Auteur Topic: Nieuwe regel tegen ongepaste nicknames en avatars  (gelezen 44489 keer)

Achilles

• Bekijk profiel
« Gepost op: 23 juni 2013, 22:28:08 »
De laatste tijd krijgen we steeds meer meldingen over vreemde of ongepaste usernames en avatars. Ook ons is dit steeds meer opgevallen. Vandaar dat we een nieuwe regel invoeren.

Net zoals ongepaste berichten niet toegestaan zijn, stellen we vanaf heden de regel in dat ongepaste usernames en avatars ook niet meer getolereerd worden. Mensen van wie naar de mening van de moderators de username en/of avatar niet gepast is, zullen door een van ons worden benaderd via een note met het verzoek dit te wijzigen. Over de beslissing gaan we niet in discussie. Dit houdt in dat de moderators beslissen wanneer een username of avatar ongepast is en dat daarover niet gediscussieerd wordt.

Mocht je iemand tegenkomen op het forum van wie je de username en/of avatar niet gepast vindt, maak dan een melding van het bericht of stuur een note aan een moderator, wij zullen er dan naar gaan kijken.

We hopen dat iedereen snapt dat dit is om eventuele onrust te voorkomen.

« Laatst bewerkt op: 23 juni 2013, 23:29:23 door duCOQUELICOT »
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Jackieoh

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 juni 2013, 22:29:41 »
Strak plan!

-

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 23 juni 2013, 22:55:44 »
Hahahaha ik dacht alles gehad te hebben op dit forum maar dit slaat alles :')
I think that loneliness can be romantic

-

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 juni 2013, 23:03:51 »
Dan vind ik dat het seks subforum ook weg moet. Als usernames/avatars blijkbaar intimiderend zijn geldt dat ook voor het seks subforum. Laten we de regel meteen zo maken dat het forum 15- is en mensen boven de 15 moeten maar ergens anders heen want die denken te oud en teveel seks :ss

duCOQUELICOT

• Forumbeheerder | eindbaas
    • Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #4 Gepost op: 23 juni 2013, 23:04:54 »
Dan vind ik dat het seks subforum ook weg moet. Als usernames/avatars blijkbaar intimiderend zijn geldt dat ook voor het seks subforum. Laten we de regel meteen zo maken dat het forum 15- is en mensen boven de 15 moeten maar ergens anders heen want die denken te oud en teveel seks :ss

Er is een verschil tussen praten over seks en provoceren. Jij weet het verschil ook wel.
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

nefelibata

• We've got holes but we carry on.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 23 juni 2013, 23:06:32 »
Hahahaha ik dacht alles gehad te hebben op dit forum maar dit slaat alles :')
Verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ik-raak-mn-baan-kwijt-en-heb-geld-nodig-help-me-309043.0.html  --- “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

duCOQUELICOT

• Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2013, 23:08:48 »
Wat voor iets word onder 'ongepast' verstaan?

Wordt per geval bekeken.
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

Keihardeglassex

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2013, 23:08:59 »
Val ik hier ook onder?
duj.

ElKebaba

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2013, 23:10:45 »
Val ik hier ook onder?
ik denk eraan een melding te maken over jouw naam ja

Keihardeglassex

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 23 juni 2013, 23:11:21 »
ik denk eraan een melding te maken over jouw naam ja

gtfo :')
duj.

ElKebaba

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2013, 23:11:47 »

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 23 juni 2013, 23:15:29 »
Val ik hier ook onder?
Wat ons betreft niet, we hebben ook geen melding gehad er over, even als larrysucksdick, dit soort namen worden niet als zeer ongepast geschat.

Het gaat meer om namen die doen vermoeden dat er een vieze man achter zit, of zeer expliciete dingen benoemd.
Zo is ooit er ooit een User kankergezwel geweest. Dit was dan ook een trol.
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 23 juni 2013, 23:15:30 »
Mijn ava is hopelijk ook niet ongepast? :')
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

duCOQUELICOT

• Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #13 Gepost op: 23 juni 2013, 23:16:25 »
^Daarom noten we iemand.

Keihardeglassex

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 23 juni 2013, 23:16:46 »
Ah oke, ik dacht al. Glassex is schoonmaakmiddel. :') Daar is de naam eigenlijk ook op gebaseerd hihi
duj.

duCOQUELICOT

• Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #15 Gepost op: 23 juni 2013, 23:16:54 »
Mijn ava is hopelijk ook niet ongepast? :')

Ik heb er geen melding over gehad dus nee :P

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 23 juni 2013, 23:17:24 »
Ik heb er geen melding over gehad dus nee :P
En als iemand er wel een melding over maakt is hij wel ongepast? :')
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

duCOQUELICOT

• Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #17 Gepost op: 23 juni 2013, 23:18:17 »
En als iemand er wel een melding over maakt is hij wel ongepast? :')

Als mensen er last van hebben. Maar dat kan ik me niet voorstellen.

CHAOTICAL

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 23 juni 2013, 23:22:30 »
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. - Klinkt als een mislukte loterij. xD
And the beat goes on!

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 23 juni 2013, 23:28:17 »
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. - Klinkt als een mislukte loterij. xD
Ja man, de winnaar krijgt een ban!!!!1! (grapje)

Even algemeen: note dat dit vooral is om eventuele onrust te voorkomen. Een naam als 'Keihardeglassex' met daarbij als ava een zingende kerel of een scheikundig stofje met Matt's naakte achterwerk is (naar mijn mening) niet erg ongepast en zal ook niet leiden tot gedoe of getroll. Het gaat meer om de combinatie of namen/ava's die op zichzelf te ver gaan (random voorbeelden van wat imo wel te ver gaat: "godverdekankerpiep", "mijnlulishard" of een avatar met eh, Karima-achtige taferelen erin).
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2013, 23:32:23 door Pivoine »

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 23 juni 2013, 23:33:41 »
je brengt ze op ideeën ^  :naughty:  grapje

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 23 juni 2013, 23:38:57 »
je brengt ze op ideeën ^  :naughty:  grapje
Haha nou dan pak ik m'n modzweep erbij hoor :zwhip:

-

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 23 juni 2013, 23:39:12 »
Wat ons betreft niet, we hebben ook geen melding gehad er over, even als larrysucksdick, dit soort namen worden niet als zeer ongepast geschat.

Het gaat meer om namen die doen vermoeden dat er een vieze man achter zit, of zeer expliciete dingen benoemd.
oooooooh. Ik dacht echt dat ieder iets met een no no word erin meteen werd afgeschaft :"D Ik zat al synoniemen voor dick te bedenken

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 24 juni 2013, 00:05:52 »
oooooooh. Ik dacht echt dat ieder iets met een no no word erin meteen werd afgeschaft :"D Ik zat al synoniemen voor dick te bedenken
nou nee dus :) en dan ben je nog wel even bezig

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 24 juni 2013, 16:14:14 »

ik voel me bij deze wel een beetje aangesproken haha, voor iedereen die twijfels heeft bij mijn leeftijd en geslacht : maak je geen zorgen :'D (ik was lamametsjaal en als er mensen zijn die dit echt provocerend vinden, wat ik zelf niet vind, word ik lama wel weer)
je mening is fout