Girlscene Forum

Girlscene => Fashion => Topic gestart door: Tineke op 16 juni 2014, 11:58:51

Titel: Jurkjes topic
Bericht door: Tineke op 16 juni 2014, 11:58:51
Ik ben een grote liefhebber van jurkjes en draag ze het hele jaar door. Ik ben dan ook vast niet de enige die zo gek is op jurkjes. In dit topic kun je je nieuwste en favoriete jurkjes delen.
Titel: Re: Jurkjes topic
Bericht door: Shugglebird op 16 juni 2014, 12:16:19
Ik vind jurkjes altijd heel leuk uitzien, maar heb er zelf bijna geen omdat ik het lastig vind een te vinden die bij m'n lichaam past.
Bericht door: Valelie op 16 juni 2014, 12:33:14
Jaaaa jurkjes!! <3
Dit is mijn nieuwste aanwinst:

(http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2HV_0269_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.6]&set=key[width],value[4003]&set=key[height],value[4681]&set=key[x],value[464]&set=key[y],value[518]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large])
Bericht door: Estranged op 16 juni 2014, 12:42:15
Vind ze ook erg leuk ja. Krijg ook altijd complimentjes als ik een jurkje aan heb maar ik moet zeggen dat ik toch ook wel verknocht ben aan mijn highwaisted jeans haha.

Maar jurkjes zijn altijd goed :) Het liefst in een lekker fel kleurtje of leuk patroontje.
Bericht door: Nikkkk op 16 juni 2014, 12:44:14
.
Bericht door: nefelibata op 16 juni 2014, 12:48:10
Ik heb ook een grote voorliefde voor jurkjes. Ik heb ruim een jaar alleen maar jurkjes en rokjes gedragen, maar nu ik ben afgevallen draag ik ook steeds vaker broeken.
Bericht door: Pluviophile op 16 juni 2014, 13:09:36
Ik ga zometeen mn nieuwste jurkjes posten, alleen moet eerst uitvinden hoe ik een foto moet plaatsen hahaha
Bericht door: Tineke op 16 juni 2014, 13:17:22
Ik ga zometeen mn nieuwste jurkjes posten, alleen moet eerst uitvinden hoe ik een foto moet plaatsen hahaha

Via tinypic.com kun je foto`s op fora plaatsen!
Bericht door: winchester op 16 juni 2014, 13:20:56
Ik heb best veel jurkjes maar ik heb ze nooit aan omdat ik het altijd heel moeilijk vind om er leuke schoenen bij te vinden. Ik heb nu alleen jurkjes wel eens aan die leuk staan bij mijn allstars, maar verder heb ik nooit mijn mooiste jurkjes aan :(
ja dat heb ik dus ook! en ik ben dan ook nog is iemand die geen ballerina's draagt en het liefst ook geen hakken...

Dus als er meiden tips hebben...? :p
Bericht door: Meows op 16 juni 2014, 13:22:17
ja dat heb ik dus ook! en ik ben dan ook nog is iemand die geen ballerina's draagt en het liefst ook geen hakken...

Sandalen...?  B)
Bericht door: Chaotisch op 16 juni 2014, 13:22:55

Precies dit. Vind jurkjes erg leuk maar draag ze vaak alleen in de zomervakantie met teenslippers..
Bericht door: Voldemort. op 16 juni 2014, 13:26:31
Dit is momenteel mijn lievelingsexemplaar:

(http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFg4NzU=/z/OekAAOxyBjBTV-OG/$_57.JPG?rt=nc)
Bericht door: Purradise op 16 juni 2014, 13:28:50

Die is echt leuk, waar komt die vandaan?
Bericht door: Pluviophile op 16 juni 2014, 13:34:26
Via tinypic.com kun je foto`s op fora plaatsen!
Als ik die tweede link dan pak, vervolgens op dat fototje klik onder die B, dan die url plak, dan komt er een foto met een streep erdoor heen? gaat dat als ik op verzenden klik weg? ik zoek anders wel naar een topic waar het uitgelegd staat :D
Bericht door: Pluviophile op 16 juni 2014, 13:42:38
(http://i61.tinypic.com/111pfys.png)

(http://i60.tinypic.com/68fztd.jpg)

(http://i58.tinypic.com/2d1v57c.png)

Dit zijn mijn nieuwste aanwinsten :D

Bericht door: Pluviophile op 16 juni 2014, 13:54:05
o en sorry voor de enorme foto's, heb geen idee hoe ik ze moet verkleinen want ben er net pas achter hoe je een foto moet posten haha  :fieuw:
Bericht door: Precious op 16 juni 2014, 13:59:05
Ik hou van jurkjes maar ook van m'n chille spijkerbroeken.
Bericht door: Voldemort. op 16 juni 2014, 14:17:55
Die is echt leuk, waar komt die vandaan?

Ebay :)
Bericht door: Rocketqueen op 16 juni 2014, 14:24:03
Ik heb welgeteld 1 jurkje. Ik kan nooit wat leuks vinden wat past bij mijn figuur.
Bericht door: winchester op 16 juni 2014, 14:26:00
Sandalen...?  B)
Ja, kan... Doe ik ook weleens, maar alleen als het echt warm is, want ik heb een hekel aan voeten haha. Dus ik zoek ook nog iets voor de dagen dat het naar mijn mening niet warm genoeg is voor sandalen haha.

Ja, ik ben een onmogelijk persoon. Ik weet het :')
Bericht door: Pluviophile op 16 juni 2014, 14:30:04
Ja, kan... Doe ik ook weleens, maar alleen als het echt warm is, want ik heb een hekel aan voeten haha. Dus ik zoek ook nog iets voor de dagen dat het naar mijn mening niet warm genoeg is voor sandalen haha.

Ja, ik ben een onmogelijk persoon. Ik weet het :')
laarsjes onder een jurk kan ook leuk zijn
Bericht door: Nikki op 16 juni 2014, 14:45:11
Kijk op mijn blog daar staan allemaal leuke jurkjes en bikini's in!  :bounce:http://www.girlscene.nl/profiel/800486/blog/25332 (http://www.girlscene.nl/profiel/800486/blog/25332)
Bericht door: Nikki op 16 juni 2014, 14:45:46
[font=Helvetica Neue]Kijk op mijn blog daar staan allemaal leuke jurkjes en bikini's in!  [/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]http://www.girlscene.nl/profiel/800486/blog/25332 (http://www.girlscene.nl/profiel/800486/blog/25332)[/font]
Bericht door: Tineke op 16 juni 2014, 18:35:16
Ah ik zie al zoveel mooie jurkjes voorbij komen. Dit is mijn nieuwste aanwinst (van de Asos)
(http://i61.tinypic.com/2rp61zd.jpg)
Bericht door: Eefiye op 16 juni 2014, 18:39:05
o en sorry voor de enorme foto's, heb geen idee hoe ik ze moet verkleinen want ben er net pas achter hoe je een foto moet posten haha  :fieuw:

Hey dat laatste jurkje heb ik ook :)

Bericht door: sparrow op 16 juni 2014, 18:43:11
Deze heb ik zaterdag gekocht :D
Ik ben er echt heel erg blij mee, maar ik vraag me echt af hoe ik ermee ga fietsen, want ik droeg eerst nooit jurkjes...
http://www.america-today.com/nl/debby-jurk.html (http://www.america-today.com/nl/debby-jurk.html)
Bericht door: Eefiye op 16 juni 2014, 18:44:53
Ik hou echt jurkjes, maar vaak zijn jurkjes echt te kort bij mij, vooral van de H&M, niet dat ik echt lang ben ofzo :S Hou ook echt van playsuits, zoals dit, lijkt ook net een jurkje!

(http://i59.tinypic.com/eujx21.jpg)

Bericht door: TheGameChanger op 16 juni 2014, 18:47:00
Ik heb nu rond de 15 jurkjes alleen draag ik ze niet zo vaak. Bij mij zijn ze ook vaak te kort, ik doe er dan zo'n kort strak gymbroekje onder alleen deze kruipt steeds op. Iemand tips?
Bericht door: Canis Lupus op 16 juni 2014, 18:52:41
Deze heb ik voor mijn diploma uitreiking alleen weet ik niet welke schoenen ik hieronder aan moet doen
(https://31.media.tumblr.com/332ddce53e68cb447d32bd48d236fc36/tumblr_n79tin8A901tcvr1qo1_500.jpg)
Bericht door: Juul op 16 juni 2014, 18:58:05
Ik heb dit jurkje in twee kleuren en ik draag ze echt iedere week wel een paar keer. Ben er zo blij mee! Van H&M van vorig jaar

-weg-
Bericht door: Tineke op 16 juni 2014, 19:09:00
Ik heb nu rond de 15 jurkjes alleen draag ik ze niet zo vaak. Bij mij zijn ze ook vaak te kort, ik doe er dan zo'n kort strak gymbroekje onder alleen deze kruipt steeds op. Iemand tips?

Hoe lang ben je? Ik ben maar 1,64 maar jurkjes van de H&M zijn ook altijd te kort voor mij, daarom koop ik ze niet meer. Misschien kun je de jurkjes straks na de zomer met een zwarte panty/legging dragen. Mijn jurkjes komen vooral van de Dorothy Perkins, daar vallen ze net iets boven de knie (een mooie lengte dus) De jurkjes van de Primark hebben geloof ik ook wel een mooie lengte!
Bericht door: TheGameChanger op 16 juni 2014, 19:11:54
Hoe lang ben je? Ik ben maar 1,64 maar jurkjes van de H&M zijn ook altijd te kort voor mij, daarom koop ik ze niet meer. Misschien kun je de jurkjes straks na de zomer met een zwarte panty/legging dragen. Mijn jurkjes komen vooral van de Dorothy Perkins, daar vallen ze net iets boven de knie (een mooie lengte dus) De jurkjes van de Primark hebben geloof ik ook wel een mooie lengte!
Volgens mij ben ik 1.72, ik heb ook jurkjes die wat langer zijn maar vind het veiliger om een broekje eronder te dragen. Heb vooral bij m'n nieuwe rokje het gevoel dat ie te kort is, maar ik weet niet hoelang ze horen te zijn.
Bericht door: Mint op 16 juni 2014, 19:16:02
Ik ben ook gek op jurkjes maar ik worstel vaak met mn lengte (1.75) dusja haha
Bericht door: Tineke op 16 juni 2014, 19:17:58
Ik snap dat heel goed. Ik heb ook het idee dat de jurkjes de afgelopen 2 jaar steeds korter zijn geworden! Bij mij zijn ze vaak al te kort, als je 1,75 bent dan al helemaal..
Bericht door: Ascencio op 16 juni 2014, 19:23:35
Deze heb ik voor mijn diploma uitreiking alleen weet ik niet welke schoenen ik hieronder aan moet doen

Mooi jurkje! Ik zou er felrode of zwarte hakken onderaan doen
Bericht door: annne op 16 juni 2014, 19:41:32
Ik hou echt jurkjes, maar vaak zijn jurkjes echt te kort bij mij, vooral van de H&M, niet dat ik echt lang ben ofzo :S Hou ook echt van playsuits, zoals dit, lijkt ook net een jurkje!

(http://i59.tinypic.com/eujx21.jpg)

Oh waauw, waar is deze van?
Bericht door: Happily op 16 juni 2014, 19:43:37
Morgen voor het eerst een jurkje aan doen naar school (als het weer meezit)  :blush:
Bericht door: Evieefjuh op 16 juni 2014, 19:43:47
ik heb denk ik wel 17 bijna 20 jurkjes en ik zou ze het liefst iedere dag dragen haha. ik hou van jurkjes :)
Bericht door: Magicalfxlls op 16 juni 2014, 19:44:48
Ik ben gek van jurkjes en rokjes. Ik vind het er altijd al meteen veel vrolijker uitzien, ik ga dit topic volgen :)
Bericht door: Infinitum3 op 16 juni 2014, 19:46:12
Ik zoek nog steeds de perfecte jurk voor de diploma-uitreiking. Misschien vind ik morgen in Amsterdam nog wat en anders wordt het denk ik gewoon een skinny-jeans met een blazer en hakken. Daar voel ik mij namelijk een stuk fijner in. Altijd te kort die jurkjes, maar ik zie dat ik niet de enigste ben.

Deze vind ik zo leuk. Ga morgen even kijken en hopen dat hij niet weer te kort is.

(http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3BY%200235949%20003%2098%206712.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/large])

Edit: Oeps, daar ging weer iets fout.
Bericht door: Infinitum3 op 16 juni 2014, 19:50:56
Heb met kerst zo'n ontzettend leuk jurkje gekocht bij de primark in Londen. Daarvoor droeg ik nooit maar dan ook echt nooit jurken. Dat jurkje zorgte ervoor dat ik dat wel weer ging doen en nu steeds vaker jurkjes draag.
Bericht door: Happily op 16 juni 2014, 19:56:53
Heb met kerst zo'n ontzettend leuk jurkje gekocht bij de primark in Londen. Daarvoor droeg ik nooit maar dan ook echt nooit jurken. Dat jurkje zorgte ervoor dat ik dat wel weer ging doen en nu steeds vaker jurkjes draag.

ik hoop dit binnenkort ook te kunnen zeggen :)
ik draag ze eigenlijk nooit, maar vind ze wel zooo leuk
Bericht door: Infinitum3 op 16 juni 2014, 20:00:44
ik hoop dit binnenkort ook te kunnen zeggen :)
ik draag ze eigenlijk nooit, maar vind ze wel zooo leuk
Dat had ik ook steeds. Ik vond het wel erg leuk om naar jurkjes te kijken en anderen in jurkjes te zien, maar droeg ze zelf echt nooit. Na die ene keer ben ik steeds vaker jurkjes gaan dragen. Ook vind ik het nu superleuk om voor een speciale gelegenheid zoals een feestje of etentje een nieuwe jurk te kopen. Ik zoek nu steeds een reden om er meer te mogen kopen haha.
Bericht door: TheGameChanger op 16 juni 2014, 20:01:17
Die jurkjes van H&m komen nauwelijks over m'n kont heen.. Vind dat echt vreemd dat die zo kort zijn, of ik heb gewoon een groot achterwerk :')

Ik vind het vooral lastig om te combineren met schoenen. En ik voel me vaak tè vrouwelijk in een jurk of rok, hebben jullie hier ook last van?
Bericht door: Happily op 16 juni 2014, 20:04:30
Dat had ik ook steeds. Ik vond het wel erg leuk om naar jurkjes te kijken en anderen in jurkjes te zien, maar droeg ze zelf echt nooit. Na die ene keer ben ik steeds vaker jurkjes gaan dragen. Ook vind ik het nu superleuk om voor een speciale gelegenheid zoals een feestje of etentje een nieuwe jurk te kopen. Ik zoek nu steeds een reden om er meer te mogen kopen haha.

Ik ga er morgen als het mooi weer is, eentje aan doen naar school. Maar iedereen gaat sowieso zeggen van ; omg je hebt een jurkje aan enz.  :blush:
Bericht door: Canis Lupus op 16 juni 2014, 20:31:24
Mooi jurkje! Ik zou er felrode of zwarte hakken onderaan doen
Ik kan niet zo goed om gaan met hakken :')
Ben trouwens al 1,73 dus hakken maken me echt een reus gehe
Bericht door: djerrrrr op 16 juni 2014, 20:40:36
Pff vroeger droeg ik zoveeeeeeeeel Jurkjes, maar nu word het echt steeds minder alleen bij speciale gelegenheden...

Bericht door: Fever op 16 juni 2014, 21:28:33
Tineke, waarom draag jij alleen maar jurkjes en nooit andere dingen? Vriendelijke vraag, ik was er nieuwsgierig na.

Ik ben ook dol op jurkjes, ik ga dit topic volgen!
Bericht door: Tineke op 16 juni 2014, 21:36:42
Tineke, waarom draag jij alleen maar jurkjes en nooit andere dingen? Vriendelijke vraag, ik was er nieuwsgierig na.

Ik ben ook dol op jurkjes, ik ga dit topic volgen!

Hihi, ja met mijn 93 jurkjes versla ik jullie allemaal denk ik :P
Ik voel me gewoon veel fijner in een jurkje. Ik droeg vroeger wel broeken, altijd van een vast merk/model, die werd op een gegeven moment uit de collectie gehaald. Ik heb toen tijden om een broek gezocht maar kon er nooit een vinden. Sinds toen ben ik jurkjes gaan kopen, dit past bijna altijd en het past beter bij mij. Met broeken vinden heb ik altijd problemen en dan moet je ook nog eens een leuk shirtje zien te vinden..
Bericht door: Alpaca op 16 juni 2014, 21:42:10
Dit jurkje heb ik gekocht voor mijn diploma uitreiking :) Op de foto lijkt de donkere streep grijs maar die is zwart,niet mijn foto.

(http://i60.tinypic.com/2vxjg37.jpg)
\

Oh, hier zie je de vorm wat beter:

(http://i58.tinypic.com/a32u77.jpg)
Bericht door: Amicitia op 16 juni 2014, 21:44:01

Lol ik ben 1.84 en heeeeel af en toe draag ik ook hakken en dan ben ik 1.90  :fieuw: :fieuw:
Bericht door: nefelibata op 16 juni 2014, 21:54:15
Tineke, ik zou zo graag eens in jouw kast kijken! Echt geweldig, zoveel jurkjes!
Bericht door: Tineke op 16 juni 2014, 22:05:23
Tineke, ik zou zo graag eens in jouw kast kijken! Echt geweldig, zoveel jurkjes!

Haha ik ga aankomend weekend een closet tour opnemen..
Bericht door: nefelibata op 16 juni 2014, 22:06:06
Haha ik ga aankomend weekend een closet tour opnemen..
Ik houd je blog in de gaten :D
Bericht door: Nikkkk op 16 juni 2014, 22:31:43
Een selectie van mijn jurkjes:

-
-
-
-
Deze rode is van kant, maar die vind ik meer voor gelegenheden!
Bericht door: ONNEDI op 16 juni 2014, 22:39:00
Leuk topic !!

Ik zoek nog een gala jurk / jurk voor mn examenuitreiking.

Iemand nog leuke jurkjes gezien of winkels waar ik echt moet kijken  ?

wil er echt leuk uitzien want het is de aller aller laatste keer dat ik die ene leuke jongen in mn leven ga zien   ):
Bericht door: Canis Lupus op 16 juni 2014, 22:40:29
Leuk topic !!

wil er echt leuk uitzien want het is de aller aller laatste keer dat ik die ene leuke jongen in mn leven ga zien   ):
ahhhh
Ik heb die van mij in new yorker gekocht, maar ik heb ook heel veel leuke jurkjes gezien op www.forever21.nl
Bericht door: Canis Lupus op 16 juni 2014, 22:41:33
Lol ik ben 1.84 en heeeeel af en toe draag ik ook hakken en dan ben ik 1.90  :fieuw: :fieuw:
Wauw ik zou dat echt niet durven! Voel me dan meteen zo oncomfortabel, maar wel echt stoer dat je ze gewoon draagt
Bericht door: Eefiye op 16 juni 2014, 22:42:16
Oh waauw, waar is deze van?

Asos! Hebben ze vet veel van die dingen.
Bericht door: sevennationarmy op 16 juni 2014, 22:46:48
Ik heb weer eens in tijden een jurkje gekocht, alleen ik vind het zo vervelend dat ik mijn bovenbenen kapot loop, dat gaat schuren tegen elkaar aan. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Bericht door: Pluviophile op 17 juni 2014, 09:38:20
haha echt? ik heb 'm van mn zus gehad want ze paste 'm niet meer, vond ik totaal niet erg natuurlijk ;p
Bericht door: Pluviophile op 17 juni 2014, 09:39:30
Leuk topic !!

h&m
Bericht door: Pluviophile op 17 juni 2014, 09:42:28
en zwarte slippertjes? ik doe dat zwarte jurkje(wat op pagina 1 staat) aan naar mn diploma uitreiking en ik doe er ook gewoon slippers onder aan hoor ;p
Bericht door: Feather op 17 juni 2014, 09:49:09
Ohh, leuk allemaal! Ik zou ook graag meer jurkjes gaan dragen. In de zomer draag ik ze af en toe wel. Ik vind het lastig om echt wat leuks te vinden als alledaags jurkje zeg maar.

