Girlscene Forum

Girlscene => Beauty, Health & Hair => Topic gestart door: ann95 op 20 januari 2019, 11:56:27

Titel: Wenkbrauw ramp - Hydrogen Peroxide
Bericht door: ann95 op 20 januari 2019, 11:56:27
Hoi,
ik heb gister mijn wenkbrauwen laten waxen en verven en dat is totaal verkeerd uitgepakt. Ik heb blond haar en mijn wenkbrauwen zijn bijna zwart zo donker. Nu las ik op internet dat je ze oplichten met Hydrogen Peroxide, heeft iemand hier ervaring mee? En hoe werkt het?
Titel: Re: Wenkbrauw ramp - Hydrogen Peroxide
Bericht door: ro123 op 20 januari 2019, 13:50:00
ik zou niet zelf met peroxide zo bij je ogen gaan zitten eigenlijk. Ik zou naar een salon gaan als ik jou was, of gewoon wachten. Wenkbrauwverf vervaagt vrij snel denk ik
Bericht door: Himeros op 20 januari 2019, 14:21:22
Ik zie het wel vaker dat mensen blond haar hebben en donkerbruine wenkbrauwen. Ik vind het prachtig, maar als jij het niet mooi vindt inderdaad naar de kapper gaan. Zou het inderdaad niet aandurven zo dicht bij je ogen.
Bericht door: Oceaan op 20 januari 2019, 18:13:26
Tja ik zou het die kapper die het zo verpest heeft kosteloos laten fixen :") Maar als je nu echt geen vertrouwen meer hebt in je kapper dan snap ik dat ook wel. Zelf verf ik mijn blonde wenkbrauwen (en wimpers) met RefectoCil. Het is echt heel makkelijk, en ze hebben ook een blonde versie die (volgens hun website) tot 3 tinten verlicht, die zou ik er dan op gebruiken. Hydrogen peroxide in de buurt van je ogen gebruiken lijkt mij niet zo verstandig!
Bericht door: Mel91 op 22 januari 2019, 22:07:22
Ik zou zelf niet zo snel aan de slag durven gaan met waterstof peroxide, maar misschien heb je hier iets aan?:

https://www.esthetichealth.nl/wenkbrauwen-te-donker-geverfd

De anti-roos shampoo is bijvoorbeeld wel het proberen waard. Dat klinkt iets minder heftig voor de huid bij je ogen :)
Bericht door: Sunrise op 23 januari 2019, 16:38:32
Zelf laat ik ook altijd mijn wenkbrauwen verven. Zelf heb ik van nature donkerbruin haar & mijn wenkbrauwen zie je bijna niet, zo blond! GEK!

Maar moet zeggen dat dit heel snel vervaagd.. Denk max een maand. Wat ik wel vind dat het ook wat beïnvloed is make-up remover en gewoon de stoom van de douche en dergelijke..
Bericht door: Oceaan op 23 januari 2019, 17:19:00
Zelf laat ik ook altijd mijn wenkbrauwen verven. Zelf heb ik van nature donkerbruin haar & mijn wenkbrauwen zie je bijna niet, zo blond! GEK!

Maar moet zeggen dat dit heel snel vervaagd.. Denk max een maand. Wat ik wel vind dat het ook wat beïnvloed is make-up remover en gewoon de stoom van de douche en dergelijke..
Ja idd, wenkbrauw verf vervaagt echt heel snel.