Auteur Topic: Waarom een Girlscene app een goed idee zou zijn  (gelezen 309 keer)

TresCoolxx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 augustus 2019, 23:04:42 »
Ik denk al heel lang aan een Girlscene app, en ik weet ook dat andere mensen het met me eens zijn.
Ten eerste gaat het meeste webverkeer tegenwoordig via mobiel en de mobiele site is niet geweldig. Ik vind het forum tegenwoordig best "dood" om het zo maar te zeggen, en daardoor ga ik (en waarschijnlijk ook heel veel andere mensen) niet zo vaak meer kijken of er iets nieuws is gepost.
Ik denk dat een goede app veel ergernissen over technische problemen zal verhelpen en ook meer leven in het forum brengt. Als je namelijk via je telefoon even snel kan kijken is dat zo veel makkelijker dan je webbrowser openen, opnieuw inloggen en dan heel veel moeten inzoomen en scrollen om iets interessants te zien. Je kan pushmeldingen krijgen wanneer iemand je een privé berichtje heeft gestuurd en misschien kunnen er zelfs melding-instellingen zijn waardoor je kan kiezen voor welke dingen je een melding wil.

Is dit misschien een idee? Ik weet dat hier eerder een topic voor is gemaakt, maar aangezien deze gesloten is wil ik graag laten zien dat er nog steeds interesse in is :)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 augustus 2019, 21:16:40 »
Dan zou je contact met de redactie moeten opnemen, maar ik weet niet wie nu de redacteur is. Danique is weg
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2019, 21:54:07 »
Huh, sinds wanneer is Danique weg?!

Een app zou ik wel fijn vinden, mits die goed werkt. Het forum (en uberhaupt de hele site) op m'n telefoon browser is echt een ramp..