Auteur Topic: Nieuwe veranderingen wat betreft slows!  (gelezen 48934 keer)

eloquence.

• sic transit gloria mundi
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 03 juni 2014, 12:55:32 »
Daarom ook dit.
Ik dacht dat nog niet zeker was.
simblr
the lunatic is on the grass, remembering games and daisy chains and laughs

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #101 Gepost op: 03 juni 2014, 12:55:54 »
Ik dacht dat nog niet zeker was.

Mwah, d'r lijkt me aardig wat vraag naar ;p
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Lady Herondale

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 03 juni 2014, 12:56:39 »
Domme vraag maar, wat is een slow? :$
“Sometimes, when I have to do something I don't want to do, I pretend I'm a character from a book. It's easier to know what they would do.”
~ Will Herondale, Clockwork Angel

Ribbon

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 03 juni 2014, 12:58:41 »
Ja, op zich wel :')
Maar tegelijkertijd vind ik dat er in dat topic niet echt op elkaar gereageerd hoeft te worden. Als je bijv hoi of doei zegt, naar bed gaat, gaat eten, gaat shoppen, naar school moet.. etc.
Je moet het kwijt, whatever, post het en klaar. Maar reacties hoeven daar niet op verwacht te worden en die dat wel doen en meteen roepen dat ze genegeerd worden moeten niet zeuren, dan moeten ze naar n slow inderdaad.

En tja, opzich is het wel een soort slow, want er word nu eenmaal veel op elkaar gereageerd. Maar dat gebeurd in ieder topic. Ook het op-kamers topic bijv en dat is ook geen slow. Al komen daar hele gesprekken tot stand. Stomvoorbeeldmisschien..

Ach, weetje, mij boeit het niet wat de laatste slow word.
Zie het wel :')
Ben het met je eens Sanguine. Wwjneek is goed zo als die nu is.
jkno

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 03 juni 2014, 12:59:33 »

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 03 juni 2014, 13:00:02 »
Nee ik vind niet dat wwjneek een slow moet worden. Daar zitten al vaste mensen en het is daar moeilijk om je er tussen te mengen als niemand je kent, is mijn ervaring dan.
doei doei lekkerding

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 03 juni 2014, 13:00:08 »
Nee hoe moet je een slow goed uitleggen?

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #107 Gepost op: 03 juni 2014, 13:00:10 »
Domme vraag maar, wat is een slow? :$

Een slow is een topic waar mensen meer met elkaar mogen praten dan in een normaal topic, ook over dingen buiten het onderwerp om.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Lady Herondale

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 03 juni 2014, 13:01:33 »
Een slow is een topic waar mensen meer met elkaar mogen praten dan in een normaal topic, ook over dingen buiten het onderwerp om.

dankje!
“Sometimes, when I have to do something I don't want to do, I pretend I'm a character from a book. It's easier to know what they would do.”
~ Will Herondale, Clockwork Angel

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 03 juni 2014, 13:02:09 »
slow komt toch van slowchat, dus een chatbox maar dan op een forum wat dus rustiger gaat.

Rictumsempra

• trotse über hipster
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 03 juni 2014, 13:16:10 »
Oeh leuk initiatief!
Velvet Goddess (Blog) - Tranen van Inkt (Verhaal) - I could never stop thinking that maybe she loved mysteries so much that she became one

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 03 juni 2014, 13:22:55 »
ik zie wwjneek niet als slow, ja er wordt soms dik geslowd door vaste mensen máár tussen al die slowberichten door heb je ook gewoon niet-vaste mensen/nieuwe girlsceners die gewoon random dingen posten, hun verhaal neerdumpen omdat ze geen topic willen starten etc

als je van wwjneek een slow maakt, kan dat niet meer. In slows is het namelijk blijkbaar niet oké om even een random vraag te dumpen, je moet je voorstellen en excuseren en melden dat je alleen een vraag hebt.

