Girlscene Forum

Girlscene => Beauty, Health & Hair => Topic gestart door: Nd op 22 februari 2021, 11:45:16

Titel: Beugel en kaakoperatie
Bericht door: Nd op 22 februari 2021, 11:45:16
Heyy dames❤
Ik wil al een tijdje een beugel en heb laatst de stap gezet en bij de eerste afspraak werd gezegd dat ik een blokjesbeugel moet en een kaakoperatie,
De kaakoperatie vind ik best wel spannend maar had hier al wel opgerekend omdat ik een overbeet heb.
Nu heb ik ook al gehapt en foto's zijn er al gemaakt over een paar weekjes moet ik een afspraak samen met de orthodontist en de kaakchirurg en ik vind dit best wel spannend.
Nu ben ik op zoek naar mensen die dit ook gedaan hebben of mensen kennen die dit ook hebben gedaan en ervaring hier mee hebben want heb toch wel wat vragen want online is weinig te vinden.
Ik ben al volwassen (23) en vraag me af wat zijn de reacties van de mensen in je omgeving?
Is je gezicht heel erg veranderd na de kaakoperatie?
Is het echt mooi geworden?  Er staan namelijk weinig voor en na foto's op internet.
Omdat ik volwassen ben had ik er niet op gerekend dat het vergoed word maar nu zei de orthodontist dat het misschien wel vergoed word omdat ik er last van heb dus dat word ook aangevraagd bij de volgende afspraak ik heb dat mijn onder tanden tegen mijn gehemelte aankomt en dit gaat irriteren en doet pijn en ik heb last van mijn kiezen omdat ik ze veel op spanning staan.
Word het voor deze redenen ook vergoed?
Ik ben best wel bang voor de kaakoperatie is die pijn wat te doen?
Hoe snel krijg ik de blokjes beugel ongeveer zijn  er nog veel afspraken na de afspraak met de orthodontist en de kaakchirurg?
De afspraak met de orthodontist en kaakchirurg  krijg ik dan ook een beeld hoe het er na de kaakoperatie er uit komt te zien of is dat maar af te wachten?
Sorry voor het hele lange bericht.
Alvast bedankt ❤xxx