Nikkk, jou jurkjes zijn echt super leuk! Vooral de witte en de blauwe!
Bericht door: TheGameChanger op 17 juni 2014, 12:05:32
@Nikkkk heel leuk gecombineerd dat zwarte jurkje met die kniekousen. Ik heb nu 4 kniekousen alleen ze knellen na een tijdje af (bij de voeten zijn ze iets te groot) weet iemand hoe je dit uit kan rekken? Of waar je breedere krijgt.
Bericht door: Canis Lupus op 17 juni 2014, 13:32:23
en zwarte slippertjes? ik doe dat zwarte jurkje(wat op pagina 1 staat) aan naar mn diploma uitreiking en ik doe er ook gewoon slippers onder aan hoor ;p
Slippers hahaha zou kunnen denk alleen niet dat mijn mentor daar zo blij mee is
Leuke jurk btw!
Bericht door: Nikki op 17 juni 2014, 13:38:52
Ik heb best veel jurkjes maar ik heb ze nooit aan omdat ik het altijd heel moeilijk vind om er leuke schoenen bij te vinden. Ik heb nu alleen jurkjes wel eens aan die leuk staan bij mijn allstars, maar verder heb ik nooit mijn mooiste jurkjes aan :(
Doe er anders ballerina's of sandalen !
Bericht door: Nikki op 17 juni 2014, 13:39:36
Wat een leuk jurkje waar koop je hem ?
Bericht door: CHERRYBLOSSOMS op 17 juni 2014, 14:02:45
Ik ben gek op jurkjes, van die heerlijk tuttige met kraagjes of 50's stijl. Wel altijd tot op de knie, anders voel ik me heel erg onzeker :\
Bericht door: Ascencio op 17 juni 2014, 14:39:20

Haha 1,73 valt wel mee toch ?! Dan zou ik voor ballerina's in een felle kleur gaan of misschien zijn sleehakken een optie?
Bericht door: Ascencio op 17 juni 2014, 14:42:37
Ik heb weer eens in tijden een jurkje gekocht, alleen ik vind het zo vervelend dat ik mijn bovenbenen kapot loop, dat gaat schuren tegen elkaar aan. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Hier heb ik ook last van.. Als oplossing doe ik vaak 's zomers na het douchen en/of voordat ik een jurkje aandoe talkpoeder aan de binnenkant van m'n bovenbenen. Dit houdt het niet helemaal tegen, maar het vermindert het schuren wel.
Bericht door: enjoylife op 17 juni 2014, 15:01:55
Ik haal al mn jurkjes bij nelly.com jeeeeej, lekker goedkoop als er sale is en ze zijn supermooi
Bericht door: Tineke op 17 juni 2014, 19:33:12

Talkpoeder! Ik had dit ook altijd en dit is de ideale oplossing voor mij!
Bericht door: AngelWings op 17 juni 2014, 19:43:12
Ik heb 3 jurkjes van topvintage, I love it! Draag ze het liefste met petticoat. Maar ga denk ik 1 weer verkopen omdat ik daar de mouwtjes niet fijn van vind zitten.
Plus nog een aansluitend zwart jurkje, maar die heeft best een diep decolleté dus daar voel ik me niet erg prettig in, maar die doe ik alleen echt voor speciale gelegenheden aan.
En nog 1 luchtig zomer jurkje voor naar het zwembad ofzo.
Bericht door: Wolves op 17 juni 2014, 19:48:15
Weten jullie waar je leuke strand jurkjes kan halen?
Bericht door: sparrow op 17 juni 2014, 19:57:23
Eventjes een vraagje tussendoor, maar hoe kan je fietsen met een jurkje/rokje?
Bericht door: Amnesi op 17 juni 2014, 19:58:17
Ik ga altijd op de zijkanten zitten zeg maar ghehe, maar dat ziet er niet super charmant uit dus ik ben ook wel benieuwd hoe jullie dat doen!
Bericht door: Evieefjuh op 17 juni 2014, 19:58:23
met van die broekjes van de zeeman! (soort superkorte legging, sta je niet in de onderbroek als het waait haha)
Bericht door: Amnesi op 17 juni 2014, 20:00:37
met van die broekjes van de zeeman! (soort superkorte legging, sta je niet in de onderbroek als het waait haha)
Dat is inderdaad best handig ja! Ik zal er eens naar kijken :)
Bericht door: Amaretto ♥ op 17 juni 2014, 20:01:33
Ik ga er altijd op zitten haha
Bericht door: TheGameChanger op 17 juni 2014, 22:12:17
Ik heb er 9 van de 10 keer een broekje onder. Ik ga altijd op het jurkje zitten en leg 1 arm beetje tussen m'n benen (zodat het niet omhoog wappert).

Ik vind het wel vervelend al die toeterende auto en dat geschreeuw, wat willen ze daarmee nou bereiken? Haha
Bericht door: AbsolutelyChuffed op 17 juni 2014, 22:34:35
Dit is denk ik wel mijn favo jurkje, een gebroken/creme/whatever wit kanten jurkje: (https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/s720x720/384332_10151202884619380_675421191_n.jpg)(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/p180x540/416777_10151202883909380_121054923_n.jpg)

Dat zijn de duidelijkste foto's die ik kon vinden, haha.
Bericht door: Pluviophile op 18 juni 2014, 11:06:58
Slippers hahaha zou kunnen denk alleen niet dat mijn mentor daar zo blij mee is
Leuke jurk btw!
hahaha gewoon aan doen :D
dankjewel!
Bericht door: Pluviophile op 18 juni 2014, 11:08:01
Weten jullie waar je leuke strand jurkjes kan halen?
h&m :D
Bericht door: nefelibata op 18 juni 2014, 11:08:11
Mijn jurkjes zijn nooit écht kort dus meestal gaat het wel goed, vooral als je je jurkje met een hand naar beneden houdt.
Bericht door: Ukkepuk op 18 juni 2014, 11:23:23
http://www.hm.com/nl/product/26928?article=26928-C
deze heb ik laatst gekocht en ik vind 'm zo leuk! Ik draag eigenlijk bijna nooit jurkjes, maar dat komt ook omdat ik er eigenlijk geen heb :') In dit jurkje voel ik me mooi en vrouwelijk en slank :D
Met de rode streepjes vind ik ook superleuk, maar die hing op dat moment niet meer in mijn maat in de winkel, en hij stond toen nog niet online. Ik twijfel nog steeds of ik die nog erbij zal kopen! Maar ik ben bang dat ik dan een van de twee heel veel ga dragen en de andere eigenlijk niet. Misschien kan ik beter op zoek naar een jurkje van dezelfde vorm maar gewoon een andere kleur?

Oh, en trouwens, ik koop dus sowieso weinig jurkjes en al helemaal niet bij H&M omdat die inderdaad altijd zo kort zijn, zoals jullie ook al hebben genoemd, maar deze heeft een hele goede lengte! Ja je moet niet voorover bukken, maar dat is wel logisch.
Bericht door: Cucumber. op 18 juni 2014, 12:51:07
Goed topic! :D
Ik ben dol op jurkjes en ik heb er dan ook wel een stuk of 25. Vorige week heb ik nog drie jurkjes bij de Forever 21 gekocht. Ik voel me in een jurkje ook veel vrouwelijker en het geeft een leuke, vrolijke uitstraling.
Ik koop mijn jurkjes vaak bij Primark, H&M en Forever 21. Ik ben klein en daarom heb ik eigenlijk nooit problemen met het feit dat jurkjes te kort zijn, eerder te lang. :p Ik vind dat jurkjes het mooist staan als ze net boven de knie vallen, maar dat is dus geen probleem bij mij. :')

Oh, en er zijn veel strandjurkjes bij de Primark te vinden! Heb ik de mijne vorig jaar ook gekocht, is prima!
Bericht door: Tineke op 18 juni 2014, 21:35:26
Ik ga binnenkort weer naar de Primark, zijn er naast strandjurkjes ook normale leuke jurkjes?
Bericht door: romyhofma op 18 juni 2014, 21:36:56
haha net 30 seconden er na een topic over mijn jurkje aan gemaakt haha.

(https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10463039_769358673109171_229502166962200766_n.jpg)
Bericht door: Lisa op 18 juni 2014, 22:47:15

Koop een panty en knip hem kort! Ik heb er ook altijd last van dat het gaat schuren, maar sinds ik er een afgeknipte panty eronder doe heb ik er helemaal geen last van :)
(wel zorgen dat ie niet onder je jurkje uit komt natuurlijk haha)
Bericht door: Tineke op 19 juni 2014, 10:23:27
Ik heb net weer een heel leuk jurkje besteld van de Forever 21, ik ben er helemaal verliefd op. Hij was uitverkocht maar kwam nu weer terug in de sale!
(http://i57.tinypic.com/x5ctgy.jpg)
Bericht door: Obliviate op 19 juni 2014, 10:45:19
Ik heb net weer een heel leuk jurkje besteld van de Forever 21, ik ben er helemaal verliefd op. Hij was uitverkocht maar kwam nu weer terug in de sale!

Wauw !
Bericht door: TheGameChanger op 19 juni 2014, 11:06:54
Wauw mooie jurk!^ Ik heb altijd het probleem dat het een beetje doorschijnt, jullie ook?
Bericht door: TheGameChanger op 19 juni 2014, 11:13:14
Foto's niet citeren.

Dit is nu een van mijn favoriete jurkjes, van Forever21 met ook spike sandaaltjes van daar.

Ik heb spijt dat ik deze niet heb gekocht, ik wist niet waar ik deze naar toe kon dragen maar ik vind de achterkant zo mooi! Het is best een nette maxijurk, hebben jullie een idee waar ik dit allemaal naar toe kan dragen? (familiefeesten niet aangezien ik er topless in ga)
Bericht door: Tineke op 19 juni 2014, 11:20:48
Wauw mooie jurk!^ Ik heb altijd het probleem dat het een beetje doorschijnt, jullie ook?

Soms, wel maar dat hangt echt van de jurk af... Ik hoop dat het met dit jurkje niet zo is!

Ik heb trouwens jullie hulp nodig met dit jurkje. Ik was alvast wat aan het combineren en uitzoeken van outfits voor mee op vakantie naar Spanje. In mijn hoofd zag dit er erg leuk uit maar nu twijfel ik een beetje. Wat vinden jullie?
(http://i58.tinypic.com/20p7sdt.jpg)
Bericht door: TheGameChanger op 19 juni 2014, 11:38:24
Ziet er leuk uit,  misschien kun je het riempje ook over het vestje doen?
Bericht door: Tineke op 19 juni 2014, 12:03:14
Ziet er leuk uit,  misschien kun je het riempje ook over het vestje doen?

Al geprobeerd maar dit vond ik niet zo mooi staan. Hierdoor gaat de kimono boller staan :blush:
Bericht door: Nikkkk op 19 juni 2014, 12:05:45
.
Bericht door: Infinitum3 op 19 juni 2014, 12:21:50
Ik ben nu al aan het bedenken of ik maandag wel of geen zwarte panty onder mijn jurkje doe haha. Ik heb een paar mensen beloofd dat ik in het oranje ga met de volgende voetbalwedstrijd en dat jurkje is mijn enigste oranje kledingstuk.

Nieuwe jurkjes :) Die linker komt op de foto niet echt tot zijn recht, want in het echt is hij veel mooier.
(http://i61.tinypic.com/wkkdjq.jpg)
Bericht door: Alpaca op 19 juni 2014, 12:29:53

(http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFg4NzU=/z/OekAAOxyBjBTV-OG/$_57.JPG?rt=nc)

Even zag ik Voldemort voor me in een jurkje  laughing7.
Bericht door: Tineke op 21 juni 2014, 08:58:20
Mijn outfit/jurkje van vandaag:
(http://i60.tinypic.com/16bmxec.jpg)

Ik heb dit jurkje echt jaren niet gedragen en zou hem bijna wegdoen
Bericht door: Laura op 21 juni 2014, 11:47:09
Leuk Tineke!

Ik heb niet zo veel jurkjes, want ik draag ze eigenlijk pas sinds dit jaar (vorig jaar zou ik echt never een jurkje aangedaan hebben). Maar dit zijn toch 2 van mijn favoriete jurkjes

(http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T2/fotos/outfit/S6/21008804_ZU-23043584_TM-23075614_02.jpg)
Dit vind ik echt leuk voor op vakantie

En dit vind ik gewoon een leuk alledaags jurkje

(http://res.cloudinary.com/keep/image/fetch/t_caine_grid/http://c389604.r4.cf1.rackcdn.com/fc3f3cf2861059bf4da064643bf44c78.jpg)
Bericht door: Dormer op 21 juni 2014, 11:59:11
(http://static.pullandbear.net/2/photos/2014/V/0/1/p/5394/336/405/5394336405_w_2_3_2.jpg?timestamp=1394040212536)
deze van de pull and bear vind ik heel leuk, maar ik durf nooit echt jurkjes te dragen. Vind het niet fijn.
Bericht door: Americandreams op 21 juni 2014, 15:32:20
Leuk Tineke!

Ik heb niet zo veel jurkjes, want ik draag ze eigenlijk pas sinds dit jaar (vorig jaar zou ik echt never een jurkje aangedaan hebben). Maar dit zijn toch 2 van mijn favoriete jurkjes

(http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T2/fotos/outfit/S6/21008804_ZU-23043584_TM-23075614_02.jpg)
Dit vind ik echt leuk voor op vakantie

En dit vind ik gewoon een leuk alledaags jurkje

(http://res.cloudinary.com/keep/image/fetch/t_caine_grid/http://c389604.r4.cf1.rackcdn.com/fc3f3cf2861059bf4da064643bf44c78.jpg)

waarvan is die bovenste?
Bericht door: C A L I op 21 juni 2014, 15:42:49
Mango!
Bericht door: Tineke op 21 juni 2014, 15:46:46
Ik heb dat palmboom jurkje ook maar bij mij valt die heel kort! :fieuw:
Bericht door: Laura op 21 juni 2014, 16:05:45
Ik heb dat palmboom jurkje ook maar bij mij valt die heel kort! :fieuw:

Oh echt? Ik heb maat small genomen, en bij mij valt die gewoon normaal (ofwel is dat voor jou kort, want ik vind niet snel iets kort haha) en ik ben 1.72m overigens
Bericht door: Tineke op 21 juni 2014, 16:11:09
Oh echt? Ik heb maat small genomen, en bij mij valt die gewoon normaal (ofwel is dat voor jou kort, want ik vind niet snel iets kort haha) en ik ben 1.72m overigens

Ik heb maat xl en ben 1,64 maar vind hem nogal kort. Als ik een jurkje draag en ik heb mijn handen langs mijn lichaam, meet ik altijd of het jurkje langer dan mijn vingertoppen. Als die langer is, is het een mooie lente. Als die korter is dan mijn vingertoppen, vind ik hem te kort.
Bericht door: TheGameChanger op 24 juni 2014, 09:53:41
Ik heb spijt dat ik deze niet heb gekocht, ik wist niet waar ik deze naar toe kon dragen maar ik vind de achterkant zo mooi! Het is best een nette maxijurk, hebben jullie een idee waar ik dit allemaal naar toe kan dragen? (familiefeesten niet aangezien ik er topless in ga)
Nog even upje voor mijn vraag^^
Bericht door: Fly op 24 juni 2014, 19:44:12
Ik had een heel leuk jurkje maar die is helaas kapot gegaan. Verder heb ik daarnaast maar 2 jurkjes. Laatst heb ik dus deze gehaald, supermooi! Vooral wanneer je een beetje bruin bent, voel me net een princesje.

http://www.hm.com/nl/product/24626?article=24626-D#article=24626-D
Bericht door: Angela op 24 juni 2014, 19:53:55
Dit is mijn favoriet. :)
(http://i60.tinypic.com/a5fdyf.png)

Bericht door: sss op 24 juni 2014, 19:58:17

Staat je erg leuk !
Bericht door: Lorem Ipsum op 24 juni 2014, 23:27:39

Heel leuk jurkje!
Bericht door: klaaaar op 24 juni 2014, 23:52:06
Ik had een heel leuk jurkje maar die is helaas kapot gegaan. Verder heb ik daarnaast maar 2 jurkjes. Laatst heb ik dus deze gehaald, supermooi! Vooral wanneer je een beetje bruin bent, voel me net een princesje.

http://www.hm.com/nl/product/24626?article=24626-D#article=24626-D

Die heb ik ook! Geweldig  :aanbid:
Bericht door: always op 25 juni 2014, 20:20:19
Vandaag is mijn maxi dress binnengekomen! (:
En hij staat me ook nog!

http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames/collectie/jurken/page-2/jurk-125852-1.html
Bericht door: ijskonijn op 25 juni 2014, 22:05:31
Dit is mijn favoriet. :)
(http://i60.tinypic.com/a5fdyf.png)
Heey leuk die gaat een vriendin naar haar diploma-uitreiking aandoen!
Bericht door: ravishing op 26 juni 2014, 10:18:27

Misschien niet helemaal gepast in dit topic, maar waar is je blazer van?
En staat je echt super trouwens! (:
Bericht door: Jamie op 26 juni 2014, 11:24:51
Leuk! Staat je inderdaad erg goed. Wat draag je er onder, een legging? Staat vast ook heel erg gaaf met een panty en zwarte of donkerblauwe pumps.
Bericht door: Cucumber. op 26 juni 2014, 14:32:17
Tineke, je ziet er altijd zo leuk uit! Ook heel vaak een blazer die precies goed bij je jurkje past, toppie. :-)

Ik durf eigenlijk nooit zo goed blazers/jasjes over een jurkje te dragen, omdat ik best wel veel zweet. Vaak heb ik het in een jurkje met een mouwtje al redelijk warm en als er nog een jasje overheen komt al helemaal. Mja, met 5 graden buiten loop je ook niet in alleen een jurkje met korte mouwtjes. Heeft iemand daar misschien nog een tip voor?
Bericht door: happy-live op 26 juni 2014, 21:39:02
Die heb ik ook! Geweldig  :aanbid:

Ik heb dat jurkje vandaag ook binnen gekregen, alleen is de print bij mij veel anders dan op de foto. is dat bij jouw ook? Ik vind het model wel heel leuk dus als het een foutje is wil ik hem wel weer opnieuw bestellen en de andere terug sturen.
(http://i61.tinypic.com/2dqjyao.jpg)
Bericht door: Classic op 26 juni 2014, 22:37:52
leuk! Heb je misschien een linkje van?
Bericht door: Classic op 26 juni 2014, 22:38:27
van waar? :)
Bericht door: Tineke op 27 juni 2014, 07:58:43
Misschien niet helemaal gepast in dit topic, maar waar is je blazer van?
En staat je echt super trouwens! (:

Dank je! Hij is van de H&m
Bericht door: Tineke op 27 juni 2014, 07:59:41
leuk! Heb je misschien een linkje van?

Momenteel is die weer uitverkocht. Hij komt van de Forever 21 plus size collectie..
Bericht door: Horizon op 27 juni 2014, 14:46:43
(http://images.asos-media.com/inv/media/0/5/8/5/3775850/navy/image1xl.jpg)

Deze net gekocht! Van Asos.
Bericht door: Tineke op 14 juli 2014, 16:03:14
@Horizon, die is mooi! Ik ben gek op die `basic` jurkjes van de Asos!
Bericht door: Soepstengel op 14 juli 2014, 17:03:44
Ik wil ook weer nieuwe jurkjes, heb er veel te weinig. Weten jullie nog leuke met een korte mauw?
Bericht door: ravishing op 14 juli 2014, 17:38:37
Ik wil zooo graag een t-shirt dress maar ik kan er maar geen vinden die niet of veel te kort of veel te wijd zit :(
Bericht door: Tineke op 14 juli 2014, 17:44:02
Ik wil zooo graag een t-shirt dress maar ik kan er maar geen vinden die niet of veel te kort of veel te wijd zit :(

De H&M en de Pieces hebben die wel toch?
Bericht door: ravishing op 14 juli 2014, 17:55:58
De H&M en de Pieces hebben die wel toch?

