Girlscene Forum

Girlscene => Beauty, Health & Hair => Topic gestart door: keepingupwithJill op 28 januari 2019, 17:19:04

Titel: tattoo
Bericht door: keepingupwithJill op 28 januari 2019, 17:19:04
Hey allemaal! Ik zou graag een tattoo laten plaagsen voor mijn overleden tweelingszus. Ik kwam dit ideetje tegen en vond het super mooi, vinden jullie dat dit ermee overeenkomt? Of hebben jullie zelf ideetjes? Liefst klein en abstract! Thanks!! https://pin.it/jpfe6epjptzfk5
Titel: Re: tattoo
Bericht door: krulpatat op 29 januari 2019, 14:51:46
Het gaat er niet om wat andere mensen van jouw tattoo vinden. Als jij graag iets op je lichaam wilt zetten om je zus te herinneren moet het iets zijn wat jij heel mooi vind/ doet denken aan je zus.

Als je twijfelt zou ik die niet zetten, het is namelijk wel permanent op je lichaam

Ik vind de reden waarom je het wilt zetten wel heel mooi, ik wens je heel veel succes en ben eigenlijk wel benieuwd naar de tattoo als je hem gezet hebt!
Bericht door: Oceaan op 29 januari 2019, 15:02:46
Tja persoonlijk zou ik niet een random tattoo of tekeningetje van Pinterest laten tattooeren in gedachtenis van je zus. Waarom laat je de tattoeerder (of iemand anders die goed kan tekenen) niet een orgineel voor je tekenen?

edit: Ik vind die tattoo er trouwens uitzien als een zoenend stel
Bericht door: workhard op 29 januari 2019, 15:31:53
Ik vind de reden heel mooi en de tattoo is ook heel mooi, maar het gaat inderdaad om wat jij ervan vindt!
Ik snap wat Oceaan zegt. Je kan ook iemand vragen om iets soort gelijks voor je te tekenen. Je weet nu welke stijl je mooi vindt en dan kan het iets soort gelijks zijn maar toch origineel voor jou gemaakt. Dit moet je natuurlijk zelf weten.
Het belangrijkste is dat je het zelf mooi vindt dus bedenk wat je zelf wilt!