Auteur Topic: Nieuwe veranderingen wat betreft slows!  (gelezen 47797 keer)

Danique - hoofdredacteur Girlscene

• Beheerder
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 juni 2014, 11:31:18 »
Hoi allemaal!

Wij hebben besloten om wat veranderingen door te gaan voeren als het gaat om de slows van Girlscene. We hebben hier met de moderators een tijdje over overlegd en hebben uiteindelijk het besluit genomen om wat te gaan veranderen!

Wat gaat er anders?
Allereerst hebben we een lijstje opgesteld van alle officiële slows die er op GS zijn. Daarbij hebben we gekeken naar welke slows nog actief zijn en welke niet meer zo actief zijn. Een kleine selectie zal verdwijnen, maar er zal plaats gemaakt worden voor nieuwe slows!

Dat betekent dat er volgens de huidige regels van vijf slowchats nog één plek over zou zijn voor een nieuwe slowchat. Na heel veel overleg hebben we besloten om bij Crea Bea een slow te openen voor alle creatievelingen. Dit geldt dus niet alleen voor de schrijvers onder ons, maar alle creatieve mensen hier op Girlscene. Of als je gewoon een nieuwe slow zoekt waarbij je je aan wilt sluiten, mag dat ook! In overleg met jullie willen we kijken hoe we deze slow gaan openen.
De reden waarom we Jensen Ackles en One Direction twee actieve slows gaan laten worden, is omdat er in die topics al een hoog slowgehalte heerst. Nu maken we het dan officieel slowtopics.

Maar komen er ook meer vervangers voor de gesloten topics?
Het officiële aantal slows dat open mag zijn is op dit moment vijf stuks. Wij willen dit gaan verhogen naar zeven, mits daar vraag naar is. Dit gaat wederom in overleg met jullie, maar wij nemen hier uiteindelijk de beslissing over. Het is niet de bedoeling dat er een slow geopend gaat worden die puur voor een bepaald groepje is. Iedereen moet welkom blijven!
Over de beslissing die wij daarover nemen, wordt niet gediscussieerd. Wij zullen deze beslissing gezamenlijk nemen na uitvoerig overleg en nadenken en onze uitkomst is bindend.

We hopen dat jullie het eens zijn met deze beslissingen. Al jullie op- en aanmerkingen of vragen mogen hier gepost worden, wij zullen proberen zo goed mogelijk antwoord te geven op die berichten!

Groetjes,
Danique

Edit kopjechino 9 mei 2018, dit zijn momenteel de officiële slowtopics.
- Algemene slow
- Algemene schrijvers slow
- Creatieve slow
- Make-up slow
- Anglofielen, verenigt u!
- Turkish Slowchat
- Het theekransje van de oude dames (slowtopic)
- Jensen Ackleslow
- One Direction

« Laatst bewerkt op: 09 mei 2018, 16:37:15 door kopjechino »

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 juni 2014, 11:45:54 »
Goed initiatief zeg! :D Heel duidelijk bericht, daar kunnen we wat mee. :)
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

eloquence.

• sic transit gloria mundi
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 juni 2014, 11:48:29 »
Wat een leuk iniatief! De mensen uit het Jensen topic zijn volgens mij heel erg blij me de erkenning.
simblr
the lunatic is on the grass, remembering games and daisy chains and laughs

Nontimebomala

• Adults are only kids grown up, anyway.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 juni 2014, 11:54:25 »
Wat een leuk iniatief! De mensen uit het Jensen topic zijn volgens mij heel erg blij me de erkenning.
~Non de tweede als president de eerste!
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

Subclavia

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 juni 2014, 11:56:50 »
Wat fijn :D Ik hoop dat er een leuke nieuwe slow opgericht kan worden

Janine

• La vie est belle
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 juni 2014, 12:00:11 »
Goed initiatief zeg! :D Heel duidelijk bericht, daar kunnen we wat mee. :)

Precies dit.

Make-up topic een officiële slow maken!?
« Laatst bewerkt op: 03 juni 2014, 12:05:19 door Janine »

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 juni 2014, 12:04:17 »
Het verbaasd mij idd ook dat het make-up topic geen slow is.
Mogen we daar dan helemaal niet meer slowen of mag het gewoon blijven zoals het nu is?

-

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 juni 2014, 12:05:56 »
ONE DIRECTION SLOWTOPIC WHOO
I think that loneliness can be romantic

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #8 Gepost op: 03 juni 2014, 12:07:17 »
Sluiten, maar niet verwijderen mag ik hopen?

Nee, niet verwijderen! Alleen sluiten.