Ik heb ze nog nooit gezien bij de H&M, maar ik zal de volgende keer wel beter kijken haha.
Volgens mij hebben we hier geen Pieces, ik woon echt in the middle of nowhere.
Bericht door: Taylor op 14 juli 2014, 18:12:28
Modcloth heeft zo veel leuke  :cry:
Ze zijn meestal wel duur maar de sale is ook echt belachelijk groot, 600 (!!!!) ofzo.

Bericht door: Cucumber. op 14 juli 2014, 18:40:03
Ik wil ook weer nieuwe jurkjes, heb er veel te weinig. Weten jullie nog leuke met een korte mauw?

Primark! En anders heeft de New Look ze altijd wel. :-)
Bericht door: Tineke op 18 juli 2014, 07:41:42
Dit is mijn nieuwe favoriete jurkje, ik ben gek op kant :aanbid:

(http://i57.tinypic.com/33wo3dk.jpg)
Bericht door: Truttebol op 18 juli 2014, 17:38:26
@Tineke, echt een mooi jurkje! Staat je heel goed! :)
Bericht door: Kikkerkus op 18 juli 2014, 17:43:09
Ik draag altijd jurkjes en rokjes.  Gewoon omdat ik geen 'goedkopere' broeken in mijn maat kan vinden. Ze zijn altijd net te kort dus is een rokje of jurkje veel handiger.
Bericht door: Tineke op 18 juli 2014, 18:15:17
@Tineke, echt een mooi jurkje! Staat je heel goed! :)

Dank je wel :blush:
Bericht door: Aurora op 19 juli 2014, 14:22:11
Dit is mijn nieuwe favoriete jurkje, ik ben gek op kant :aanbid:

(http://i57.tinypic.com/33wo3dk.jpg)

wauw super leuk jurkje! Ik ben zelf ook helemaal gek op kant haha  :aanbid:
Bericht door: LiveAHappyLifexo op 19 juli 2014, 14:37:53
Hoe zouden jullie die open rug jurkjes dragen van de brandy melville? Ik wil er binnenkort eentje kopen want ze staan zo leuk maar ik vind die open rug toch wel eng (ik vind m'n rug niet zo mooi)
Bericht door: sevennationarmy op 19 juli 2014, 15:26:06
Hoe zouden jullie die open rug jurkjes dragen van de brandy melville? Ik wil er binnenkort eentje kopen want ze staan zo leuk maar ik vind die open rug toch wel eng (ik vind m'n rug niet zo mooi)

Bedoel je deze?

(http://d16ulbeaofq72e.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/68x103/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/l/mla063-68s07100v139c_b.jpg)

*sorry plaatje is heel kein deze link: http://www.brandymelvilleusa.com/clothing/dresses/jada-dress-v139c.html *

Ik zou hem dragen met een bandeau of van die chiyo tops die je ook bij Brandy kunt kopen.
Bericht door: fantastisch op 19 juli 2014, 18:00:34
Jurkjes staan mij niet ...

Bericht door: TheGameChanger op 19 juli 2014, 18:28:49
Ik denk gewoon niks eronder. Of bandeau/bustier
Bericht door: Obliviate op 19 juli 2014, 19:18:32
Ik begin er aan te wennen haha, ik draag altijd lange spijkerbroeken, heb nu een skaterskirt die heeerlijk zit, en ik wil ook nog een skaterdress kopen denk ik (:
Bericht door: Wolves op 19 juli 2014, 19:39:32
Gister mijn eerste jurkje ooit gekocht!
http://www.america-today.com/nl/dallas-jurk-45820.html
Bericht door: Peach op 19 juli 2014, 22:03:50
Wauw dit is het hét perfecte topic voor mij. Ik draag eigenlijk altijd jurkjes, en als ik geen jurkjes draag draag ik rokjes.
Zowel omdat ik dat gewoon mooier vind staan, maar ook omdat ik gewoon geen enkele broek in mijn maat kan vinden, overal moet minimaal 20 cm vanaf, en dan is het hele model eruit en ik weet toch van mezelf dat ik ze daarna dan niet meer aan trek.

Ik weet zo even niet hoeveel jurkjes ik heb, ik gok een stuk of 15. Niet heel veel dus, maar ik heb genoeg vriendinnen die me nog nooit in een lange broek gezien hebben (korte broeken draag ik nog wel af en toe als het heet weer is).

Deze
http://nl.vila.com/vila/short-dresses/watercolor-solid-dress/14015644,nl_NL,pd.html?dwvar_14015644_colorPattern=14015644_Black&forceScope=
is samen met een kortere mintgroene jurk van de only mijn favoriete jurkje van dit moment. Alleen zuur dat ik ze beide gekocht heb net voordat ze in de sale kwamen.
Bericht door: Tineke op 20 juli 2014, 12:54:15
Peach en Azalea: Hele mooie jurkjes!

Bericht door: Serendipity 🌸 op 20 juli 2014, 13:52:15
(http://i58.tinypic.com/xcqd1y.jpg)

Mijn nieuwe jurkje :)  Ik weet niet hoe duidelijk de foto is, maar er staan allemaal bloemetjes op.
Bericht door: Truttebol op 20 juli 2014, 14:01:12
^ Serendipity, wat leuk!
Bericht door: Serendipity 🌸 op 20 juli 2014, 20:17:09
^ Serendipity, wat leuk!

Dankjewel :)
Bericht door: Truttebol op 20 juli 2014, 21:59:18
(http://images.asos-media.com/inv/media/1/9/8/8/3938891/teal/image1xl.jpg)

Deze heb ik net besteld. :)
Bericht door: Purradise op 20 juli 2014, 22:03:05
^ Die zit er super chique uit :)
Bericht door: Truttebol op 21 juli 2014, 09:53:40
^ Die zit er super chique uit :)

Thanks! :)
Bericht door: flett op 21 juli 2014, 12:15:13
- reclame is niet toegestaan -
Bericht door: Marshmallows_x op 27 juli 2014, 22:27:22
Donderdag naar de Brandy Melville geest waar ik een jurkje kocht :) Ik ben er echt dolblij mee.
http://www.polyvore.com/jada_dress/thing?id=91124514

Bericht door: Truttebol op 27 juli 2014, 22:28:30
Oh, die is schattig!
Bericht door: Soepstengel op 27 juli 2014, 23:23:37
(http://i58.tinypic.com/xcqd1y.jpg)

Mijn nieuwe jurkje :)  Ik weet niet hoe duidelijk de foto is, maar er staan allemaal bloemetjes op.

Die heb ik in het bordeaux rood!
Bericht door: sjinkiie op 31 juli 2014, 16:14:27
Mijn nieuwe aanwinst van Mango<3
(http://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T2/fotos/S6/21007612_01.jpg)

Ik draag eigenlijk bijna nooit broeken. Vind jurkjes en rokjes te schattig.

Oja, weet iemand waar je een drop shift jurkje kan kopen?
Bericht door: Tineke op 05 augustus 2014, 18:40:53

Oja, weet iemand waar je een drop shift jurkje kan kopen?

Ik had er nog nooit van gehoord maar zo`n model is wel heel erg leuk. Als ik ze ergens tegenkom plaats ik hem hier!
Bericht door: Tineke op 28 augustus 2014, 11:41:13
De nieuwe herfstcollecties zijn tot nu toe wel erg leuk maar ik mis nog wel de jurkjes met lange/halflange mouwen! :angry2:
Bericht door: Sassimir Putin op 28 augustus 2014, 11:52:30
De nieuwe herfstcollecties zijn tot nu toe wel erg leuk maar ik mis nog wel de jurkjes met lange/halflange mouwen! :angry2:
Ik heb echt een lovely donkerrood jurkje gekocht (strak boven, klokrok onder) bij de New Yorker met halflange mouwen (:
Bericht door: Sassimir Putin op 28 augustus 2014, 11:55:21
ook maar besloten om geen broeken meer te kopen ivm bovenbenenstruggles haha.
Bericht door: Tineke op 28 augustus 2014, 12:48:07
ook maar besloten om geen broeken meer te kopen ivm bovenbenenstruggles haha.

Yo go girl! Heb je een foto van je jurkje, hij klinkt namelijk erg leuk!
Bericht door: Cucumber. op 28 augustus 2014, 12:52:18
Heb nog niet echt leuke jurkjes gezien bij de najaarscollecties. Ook bij de Primark viel het me vies tegen wat jurkjes betreft. Misschien binnenkort weer eens bij de F21 kijken, daar kan ik altijd wel slagen wat jurkjes betreft.
Bericht door: Tineke op 28 augustus 2014, 12:54:00
Heb nog niet echt leuke jurkjes gezien bij de najaarscollecties. Ook bij de Primark viel het me vies tegen wat jurkjes betreft. Misschien binnenkort weer eens bij de F21 kijken, daar kan ik altijd wel slagen wat jurkjes betreft.

Wat jammer! Ik ga volgend weekend weer naar de Primark en had gehoopt dat ik daar ook nog wat leuke jurkjes kon scoren. Ik ben gek op de Dorothy Perkins, daar heb ik wel leuke nieuwe jurkjes gezien maar wel allemaal met korte mouw.
Bericht door: Cucumber. op 28 augustus 2014, 12:57:45
^ Bij de Divided-afdeling in de H&M hadden ze wel veel leukere jurkjes. :-) Zwarte met bloemen en ook allerlei andere kleurtjes en printjes. Uiteindelijk maar niet het zwarte jurkje met de bloemen gekocht, omdat ik al een stuk of 5 zwarte bloemenjurkjes heb. :') En dat was ook korte mouw. Kun je dat bijv. dan niet combineren met een spijkerjasje of een blazer? Ik vind jurkjes met korte mouw vaak fijner dan lange mouw, omdat ik het heel snel zo warm heb in lange mouwen.
Bericht door: Tineke op 28 augustus 2014, 13:25:29
^ Bij de Divided-afdeling in de H&M hadden ze wel veel leukere jurkjes. :-) Zwarte met bloemen en ook allerlei andere kleurtjes en printjes. Uiteindelijk maar niet het zwarte jurkje met de bloemen gekocht, omdat ik al een stuk of 5 zwarte bloemenjurkjes heb. :') En dat was ook korte mouw. Kun je dat bijv. dan niet combineren met een spijkerjasje of een blazer? Ik vind jurkjes met korte mouw vaak fijner dan lange mouw, omdat ik het heel snel zo warm heb in lange mouwen.

Ik heb al zoveel jurkjes met korte mouw dus wou er graag een paar bij met halflange mouw. Dank je wel voor de tip!
Bericht door: Cucumber. op 28 augustus 2014, 13:41:14
^ Ah, dan snap ik je. Als je er zelf weinig last van hebt dat je het zo snel warm hebt, snap ik inderdaad dat je een paar jurkjes met langere mouw wil. :-)
Bericht door: Soepstengel op 28 augustus 2014, 14:26:28

Nou zeg dat wel, vrijwel nergens te vinden :(
Bericht door: Tineke op 28 augustus 2014, 14:35:27

Ja, zo jammer is dat! Hoop dat het nog wel komt..
Bericht door: Aguamenti op 01 september 2014, 21:11:33

Ik vind deze wel leuk, met redelijk halflange mouwen: http://www.hm.com/nl/product/37981?article=37981-A#article=37981-A

Of zoek je  langere mouwen?
Bericht door: Madoka op 06 september 2014, 22:54:48

Bij de Primark hebben ze veel simpele skaterjurkjes met driekwartmouwen :D
Bericht door: Madoka op 06 september 2014, 23:04:17
Dit topic is zo leuk, haha! Ik hou ook echt veel van jurkjes, ik droeg ze eerst niet veel, maar ik grijp er toch steeds vaker naar.
Laatst dit jurkje met paisleyprint gekocht bij H&M, hij zit echt heerlijk <3
(http://puu.sh/bom0S/48804a100d.jpg)
Ik heb er nog geen aanfoto van, misschien dat die nog komt.
Mijn favoriete jurkje op het moment is mijn galaxyjurkje, die zit zo fijn en ik voel me er zo goed in :)
(http://puu.sh/bomrH/df45df1915.jpg)
(De foto is een beetje ongemakkelijk maar daar gaat het niet om haha)
Bericht door: Aguamenti op 06 september 2014, 23:07:00
^^AAAHHH DIE IS ZO LEUK! Oké sorry haha, ik vind je galaxyjurkje echt geweldig
Bericht door: Madoka op 06 september 2014, 23:42:23
Aaah dank jullie wel Aguamenti en Positive :D
Bericht door: Tineke op 07 september 2014, 10:24:19
Madoka wat een prachtige jurkjes!
Bericht door: Estranged op 07 september 2014, 10:35:38
Dit topic is zo leuk, haha! Ik hou ook echt veel van jurkjes, ik droeg ze eerst niet veel, maar ik grijp er toch steeds vaker naar.
Laatst dit jurkje met paisleyprint gekocht bij H&M, hij zit echt heerlijk <3

Ik heb er nog geen aanfoto van, misschien dat die nog komt.
Mijn favoriete jurkje op het moment is mijn galaxyjurkje, die zit zo fijn en ik voel me er zo goed in :)

(De foto is een beetje ongemakkelijk maar daar gaat het niet om haha)
Heb je dat galaxyjurkje van Ebay? ik heb ook een paar van dat soort jurkjes haha. Met tropische vogels en met kattenprint all over, maar ze zijn alleen net niet lang genoeg om zo te dragen. Maar met een basis zwart rokje gaat het wel.
Bericht door: Madoka op 07 september 2014, 13:12:21
Madoka wat een prachtige jurkjes!

Dankjewel! :D

Heb je dat galaxyjurkje van Ebay? ik heb ook een paar van dat soort jurkjes haha. Met tropische vogels en met kattenprint all over, maar ze zijn alleen net niet lang genoeg om zo te dragen. Maar met een basis zwart rokje gaat het wel.

Ik heb om eerlijk te zijn geen idee waar het jurkje oorspronkelijk vandaan komt, ik heb hem overgekocht via Marktplaats :)
Bericht door: Peach op 07 september 2014, 14:33:32
Oh ik was dit topic alweer helemaal vergeten. Het wordt langzamerhand tijd dat ik mijn jurkjescollectie voor de herfst/winter aan ga vullen. Ik ga namelijk van de hefstvakantie tot de kerstvakantie stage lopen (ik sta voor de klas) en dan wil ik wel wat fatsoenlijks aan, en momenteel zijn de meeste jurkjes van mij zo oud dat er vaak al (onopvallende) gaten in zitten (ook dankzij een kat).
En alle mooie nieuwe jurkjes die ik heb zijn echte zomerjurkjes die ik dus niet aan kan dan.

Ik wil voor de winter ook liever geen al te hete jurkjes, want voor de klas is het altijd gloeiend heet, maar wel met mouwen en lang genoeg natuurlijk dat ik er niet aan hoef te gaan sjorren.
Bericht door: Tineke op 07 september 2014, 15:40:34
Oh ik was dit topic alweer helemaal vergeten. Het wordt langzamerhand tijd dat ik mijn jurkjescollectie voor de herfst/winter aan ga vullen. Ik ga namelijk van de hefstvakantie tot de kerstvakantie stage lopen (ik sta voor de klas) en dan wil ik wel wat fatsoenlijks aan, en momenteel zijn de meeste jurkjes van mij zo oud dat er vaak al (onopvallende) gaten in zitten (ook dankzij een kat).
En alle mooie nieuwe jurkjes die ik heb zijn echte zomerjurkjes die ik dus niet aan kan dan.

Ik wil voor de winter ook liever geen al te hete jurkjes, want voor de klas is het altijd gloeiend heet, maar wel met mouwen en lang genoeg natuurlijk dat ik er niet aan hoef te gaan sjorren.

Die van de Dorothy Perkins kan ik echt aanraden. De meeste zijn wel met korte mouw maar hier kun je ook een vestje of blazer bij dragen. Jurkjes van de Dorothy Perkins zijn sowieso lang genoeg!
Bericht door: Leau op 07 september 2014, 15:41:49
Die van de Dorothy Perkins kan ik echt aanraden. De meeste zijn wel met korte mouw maar hier kun je ook een vestje of blazer bij dragen. Jurkjes van de Dorothy Perkins zijn sowieso lang genoeg!

Dat is idd een fijn merk, en zeker voor de prijs. En het zijn altijd wel leuke jurkjes, dus niet zo standaard. :)
Bericht door: Valelie op 07 september 2014, 19:03:12
Dorothy Perkins ken ik niet zo, ik vind de lengte van jurkjes op het moment ook lastig. Bedankt voor de tip! :)
Bericht door: Ellie op 07 september 2014, 19:11:41
Ik draag eigenlijk alleen maar jurkjes (oké, af en toe ook rokjes)! Leuk topic dus :bounce: heb nog niet alles doorgelezen, maar hoe zorgen jullie voor een beetje afwisseling in je garderobe als je vaak kleedjes aandoet? Ik heb er best veel maar heb het gevoel dat ik de laatste tijd in de winkel vaak naar hetzelfde model/printje grijp. En moest er iemand nog een model weten dat goed past bij brede schouders, kleine borsten en brede heupen mag je het zeker zeggen, want door aan te komen staan sommige kleedjes in mijn kast mij minder...
Bericht door: Valelie op 07 september 2014, 19:19:26
@Ellie misschien een keer met een vriendin gaan shoppen, die vanuit een ander oogpunt kijkt en misschien dingen ziet hangen die je leuk kunnen staan :).
Bericht door: evi op 08 september 2014, 15:42:57
Dit jurkje heb ik gister besteld  :bounce:
Bij www.jurkjes.com. Wil eigenlijk nog een zomerjurkje bestellen alleen ben dan zo bang dat ik de jurk niet aan doe omdat het weer niet meezit  :hamer:
(http://i62.tinypic.com/zjuxwj.jpg)
Bericht door: Valelie op 08 september 2014, 16:19:18
@Evi wauw, leuk jurkje!
Bericht door: Tineke op 15 maart 2015, 19:23:45
Tijd om dit topic weer eens wat omhoog te halen!

Mijn pas gekochte jurkjes van Zalando:

(http://i58.tinypic.com/2qjaql1.jpg)
(http://i57.tinypic.com/1zvq13r.jpg)

En deze van de Dorothy Perkins:
(http://i60.tinypic.com/10i7afo.jpg)
Bericht door: Mint op 15 maart 2015, 22:06:07
wauw, heb je een linkje van dat bovenste pastel jurkje?^
Bericht door: Tineke op 16 maart 2015, 06:53:30
wauw, heb je een linkje van dat bovenste pastel jurkje?^

https://www.zalando.nl/even-odd-jerseyjurk-white-light-blue-coral-ev421c0i3-a11.html
Bericht door: Peach op 16 maart 2015, 14:37:13
Oh wauw ik zie je reactie nu pas haha. Alsnog bedankt voor het reageren! Ik zal eens bij dat merk gaan kijken :)
Bericht door: Tineke op 16 maart 2015, 19:35:04
Oh wauw ik zie je reactie nu pas haha. Alsnog bedankt voor het reageren! Ik zal eens bij dat merk gaan kijken :)

Graag gedaan! Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Bericht door: Ballerina op 17 maart 2015, 08:15:51
ik heb laatst dit jurkje met riem besteld op aliexpress voor in de zomer.

(http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/mytlaOKd5QAmfcINDO05anw.jpg)
Bericht door: Tinkerbell op 17 maart 2015, 08:48:51
ik heb laatst dit jurkje met riem besteld op aliexpress voor in de zomer.

