Auteur Topic: Nieuwe onderwerpen, thema's, rubrieken op Girlscene.nl!  (gelezen 78669 keer)

Megane

• Opperhoofd Ramptoerisme
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 19 augustus 2013, 20:52:12 »
Ik weet niet of het al genoemd is want de vorige 4 pagina's staan bomvol goede ideeën, maar iets als 'Een week uit het leven van *Girlscene-lid*'? Zo kun je mensen met bijzonder werk of een aparte hobby of een 'bijzonder' leven een verhaal laten schrijven over zichzelf bijvoorbeeld.

Anyways, ik ben heel blij dat je dit initiatief genomen hebt Danique! En ook heel fijn dat forumleden er positief en opbouwend op reageren.
Get out of the way world. I've got my sassy pants on today.

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 19 augustus 2013, 21:00:22 »
Ik vind trouwens dat het ook wat leerzamer mag. Per week bijvoorbeeld 1 onderwerp waar iets over verteld wordt als een mini werkstukje. Raar omschreven maar lijkt me leerzaam voor leden om meer over een onderwerp te weten te komen.

Wat doe ik hier nog

deadstar

• psych ward
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 19 augustus 2013, 21:07:09 »
Oh, en het zou ook leuk zijn als er wat meer over muziek geschreven wordt, en dan niet alleen popmuziek uitlichten maar ook dingen die niet op de radio gedraaid worden. Of misschien iets in de trant van 'de muzieksmaak van...', dus dat je een lid met een 'aparte' (imo is geen enkele smaak apart) er uitpikt en dat die dan schrijft wat die allemaal leuk vindt en waarom. Of iets over muziekinstrumenten, want er zijn zeker veel gs'ers die een instrument bespelen. Of 1 keer per maand uitlichten welke artiesten er binnenkort naar NL komen. Idk, maar zoiets dus.
Conformity is our biggest sin - all ignorant people need to bloody THINK

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 19 augustus 2013, 21:08:58 »
Ik las dat jullie geen tijd hebben om bijvoorbeeld DIYs uit te proberen of recepten maar misschien kunnen jullie leden die actief zijn op dat gebied om ze uit te proberen en een moeilijkheids score te geven en of ze t een dure of goedkope diy of maaltijd vonden etc. Of ze het mooi/ lekker vonden geworden en dergelijke

italian_food

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 19 augustus 2013, 21:09:54 »
Wauw, wat een goede sfeer hier. Ben nu wel razend benieuwd naar nieuwe rubriekken ofcourse.

Enorm veel leuke en goede tips, op dit moment weet ik even niets meer omdat alles al is genoemd!
:-(

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 19 augustus 2013, 21:36:28 »
Super Danique, ik waardeer je enthousiasme! Mij lijkt dat van de boekenkast erg leuk om te lezen. Er zijn wel eens artikelen over chicklistboeken etc, maar ook over andere genres/niveaus van boeken zou ik wel wat willen lezen, en dan niet per se de hoofdlijnen van het boek maar ook echt wat diegene er van vindt! Zoiets lijkt me trouwens ook leuk in de vorm van muziekstijlen :)
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #81 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:08:24 »
Ah wat lief! Ik ben ook blij dat we meer interactie hebben, op een fijne samenwerking, zodat we Girlscene weer op en top kunnen maken :-)

Sanguine

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:19:02 »
Oh, en het zou ook leuk zijn als er wat meer over muziek geschreven wordt, en dan niet alleen popmuziek uitlichten maar ook dingen die niet op de radio gedraaid worden. Of misschien iets in de trant van 'de muzieksmaak van...', dus dat je een lid met een 'aparte' (imo is geen enkele smaak apart) er uitpikt en dat die dan schrijft wat die allemaal leuk vindt en waarom. Of iets over muziekinstrumenten, want er zijn zeker veel gs'ers die een instrument bespelen. Of 1 keer per maand uitlichten welke artiesten er binnenkort naar NL komen. Idk, maar zoiets dus.
Dit inderdaad!!!! Ik ben voor!!

