagelijkse schoenen gebruikt, ughhhh waaaaarom.
Bericht door: Donkey Kong op 04 april 2014, 19:46:26
Ik gebruik ze gewoon als sportschoenen omdat het 'casual' zoals bijna iedereen ze draagt, tien keer niks is. Dan hebben van die meiden een nette outfit aan en dan bam, die schoenen eronder. Dat vindt ik dus verschrikkelijk.

Ik heb zelf deze, en ze sporten heel fijn, dus als sportschoenen zijn ze zeker een aanrader!:
(http://theshoegame.com/wp-content/uploads/2012/06/Nike-Roshe-Run-Black.jpg)
Bericht door: Diedeke op 04 april 2014, 20:03:36
Ik vind ze wel gaaf, maar heb ze zelf niet!
Bericht door: Niet meer op dit account op 04 april 2014, 20:12:11
Het moet je staan. En ik vind ze bij jongens leuker staan dan bij meisjes.
Bericht door: Fire op 04 april 2014, 20:19:03

Maar Free's zijn hardloopschoenen en die moet je niet kopen om hoe ze eruit zien maar om de kwaliteit etc. Of.. Zijn Roshe Run's ook hardloopschoenen?
Bericht door: sterremarith op 24 april 2014, 23:38:08
Ik heb heel veel liefde voor deze schoenen.
Ze lopen heerlijk maar gaan best snel kapot. Ik heb zelf 3 paar en je kan ze bijna overal onder combineren !
Bericht door: Rachel op 25 april 2014, 10:34:28
Heb de roze met blauwe versie! Echt een van m'n beste aankopen van de afgelopen tijd haha
Bericht door: Megane op 25 april 2014, 10:38:28
Ik vind ze er echt heeeel erg cheap uitzien, door dat slappe stofje bovenop.
Nike Free Run ziet er imo veel beter uit.
Bericht door: LoveLife op 30 april 2014, 16:58:50
waarschijnlijk ga ik binnenkort nike roshe run kopen, alleen ik twijfel omdat sommige zeggen dat ze snel kapot gaan.

hoe vinden jullie de kwaliteit?
Bericht door: confession op 30 april 2014, 17:02:00
Ik vind ze super, heb zelf twee paar, de grijze en de rode. Ze zitten gewoon zo lekker en ik vind ze ook leuk staan als je ze goed combineert. Ik heb mijn vriend donkerblauwe gegeven omdat hij een paar maanden naar het buitenland is om daar te werken. Zijn werk uniform is donkerblauw en hij moest er blauwe gympen onder. Omdat het daar best warm is waar hij zit, zijn deze schoenen ideaal. Ze zijn namelijk ook heel luchtig en daarnaast lopen ze dus ook heerlijk.
Bericht door: passiefruit op 01 mei 2014, 00:12:09
als sportschoenen ja als dagelijkse schoenen nee. Ik vind het ook een beetje lijken alsof ze niet goed afgewerkt zijn. Net of de zool nog moet worden gevormd en dat er gewoon twee stukken stof aan elkaar zijn gemaakt en daar een nike logo op is geplakt.
Bericht door: Fides op 01 mei 2014, 10:42:01
Ik vind ze lelijk. Ik heb hardloop schoenen ook nooit mooi gevonden, ze zijn ook niet gemaakt om mooi te zijn I guess. Dus vooruit, tijdens het sporten is prima.

Ik moet wel echt een beetje huilen van binnen als ik weer iemand zie lopen die ze als dagelijkse schoenen gebruikt, ughhhh waaaaarom.
Bericht door: kisseskyrax op 01 mei 2014, 10:43:26
ze gaan snel kapot ja
Bericht door: kopjechino op 01 mei 2014, 10:44:11
Overrated. En het zijn sportschoenen.
Bericht door: appeltje345 op 08 mei 2014, 19:54:16
als ik eerlijk moet zijn vind ik nike airmax veel leuker, vooral omdat weinig mensen ze dragen.
Deze vind ik heel leuk!
(http://i57.tinypic.com/jl3vo7.png)
Bericht door: ILikeTwitter_ op 09 mei 2014, 14:52:52
als ik eerlijk moet zijn vind ik nike airmax veel leuker, vooral omdat weinig mensen ze dragen.
Deze vind ik heel leuk!
(http://i57.tinypic.com/jl3vo7.png)

Moet je is een keer bij mij op school kijken. Ineens loopt bijna iedereen op air max..
Bericht door: l op 09 mei 2014, 19:06:43
Bericht door: kisseskyrax op 18 augustus 2014, 12:50:52

precies haha
Bericht door: Girlscener op 18 augustus 2014, 12:54:40

Welke vinden jullie de leukste?
(https://cdn.iofferphoto.com/img3/item/578/545/982/roshe-run-hyp-33ed.jpg)[font=Verdana][size=78%][font=Verdana][/size]
(http://www.2014freenlkopen.com/images/roshenl/Heren-Nike-Roshe-Run-NM-BR-Zwart-Grijs.jpg)
(https://cdn.iofferphoto.com/img/item/578/481/154/nke-roshe-run-hypqs-3m-men-s-casual-sneakers-39-44-794f.jpg)
Bericht door: NeverStopDreaming op 18 augustus 2014, 13:24:23
Ik vind ze er best cheap uitzien, maar dat zal wel aan mij liggen :')
Bericht door: Fenna op 18 augustus 2014, 17:45:31

Botsautos ..