(http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/mytlaOKd5QAmfcINDO05anw.jpg)

Waw, heb je linkje?
Bericht door: Tineke op 18 maart 2015, 07:23:20
Die is ook erg mooi.. Ik heb niet veel ervaring met Aliexpress, is deze site betrouwbaar?
Bericht door: Ballerina op 18 maart 2015, 14:40:20
Ik bestel best vaak telefoonhoesjes enzo en mijn vader Boxbroeken daar, is tot nu toe altijd aangekomen.

Dit is de link van het jurkje:
http://nl.aliexpress.com/item/2014-New-Women-Mini-Dress-Skirt-Sleeveless-Cute-Tunic-Princess-Dress-S-M-L/1607114279.html
Bericht door: Gothic Lunacy op 18 maart 2015, 15:41:24
Vandaag deze binnen gekregen van Ebay :D

(http://i58.tinypic.com/dnkflx.jpg) (http://www.ebay.com/itm/111360553079?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=410342716551&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT)

(Eigen foto, maar hij is aanklikbaar en dan ga je naar de verkoper)
Bericht door: Peach op 18 maart 2015, 16:55:45
Graag gedaan! Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Ik heb wel al leuke dingen gezien :) ik zag dat ze het merk bij de v&d hebben dus daar zal ik binnenkort eens gaan kijken :D
Bericht door: Tineke op 18 maart 2015, 17:37:40
Ik heb wel al leuke dingen gezien :) ik zag dat ze het merk bij de v&d hebben dus daar zal ik binnenkort eens gaan kijken :D
Ja klopt! Dorothy Perkins wordt niet bij ieder V&D filiaal verkocht. Zalando verkoopt dit merk trouwens ook!
Bericht door: Peach op 18 maart 2015, 17:42:40
Ja klopt! Dorothy Perkins wordt niet bij ieder V&D filiaal verkocht. Zalando verkoopt dit merk trouwens ook!
Het filiaal hier is wel best groot, dus ik hoop dat ze het hier hebben. Anders ga ik eens in een stad hier dichtbij kijken waar ze ook een groot filiaal hebben. Normaal kijk ik er eigenlijk nooit bij de kleding (behalve new look) , dus ik heb geen idee of ze het hier hebben.
Bericht door: Tineke op 18 maart 2015, 18:44:18
Het filiaal hier is wel best groot, dus ik hoop dat ze het hier hebben. Anders ga ik eens in een stad hier dichtbij kijken waar ze ook een groot filiaal hebben. Normaal kijk ik er eigenlijk nooit bij de kleding (behalve new look) , dus ik heb geen idee of ze het hier hebben.

Je kan er via de site (http://www.vd.nl/vestigingen) erg gemakkelijk achter komen!
Bericht door: Tineke op 22 maart 2015, 09:08:42
Ik ben weer lekker bezig :bounce:  5 nieuwe jurkjes besteld :fieuw:

(http://i58.tinypic.com/15cxzb.jpg)
(http://i60.tinypic.com/2lbnkw1.jpg)
(http://i59.tinypic.com/jsjeqc.jpg)
(http://i61.tinypic.com/r8c874.jpg)
(http://i58.tinypic.com/2ikedcj.jpg)
Bericht door: Peach op 22 maart 2015, 16:21:44
Je kan er via de site (http://www.vd.nl/vestigingen) erg gemakkelijk achter komen!
Oh handige zoekfunctie. Mijn v&d heeft het :D morgen moet ik toch even naar de stad dus dan ga ik meteen even kijken.
Bericht door: Tineke op 22 maart 2015, 20:05:23
Oh handige zoekfunctie. Mijn v&d heeft het :D morgen moet ik toch even naar de stad dus dan ga ik meteen even kijken.

Ah leuk! Veel shopplezier! Ben benieuwd of je iets koopt!
Bericht door: eyecatcher* op 22 maart 2015, 21:47:20
Hoe doen jullie dat met zwarte jurkjes? ik heb er twee liggen die ik super leuk vindt. Ik zit alleen met het probleem dat ik er dan een zwarte legging of panty onder moet doen en dan is het zo donker allemaal. Ik heb geen sieraden verder om het mee op te leuken en ook geen vestjes.
Bericht door: Voldemort. op 22 maart 2015, 21:51:46
^ Een paar leuke statement kettingen aanschaffen misschien?
Dat kan menig outfit helemaal opfleuren!
Bericht door: Gothic Lunacy op 23 maart 2015, 22:45:23
^ Een paar leuke statement kettingen aanschaffen misschien?
Dat kan menig outfit helemaal opfleuren!

Dit ja.
Ik heb laatst via Ebay echt een shitload aan sieraden aangeschaft.
Juist omdat al mijn outfits meestal heel donker zijn. Dus om ze iets minder ééntonig zwart te maken draag ik er sieraden bij.
Bericht door: Tineke op 25 maart 2015, 15:00:54
Hoe doen jullie dat met zwarte jurkjes? ik heb er twee liggen die ik super leuk vindt. Ik zit alleen met het probleem dat ik er dan een zwarte legging of panty onder moet doen en dan is het zo donker allemaal. Ik heb geen sieraden verder om het mee op te leuken en ook geen vestjes.

Statement sieraden is inderdaad een optie. Maar vestjes en blazers zijn ook goed te combineren met jurkjes!
Bericht door: AppeltjeEitje. op 25 maart 2015, 16:14:33
Ik draag graag donkerblauw, maar ik weet niet goed wat ik onder een donkerblauw jurkje moet dragen. Blote benen zijn met dit weer te koud, maar een zwarte panty vind ik er ook niet helemaal bij passen... Wat is jullie advies?
Bericht door: Tineke op 25 maart 2015, 16:56:19
Ik draag graag donkerblauw, maar ik weet niet goed wat ik onder een donkerblauw jurkje moet dragen. Blote benen zijn met dit weer te koud, maar een zwarte panty vind ik er ook niet helemaal bij passen... Wat is jullie advies?

Een dunne zwarte panty kan wel!
Bericht door: Peach op 25 maart 2015, 18:01:51
Ah leuk! Veel shopplezier! Ben benieuwd of je iets koopt!
Nog bedankt :)
Ik heb uiteindelijk niks gekocht, ze hadden niks in de winkel wat me heel erg aansprak. Wel jammer, want online heb ik zat gezien wat me leuk leek.
Bericht door: Fimu op 25 maart 2015, 21:12:06
Zelf draag ik er een zwarte panty onder, maar je kunt ook voor grijstinten gaan, bijvoorbeeld een grijs gemeleerde maillot.
Bericht door: Roses op 26 maart 2015, 22:13:57
Ik vind jurkjes ook leuk, maar ik draag ze nooit. Alleen met kerst...
Bericht door: Denise op 27 maart 2015, 00:13:24
Ik vind jurkjes er altijd erg leuk uitzien, maar mijn kuiten zijn té gespierd waardoor ik het er bij mijzelf echt niet uit vind zien (toch hangt m'n kast vol met jurkjes, die ik nooit draag).
Bericht door: Tineke op 27 maart 2015, 06:49:38
Ik vind jurkjes er altijd erg leuk uitzien, maar mijn kuiten zijn té gespierd waardoor ik het er bij mijzelf echt niet uit vind zien (toch hangt m'n kast vol met jurkjes, die ik nooit draag).

Wat draag je midden in de zomer dan? Bij een korte broek zie je je kuiten ook, dus dan kan je net zo goed een jurkje dragen :blush: B)
Bericht door: Peach op 27 maart 2015, 12:43:29
Dat 'probleem' heb ik zelf ook, door mijn sport heb ik erg gespierde benen (en dus kuiten). Maar ik trek me er eigenlijk niks van aan. Ik heb niet het idee dat iemand op mijn kuiten gaat letten.
Bericht door: AppeltjeEitje. op 28 maart 2015, 12:40:04
Een dunne zwarte panty kan wel!

Dat ga ik eens proberen, dankje voor de tip!
Bericht door: AppeltjeEitje. op 28 maart 2015, 12:43:14
Zelf draag ik er een zwarte panty onder, maar je kunt ook voor grijstinten gaan, bijvoorbeeld een grijs gemeleerde maillot.

Dankje voor je reactie! Ik heb toevallig nog een grijze maillot in mijn kast liggen, ik zal eens kijken hoe het staat!
Bericht door: Peach op 29 maart 2015, 10:51:56
Meh ik was gister bij de v&d in de hoop dat ik met het prijzencircus nog een leuk jurkje voor mijn verjaardag kon halen. Maar helaas was alles er of alleen in 40+ maten (heb zelf 36/38) of stond alles echt voor geen meter. Het ia nu blijkbaar de trend dat alles of heel hoog gesloten moet zijn of juist een ENORME v hals moet hebben, beide geen succes met een grote cupmaat.
Uiteindelijkben ik wel bij de h&m geslaagd, ook een wat hoger gesloten jurkje, maar op de een of andere manier ging die wel.
Ik heb zelfs een maxi jurk geprobeert, en wonder boven wonder (ik ben klein) stond die goed :o helaas was die jurk in de goede maat kapoten jadden ze ergeen andere meervan, dus die ga ik een andere keer halen. Ik krijg echt heel veel zin in de zomer zo met al die leuke zomerjurkjes :D
Bericht door: Tender op 29 maart 2015, 11:19:09
Ik draag zo graag jurkjes, alleen ben ik vrij "groot" voor kleedjes van bv de primark enzo, ze vallen meestal tot net onder mijn billen. Als ik enkele maten groter ga meestal wel maar dan ziet het er echt niet meer uit :)

Bericht door: Tineke op 29 maart 2015, 20:10:38
Ik draag zo graag jurkjes, alleen ben ik vrij "groot" voor kleedjes van bv de primark enzo, ze vallen meestal tot net onder mijn billen. Als ik enkele maten groter ga meestal wel maar dan ziet het er echt niet meer uit :)

Bedoel je groot als in een grote maat of als in lang?
Bericht door: Ascencio op 29 maart 2015, 20:17:31

Sommige winkels, in ieder geval Topshop en Asos hebben een tall-collectie, de jurkjes uit die collectie vallen wat langer. Wellicht is dat een optie?
Bericht door: Tender op 29 maart 2015, 21:28:23
Bedoel je groot als in een grote maat of als in lang?
Ik ben vrij lang en heb maat 36 maar die vallen dus echt meestal net tot onder mijn billen. En dat vindt ik echt niet fijn :)
Sommige winkels, in ieder geval Topshop en Asos hebben een tall-collectie, de jurkjes uit die collectie vallen wat langer. Wellicht is dat een optie?
Ah zal ik eens naar kijken ! Dankjewel :)
Bericht door: Kayleigh Valesca op 29 maart 2015, 22:37:35
Heel herkenbaar dit. Zelfs als ik een maat groter koop zijn de meeste jurkjes nog te kort, als ik buk zie je alles zegmaar :')

Ik ga ook maar eens naar die tall collecties kijken!
Bericht door: Tineke op 30 maart 2015, 10:18:02
Dorothy perkins heeft ook een collectie voor langere mensen
Bericht door: Peach op 30 maart 2015, 17:56:46
Ik heb vandaag dit jurkje toch nog kunnen halen :D
http://www.hm.com/nl/product/60445?article=60445-C

Die ik zaterdag gehaald heb kan ik online niet vinden.
Bericht door: soixanteneuf op 30 maart 2015, 19:55:46
Ik heb binnekort een schoolgala. Het is niet mega formeel, dus korte jurkjes zijn toegestaan! Welke vinden jullie leuker?
1) Roze met roosjes, vrij kort, maar ik ben ook maar 1,55 m. http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/te-amo-1134/3d-rose-detailed-bandeau-dress-340540-427/

2) Zwarte, simpele. Voordeel is dat ik hierbij rode lipstick kan dragen. En ik hoopte dat ik deze jurk dan als 'lange jurk' kan dragen. Bij haar valt die namelijk boven de enkels, maar het model is 170 en ik ben 15 cm kleiner
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/te-amo-1134/wrap-over-gathered-chiffon-dress-340526-14/
Bericht door: Foucher op 30 maart 2015, 20:01:51
Die Nelly linkjes kan ik nooit openen, heel vreemd.
Bericht door: 4968 op 30 maart 2015, 20:37:34
Ik heb binnekort een schoolgala. Het is niet mega formeel, dus korte jurkjes zijn toegestaan! Welke vinden jullie leuker?
1) Roze met roosjes, vrij kort, maar ik ben ook maar 1,55 m. http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/te-amo-1134/3d-rose-detailed-bandeau-dress-340540-427/

2) Zwarte, simpele. Voordeel is dat ik hierbij rode lipstick kan dragen. En ik hoopte dat ik deze jurk dan als 'lange jurk' kan dragen. Bij haar valt die namelijk boven de enkels, maar het model is 170 en ik ben 15 cm kleiner
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/te-amo-1134/wrap-over-gathered-chiffon-dress-340526-14/

Ik vind ze allebei leuk, maar voor een schoolgala zou ik toch eerder voor de tweede gaan! Bij de tweede jurk is ook meer mogelijk qua make-up, sieraden en schoenen.
Bericht door: Dutchy op 30 maart 2015, 22:51:00

Wauuwww, die eerste is echt heeel erg mooi, vind ik het leukste
Bericht door: Tineke op 31 maart 2015, 07:31:07
Hele mooie jurk Peach!
Bericht door: Tineke op 01 april 2015, 10:05:42
Ik ben op zoek naar een mooie swing dress met halflange mouwen en een leuk printje. Wie kan mij helpen?

Voor wie niet weet wat een swing dress is, zoiets:
http://euro.dorothyperkins.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?searchTerm=swing+dress&storeId=13064&productId=19123913&urlRequestType=Base&categoryId=&langId=-1&productIdentifier=product&catalogId=34070
Bericht door: HazelGrace op 01 april 2015, 12:34:26
^ ik ga helpen zoeken!

Ik zoek Skater achtig gevormde jurkjes maar ik ben 1.81 dus ze komen vaak net over m'n billen :( Ben al een aantal tall collecties langs geweest maar zag zo niks leuks..
Bericht door: Tineke op 01 april 2015, 18:55:39
^ ik ga helpen zoeken!

Ik zoek Skater achtig gevormde jurkjes maar ik ben 1.81 dus ze komen vaak net over m'n billen :( Ben al een aantal tall collecties langs geweest maar zag zo niks leuks..

http://euro.dorothyperkins.com/en/dpeu/category/dresses-742132/tall-dresses-742963
Bericht door: HazelGrace op 01 april 2015, 19:06:08
http://euro.dorothyperkins.com/en/dpeu/category/dresses-742132/tall-dresses-742963

ik heb er een paar besteld bij zalando, ben benieuwd :D
Bericht door: Tineke op 01 april 2015, 20:09:45
ik heb er een paar besteld bij zalando, ben benieuwd :D

Foto? Ben benieuwd welke ;)
Bericht door: honeybabe op 01 april 2015, 20:22:23
http://www.hm.com/nl/product/88961?article=88961-A

ben ik de enige die dit echt ontzettend lelijk vind?
Bericht door: HazelGrace op 01 april 2015, 20:29:10
(http://i61.tinypic.com/6iqjxu.png)

Deze heb ik besteld, bij Zalando
Ben heel benieuwd :)
Bericht door: HazelGrace op 01 april 2015, 20:29:35
http://www.hm.com/nl/product/88961?article=88961-A

ben ik de enige die dit echt ontzettend lelijk vind?

nee haha
Bericht door: Tineke op 01 april 2015, 21:28:35
@HONEYbabe, nee ik vind hem ook lelijk!

@Hazelgrace: ZO leuk!! Die eerste drie heb ik ook in mijn kledingkast hangen haha!
Bericht door: HazelGrace op 01 april 2015, 23:07:30
@Tineke haha goede smaak heb je zeg! :p
Bericht door: Tineke op 02 april 2015, 06:45:42
@Tineke haha goede smaak heb je zeg! :p

i know :fieuw:
Bericht door: Peach op 02 april 2015, 16:01:46
Via zalando kan je toch gratis verzenden?
Ik ga daar ook maar eens kijken, ik zie hier zo vaak leuke jurkjes voorbij komen die daar vandaan komen.

@Tineke
Sinds een paar dagen heb ik je blog ontdekt, superleuk! :D
Bericht door: Hooked. op 02 april 2015, 20:55:05
@Tineke; bij Top Vintage hebben ze een hele categorie met swing jurken.
http://topvintage.nl/nl/swing-jurken-wijde-rok/ (http://topvintage.nl/nl/swing-jurken-wijde-rok/)

Wat vinden jullie van deze jurk?
(http://i57.tinypic.com/ali2ac.png)
Bericht door: Peach op 03 april 2015, 08:19:29
^
Ik vind die soortvan v hals een beetje vreemd, maar als het model je staat vind ik het verder wel een erg leuke jurk!
Bericht door: Ballerina op 03 april 2015, 13:22:25
^Ik vind hem niet zo leuk

@gipsydoll
de eerste!
Titel: primark jurkjes
Bericht door: N° Julia op 03 april 2015, 20:43:48
Bij Primark heb je hele leuke jurkjes!
Bericht door: HazelGrace op 07 april 2015, 15:12:53
Jurkjes binnen. Viel beetje tegen  :fieuw:

Alleen het jurkje met de wit-gele bloemetjes is echt superleuk

De blauwe vond ik niet zo bijzonder en stond me ook niet zo goed
Die met de rode bloemen kreeg ik niet eens aan want hij gaf helemaal niet mee en het leek net of ie scheurde als ik m probeerde aan te trekken
En die van de only zat me niet lekker en hij scheen ook een beetje door

Maar wel echt verliefd op t jurkje dat ik heb gehouden :D
Bericht door: Fashionx op 07 april 2015, 16:15:39
Zelf hou ik ook echt van jurkjes!!! :) :) Ik heb binnenkort een feestje waar ik een net maar toch leuk jurkje bij aan wil. Wat vinden jullie van dit jurkje????????????http://22853.static.securearea.eu/Files/2/22000/22853/ProductPhotos/MaxContent/186290403.jpg
Bericht door: Tineke op 11 april 2015, 09:16:27
Jurkjes binnen. Viel beetje tegen  :fieuw:

Alleen het jurkje met de wit-gele bloemetjes is echt superleuk

De blauwe vond ik niet zo bijzonder en stond me ook niet zo goed
Die met de rode bloemen kreeg ik niet eens aan want hij gaf helemaal niet mee en het leek net of ie scheurde als ik m probeerde aan te trekken
En die van de only zat me niet lekker en hij scheen ook een beetje door

Maar wel echt verliefd op t jurkje dat ik heb gehouden :D

Ja, dat is ook mijn favoriet! Maar wat raar dat het jurkje met de bloemen niet past. Bij mij is dat jurkje juist erg rekbaar!
Bericht door: Tineke op 19 april 2015, 14:51:04
Ik mag van mijzelf 3 jurkjes uitzoeken maar kan niet kiezen.. Wat zeggen jullie?

(http://i59.tinypic.com/317irnm.png)
(http://i59.tinypic.com/bja7nm.png)
Bericht door: Missseptember op 19 april 2015, 15:10:13
1,4 en 6
Bericht door: Kayleigh Valesca op 19 april 2015, 16:38:02
Tineke, ik zou 1, 4, en 5 kiezen. Vooral 4 is mooi <3
Bericht door: Peach op 19 april 2015, 17:54:50
Ik zou voor 1, 2 en 4 gaan. Al zou ik dan wel tussen 2 en 6 twijfelen.
Bericht door: Revitalized op 19 april 2015, 18:01:13
1,4 en 6
Bericht door: HazelGrace op 19 april 2015, 19:00:28
1,4 en 6
Bericht door: nefelibata op 19 april 2015, 19:45:40
1, 4 en 5. Ik vind de rest nogal kinderlijk als ik eerlijk ben.
Bericht door: Tineke op 02 mei 2015, 23:23:12
Iemand nog leuke jurkjes gescoord?
Bericht door: Tineke op 03 mei 2015, 12:51:56
Mijn nieuwste aanwinst:
 (http://i57.tinypic.com/2lj2jc3.jpg)

Best een simpel model maar ik vond de kleur zo mooi
Bericht door: Peach op 03 mei 2015, 12:53:08
Iemand nog leuke jurkjes gescoord?
Nee :( Ik wacht momenteel ook een beetje op het mooie weer dat ik jurken zonder panty eronder aan kan...
Ik heb laatst bij de primark nog wel een hoop leuke jurkjes gepast, helaas was het model van geen van de jurkjes goed voor mijn lichaam, dus uiteindelijk heb ik niks meegenomen.
Bericht door: Tineke op 03 mei 2015, 13:28:31
Nee :( Ik wacht momenteel ook een beetje op het mooie weer dat ik jurken zonder panty eronder aan kan...
Ik heb laatst bij de primark nog wel een hoop leuke jurkjes gepast, helaas was het model van geen van de jurkjes goed voor mijn lichaam, dus uiteindelijk heb ik niks meegenomen.