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #83 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:25:43 »

Dat is inderdaad erg leuk, dus kom maar door! Jullie mogen allemaal je muzieksmaak mailen naar danique@girlscene.nl, dan graag waarom en meer over de artiest :-)

Primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:29:31 »

En misschien ook welke bands er naar België komen? Ik weet dat dit gislcene.NL is maar volgens mij zitten er hier ook wel veel Belgische meiden.

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 20 augustus 2013, 10:38:43 »
Wat zou je dan nog meer van de Girlscenes willen lezen? @Hope
Ik zat zelf aan de kledingkast van te denken, vinden jullie dat leuk? Of de favoriete beautyproducten van?
Ik vind dat ook wel een tof idee :D
We're all made of stars ★

Confundo

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 20 augustus 2013, 11:56:09 »

Ja! Dit! En inderdaad een soort lijstje met leuke concerten die eraan komen ofzo :D

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 20 augustus 2013, 12:06:08 »
Ik zou het leuk vinden om artikelen te lezen over ''een dagje meelopen met een student op kamers''.  Dus dat een student zelf foto's maakt van hoe haar dagje eruit ziet, hoe ziet je kamer eruit, eventueel met wat dit precies kost. (handig voor meiden die nog op kamers gaan en niet weten wat de kosten bedragen) Nog een voorbeeld is foto's van eventueel een studentenvereniging of studieclub waar ze bij zitten, wat ze koken en wat er bijvoorbeeld allemaal te doen is in de stad waar ze wonen en waar ze vaak komen!
Dit lijkt mij superleuk voor studenten die nog op kamers willen, maar de stad nog niet echt goed kennen etc.
♥♥♥

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 20 augustus 2013, 12:08:17 »
Ja! Dit! En inderdaad een soort lijstje met leuke concerten die eraan komen ofzo :D

Ja en bijvoorbeeld reviews van meiden die pas naar een concert van een artiest/band zijn geweest! Wat vonden ze ervan, waarom gingen ze, hoe hebben ze het beleefd en dat ze dit laten zien d.m.v. wat leuke foto's die ze tijdens het concert genomen hebben!
♥♥♥

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #89 Gepost op: 20 augustus 2013, 12:08:43 »
@PRECIIOUSX

Dat is ook een hele goeie! Lijkt mij ook erg leuk om te zien :-) Maar we hebben sowieso al een oproep op de planning staan, genaamd: 'show je studentenkamer'!

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 20 augustus 2013, 12:19:40 »
Een artikel over waar je op moet letten als je een auto of een huis koopt, meer lifestyle dingen als een huis kopen of juist huren. Handige tips en bespaartips voor als je op kamers zit of alleen of samenwoont.
Recepten, met mooie foto`s, heftige verhalen moeten zeker blijven
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Rixt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 20 augustus 2013, 13:57:32 »
Er zijn altijd artikelen over afvallen!
maar ik ben redelijk dun en zou graag willen aankomen!
en dan kunnen ze wel zeggen veel gaan eten...
maar zo makkelijk is dat niet voor sommigen :blush:

Dus een topic of artikel over dun zijn en aankomen! zou wel heel handig zijn!

:lips:

Charles

• HODOR.
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 20 augustus 2013, 21:13:34 »
Het is vast al eens genoemd, maar ik vind dat er wat meer verschillende artikelen mogen komen, want nu zijn het wel heel erg 'girly' dingen. Ikzelf zou het namelijk best leuk vinden om iets meer nieuws/ politiek te zien. Niet dat het nou meteen een debat moet worden, maar een beetje politieke interesse is voor niemand slecht (vind ik).
Ook zijn wat meer 'neutrale' artikelen (d.w.z. artikelen die niet per sé meisjesachtig zijn, maar wel leuk om te lezen) zoals bijvoorbeeld astronomie (géén horoscopen, echte astronomie :) ), natuurkunde kan ook heel boeiend zijn......
Dit betekent natuurlijk niet dat ik vind dat de voorpagina vol moet staan met wetenschap, maar (heel) af en toe is zo'n artikel erdoorheen best leuk (lijkt mij dan, haha).