Dat lijkt me niet leuk voor andere mensen die niet in de slow zitten.
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

Rictumsempra

• trotse über hipster
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 03 juni 2014, 13:31:55 »
Inderdaad wat NaughtySmiles zegt... in slows wordt je soms echt niet zo verwelkomd als eigenlijk zou moeten, wat ik ook best snap maar dan gaat t hele punt van wwjneek er aan: je verhaal kwijt kunnen
Velvet Goddess (Blog) - Tranen van Inkt (Verhaal) - I could never stop thinking that maybe she loved mysteries so much that she became one

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 03 juni 2014, 13:36:49 »
Wwjneek zal geen slow worden hoor. Het wordt hier door members gezegd, maar wij als mods zijn het daar niet helemaal mee eens.
Ik zie heel veel mensen zich druk maken om niets, want er is nog helemaal niets over gezegd. Maar ik hoop dat we vanavond wel met wat meer duidelijkheid kunnen komen over de andere kwesties (dwz makeuptopic/creatievelingenslow/nieuwe slow)
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 03 juni 2014, 13:38:34 »
larry stylinson smut slow
I think that loneliness can be romantic

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 03 juni 2014, 13:41:18 »
Wwjneek zal geen slow worden hoor. Het wordt hier door members gezegd, maar wij als mods zijn het daar niet helemaal mee eens.
Ik zie heel veel mensen zich druk maken om niets, want er is nog helemaal niets over gezegd. Maar ik hoop dat we vanavond wel met wat meer duidelijkheid kunnen komen over de andere kwesties (dwz makeuptopic/creatievelingenslow/nieuwe slow)

oke mooi
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

Pluviophile

• Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 03 juni 2014, 15:30:29 »
Goed initiatief zeg! :D Heel duidelijk bericht, daar kunnen we wat mee. :)
➜The one who follows the crowd will usually get no further than the crowd. The one who walks alone is likely to find himself in places no one has ever been. ∆▲

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 03 juni 2014, 15:42:43 »

''dat vind ik raar omdat het in een slow draait om 'random' dingen zeggen enzo toch en gewoon gezellig kletsen en nu lijkt het alsof je persé geinteresseerd moet zijn in het onderwerp van de slow, wat ik goed vind want anders verliest het topic zn onderwerp en komen er alleen random mensen om te kletsen

maar daarom snap ik dus niet dat van sommige topics een slow gemaakt wordt, dat er geslowd werd stoort toch niet? waarom moet het dan 'officieel' gemaakt worden omdat er maar een X aantal slows mogen zijn? In zo'n topic wordt geslowd met als gemeenschappelijk intressegebied dat bepaalde onderwerp en als je daarin niet geinteresseerd bent kom je niet in dat topic? Terwijl dat nu het naar een slow veranderd is dat dan wel het geval kan zijn omdat dat de plaats is waar je  naar doorverwezen wordt als je wilt slowen? ookal heb je niks met dat topic verder?

Snap dat gedoe nooit zo.. of er nou 6 of 7 slows zijn, snap dat je een grens moet blijven houden maar in zulke gevallen vind ik dat het gedoogd moet worden eigenlijk. Snap dat de wwjneek slow nu gesloten is omdat er weinig in gepost werd en de 'slow titel' dan beter aan een ander topic gegeven kan worden maar er zijn geen random slows meer eigenlijk dus je wordt bijna gedwongen je te gaan interesseren in bepaalde dingen als je op een roze forum wilt gaan kletsen en slowen :")

Oke nee overdreven maar hoop dat de huidige wwjneek gewoon in stand blijft en niet geterroriseerd gaat worden of weer gedoe gaat komen over wel/niet slowen etc, het is prima zoals het is''

Dit postte ik net in het wwjneek en Falathiel vond dat ik het hier ook moest plaatsen zodat andere mods (en members) het ook konden lezen. Het is allemaal een beetje krom bedoelt maar ik kan niet zo goed verwoorden wat ik bedoel
Wat doe ik hier nog