Ja, de Primark valt de laatste tijd wel wat tegen wat jurkjes betreft!
Bericht door: Laura op 03 mei 2015, 13:31:43
Dit is mijn laatste nieuwe :)

(http://d2b6i2ew7ukia2.cloudfront.net/media/5153F554-37E6-4121-B331035DED3F01A3/736/164281E5-70CD-4DBC-A8DE98E5EC0996A5/B0272221-27FB-4EB3-BE5447E812D00742/hi-res-15005337-FNT.jpg)(http://d2b6i2ew7ukia2.cloudfront.net/media/5153F554-37E6-4121-B331035DED3F01A3/741/C4C5A799-0C8F-42AE-890D0DF92E1A0D42/0AFFD06A-C1C0-44B1-BC8603F2BAC18C53/hi-res-15005337-MDL-FNT.jpg)
Bericht door: Spykie op 03 mei 2015, 13:42:33
(http://i62.tinypic.com/28bra4w.jpg)

nieuwste aankoop
Bericht door: kloplop op 03 mei 2015, 13:55:41
Heb deze jurken gekocht de afgelopen weken.
(http://static.pullandbear.net/2/photos/2015/V/0/1/p/5392/348/800/5392348800_w_2_3_2.jpg?timestamp=1426252046546)

(http://cdn1.picvpicimg.com/pics/15470435/black-slash-teal-forever21-colorblock-printed-a-line-dress.jpg)

(http://cdn1.picvpicimg.com/pics/16482659/black-slash-purple-forever21-sheer-paneled-printed-dress.jpg)

(http://static.pullandbear.net/2/photos/2015/V/0/1/p/5392/349/501/5392349501_4_1_2.jpg?t=1428664383058)
Bericht door: Spykie op 03 mei 2015, 14:13:14
Leuk klopklop ! De 3de is echt prachtig!
Bericht door: insolita op 03 mei 2015, 14:27:43
Ja, de Primark valt de laatste tijd wel wat tegen wat jurkjes betreft!
Die maten zijn ook heel apart ;'). Zodra mn borsten en heupen er eindelijk inpassen zit het bij mn taille veel te wijd. Zucht.

Mijn nieuwste aanwinst is deze: http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-dolores-dress-lace-black-retro Erg prijzig (al had ik hem volgens mij met korting? kan me niet herinneren dat hij zo duur was ;')) Maar zo mooi. Hij zit ook echt perfect en aaaah. Alleen door de prijs ben ik er vet zuinig op en wil ik hem niet aan op de fiets ed. ook een beetje zonde haha. Maar alsnog verliefd
Bericht door: Aguamenti op 03 mei 2015, 15:46:55
(http://i57.tinypic.com/2eqdmdx.jpg)

Ik heb deze laatst gekocht (:
Bericht door: Peach op 03 mei 2015, 15:49:25
@Aguamenti mooi jurkje! Waar heb je die gekocht?
@Klopklop mooie aankoopjes, vooral dat tweede jurkje is echt prachtig.
@insolita ja dat was inderdaad ook al mijn probleem met de primark, de maten kloppen echt voor geen meter bij mij.
Bericht door: Aguamenti op 03 mei 2015, 16:14:34
^Dankjewel! Hij is van de Pull & Bear (:
Bericht door: Tineke op 03 mei 2015, 16:16:13
Wauw, wat een mooie jurken! :bounce:  Nu krijg ik zin om te gaan shoppen !
Bericht door: nefelibata op 03 mei 2015, 16:16:33
@Klopklop mooie aankoopjes, vooral dat tweede jurkje is echt prachtig.

Bericht door: Wingardium op 03 mei 2015, 21:47:34
Deze een tijdje geleden gekocht, ben zo in love!
(http://i60.tinypic.com/14mw41f.jpg)
Bericht door: Tineke op 04 mei 2015, 19:01:10
Die is ook prachtig wingardium
Bericht door: Cucumber. op 04 mei 2015, 19:14:53
Mooi @ Wingardium! Waar heb je hem gekocht?
Bericht door: Cucumber. op 04 mei 2015, 19:16:54
Ik zie de laatste tijd ook niet meer zulke leuke jurkjes. :(
Was op zoek naar een jurkje in een fris, gezellig kleurtje met leuke details (een leuk kraagje, een paar glittertjes etc.), maar ik kon niets leuks vinden. Uiteindelijk heb ik een turquoise jurkje gekocht met een bruin riempje en een rimpel-effect bij de hals, voor €12,95 was het een prima koopje.

Ik wil er echter nog een jasje/colbertje bij, welke kleur kan dat het best zijn? Wit denk ik hè?
Bericht door: Tineke op 04 mei 2015, 20:13:23
Voor wie gek is op ananas print:

http://euro.dorothyperkins.com/en/dpeu/product/dresses-742132/view-all-dresses-2523267/coral-pineapple-bow-back-dress-4331235?bi=1&ps=20

(http://i58.tinypic.com/29ndt6v.jpg)
Bericht door: Ellie op 05 mei 2015, 12:35:19
Ik ben echt gek op jurkjes, hoewel ik de laatste tijd ook wel eens een jeansbroek draag (vroeger nooit!). Ik zie er meestal wel wat te schattig uit met een jurkje, ach ja :blush:
Deze heb ik gisteren gekocht voor 7 euro :D(https://scontent-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10371952_10206837181394348_7542133593926456288_n.jpg?oh=1dcadf9f9504b2cbff27cb04d0acdc0b&oe=55C037F2)
Bericht door: Tineke op 06 mei 2015, 18:58:57
Mijn nieuwe jurkjes:
(http://i60.tinypic.com/o057v6.jpg)
(http://i61.tinypic.com/amf4vd.jpg)
Bericht door: Peach op 06 mei 2015, 19:49:39
@Ellie
Gaaf jurkje! Waar heb je die gekocht?
Bericht door: Wingardium op 07 mei 2015, 16:31:51
Mooi @ Wingardium! Waar heb je hem gekocht?

Dankjewel! Het was gewoon een random boetiekje (of boutique.. wat is het eigenlijk) op het Alexandrium in Rotterdam (:
Bericht door: HazelGrace op 07 mei 2015, 19:56:37
Tineke heb je linkjes misschien?
Bericht door: FallingDown op 07 mei 2015, 19:57:52
Ik ben ook een jurkjes/rokjes meisje!! Zelfs cliënten op mijn stage begonnen ineens op te merken dat ik nooit broeken draag en geen spijkerbroeken heb hahah :P
Bericht door: Ellie op 08 mei 2015, 09:30:20
@Peach: ik heb die overgekocht van een meisje die een verkoop hield bij haar thuis (kleren die weg moesten)... Er staat ook geen merkje in of zo dus dat kan ik je ook niet zeggen :(

Weet iemand enkele winkels waar ze mooie jurkjes met aztec-print verkopen? Ik heb een tijd geleden zo'n rokje gekocht en ben er echt gek op, maar vaak vind ik zo van die té strakke kleedjes met aztec-print...
Bericht door: aquarell op 08 mei 2015, 09:56:45
Mijn nieuwe jurkjes:
foto

Heeft iemand een naam van het eerste model?  :kwijl:

edit nvm, heb t al
Bericht door: Manon op 08 mei 2015, 12:32:35
Ik ben op zoek naar leuke jurkjes die ik deze zomer in Kroatië kan dragen. Waar kun je die het best kopen? (op internet)
Bericht door: Koala op 08 mei 2015, 17:03:20
^ ebay/aliexpress
h&m etc.
Bericht door: Manon op 08 mei 2015, 18:05:06
^ ebay/aliexpress
h&m etc.

Bedankt! Ik zal even kijken. :)
Bericht door: SJ. op 08 mei 2015, 19:13:23
Asos en forever21 !
Bericht door: Second Gear op 08 mei 2015, 21:11:53
(http://i60.tinypic.com/etisfl.png) (http://i62.tinypic.com/mmaqeo.jpg)

Ik heb dit jurkje gekocht bij de Pull and Bear in de blauwe kleur. Ben er echt blij mee!
Bericht door: Aguamenti op 08 mei 2015, 22:29:32
^Leuk, ik heb datzelfde model in een bloemenprint (:
Bericht door: Tineke op 09 mei 2015, 09:13:18
Tineke heb je linkjes misschien?

Staan op mijn blog ;)
Bericht door: Ballerina op 10 mei 2015, 20:30:51
heey meiden, hoe doen jullie dat met jurkjes en fietsen  naar school?
bijvoorbeeld zo'n dag als morgen, het wordt 25 graden, warm genoeg voor een jurkje (net boven de knie).
Maar wanneer ik 's ochtends op de fiets zit, ik moet een half uur fietsen naar school, is het maar 13 graden, dat is dan weer te koud...

Bericht door: Aguamenti op 10 mei 2015, 20:43:28
^Ik doe gewoon een panty en eventueel een vestje aan, en als het dan te warm wordt ga ik op school naar de wc en doe ik de panty uit (:
Bericht door: Gothic Lunacy op 10 mei 2015, 20:54:41
^
Ik weet niet hoe erg het je boeit hoe je er uit ziet op de fiets, maar ik trek nog wel eens een jogging broek aan en trek die in de trein uit.

Soms moet ik namelijk om 6:30 hier weg. Dan is het nog hartstikke koud. Terwijl het daarna opeens bloedje heet wordt.
Bericht door: Hooked. op 10 mei 2015, 21:49:47
Als ik 's ochtends of met het uitgaan op de fiets zit draag ik ook altijd een trainingsbroek over m'n jurkje
Bericht door: Tineke op 13 mei 2015, 08:31:13
Ik heb de afgelopen tijd veel nieuwe kleding gekocht en heb voorlopig genoeg geshopt. Het onderstaande jurkje heb ik in het beige/zand kleur gekocht, deze zit zo lekker. Ik ben bezig met het creëren van een kledingkast waar ik jaren mee vooruit kan en dit jurkje zou ik zeker jaren mooi vinden. Hij blijft maar in mijn hoofd zitten maar eigenlijk vind ik hem wel te duur voor een basic jurkje. Wat zouden jullie doen?

(http://i62.tinypic.com/34dg652.jpg)
Bericht door: Tineke op 13 mei 2015, 08:32:18
Zo lijkt hij eigenlijk best wel saai  :fieuw:
In het echt is hij leuker!
Bericht door: Peach op 13 mei 2015, 20:26:33
^ Ik vind hem leuk. Maar het ligt eraan hoe duur hij is of ik het er voor over zou hebben. Ik denk dat ik tot max 20 euro zou gaan. Vooral omdat hij er enigszins doorschijnend (en dus met dunne/snel slijtende stof) uitziet. Als dat in het echt niet zo is zou ik er denk ik iets van 25 euro max aan uitgeven.
Bericht door: Tineke op 13 mei 2015, 20:32:15
Hij schijnt niet door maar is wel dun. Het jurkje kost 35 euro.
Bericht door: Peach op 13 mei 2015, 20:35:08
Hij schijnt niet door maar is wel dun. Het jurkje kost 35 euro.
Dan zou ik het er niet voor over hebben denk ik.
Bericht door: Cucumber. op 13 mei 2015, 20:56:37
Dankjewel! Het was gewoon een random boetiekje (of boutique.. wat is het eigenlijk) op het Alexandrium in Rotterdam (:

Daar schuin tegenover de Zara toevallig? :) Dan wil ik er nog wel eens langswippen, haha!
Bericht door: Fakeroses op 14 mei 2015, 14:29:43
Ik heb zojuist mijn eerste jurkje ooit besteld!:D Iemand ervaring met jurkjes van Boohoo? Ik hoop dat ik de juiste maat heb gekocht  :fieuw:
http://nl.boohoo.com/azz34200
Bericht door: Peach op 14 mei 2015, 19:17:43
Ik heb zojuist mijn eerste jurkje ooit besteld!:D Iemand ervaring met jurkjes van Boohoo? Ik hoop dat ik de juiste maat heb gekocht  :fieuw:
http://nl.boohoo.com/azz34200
Ik heb geen ervaring met boohoo, maar super leuk jurkje!
Bericht door: Manon op 23 mei 2015, 12:17:35
Ik weet niet of dit het goede topic is hiervoor.

Ik wil dit jurkje heeel graag hebben voor op vakantie, maar het is uitverkocht in mijn maat bij Forever21. En aangezien het een last chance item is, ga ik er niet van uit dat deze nog terug komt.

Weten jullie waar ik een soort gelijk jurkje kan kopen als deze? Wel graag in deze kleur, en dunne bandjes. :D

(http://i.imgur.com/zhGMOBT.jpg)
Bericht door: Tineke op 23 mei 2015, 12:18:48
@Manon

Misschien kun je een oproepje plaatsen op http://www.spotnshop.nl/
Bericht door: Peach op 23 mei 2015, 18:17:09
Of in het ik zoek topic.
Wel een leuk jurkje! Jammer dat hij uitverkocht is.
Bericht door: Pindakaas op 24 mei 2015, 15:33:40
Ik wil heel graag meer jurkjes dragen, maar dan zit ik altijd in de knoei:

- Op de fiets... Eh, meer hoef ik niet te zeggen denk ik.
- Geen zakken, argh!
- De schoenen eronder. Ik kan niet op (hoge) hakken lopen.
- Het jasje erover als het koud is. Als ik onderweg ben doe ik mijn gewone jas aan, maar dan zie je een heel klein stukje van de jurk en dan lijkt het net of ik niets aanheb  &lt;_&lt;

Hoe doen jullie dat toch?
Bericht door: Marije op 24 mei 2015, 15:36:07

- Geen zakken, argh!
- Het jasje erover als het koud is. Als ik onderweg ben doe ik mijn gewone jas aan, maar dan zie je een heel klein stukje van de jurk en dan lijkt het net of ik niets aanheb  &lt;_&lt;

Ik heb ook altijd geknoei met schoenen, ik heb nu zwarte enkellaarsjes die wel bij veel jurkjes passen, maar dan moet ik er wel een zwarte panty bij aan, huidskleurig staat dan weer niet. En zakken gebruik ik nooit, ik heb altijd alles in mijn tas of jaszakken zitten.
Bericht door: SJ. op 24 mei 2015, 16:27:49

- Geen zakken, argh!

-Ik heb een aantal jurkjes die juist erg geschikt zijn om mee te fietsen, omdat de voorkant weer mooi over 't zadel valt zodat je er niet onder kan kijken. Bij strakke 'bodycon' jurkjes vind ik het altijd drama, dan houd ik het vaak met 1 hand vast. Heb er sowieso een broekje onder voor het geval de wind er onder komt en dan sta ik daar in mn ondergoed haha.
-Geen zakken= tasje mee of soms gewoon niets mee.
-Op hakken lopen kan je leren, als je begint met lage hakken. Als je dat wilt tenminste. Begin met een dichte schoen met lage hak of met sleehakken. Heb echter ook een aantal jurkjes waar je prima lage vans onder kan doen of ballerina's. Vind pumps echter wel mooier, meer volwassen en vrouwelijker.
-als het koud is heb ik idd een jas aan. Ik vind het juist mooi als het jurkje er niet onderuit komt als je een langere jas hebt! Ik vind 't classy :) Dat anderen denken dat ik er niets onder heb is hun probleem niet de mijne ;)
Bericht door: Pindakaas op 24 mei 2015, 16:34:09
-Ik heb een aantal jurkjes die juist erg geschikt zijn om mee te fietsen, omdat de voorkant weer mooi over 't zadel valt zodat je er niet onder kan kijken. Bij strakke 'bodycon' jurkjes vind ik het altijd drama, dan houd ik het vaak met 1 hand vast. Heb er sowieso een broekje onder voor het geval de wind er onder komt en dan sta ik daar in mn ondergoed haha.
-Geen zakken= tasje mee of soms gewoon niets mee.
-Op hakken lopen kan je leren, als je begint met lage hakken. Als je dat wilt tenminste. Begin met een dichte schoen met lage hak of met sleehakken. Heb echter ook een aantal jurkjes waar je prima lage vans onder kan doen of ballerina's. Vind pumps echter wel mooier, meer volwassen en vrouwelijker.
-als het koud is heb ik idd een jas aan. Ik vind het juist mooi als het jurkje er niet onderuit komt als je een langere jas hebt! Ik vind 't classy :) Dat anderen denken dat ik er niets onder heb is hun probleem niet de mijne ;)

- Waar kopen jullie die broekjes dan?
- Haha ja ik weet het, maar mijn maat is meer de trouble. Normaal heb ik 38/39, maar voor pumps e.d. zit ik tussen de 36 en 37 in. Zo vervelend, want 36 zit veel te strak maar 37 slip ik uit. Nu heb ik gelzooltjes, maar echt ideaal is dat niet.
- Mijn jas komt net over de heup, mijn jurk net boven de knie.
Bericht door: SJ. op 24 mei 2015, 16:50:09
- Waar kopen jullie die broekjes dan?
- Haha ja ik weet het, maar mijn maat is meer de trouble. Normaal heb ik 38/39, maar voor pumps e.d. zit ik tussen de 36 en 37 in. Zo vervelend, want 36 zit veel te strak maar 37 slip ik uit. Nu heb ik gelzooltjes, maar echt ideaal is dat niet.
- Mijn jas komt net over de heup, mijn jurk net boven de knie.
-Ik heb er een van de H&M die al jaren meegaat. Zwart met witte hartjes er op van katoen. Heb er ook een van de zeeman, een elastisch boxershort model. Denk dat de action ze ook wel heeft. Ik noem het altijd overgoed haha :P Ook handig als je panty of majo altijd afzakt bij het kruis, want dan kan ie daar overheen.
- Heb heb helaas niet zoveel advies over je schoenenprobleem. Ik koop mn pumps altijd bewust niet te groot want dan schuift je voet er in en glijdt je hak eruit. Dan sleept de hak van je schoen de hele tijd over de grond. Ben in ieder geval begonnen met lage hakjes van 2-5 cm toen ik 13 of 14 was ofzo.
- Ik heb verschillende jassen, en eerlijk gezegd kan ik er niet wakker van liggen wat mensen ervan denken als ik ze over jurkjes aantrek. Heb een jas die is zo lang dat alleen een maxi jurk en een broek er onderuit komen, en heb ook een leren jasje en als daar niets onderuit komt dan zou het wel een beetje raar zijn ;) Ik zou me er niet zo druk om maken en gewoon dragen wat bij de temperatuur en jouw stijl past. Als iemand het dan lelijk vindt is het zijn/haar probleem en niet de jouwe
Bericht door: Evieefjuh op 24 mei 2015, 17:06:09
Had laatst een hele grote bestelling gedaan bij de h en m, was alles te groot! Ik heb haast altijd maat L en nu was dat gewoon allemaal niet charmant en veel te groot. Zelfs de m was te groot. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een mooie basic maxi dress die je prima met allstars kan dragen. Een van de h en m was dus perfect geweest maar de goede maat was nu uitverkocht. .. iemand een idee waar ik voor niet al teveel geld zoiets kan krijgen?
lvast bedankt!
(http://i866.photobucket.com/albums/ab221/evieefjuh/Screenshot_2015-05-24-16-59-17_zpshg8ophua.png) (http://s866.photobucket.com/user/evieefjuh/media/Screenshot_2015-05-24-16-59-17_zpshg8ophua.png.html)

Over de broekjes onder jurkjes; wij halen ze altijd bij de zeeman ;)
Bericht door: Little Person op 24 mei 2015, 17:30:14
Ik droeg ook bijna altijd alleen maar jurkjes, maar de laatste tijd wil ik dan graag met blote benen lopen. Alleen ik krijg altijd last bij lopen van het schuren tussen mijn benen... Helpen die broekjes daar ook tegen? Want gewone boxershorts zijn daarvoor te kort... En hebben jullie misschien er een plaatje van wat voor een broekje jullie bedoelen?