Het make-up topic kom ik echt letterlijk nooit, dus ik weet niet hoe het met het slowgehalte zit. We zullen er even naar kijken voor we de nieuwe slows aanmaken.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

-

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 juni 2014, 12:09:17 »
maar het is dan toch niet de bedoeling dat mensen die gewoon random willen slowen nu naar het 1d topic kunnen komen toch/

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 juni 2014, 12:09:37 »
Fijn die positieve reacties!
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 03 juni 2014, 12:10:34 »
Make-up topic is even bij mij binnen gekomen, maar ik kom daar ook nooit, dus heb er niets over gezegd tegen de andere mods. Als daar daadwerkelijk ook een heel hoog slowgehalte zou heersen, dan kunnen we het overwegen.
Zoals de regels nu zijn, is er namelijk nog plek voor twee nieuwe slows, dus er kan altijd wat bedacht worden. Maar we willen eerst even de bovenstaande wijzigingen gaan doorvoeren. Vanaf dan zien we verder. (:
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 juni 2014, 12:11:27 »
maar het is dan toch niet de bedoeling dat mensen die gewoon random willen slowen nu naar het 1d topic kunnen komen toch/
het is niet de bedoeling mensen buiten te sluiten maar met straks de nieuwe slows erbij zal er voor iedereen vast een plekje te vinden zijn waar ze aansluiting kan vinden :)
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

-

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 03 juni 2014, 12:11:46 »
Een slow is een slow lijkt mij
ja maar het moet niet zo zijn van 'yo we willen slowen hey we gaan wel naar het 1d topic ookal vinden we 1d lame'

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 03 juni 2014, 12:12:09 »
Wauw wat goed!

Vraag me alleen af of de slow voor creatievelingen niet beter naar crea-bea kan? Dat lijkt me ietsje logischer dan hem bij schrijfsels te plaatsen.

Maar vind de ideeën super en het bericht heel duidelijk :)

-

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 03 juni 2014, 12:12:19 »
mag ik dan een slow aan maken???? we vragen er al maanden om maar het mocht steeds niet

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 03 juni 2014, 12:12:40 »
Ze zijn er wel welkom, natuurlijk. Ik denk wel dat mensen die wat met 1D hebben zich eerder bij die slow gaan aansluiten dan bij een ander. Het gaat er nu om dat jullie dus niet meer aangesproken kunnen worden op slowgedrag in een topic over een band, omdat het een slow is geworden.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 03 juni 2014, 12:13:21 »
Wauw wat goed!

Vraag me alleen af of de slow voor creatievelingen niet beter naar crea-bea kan? Dat lijkt me ietsje logischer dan hem bij schrijfsels te plaatsen.

Maar vind de ideeën super en het bericht heel duidelijk :)
Oh shittie, dank je dat je er even op wijst, ik heb die wijzingen niet doorgegeven aan Danique haha. Ik zal hem zelf even aanpassen!

eloquence.

• sic transit gloria mundi
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 03 juni 2014, 12:16:57 »
Is het trouwens de bedoeling dat de titel van 1D en Jensen veranderen? Aangezien het nu de indruk wekt dat het geen slow is.
simblr
the lunatic is on the grass, remembering games and daisy chains and laughs

-

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 03 juni 2014, 12:17:50 »
Is het trouwens de bedoeling dat de titel van 1D en Jensen veranderen? Aangezien het nu de indruk wekt dat het geen slow is.
neeeeee

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #20 Gepost op: 03 juni 2014, 12:18:25 »

Vind ik niet nodig. Er staat in dit topic nu aangegeven dat het een slow is en als mensen er commentaar op hebben, kun je ze hiernaar verwijzen! Het Anglofielen topic heeft ook niet in de titel dat het een slow is.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 03 juni 2014, 12:18:31 »
Ja, er moet in ieder geval in komen te staan dat het een slow is, dus iets in de trant van slow-topic/ (slow) etc. Als de mensen uit de topic een nieuwe naam zouden willen voor Jensen of 1D die wat meer laat zien dat het een slow is, is dit ook mogelijk.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 03 juni 2014, 12:19:07 »
Oh haha, nu spreken we elkaar tegen. Ik vind zelf dat er wel achter moet komen te staan slowtopic, omdat het nu een officiele slow is

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #23 Gepost op: 03 juni 2014, 12:19:42 »
Oh haha, nu spreken we elkaar tegen. Ik vind zelf dat er wel achter moet komen te staan slowtopic, omdat het nu een officiele slow is

Maar dat heeft Anglo ook niet en dat is al langer een slow.

Ik stel voor dat het in de beginpost dan wel gemeld wordt. Dan is het wel vindbaar in het topic, maar hoeft het niet in de titel.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 03 juni 2014, 12:20:02 »
dan gaat het 1d topic maar weer terug naar een onofficiele slow hoor :")

ik heb echt geen zin in mensen die met random shit komen binnenvallen terwijl ze 1d niks vinden maar gewoon willen slowen