Ook tekenen/ schilderen lijkt me leuk om vaker terug te zien. Maar dan niet als "Crea Bea's ontdekt", maar meer als cursus (bijv.: Hoe werk je met houtskool, inkt of acrylverf?)

Nogmaals, waarschijnlijk is alles al genoemd. Excuses daarvoor :)
Leuk dat er iets aan gedaan wordt!
xx Charlie

`Sometimes I think I´m crazy cause I see things so differently than everyone else`- Nicholas Hoult

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 21 augustus 2013, 12:00:30 »
Recensies over films, boeken en CDs zouden leuk zijn, maar als het dan ook effectief echte recensies zijn, dus niet van: O, die CD is toppie, zeker luisteren!

Columns zouden ook leuk, als er genoeg variatie in is, dus niet 10 fashionista's die een eigen column hebben.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2013, 12:06:04 door Fearless_Confidence »
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Foxface

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 22 augustus 2013, 11:38:40 »
Misschien is het dan hndig om een artikel met 'hoe een goede blog te schrijven' te maken =D
J'avais rêvè d'une autre vie, mais la vie a tué mes rêves...

ohmymurs

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 24 augustus 2013, 12:25:17 »
mij lijkt het echt leuk om bijvoorbeeld elke een/twee weken ofzo een artikel te lezen over een bepaalde streek op aarde en dan welke beroemde mensen daar vandaan komen ofzo.
of iets van "us vs. uk" zoiets :)
i don't like people who aren't dessert persons

Shivani

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 30 augustus 2013, 02:33:34 »
leuk dat 'show je kamer' weer terug is, maar
 zouden jullie ook kunnen vragen om een foto waarbij
je dus de hele kamer op 1 foto ziet?

Macklemore

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 30 augustus 2013, 14:38:20 »
ik begrijp nog niet zo heel veel van girlscene heb pas net een account aangemaakt haha, maar ik moet toch ergens mijn stress kwijt. een dagboek gaat toch niet helpen want dat kan ik echt never bijhouden dus laat ik het hier maar proberen hihi. maar vind het echt een super leuke site ! xxx

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #98 Gepost op: 30 augustus 2013, 15:24:58 »
Nice, leuk dat jullie zo meedenken :-) Ik hoop dat jullie al het een en ander doorgevoerd zien, en dus ook merken?? Zo niet, dan hoor ik het uiteraard meer dan graag!

Sanguine

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 02 september 2013, 15:26:08 »
Nice, leuk dat jullie zo meedenken :-) Ik hoop dat jullie al het een en ander doorgevoerd zien, en dus ook merken?? Zo niet, dan hoor ik het uiteraard meer dan graag!
Haha ja, heb het door!
Dit artikel
http://www.girlscene.nl/p/11316/stelling_2_vaders_of_2_moeders_dat_kan_gewoon_
En dit is wat ik toen postte :") Nice!
Misschien een idee om dan wat actiever op het forum te kijken wat ons bezig houd? (Oh dit klinkt aanvallend, zo bedoel ik het niet haha, gewoon een tip!)
Want zo lees je bijv dat het op-kamers topic momenteel actiever is als anders ivm het nieuw komende schooljaar. Speel daar dan bijv op in, door een uitgebreid artikel te schrijven. Gebruik gewoon informatie ook uit die topics, vraag members misschien om aanvullingen of hun eigen ervaringen etc.
en verder zul je ook zien dan, dat er altijd direct nieuwe topics geopend worden bij nieuwsberichten als Friso die overlijd, het koningshuis, overlijden Cory en vele discussies omtrent homoseksualiteit (2 vaders-2moeders topic, homowet, boycotten Rusland, homolokken etc.)
Ik denk dat als je hier actiever bent, wat je nu al goed doet; super!, dat je daarin goed kunt inspelen op wat ons bezig houd en dat kunt gebruiken ter inspiratie voor nieuwe artikelen?