Bericht door: SJ. op 24 mei 2015, 18:20:33
(http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/A00%200259853%20011%2000%200000.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large])
niet dat shirtje dan  :fieuw:
Bericht door: Cherry op 24 mei 2015, 21:55:18
Ik draag naadloze boxers onder m'n jurkjes/over m'n panty's. Werkt echt perfect! Jaren geleden gekocht bij de Wibra, maar kan je nu overal wel vinden.
Bericht door: Estrella op 25 mei 2015, 01:01:11
Wat voor schoenen dragen jullie meestal onder een jurkje of een rokje?
Bericht door: Evieefjuh op 25 mei 2015, 10:49:57
Ik draag altijd allstars, mijn voeten zijn niet gemaakt voor hakjes of ballerina's ;)
Bericht door: Estranged op 25 mei 2015, 10:52:33
ligt eraan, meestal sandalen in de zomer (met of zonder hak) en in de winter laarsjes.
Bericht door: Tineke op 25 mei 2015, 15:35:00
Ik droeg ook bijna altijd alleen maar jurkjes, maar de laatste tijd wil ik dan graag met blote benen lopen. Alleen ik krijg altijd last bij lopen van het schuren tussen mijn benen... Helpen die broekjes daar ook tegen? Want gewone boxershorts zijn daarvoor te kort... En hebben jullie misschien er een plaatje van wat voor een broekje jullie bedoelen?

Talkpoeder helpt bij mij erg goed! Dit is gewoon bij de Kruidvat te koop!
Bericht door: Fakeroses op 26 mei 2015, 17:14:35
Ik heb mijn jurkje nu al een tijdje binnen! Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik ervan vind, houd hem wel gewoon.  :blush:  Heb hem trouwens gekocht voor mijn diploma uitreiking!
(http://oi57.tinypic.com/34j3on5.jpg)
Bericht door: lazyleafloveluf op 26 mei 2015, 17:23:55
heyy mensen ik zoek al heel lang een leuk, vrolijk simpel zomerjurkje. Het liefst halflang en onder de 15 euro. Welke winkels zijn een aanrader?
Bericht door: Estrella op 26 mei 2015, 19:03:25
Hm en Primark! ^^
Bericht door: HazelGrace op 26 mei 2015, 19:30:38
Joyce, ik vind m superleuk :)
Bericht door: Evieefjuh op 26 mei 2015, 19:36:39
ik heb deze ook, gewoon in mn eigen maat :) Dus die zit wel goed bij mij (ik ben 1.75m over en had een S genomen). Kun je niet ergens in de stad de juiste maat vinden? Bij ons hingen ze er nog.
ja we gaan gelukkig zaterdag even kijken ;) echt gek want ik heb eigenlijk altijd maat l, vanwege mijn rug, maar hier kon iedereen meegenieten van mijn bh via de zijkant haha thanks voor de tip, ik ga zeker even kijken ;)
Bericht door: Cucumber. op 27 mei 2015, 19:17:07
@ Joyce: ik heb bijna precies dezelfde. :D Vind de kleur erg leuk en hij zit ook mooi!

Ik draag onder jurkjes meestal gewoon sandaaltjes, enkellaarsjes of sleehakken.
Bericht door: NobodyKnows op 28 mei 2015, 13:10:15
Heeeeel blij met mijn nieuwe jurkje! :D

(http://demandware.edgesuite.net/aagb_prd/on/demandware.static/Sites-NL-Site/Sites-pim-catalog/nl_NL/dwcd1f1cdf/pim-static/large/10132336_BlackIris_001_ProductLarge.jpg)
Bericht door: blessedtohope op 10 juni 2015, 15:02:09
(http://i.imgur.com/Zu6pxhx.jpg)

Ik wil graag dit jurkje (of iets wat erop lijkt). Weet iemand waar ik hem kan kopen/bestellen?
Bericht door: Tineke op 21 juni 2015, 08:29:24
(http://i.imgur.com/Zu6pxhx.jpg)

Ik wil graag dit jurkje (of iets wat erop lijkt). Weet iemand waar ik hem kan kopen/bestellen?

Primark en New Look verkopen wel eens zulk soort jurkjes!

Ik kocht laatst dit jurkje van de Esprit en dit is momenteel mijn favoriete jurkje:
(http://i57.tinypic.com/30m0chx.jpg)
Bericht door: Treehugger op 28 juni 2015, 20:38:40
^Leuk jurkje! En leuke schoenen ook, haha.

Weet iemand toevallig waar ik een galaxy skaterjurkje kan vinden die níét uit China/Japan oid. hoeft te komen? Dat duurt me echt te lang voordat ik hem heb, haha.
Ik weet dat Amazon ze heeft, maar daar kan je helaas alleen met creditcard betalen en die heb ik niet :(
Bericht door: Tineke op 28 juni 2015, 21:24:28
^Leuk jurkje! En leuke schoenen ook, haha.

Weet iemand toevallig waar ik een galaxy skaterjurkje kan vinden die níét uit China/Japan oid. hoeft te komen? Dat duurt me echt te lang voordat ik hem heb, haha.
Ik weet dat Amazon ze heeft, maar daar kan je helaas alleen met creditcard betalen en die heb ik niet :(

Dank je wel! Misschien bij Boohoo?

http://blackmilkclothing.com/products/galaxy-purple-skater-dress
http://www.chicnova.com/magic-color-stars-sky-print-vest-style-collarless-skating-dress.html
Bericht door: Vlechtje op 02 juli 2015, 23:25:03
En iemand tips dan voor als je dikkere bovenbenen hebt?
Fanks! :D
Bericht door: Cavarnamagica op 05 juli 2015, 04:28:17

Eigenlijk vind ik die skater dress met die galaxy print best wel leuk. Het is de eenvoud icm de print die het jurkje juist dat extraatje geeft.

Een beetje gothic achtig.
Bericht door: Treehugger op 05 juli 2015, 21:52:14
Dank je wel! Misschien bij Boohoo?

http://www.chicnova.com/magic-color-stars-sky-print-vest-style-collarless-skating-dress.html
Thanks! Bij Blackmilk is hij wel érrug duur vergeleken met andere sites, en Chicnova is helaas ook in Hong Kong. Ik heb er eentje gevonden in Engeland en die besteld, hopelijk komt 'ie dinsdag! :)

Wel bedankt voor de linkjes trouwens! Ik kende beide sites eigenlijk niet maar ze hebben wel hele leuke dingen!
Bericht door: Foucher op 05 juli 2015, 21:55:40
Thanks! Bij Blackmilk is hij wel érrug duur vergeleken met andere sites, en Chicnova is helaas ook in Hong Kong. Ik heb er eentje gevonden in Engeland en die besteld, hopelijk komt 'ie dinsdag! :)

Wel bedankt voor de linkjes trouwens! Ik kende beide sites eigenlijk niet maar ze hebben wel hele leuke dingen!

Waar als ik vragen mag?
Bericht door: Treehugger op 06 juli 2015, 09:18:23
Waar als ik vragen mag?
http://m.ebay.nl/itm/171833782428?nav=SEARCH
Enige nadeel is dat je geen maat kunt kiezen.. Mij is hij waarschijnlijk ook wat te groot, maar dat los ik dan wel weer op met de naaimachine :P
Bericht door: Tineke op 06 juli 2015, 14:13:43
Zodra die binnen is wil ik wel een aanfoto zien! :aanbid:
Bericht door: Pindakaas op 06 juli 2015, 20:00:18
Damn, haha. Ik had dus drie jurkjes via AliExpress besteld, zijn ze alle drie nét te klein. Twee van de drie gescheurd onder de oksel  :fieuw:
Bericht door: Cavarnamagica op 07 juli 2015, 03:35:21
http://m.ebay.nl/itm/171833782428?nav=SEARCH
Enige nadeel is dat je geen maat kunt kiezen.. Mij is hij waarschijnlijk ook wat te groot, maar dat los ik dan wel weer op met de naaimachine :P

Wat is maat 12-14 UK omgerekend naar de voor ons bekende maat?

Maar mocht het jurkje qua pasvorm jou niet bevallen, dan wil ik hem wel overnemen. Mits niet verknipt natuurlijk
Bericht door: xWonderland. op 07 juli 2015, 18:32:30

Ik ben al een tijd opzoek naar jurkjes zoals deze, ook in de kleur van het laatste jurkje..
Ze lijken namelijk wel onvindbaar, haha

(http://i57.tinypic.com/2ufx007.jpg)

(http://i62.tinypic.com/312wbhj.jpg)
Bericht door: Tineke op 08 juli 2015, 08:54:34
Wat is maat 12-14 UK omgerekend naar de voor ons bekende maat?

Maar mocht het jurkje qua pasvorm jou niet bevallen, dan wil ik hem wel overnemen. Mits niet verknipt natuurlijk

Maat 12=40 en 14+42  :fieuw:
Bericht door: Damon_master_piece op 08 juli 2015, 09:15:42
ik heb paar jurkjes op deze site zit leuke dingen bij
http://www.simplybe-euro.com/shop/dresses/fashion/8/_/N-1ytvttx/products/show.action?Nao=252&Rpp=36&hnid=11169273&type=cmr
Bericht door: Treehugger op 08 juli 2015, 22:08:19
Jeej, hij is binnen! Na wat kleine aanpassingen past hij perfect! :D Ik hoefde hem gelukkig alleen wat kleiner te maken onder mijn armen (want ja, small boobs), verder zat hij al goed.
(http://i58.tinypic.com/2di0ih1.jpg.jpg.com)
In het echt lijkt/staat hij wel een stuk leuker dan op de foto trouwens, ik zal morgen eens een foto proberen te maken bij goed daglicht. En Tinypic loopt weer te kloten door de foto te draaien -.-'
Bericht door: SJ. op 09 juli 2015, 12:16:59
^ erg schattig  :lol:
Bericht door: 4968 op 09 juli 2015, 20:08:12
^ Leuke jurk, Treehugger! 
Bericht door: BallonnetJ op 10 juli 2015, 21:17:17
Ik heb weinig jurkjes aan omdat ik me er wat onzeker in voel. Terwijl ik ze wel heel leuk vind!
Vandaag een jurkje gekocht.
-weg-
Niet citeren aub =)
Bericht door: Tineke op 11 juli 2015, 09:01:53
Hierboven, heel leuk jurkje en staat je ook goed! Waar is die van?
Bericht door: Tineke op 11 juli 2015, 19:16:36

(http://i62.tinypic.com/nbcd28.jpg)
Bericht door: Peach op 12 juli 2015, 17:00:37
Ik heb het idee dat dat jurkje het model dikker laat lijken dan dat ze is. Maar ik denk dat als hij bij jou wel mooi valt hij wel mooi is. Volgens mij is dat zo'n jurkje dat je óf heel goed staat óf dat je je beter in een tafelkleed kan wikkelen haha
Bericht door: SJ. op 13 juli 2015, 12:01:05
[hier heb je niet veel aan] maar ik vind het een beetje een twijfelgeval! Ene kant leuk andere kant denk ik nein :lol:
Bericht door: BallonnetJ op 15 juli 2015, 17:52:15
Hierboven, heel leuk jurkje en staat je ook goed! Waar is die van?
Thanks =)!
Het jurkje is van de vero moda, hij was in de uitverkoop.
Bericht door: BallonnetJ op 15 juli 2015, 17:52:56

(http://i62.tinypic.com/nbcd28.jpg)
Nee sorry dit jurkje vind ik niet zo leuk..
Er zijn genoeg andere leukere jurkjes =)!
Bericht door: Voldemort. op 15 juli 2015, 17:57:51
Ik ben verliefd geworden op deze jurk. Helaas is hij 43 euro en vind ik dat toch te duur..
Maar de lengte is perfect! Lees: gewoon kunnen bukken zonder dat mensen je kont zien :'D
En hij is zo mooi en zit zo lekker en wauw.

(http://d1n49c76jdx4a2.cloudfront.net/medias/sys_master/images/2015/04/10/9274017316894/86430377_d_01_l.jpg)
Bericht door: Tineke op 16 juli 2015, 10:00:48
@voldemort, dat jurkje heb ik!!! In het blauw en in het roze. 1 a 2 maanden terug stond die in de folder van de V&D en toen was die 27 euro. Maar daar heb je nu niet zoveel meer aan :hamer:
Bericht door: Loyalty op 16 juli 2015, 10:16:04
Jammer Voldemort! Vind het inderdaad een mooi jurkje, mooie kleur vooral!

Mijn nieuwste aankoop :) Voor 25 euro woehoe. Sorry voor het achterlijke blokje op mijn hoofd maar wil liever niet herkenbaar hier op Girlscene.

(http://i60.tinypic.com/69nb5v.png)
Bericht door: Dauntless op 16 juli 2015, 17:14:26
Beetje offtopic misschien maar @Loyalty wat heb jij een prachtig figuur! Jurkje staat je ook erg goed!
Bericht door: Loyalty op 16 juli 2015, 17:39:18
SimpleGirl, ah wat lief  :blush:  dankjewel!

Bericht door: Voldemort. op 17 juli 2015, 22:35:48
@voldemort, dat jurkje heb ik!!! In het blauw en in het roze. 1 a 2 maanden terug stond die in de folder van de V&D en toen was die 27 euro. Maar daar heb je nu niet zoveel meer aan :hamer:

Ooooh ik ben jaloers!
Als hij weer een keer 27 kost dan ga ik hem direct aanschaffen <3
Bericht door: kloplop op 18 juli 2015, 11:29:37
Ooooh ik ben jaloers!
Als hij weer een keer 27 kost dan ga ik hem direct aanschaffen <3
Als je v&d vip bent krijg je nu 30% op de jurkjes. Zag net een bordje in de v&d, deze hing er ook bij
Bericht door: Kraplapje op 18 juli 2015, 12:19:20
Ik heb deze van de week gekocht bij de H&M

(http://uploadenfoto.nl/pictures/16982b2588f3ee098744bd37e627aa96.jpg)
Bericht door: Luca op 18 juli 2015, 12:20:13
Sorry dit is misschien niet het goede topic maar ik heb laatst een maxi rok gekocht met (horizontale) streepjes maar nu weet ik niet wat ik erop moet doen  :blush: . Ik heb zelf namelijk niet echt iets en ik ga al bijna op vakantie dus ik heb geen tijd meer om iets erop te kopen. Het is deze van de Pull & Bear: http://www.pullandbear.com/nl/nl/dames/rokken-c29024.html?NEWCOLLECTION#/6065509/LANGE%20JURK%20MET%20HORIZONTALE%20STREPEN (http://www.pullandbear.com/nl/nl/dames/rokken-c29024.html?NEWCOLLECTION#/6065509/LANGE%20JURK%20MET%20HORIZONTALE%20STREPEN)
Weet iemand wat ik erop kan doen (iets simpels wat ik wss wel thuis heb liggen)?
Bericht door: Tineke op 18 juli 2015, 16:08:04
@luca een simpele wit of zwart shirtje/hemdje/croptop
Bericht door: Ballerina op 25 juli 2015, 19:46:44
heey,

Ik ben op zoek naar dit jurkje (of iets soortgelijks):
(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f2/9d/c1/f29dc1e1a4980986787bcb6182f89497.jpg)

Weet iemand van jullie waar ik 'm kan vinden?

xx
Bericht door: Leah op 25 juli 2015, 20:01:44
Leuk topic! Ik moet nog een jurk hebben voor een bruiloft. (Het is geen Nederlandse bruiloft) Weet iemand waar ik mooie lange zwarte jurken kan kopen?
Bericht door: Melisa op 25 juli 2015, 21:15:56
Leuk topic! Ik moet nog een jurk hebben voor een bruiloft. (Het is geen Nederlandse bruiloft) Weet iemand waar ik mooie lange zwarte jurken kan kopen?

Bij Forever21 zag ik net op de site een aantal lange zwarte jurken, misschien dat je daar eens kan kijken. Misschien dat je bij de Zara ook nog iets kan vinden :)
Bericht door: annaaaaa op 25 juli 2015, 21:16:30
wauw jullie zijn mooi!!! :bounce: :huglove:
Bericht door: Hooked. op 26 juli 2015, 11:33:16
Ik heb nog een tip die ik graag wil delen voor bij jurkjes die doorschijnen of snel omhoog waaien. Koop een gladde onderrok bij bijvoorbeeld de Hunkemoller. Ik heb er één en sindsdien voel ik me veel prettiger in een heleboel van m'n jurkjes (en rokjes) en draag ik ze dan ook veel meer.
Bericht door: Tineke op 26 juli 2015, 17:06:54
Ik ben zo benieuwd naar alle leuke jurkjes van de herfstcollecties!
Bericht door: Voldemort. op 30 juli 2015, 10:47:30
Mijn twee nieuwste aanwinsten:

(https://secure-i2.ztat.net//large/DP/52/1C/0B/DQ/11/DP521C0BD-Q11@16.jpg)
(https://secure-i4.ztat.net//large/DP/52/1C/0C/WJ/11/DP521C0CW-J11@16.jpg)
Bericht door: Hooked. op 30 juli 2015, 10:53:17
^Mooi, vooral de roze! Hoe lang zijn ze? Tot over de knie?
Bericht door: Voldemort. op 30 juli 2015, 20:33:44
^Mooi, vooral de roze! Hoe lang zijn ze? Tot over de knie?

Die roze is behoorlijk lang, maar ik ben ook maar 1.62
iig wel tot over de knie dus, bij mijn lengte zelfs nog een stuk langer dan dat.
En de zwarte valt bij mij net iets over de knie.
Bericht door: Anoek op 31 juli 2015, 16:28:25
Misschien even een stomme opmerking van mezelf, of meer voor mezelf.

Ik wil eens jullie eerlijke mening vragen van de volgende foto's.
Wil namelijk weten of ik wel of geen jurkjes moet dragen xD vind het altijd wel leuk, maar wil eens iemands mening horen wat die vinden.

Foto's helaas een beetje onduidelijk misschien, vind nogal lastig mezelf in spiegel op foto te zetten :P
Als jullie liever een duidelijkere foto willen hoor ik het wel :x

(http://i62.tinypic.com/2rwu81x.jpg)

(http://i62.tinypic.com/116q4o0.jpg)

eerste jurkje heb ik gekocht, tweede is een twijfel btw :P

sorry als ik mezelf nu voor schut zet  :blush:
Bericht door: Estranged op 31 juli 2015, 16:48:53
^Niks mis mee toch? Ik vind de eerste het mooist maar die andere staat je ook goed.
Bericht door: Peach op 01 augustus 2015, 17:05:11
^Niks mis mee toch? Ik vind de eerste het mooist maar die andere staat je ook goed.
Dit ja. Die eerste is leuk, waar heb je die gepast?
Daarnaast snap ik ook nooit waarom mensen het woordje 'moet' in dit soort contexten gebruiken. Je bepaald toch lekker zelf wat je draagt, daar zit geen moeten aan.

Maar voor zover ik kan zien staan ze je goed :)
Bericht door: Anoek op 02 augustus 2015, 22:08:48
Had het moeten een beetje fout geformuleerd :P maar snap wat je bedoelt, als je er zelf fijn bij voelt, kan je het gewoon doen.