RETESTRAK

• Bazinga
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 03 juni 2014, 15:46:20 »
''dat vind ik raar omdat het in een slow draait om 'random' dingen zeggen enzo toch en gewoon gezellig kletsen en nu lijkt het alsof je persé geinteresseerd moet zijn in het onderwerp van de slow, wat ik goed vind want anders verliest het topic zn onderwerp en komen er alleen random mensen om te kletsen

maar daarom snap ik dus niet dat van sommige topics een slow gemaakt wordt, dat er geslowd werd stoort toch niet? waarom moet het dan 'officieel' gemaakt worden omdat er maar een X aantal slows mogen zijn? In zo'n topic wordt geslowd met als gemeenschappelijk intressegebied dat bepaalde onderwerp en als je daarin niet geinteresseerd bent kom je niet in dat topic? Terwijl dat nu het naar een slow veranderd is dat dan wel het geval kan zijn omdat dat de plaats is waar je  naar doorverwezen wordt als je wilt slowen? ookal heb je niks met dat topic verder?

Snap dat gedoe nooit zo.. of er nou 6 of 7 slows zijn, snap dat je een grens moet blijven houden maar in zulke gevallen vind ik dat het gedoogd moet worden eigenlijk. Snap dat de wwjneek slow nu gesloten is omdat er weinig in gepost werd en de 'slow titel' dan beter aan een ander topic gegeven kan worden maar er zijn geen random slows meer eigenlijk dus je wordt bijna gedwongen je te gaan interesseren in bepaalde dingen als je op een roze forum wilt gaan kletsen en slowen :")

Oke nee overdreven maar hoop dat de huidige wwjneek gewoon in stand blijft en niet geterroriseerd gaat worden of weer gedoe gaat komen over wel/niet slowen etc, het is prima zoals het is''

Dit postte ik net in het wwjneek en Falathiel vond dat ik het hier ook moest plaatsen zodat andere mods (en members) het ook konden lezen. Het is allemaal een beetje krom bedoelt maar ik kan niet zo goed verwoorden wat ik bedoel

is fan van saté maar houdt niet van kroepoek.

Grafsnol

• destroyed
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 03 juni 2014, 15:50:45 »
Waarom geen eenhoorns slow want iedereen op dit roze meisjes forum is fan van eenhoorns toch
Maak jij maar je eenhoorn slow aan.

Op kindertent.

:')
It's better to burn out than fade away - 11.05.15
ASK.FM

Savages

• This love will make you levitate
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 03 juni 2014, 15:54:06 »
Goed initiatief zeg! :D Heel duidelijk bericht, daar kunnen we wat mee. :)
❥ "How do you say 'i love you' in Dutch KatyCats?" This was never the way I planned. Not my intention. I got so brave, drink in hand. Lost my discretion. It's not what I'm used to. Just wanna try you on. I'm curious, for you, caught my attention

Megane

• Opperhoofd Ramptoerisme
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 03 juni 2014, 15:59:25 »
Eh ja ik citeer mezelf even hier

Oke dus

1. Je mag in normale topics niet slowen
2. Je gaat toch veel slowen
3. Je wordt beloond met dat het topic een slow wordt.

Fuck logic.

Neemt trouwens niet weg dat ik wel heel blij ben dat er wat verandert want het was inderdaad een beetje gek zo.
Get out of the way world. I've got my sassy pants on today.

Thenightreader

• Earth without art is just ‘eh’.
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 03 juni 2014, 15:59:52 »
Yeaah, ik ben voor de creatievelingenslow :D
 Listen to the music of the night... Papierpropjes! ~Always~

Bellissima

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 03 juni 2014, 16:02:04 »
Yeaah, ik ben voor de creatievelingenslow :D

Ja ik ook! Lijkt mij erg leuk! :D
 ♥  Blog  ♥