Alleen ik wil, net als andere, weten wat andere denken  :blush:  ook al kan dat niet altijd en moet je het ook gewoon niet willen weten soms :P

Beide jurkjes gepast bij de Sting :)
Bericht door: Soepstengel op 03 augustus 2015, 11:30:50
^Dat eerste jurkje staat je goed hoor! Is een leuk jurkje. Niet onzeker over zijn :)
Bericht door: Anoek op 05 augustus 2015, 17:42:53
Zijn hier trouwens meer die een kort broekje onder hun jurk aandoen??
Bericht door: Kayleigh Valesca op 05 augustus 2015, 20:39:16
Ja! Tenzij het een maxi/midi is. Een kort broekje eronder voelt toch net wat fijner.
Bericht door: simbaaa op 05 augustus 2015, 20:56:57
heey,

Ik ben op zoek naar dit jurkje (of iets soortgelijks):
(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f2/9d/c1/f29dc1e1a4980986787bcb6182f89497.jpg)

Weet iemand van jullie waar ik 'm kan vinden?

xx
Je hebt hier een app voor waar je de foto op kan plaatsen en dan geven mensen sites waarop je hem kan bestellen. Het heet 'the hunt', heb je misschien iets aan :)
Bericht door: Tineke op 06 augustus 2015, 11:42:06

Nee, maar ik draag meestal al een soort van boxertjes als ondergoed. Als het jurkje omhoogwaait zie je niets..
Bericht door: SJ. op 08 augustus 2015, 16:25:17
Ja! Tenzij het een maxi/midi is. Een kort broekje eronder voelt toch net wat fijner.
Ik ook dit. Dan hoef ik me geen zorgen te maken over de wind en trappen
Bericht door: Tineke op 10 augustus 2015, 08:18:25
De serie New Girl is ook zo leuk voor jurkjes inspiratie!
Bericht door: Soepstengel op 20 september 2015, 10:37:51
Up! Ik zoek leuke jurkjes voor de winter :)
Bericht door: Zoë op 23 september 2015, 12:17:45
Dit is mijn nieuwe aanwinst, super blij mee!!
Tis een skater dress (https://cloozy.s3.amazonaws.com/products/2305/0be87b46a5fb252f5c1976da8584f82d94d2403e.jpg?1432811129)
Bericht door: Zonnester op 23 september 2015, 12:59:35
Mijn twee nieuwste aanwinsten:
Hey Voldemort mag ik vragen waar je die leuke jurkjes gekocht hebt? (:
Bericht door: Voldemort. op 23 september 2015, 16:42:06
Zijn van Dorothy Perkins!
Verkrijgbaar bij Zalando :)
Bericht door: Zonnester op 23 september 2015, 17:07:10
Dankjewel, ik ga daar eens kijken, is precies wat ik zoek!
Bericht door: Dissonance op 27 september 2015, 11:44:23
Help!
Ik heb een heel eenvoudig grijs jurkje gekregen van m'n schoonmoeder. Hij zit heel lekker en lijkt qua vorm en kleur op deze: http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames/jurken/alle-jurken/jerseyjurk-165657-1.html

Ik wilde hem gewoon aandoen met panty en Allstars, maar dan vind ik hem nog steeds een beetje saai. Maar ik ben helaas niet zo'n held in combineren. Met een sjaal vind ik het gelijk zo degelijk, en ik hou er niet zo van om tot m'n nek ingewikkeld te zitten :fieuw: 
Hoe zouden jullie dit combineren?
Bericht door: lieselot op 27 september 2015, 13:24:05
Help!
Ik heb een heel eenvoudig grijs jurkje gekregen van m'n schoonmoeder. Hij zit heel lekker en lijkt qua vorm en kleur op deze: http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames/jurken/alle-jurken/jerseyjurk-165657-1.html

Ik wilde hem gewoon aandoen met panty en Allstars, maar dan vind ik hem nog steeds een beetje saai. Maar ik ben helaas niet zo'n held in combineren. Met een sjaal vind ik het gelijk zo degelijk, en ik hou er niet zo van om tot m'n nek ingewikkeld te zitten :fieuw: 

Mooi jurkje! Ik zou er een hele mooi niet al te dikke panty onder proberen te dragen.
Een zwarte dan misschien? Heb je al eens geprobeerd?
Bericht door: Evieefjuh op 27 september 2015, 13:46:08
Help!

leuke panty met print of (statement) ketting, kleurig riempje?
Bericht door: Dissonance op 27 september 2015, 13:46:47
@lieslot
Dank je!
Ik heb het nog niet bij elkaar aan gehad, haha, maar ga hem morgen aan doen met een zwarte dunne panty! Alleen die hals vind ik nog een beetje saai denk ik  :blush:
Misschien moet ik een wat langere ketting kopen?
Bericht door: Seagold op 27 september 2015, 14:19:27
Dit leuke jurkje gekocht. Normaal draag ik nooit jurkjes, maar vind het eigenlijk best leuk staan:

http://www.hm.com/nl/product/32669?article=32669-A#article=32669-A
Bericht door: lieselot op 27 september 2015, 14:22:27
@lieslot
Dank je!
Ik heb het nog niet bij elkaar aan gehad, haha, maar ga hem morgen aan doen met een zwarte dunne panty! Alleen die hals vind ik nog een beetje saai denk ik  :blush:
Misschien moet ik een wat langere ketting kopen?
Klopt, een mooie halsketting zou ook heel leuk staan bij jou jurkje.
Welke halskettingen heb je zoal?
Bericht door: djerrrrr op 27 september 2015, 14:33:59
Ik heb deze gekocht. Meestal doe ik geen jurkjes aan naar school maar deze kan ik wel lekker combineren met sneakers denk ik. Of voor een bruiloft met leuke accesoires en leuk mijn haar gedaan :)

http://www.hm.com/nl/product/33049?article=33049-C

Bericht door: Tineke op 21 november 2015, 10:30:02
Wie weet waar ze leuke smock dresses verkopen die een beetje lang (tot op de knie of er net iets boven) zijn en betaalbaar?

Hier een voorbeeld voor wat ik zoek:
http://www.simplybe.co.uk/shop/jersey-smock-dress/CP244/product/details/show.action?pdBoUid=3363&promo=4212&cm_mmc=AffiliateWindow-_-SimplyBe-_-Product%20Feeds-_-143465#colour:BrightTomato,size:12&CAWELAID=120121250003873542&promo=4212&cm_mmc=Affiliate%20Window-_-Simply%20Be-_-Affiliate-_-143465&awc=3027_1448098181_ebb944b71a05410a0ffadb24a4303365

http://nl.boohoo.com/pzz97134
Bericht door: Ieriepiet op 22 november 2015, 14:54:04
(http://nl.aliexpress.com/item/free-shipping-new-fashion-winter-and-fall-turn-down-collar-half-sleeve-casual-dress-elegant-blue/32250335296.html?adminSeq=221533374&shopNumber=1361291)

http://nl.aliexpress.com/item/free-shipping-new-fashion-winter-and-fall-turn-down-collar-half-sleeve-casual-dress-elegant-blue/32250335296.html?adminSeq=221533374&shopNumber=1361291

Deze net gekocht, ik weet alleen niet wanneer ik hem ga dragen..
Bericht door: Peach op 22 november 2015, 20:06:24
Ik heb jaren lang vooral heel veel tshirt jurkjes gedragen. Inmiddels zien ze er allemaal niet meer uit, of mijn kat heeft er een gat in gecreëerd, een andere is helemaal verwassen, bij weer een ander is het model eruit en de laatste heeft er een vlek inzitten die ik er niet uit krijg. De hoogste tijd voor vervanging dus.
Ik zou alleen graag eens kwalitatief in wat betere kleding (lees jurkjes) willen investeren, maar wel die ik gewoon in mijn school/werk aankan en ik niet overdressed ben aangezien ik niet ergens op een chique kantoor werk.
Welke winkels (of jurkjes) raden jullie hiervoor aan?

Oh en Tineke, ik had op je blog al gereageerd (ik weet niet of je me zou herkennen van hier) maar gefeliciteerd!
Bericht door: Tineke op 23 november 2015, 11:38:08
Ik heb jaren lang vooral heel veel tshirt jurkjes gedragen. Inmiddels zien ze er allemaal niet meer uit, of mijn kat heeft er een gat in gecreëerd, een andere is helemaal verwassen, bij weer een ander is het model eruit en de laatste heeft er een vlek inzitten die ik er niet uit krijg. De hoogste tijd voor vervanging dus.
Ik zou alleen graag eens kwalitatief in wat betere kleding (lees jurkjes) willen investeren, maar wel die ik gewoon in mijn school/werk aankan en ik niet overdressed ben aangezien ik niet ergens op een chique kantoor werk.
Welke winkels (of jurkjes) raden jullie hiervoor aan?

Oh en Tineke, ik had op je blog al gereageerd (ik weet niet of je me zou herkennen van hier) maar gefeliciteerd!

Allereerst heel erg bedankt ;)

Ik kan de jurkjes van Gap ook erg aanraden. Jurkjes die dagelijks gedragen kunnen worden maar ook wat sportiever zijn. Gap wordt verkocht via Zalando. Daarnaast zijn de jurkjes van Dorothy Perkins ook aan te raden.
Bericht door: Voldemort. op 30 december 2015, 17:46:55
Upje voor dit topic!
Bericht door: Tineke op 31 december 2015, 12:43:24
Upje voor dit topic!

Vind ik leuk :bounce:

Wat dragen jullie vanavond? Jurkjes? Zoja, dan wil ik wel een foto zien :blush:
Bericht door: Just op 16 januari 2016, 12:56:59
Ik heb deze gekocht!
(http://cdn.acfrg.com/i/350_500_fit_ffffff__png/ACfrG/productpics_fullsize/2/296888a-emp.jpg)
Bericht door: SJ. op 16 januari 2016, 16:31:53
Deze gekocht voor de zomer :)

(http://vhttps://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/15/5c/cb/155ccb5745093bc9a7c1f4618ef393b7.jpg)(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/15/5c/cb/155ccb5745093bc9a7c1f4618ef393b7.jpg)
Bericht door: Seaqueenx op 16 januari 2016, 16:37:16
Deze gekocht voor de zomer :)

mooi!
waar heb je m gekocht?
Bericht door: SJ. op 16 januari 2016, 17:46:00
mooi!
waar heb je m gekocht?
Bij Yoox.com (bij dezen vast een prijswaarschuwing, zodat je niet van je stoel valt. Ik had gelukkig kortingscode)
Bericht door: SJ. op 17 januari 2016, 12:16:39
^  er is nog 1 andere jurk van dat merk die ik enorm graag wil hebben, maar kan 'm gewoon NER-GENS vinden. Heb letterlijk het internet afgezocht :hamer:
Bericht door: Tineke op 17 januari 2016, 13:30:44
^  er is nog 1 andere jurk van dat merk die ik enorm graag wil hebben, maar kan 'm gewoon NER-GENS vinden. Heb letterlijk het internet afgezocht :hamer:

Staat die ook niet op ebay of marktplaats?
Bericht door: SJ. op 17 januari 2016, 17:28:21
Staat die ook niet op ebay of marktplaats?
Helaas het afgelopen jaar nog niet langsgekomen  :-\\
Zou altijd nog kunnen komen natuurlijk...
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Bericht door: Emily Sun op 18 januari 2016, 02:53:28
Ik hou van de stijl
(http://www.dear-fashion.com/upload/thumb/400x400/goods/8-26/PLM-4556GY.jpg)
Bericht door: Tineke op 01 maart 2016, 18:50:36
Wat vinden jullie van dit jurkje?
(http://i65.tinypic.com/2prv6ab.jpg)
Bericht door: COCKINESS op 01 maart 2016, 18:51:13
Leuk! Vooral met een gekleurde panty/maillot erbij.
Bericht door: Peach op 01 maart 2016, 19:15:00
^ hmm ik vind hem niet zo. Ik ben bang dat hij heel erg gaat lijken op zo'n oost europees traditioneel jurkje.
Ik vind de plekken van de stiksels ook onlogisch en bij mij zou het totaal niet flatterend zijn.

Maar misschien als je het goed combineert dat het wel erg leuk kan zijn.
Bericht door: Lucie op 01 maart 2016, 19:15:53
^Ik vind hem ook niet zo.
Bericht door: SJ. op 01 maart 2016, 20:18:23
Ook niet mijn ding, maar als jij 'm mooi vindt; zeker doen!
Bericht door: Azul op 01 maart 2016, 20:23:47
^ Ik vind het persoonlijk een beetje een boerentrien jurkje
Bericht door: Voldemort. op 01 maart 2016, 20:32:33
Ook niet mijn ding, maar als jij 'm mooi vindt; zeker doen!
Bericht door: Soepstengel op 03 maart 2016, 14:31:02
Ik heb gister een heel leuk jurkje gekocht. Hij is blauw en heeft dunne witte streepjes
(http://demandware.edgesuite.net/sits_pod39/dw/image/v2/AAGB_PRD/on/demandware.static/-/Sites-pim-catalog/default/dw37af518d/pim-static/large/14032604_TotalEclipse_502040_001_ProductLarge.jpg?sw=520)

Hij komt tot net boven de knie bij mij. Ben er helemaal blij mee.
Had ook nog een donkergrijs jurkje gepast (soort trui model jurk) maar ik twijfel of ik die nou wel of niet wil haha. Hij was niet heel bijzonder maar wel gewoon lekker voor een dagje thuis of school met een dikke leuke maillot erbij.
Bericht door: Loisx op 03 maart 2016, 16:36:44
Hi! Ik droeg nooit jurkjes, maar sinds een paar weken ineens wel en ik heb er al 3 gekocht sindsdien, haha! Maar nu twijfel ik over dit jurkje, vinden jullie dit leuk voor de zomer?

(http://www.forever21.com/images/default_330/00184823-01.jpg)

Daarnaast heb ik ook dit jurkje besteld laatst, ben benieuwd;

(http://www.forever21.com/images/1_front_330/00161815-05.jpg)

Vind het jurkje met streepjes hierboven ook mega leuk! Waar heb je hem gekocht?
Bericht door: Tineke op 03 maart 2016, 19:42:26
@loisX Ik vind beide jurkjes erg leuk! Streepjes kunnen altijd en spijkerjurkjes komen ook weer helemaal terug.
Bericht door: SJ. op 03 maart 2016, 20:52:40
Heb meer dan 3 maanden lang dagelijks verschillende websites in de gaten gehouden en eindelijk heb ik de jurk gevonden! Kreeg zowat een hartaanval toen ik 'm tegen kwam ;)
Om 12 uur ' s nachts zitten bestellen :lol:
(http://66.147.244.52/~jimmych9/wp-content/uploads/2014/08/photo-1-56-671x1024.jpg)
Bericht door: Soepstengel op 04 maart 2016, 15:36:33
@Loisx, Jouw jurkjes zijn ook erg leuk! Spijker kan altijd. Ik heb mijne bij een Object winkel gekocht maar hij is van Vila. Was maar 26,95 dus dat scheelt weer.
@SJ, prachtig jurkje! Heel leuk voor de zomer :)
Bericht door: Tineke op 04 maart 2016, 16:13:59
@SJ die is echt prachtig. Plaats je een aanfoto zodra je hem binnen hebt?
Bericht door: Lucie op 04 maart 2016, 17:37:56
@Soepstengel Wat een leukie!
@Loisx Allebei leuk!
@SJ Wauw, wat een mooie. Die wil ik ook wel... Wat is de link naar de jurk? En ik ben ook geinteresseerd in een aanfoto (:
Bericht door: SJ. op 07 maart 2016, 20:02:43
@Soepstengel Wat een leukie!
@Loisx Allebei leuk!
@SJ Wauw, wat een mooie. Die wil ik ook wel... Wat is de link naar de jurk? En ik ben ook geinteresseerd in een aanfoto (:
Hij is helaas alweer uitverkocht. Ik had 'm van Yoox.
De aan-foto zal even moeten wachten, mijn moeder heeft de jurk gecheckt en ingepikt om kado te doen voor mijn verjaardag
Bericht door: Peach op 08 maart 2016, 17:24:33
@ SJ je afbeelding van het jurkje doet het helaas niet meer :( heb je een link want nu ben ik wel super nieuwsgierig haha
Bericht door: SJ. op 08 maart 2016, 19:08:35
@ SJ je afbeelding van het jurkje doet het helaas niet meer :( heb je een link want nu ben ik wel super nieuwsgierig haha
Bedoel je deze gepost op 3 maart?
(https://cdn1.thehunt.com/app/public/system/zine_images/9271843/original/fb4040b0733ae1d169eb1790ce384350.jpeg)
Bericht door: Peach op 09 maart 2016, 16:21:18
^ Ja die post bedoelde ik, mooie jurk inderdaad!
Bericht door: Eveoaks op 09 maart 2016, 23:19:23
Heftige jurk. Super leuk.. maar te heftig voor waar ik woon :'(
(maar ik moest er wel ff mee op de foto)
(http://www.eveoaks.com/wp-content/uploads/8-2.jpg)
Bericht door: Gothic Lunacy op 10 maart 2016, 00:25:14
(http://cdn3.gurl.com/wp-content/gallery/retro-gaming-clothes/zelda-dress.jpg)
Bericht door: SJ. op 12 maart 2016, 12:48:05
Bij dezen een aan-foto :)
Iets te lang (zoals altijd eigenlijk haha), maak 'm voor de zomer wat korter
(http://oi65.tinypic.com/2yoboet.jpg)
Bericht door: Eveoaks op 14 maart 2016, 12:46:58
Nog eentje omdat het zulk mooi weer is.. Deze heb ik vorig jaar van forever21 geplukt.(http://www.eveoaks.com/wp-content/uploads/11-2.jpg)
Bericht door: ♥ Little Ariel ♥ op 14 maart 2016, 14:45:43
Ik heb gister een heel leuk jurkje gekocht. Hij is blauw en heeft dunne witte streepjes
(http://demandware.edgesuite.net/sits_pod39/dw/image/v2/AAGB_PRD/on/demandware.static/-/Sites-pim-catalog/default/dw37af518d/pim-static/large/14032604_TotalEclipse_502040_001_ProductLarge.jpg?sw=520)

Hij komt tot net boven de knie bij mij. Ben er helemaal blij mee.
Had ook nog een donkergrijs jurkje gepast (soort trui model jurk) maar ik twijfel of ik die nou wel of niet wil haha. Hij was niet heel bijzonder maar wel gewoon lekker voor een dagje thuis of school met een dikke leuke maillot erbij.

Die is leuk! Waar heb je hem gekocht?
Bericht door: Soepstengel op 14 maart 2016, 17:26:45
^Bij Object!
Bericht door: SJ. op 20 maart 2016, 21:17:19
^Bij Object!
Dat mag niet he, boven de knie. Alleen in je vakantie of in je eigen tuin. Voor je het weet komt er een memo ;)

(http://1.bp.blogspot.com/-Fws_KhxO7ug/UbSF-JzNRpI/AAAAAAAAMMQ/H5Tnq3Xy0Q4/s1600/0343-0095.jpg)
 De rechter ook op de kop weten te tikken! Heb alleen wel genoeg maxi's dus denk er over om 'm korter te maken...
Bericht door: C. op 24 maart 2016, 11:25:02
Hoi meiden!

Heb een vraagje, binnenkort heb ik een bruiloft van de zus van mn vriend. Nu gaat hij voor een donkerblauw pak *zwijmel* met lichtblauw overhemd en stropdas waarin donkerblauw weer terug komt. Uiteraard willen we matchen, dus zou ik eerst jurkje kopen, zodat hij zich eventueel erop kan aanpassen met stropdas enzo. Oké lang verhaal, main point is, ik heb het perfecte jurkje gevonden, alleen niet in mijn maat 38/40. Nu is mijn vraag of heel misschien één van jullie dit jurkje in de kast heeft hangen, niet meer aan doet, en die voor een leuk prijsje wilt verkopen :)
Het gaat om deze: https://www.zalando.nl/closet-korte-jurk-denim-flower-print-cl921c072-k11.html?wmc=AFF31_NS_NL.116_

Natuurlijk ben ik al op zoek naar andere jurkjes, maar deze is zoo mooi, dus ik dacht, het is te proberen waard :)

Ben benieuwd of er iemand is :D
Bericht door: Peach op 24 maart 2016, 11:36:53
^ Leuk jurkje! Helaas heb ik hem niet, succes met je zoektocht!

Ik had het ook al gevraagd in het 'is dit leuk' topic, maar ik denk ik vraag het ook nog eens hier aangezien het jurkje in mijn hoofd is blijven hangen en ik er toch steeds meer naar neig hem te kopen.
Wat vinden jullie van dit https://www.thesting.com/nl-nl/suede-jurk-lichtaqua-295505 jurkje? Hij valt bij mij gewoon aangesloten als een soort iets losse bodycon dress. Meestal vind ik van die dingen die super in zijn niks, maar ik moet zeggen dat ik dit suede toch verrassend leuk vind.
Bericht door: Soepstengel op 24 maart 2016, 18:12:59
Dat mag niet he, boven de knie. Alleen in je vakantie of in je eigen tuin. Voor je het weet komt er een memo ;)

Oepsie, ik zal er een lange broek onder aan trekken :naughty:
Bericht door: Soepstengel op 02 april 2016, 20:19:05
Upje!
Ik zoek nog leuke jurkjes met korte mauw. Dus als iemand nog een beetje klassieke jurkjes heeft gezien, i'm in :D
Bericht door: sevennationarmy op 02 april 2016, 22:58:21
(http://demandware.edgesuite.net/sits_pod39/dw/image/v2/AAGB_PRD/on/demandware.static/-/Sites-pim-catalog/default/dw80c3a520/pim-static/large/14033730_TotalEclipse_001_ProductLarge.jpg?sw=900)

Laatst dit jurkje gekocht, wel echt een zomerjurkje, maar vond hem ook verrassend leuk staan met een semi doorschijnende panty eronder.
Bericht door: Soepstengel op 29 april 2016, 18:05:57
^Wat een leukie!

Ik heb deze gekocht voor een bruiloft, hoop zo dat hij in het echt ook mooi is. Ben nu weer helemaal in m'n jurkjesbui
(http://images.asos-media.com/inv/media/7/1/5/8/5778517/minkcoppersequin/image1xxl.jpg)
Bericht door: Anne op 29 april 2016, 18:29:13
hierboven, wat een mooie jurk! Inderdaad hopen dat hij in het echt zo mooi is!

Ik heb een vraagje, ik ben zelf echt fan van jurkjes en in de winter draag ik graag jurkjes met leggings of maillots eronder. Nu wil ik voor de zomer ook lekker veel jurkjes kopen maar ik vind alleen maar hele korte jurkjes boven de knie en aangezien ik veel rond ren wil ik niet de hele tijd bang zijn dat iemand m'n onderbroek zit of zo. Ik voel me gewoon niet zo comfortabel in jurkjes die zo kort zijn. Dus ik ben op zoek naar jurkjes die op de knie of langer zijn, waar kan ik die vinden, een beetje goedkoop? Alvast bedankt.
Bericht door: Inevitable op 29 april 2016, 21:07:55
hierboven, wat een mooie jurk! Inderdaad hopen dat hij in het echt zo mooi is!

Ik heb een vraagje, ik ben zelf echt fan van jurkjes en in de winter draag ik graag jurkjes met leggings of maillots eronder. Nu wil ik voor de zomer ook lekker veel jurkjes kopen maar ik vind alleen maar hele korte jurkjes boven de knie en aangezien ik veel rond ren wil ik niet de hele tijd bang zijn dat iemand m'n onderbroek zit of zo. Ik voel me gewoon niet zo comfortabel in jurkjes die zo kort zijn. Dus ik ben op zoek naar jurkjes die op de knie of langer zijn, waar kan ik die vinden, een beetje goedkoop? Alvast bedankt.

Ik heb niet echt een antwoord op je vraag, maar ik draag altijd van die strakke broekjes onder mn kortere jurkjes. Dan voelt het toch anders omdat je in ieder geval zeker bent dat je niet zomaar in je onderbroek staat.
Bericht door: Soepstengel op 29 april 2016, 23:20:19
^Dat doe ik inderdaad ook vaak! Voelt gelijk een stuk prettiger.
Bericht door: Anne op 30 april 2016, 09:44:19
Ik heb niet echt een antwoord op je vraag, maar ik draag altijd van die strakke broekjes onder mn kortere jurkjes. Dan voelt het toch anders omdat je in ieder geval zeker bent dat je niet zomaar in je onderbroek staat.

Dank je! Volgens mij heb ik nog wel paar van zulke broekjes ergens liggen! Nu alleen nog vinden...  laughing7.
Bericht door: Foucher op 30 april 2016, 10:30:25
^Wat een leukie!

Ik heb deze gekocht voor een bruiloft, hoop zo dat hij in het echt ook mooi is. Ben nu weer helemaal in m'n jurkjesbui

Ooooh, supermooie jurk! Is die voor dat hennafeest? Vind hem daar wel mooi voor ja! stalkerish much, maar niet zo bedoeld haha
Bericht door: winchester op 30 april 2016, 19:14:45
^Wat een leukie!

Waaauw wat een prachtige jurk!
Bericht door: Soepstengel op 30 april 2016, 20:02:18
Ooooh, supermooie jurk! Is die voor dat hennafeest? Vind hem daar wel mooi voor ja! stalkerish much, maar niet zo bedoeld haha

Hahahaha, ja die is voor dat feest bedoel als de jurk tenminste past! Wat ik zo hoop.
Voor de bruiloft zelf heb ik nog een andere jurk nodig.
Bericht door: AnnaB op 03 mei 2016, 11:53:11
Binnenkort heb ik een bruiloft. ben al heel lang opzoek naar een jurkje.
Alleen kan echt niets. Of ik vind iets en dan is het te duur. Mij butget is 80 euro.
Zoek een jurkje dat boven strak is en naar beneden wijt uitloopt. Kleur blauw.
Het liefst met kant in maat 34/36. Weten jullie iets leuks?
Bericht door: Soepstengel op 03 mei 2016, 12:39:56
^Ik ben zelf ook dramatisch op zoek naar een jurkje voor een bruiloft en kan ook al niks vinden. Zo vervelend en moeilijk!
Bericht door: Soepstengel op 04 mei 2016, 20:40:43
M'n jurk is binnen en ik vind hem een beetje tegenvallen. Model is wel echt zoals op het plaatje en erg mooi maar de kleur is een beetje bruinig. Zo jammer
Bericht door: Voldemort. op 04 mei 2016, 22:36:17
Binnenkort heb ik een bruiloft. ben al heel lang opzoek naar een jurkje.
Alleen kan echt niets. Of ik vind iets en dan is het te duur. Mij butget is 80 euro.
Zoek een jurkje dat boven strak is en naar beneden wijt uitloopt. Kleur blauw.
Het liefst met kant in maat 34/36. Weten jullie iets leuks?

Strak boven En wijd beneden = skater dress
Althans, ik denk dat je die bedoelt!
Is goed te vinden op Asos :)

Voorbeeld:
http://www.asos.com/asos/asos-skater-dress-with-lace-back-and-keyhole/prod/pgeproduct.aspx?iid=6463688&clr=Navy&SearchQuery=skater+dress&pgesize=36&pge=4&totalstyles=1567&gridsize=3&gridrow=8&gridcolumn=2
Bericht door: Soepstengel op 05 mei 2016, 13:36:52
Mijn jurkje is binnen en hij valt in het echt toch wat tegen. De kleur is wat anders dan op het plaatje. Ik twijfel nu heel erg wat ik moet doen..
Bericht door: Foucher op 05 mei 2016, 19:05:08
^ Balen! Is de echte kleur ook niet mooi dan?
Bericht door: Soepstengel op 05 mei 2016, 19:54:01
Ik vind het meer een poepbruine kleur :')
Denk dat ik dan maar een jurkje tot op m'n knie aantrek ofzo. Want nu nog een nieuwe lange vinden en op tijd in huis hebben gaat hem niet meer worden. Zó ontzettend jammer want het is zo'n mooi model.
Bericht door: Roses op 05 mei 2016, 20:21:41
Strak boven En wijd beneden = skater dress
Althans, ik denk dat je die bedoelt!
Is goed te vinden op Asos :)

Voorbeeld:
http://www.asos.com/asos/asos-skater-dress-with-lace-back-and-keyhole/prod/pgeproduct.aspx?iid=6463688&clr=Navy&SearchQuery=skater+dress&pgesize=36&pge=4&totalstyles=1567&gridsize=3&gridrow=8&gridcolumn=2

Is zoiets ook een skater dress, want ik vind zulke jurkjes echt geweldig!! Deze heb ik namelijk:
http://www.hm.com/nl/product/20331?article=20331-K
Bericht door: Elise op 09 mei 2016, 11:35:32

Mijn nieuwste aankoop :) Voor 25 euro woehoe. Sorry voor het achterlijke blokje op mijn hoofd maar wil liever niet herkenbaar hier op Girlscene.

(http://i60.tinypic.com/69nb5v.png)

Waarschijnlijk is hij al lang niet meer te koop :P Maar waar heb je deze gekocht?

Ik ben op zoek naar een jurkje voor een bruiloft, maar kan echt nergens wat leuks vinden..
Heeft iemand nog tips?  :aanbid:
Bericht door: Tineke op 21 september 2016, 11:58:40
Upje voor dit topic!
Bericht door: Soepstengel op 21 november 2016, 17:54:15
UP! Ik zoek een leuk jurkje voor oud&nieuw :)
Bericht door: Fearless op 21 november 2016, 19:22:16
UP! Ik zoek een leuk jurkje voor oud&nieuw :)
Same..

Ik heb tot nu toe deze op het oog;
(http://static.zara.net/photos///2016/I/0/1/p/1165/910/800/2/w/1024/1165910800_2_1_1.jpg?ts=1478884960161)
http://www.zara.com/be/nl/dames/jurken/fluwelen-jurk-met-glans-c269185p4018542.html
(http://www.c-and-a.com/iview/FRONT_ZOOM2X/184200_1.jpg)
http://www.c-and-a.com/be/nl/shop/dames/specials/kerstcollectie/feestelijke-momenten/jurk-184200-1.html
(http://www.c-and-a.com/iview/FRONT_ZOOM2X/182805_1.jpg)
http://www.c-and-a.com/be/nl/shop/dames/jurken-jumpsuits/alle-jurken-jumpsuits/page-2/jurk-182805-1.html

(Sorry voor de grote foto's!)
Bericht door: Roses op 21 november 2016, 19:28:56
^^Ik vind die eerste 2 het leukst! Alleen vind ik de 2e toch iets te kort. Die eerste is wel feestelijk met die glitters
Bericht door: BabyImWorthIt △ op 21 november 2016, 19:29:36
^^Ik vind die eerste 2 het leukst! Alleen vind ik de 2e toch iets te kort. Die eerste is wel feestelijk met die glitters
Bericht door: Soepstengel op 21 november 2016, 19:58:09
@Fearless, die eerste vind ik super leuk! Jammer dat die zo kort is.
Bericht door: Fearless op 21 november 2016, 21:49:25
Aangezien ik heel klein ben zal dat best meevallen bij mij  :fieuw: . Ik ga van de week kijken of ik 'm in de Zara kan spotten.
Bericht door: Soepstengel op 22 november 2016, 17:34:27
^Haha dat scheelt dan! Hij is echt leuk.
Bericht door: Soepstengel op 24 november 2016, 13:44:49
Wat vinden jullie van dit jurkje voor oud&nieuw en daarna voor gewoon?
(https://mosaic02.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/NL/02/1C/0G/XI/11/NL021C0GX-I11@12.jpg)
Bericht door: Evieefjuh op 24 november 2016, 14:07:27
Ik vind m superleuk! Waar is hij van?
Bericht door: Lilyflower op 24 november 2016, 14:28:03
De combinatie van het model met de stof komt bij mij nogal oudbollig over, sorry!
Bericht door: Stark op 24 november 2016, 15:28:19
^Ik vind het heel mooi, maar ik denk dat je hem echt eerst aan moet passen. Die stof en dat model komt heel snel over als een badjas! Ik vind het op foto's altijd mooi staan, maar ik heb het een keer gepast en dacht toen 'liever niet'.
Bericht door: Estranged op 24 november 2016, 15:54:19
Wat vinden jullie van dit jurkje voor oud&nieuw en daarna voor gewoon?
(https://mosaic02.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/NL/02/1C/0G/XI/11/NL021C0GX-I11@12.jpg)
Superleuk! Maar inderdaad eerst ff in het echt zien, of het ook echt zo mooi is in het echt. Ik vind fluweel supernice in elk geval en de kleur vind ik ook leuk. Kan ook zeker voor 'zo'.
Bericht door: Soepstengel op 25 november 2016, 12:22:24
Ik vind m superleuk! Waar is hij van?

Dit is de link: https://www.zalando.nl/new-look-cocktailjurk-dark-purple-nl021c0gx-i11.html

Heb hem besteld, hopelijk past hij en vind ik hem mooi anders gaat hij weer terug.
Bericht door: Meraki op 25 november 2016, 19:39:43
Ik heb deze besteld voor met kerstmis!  :D
(2e foto erbij zodat je ziet dat het een beetje een glitterjurkje is)
(http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2016/7SZ_0147_022R.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[3932]&set=key[height],value[4597]&set=key[x],value[494]&set=key[y],value[351]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&set=key[hmver],value[1]&call=url[file:/product/large])
(http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/D00%200429274%20008%2086%200394.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&set=key[hmver],value[1]&call=url[file:/product/large])
Bericht door: DPure-Vision op 01 december 2016, 13:08:19
De afgelopen twee jaar heb ik onderstaande jurk gedragen met de feestdagen. Nu zoek ik iets nieuws... Maar het is zó lastig. Ik wil een jurk die klasse uitstraalt, haha.
(http://i58.tinypic.com/o5s3df.png)
Bericht door: Hooked. op 01 december 2016, 14:57:02
^Misschien moet je de website topvintage eens bekijken. Ik heb afgelopen weekend zelf een jurkje gekocht voor m'n anniversary dinner en ik denk dat ik hem ook met kerst ga dragen, hij zit zo mooi :)

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-ruby-swing-dress-in-burgundy (https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/50s-ruby-swing-dress-in-burgundy)

Bericht door: DPure-Vision op 02 december 2016, 10:24:12
^ Bedankt! Prachtige kleding! Ik kijk mijn ogen uit :D
Bericht door: Melody op 03 december 2016, 20:29:06
(http://24myfashion.com/2016/wp-content/uploads/2016/03/black-short-dress-tumblr-2016-2017-3.jpg)
Heeft iemand toevallig ergens zo'n soort jurkje gezien met een hartvormige halslijn in het zwart? Of misschien in een andere egale kleur?
Bericht door: SkyHigh op 03 december 2016, 23:51:26
(http://24myfashion.com/2016/wp-content/uploads/2016/03/black-short-dress-tumblr-2016-2017-3.jpg)
Heeft iemand toevallig ergens zo'n soort jurkje gezien met een hartvormige halslijn in het zwart? Of misschien in een andere egale kleur?

Deze met bandjes?
(http://i100.twenga.com/mode/strapless-jurk/coolcat-strapless-jurk-tp_1125020667462113654f.jpg)
Bericht door: studysplash op 22 december 2016, 14:47:02
heyy, 12 januari heb ik een glowparty (met allemaal van de blacklights enzo) dus het leukste is als je een wit jurkje hebt. Natuurlijk heb ik jurkjes in alle kleuren behalve wit. ik heb al wat gezocht maar het is best moeilijk om in deze tijd van het jaar een wit jurkje te vinden. Weten jullie misschien een site/winkel waar ze witte jurkjes hebben?
Bericht door: Nox op 22 december 2016, 14:50:44
heyy, 12 januari heb ik een glowparty (met allemaal van de blacklights enzo) dus het leukste is als je een wit jurkje hebt. Natuurlijk heb ik jurkjes in alle kleuren behalve wit. ik heb al wat gezocht maar het is best moeilijk om in deze tijd van het jaar een wit jurkje te vinden. Weten jullie misschien een site/winkel waar ze witte jurkjes hebben?

Tadaa: http://nl.boohoo.com/clothing/dresses#esp_cf=ESP_Rational_Colours&esp_filter_ESP_Rational_Colours=white
Bericht door: Nox op 22 december 2016, 14:56:28
Ik heb deze jurk besteld voor kerst: http://nl.boohoo.com/clothing/dresses/dzz84904

Hoop dat ie goed valt, zie alleen nu pas dat de rug ook bloot is en ik ben niet echt het type om geen bh te dragen onder een jurk.
Bericht door: Lotje op 22 december 2016, 14:58:15
Deze heb ik gekocht voor kerst :D
(http://fotos.fotoflexer.com/7e29243ef186b59a1e8c64b97082bfa7.jpg)
Bericht door: studysplash op 22 december 2016, 15:21:28
Ik heb deze jurk besteld voor kerst: http://nl.boohoo.com/clothing/dresses/dzz84904

Hoop dat ie goed valt, zie alleen nu pas dat de rug ook bloot is en ik ben niet echt het type om geen bh te dragen onder een jurk.

wauw wat een toeval, ik heb precies dezelfde vandaag binnen gekregen maar bij mij was hij vooral bij mijn borsten net iets te open, jammer want ik vind hem wel echt leuk :')
Bericht door: Roses op 03 april 2018, 20:04:58
Uuuuuuuuuuuup, nu het weer mooier weer wordt, wordt het weer tijd voor jurkjes :D
Bericht door: NeverStopDreaming op 03 april 2018, 20:46:33
Een paar daagjes terug Zalando afgestruind voor jurkjes en heb er een heleboel besteld (vooral voor op reis over een paar weken :P) Ben benieuwd!
Bericht door: Hartjes op 04 april 2018, 22:07:07
Heyy

k ben niet van de jurk(jes) maar van de jurken zoals maxi rokken die tot je voet komen en jurken etc. k wil dta graag aandoen maar k heb n paar beetje wijde en t is een kleur en k wil t n beetje leuker maken met riempjes kettings blouses maar kan geen insp vinden iemand tips, tops liks etc

xx
Bericht door: charlottedeboer op 17 mei 2018, 15:25:36
(http://ravedmusthaves.com/plisse-jurk-groen.html#.Wv2CK0xuI2w)Het lukt me denk ik niet een afbeelding toe te voegen. :( Maaar ben super blij met deze nieuwe aankoop! reclame is niet toegestaan!
Bericht door: Oceaan op 17 mei 2018, 18:16:57
Ik kom heel vaak leuke zomerjurkjes tegen met een super lage of open rug, hoe doen jullie dat met je bh? Ik heb het gevoel dat een bh daar onder dragen stom staat/de open rug 'verpest' maar een plakbh ga je nou ook weer niet dragen onder een casual zomerjurkje.
Bericht door: Crystalfire op 17 mei 2018, 18:40:39
Ik kom heel vaak leuke zomerjurkjes tegen met een super lage of open rug, hoe doen jullie dat met je bh? Ik heb het gevoel dat een bh daar onder dragen stom staat/de open rug 'verpest' maar een plakbh ga je nou ook weer niet dragen onder een casual zomerjurkje.

Waarom niet? Doe ik ook hoor.
En als het geen strak jurkje is doe ik soms ook gewoon geen bh.
Bericht door: Oceaan op 17 mei 2018, 19:29:40
Waarom niet? Doe ik ook hoor.
En als het geen strak jurkje is doe ik soms ook gewoon geen bh.
Ik vind het een beetje zonde om plakbh's onder gewone jurkjes te dragen (dus geen speciale gelegenheid) omdat je ze maar een paar keer kan gebruiken voordat ze niet meer plakken.. tenzij jij een plak bh weet die echt lang mee gaat? En ik vind ze ook niet super chill met plakkerig/zweterig zomerweer