Auteur Topic: Nieuwe onderwerpen, thema's, rubrieken op Girlscene.nl!  (gelezen 69149 keer)

Esmee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:01:21 »

Misschien is het een idee om regelmatig een artikel te plaatsen over wat bv beroemde mensen (of girlsceners) posten over wat ze eten?
Aangezien beroemdheden vaak op onder andere instagram ect vaak posten met waar en wat ze eten.
Zo kan je hier ook inspiratie van op doen en het is wel leuk om te lezen!

Mariska

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:02:02 »
Het lijkt me super leuk al komt er een street fashion rubriek. Dat jullie de straat op gaan om mensen op de foto te zetten. Of een rubriek over blogs. Zelf blog ik ook met een vriendin en vind het super leuk om andere site's te ontdekken.

Liefs , Mariska.

Danique - hoofdredacteur Girlscene

• Beheerder
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:03:39 »
@Sargasso

Dat was iinderdaad een leuke rubriek, maar helaas heb ik maar van 1 iemand een tas ontvangen. Dus waren genoodzaakt de rubriek te stoppen :(

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:04:24 »
@Achilles

Thanks! Zal ik op letten :-)

Hoe bedoel je precies de lookwedstrijd?

Er zijn topics waarin meiden tegen elkaar strijden om de beste outfit samen te stellen, dit kan op een website. Vaak met een thema en uiteindelijk is er een winnares over die de eer krijgt.
Misschien kun je zo'n wedstrijd ook doen, met een thema voor jou. Dus dat je op de homepage of misschien wel in een topic een lookletwedstrijd start en dat meiden die dat leuk vinden bijv. een herftsoutfit kunnen samen stellen en dat jij kijkt welke je het beste bij jezelf vind passen, welke het leukste is.

Dit soort wedstrijden bedoel ik:
http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/looklet-wedstrijd-138503.125.html
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

floreales

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:10:55 »
Ik vind die rubriek over bijzondere studies echt heel leuk, dus die moet vooral blijven.

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:13:19 »
En het lijkt mij goed om recepten die jullie willen plaatsen zelf uit te proberen en daar zelf foto's van maken. En dan erbij zetten wat jullie ervan vonden.
Dit, zelfde geldt voor DIY's.
Ik vind t echt niet cool als je gewoon foto's en tekst overneemt/vertaald en dat gebruikt..
Gebrek aan ruimte lijkt me nou niet echt een probleem, jullie hebben toch allemaal een huis met een keuken?

Over dat foto's overnemen van weheartit enzo precies hetzelfde, je kunt gewoon zelf foto's maken en coole dingen bedenken, dat doen alle succesvolle bloggers ook en die hebben ook geen fotograaf.

Daarbij vind ik de nieuwe homepage echt complete choas.
Ben ik de enige die dat heeft?
Het is mij echt niet duidelijk welke stukjes nou van jullie zelf zijn en wat de 'blogs' van lezers zijn.

Foxface

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:26:00 »
Op het onderwerp wedstrijd:

Kan er niet een soort stemknop bij blogs komen, en dan 1x in de maand ofzo de blog met veel stemmen een artikel word? Even een heel snel en vaag hersenspinsel...
J'avais rêvè d'une autre vie, mais la vie a tué mes rêves...

Sargasso

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:27:44 »
@Sargasso

Dat was iinderdaad een leuke rubriek, maar helaas heb ik maar van 1 iemand een tas ontvangen. Dus waren genoodzaakt de rubriek te stoppen :(

Oh, jammer.. Misschien kan je nog eens een oproepje posten op de homepage?
There's always a siren singing you to shipwreck.

• Beheerder
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:28:45 »
@Foxface

Dat is een heel erg leuk idee! Ik ga meteen techniek mailen met de vraag of dit mogelijk is :-)

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:39:59 »
Op het onderwerp wedstrijd:

Kan er niet een soort stemknop bij blogs komen, en dan 1x in de maand ofzo de blog met veel stemmen een artikel word? Even een heel snel en vaag hersenspinsel...
tof idee!
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Thingamabobs

• ♪Do you hear the people sing?♫
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:45:36 »
Ik word blij van de positieve sfeer in dit topic :)
tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

blogdelafille

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:52:09 »
Oh leuk, hier een paar ideeën:

1. Elke week een eetdagboek van een bekende nederlander, blogger, model, enz.
2. Een vaste column van een (grappige) bekende nederlander over wat hij/zij gedurende zijn/haar week meemaakt.
3. Iets met liefde. Bijvoorbeeld advies, verhalen, ervaringen, tips.
4. Work-out van de week. Misschien goed uitgelegd of met een filmpje erbij (en uitgelegd waarvoor het goed is).
5. Maandhoroscoop? Maar dan wel op een 'professionele manier', haha.
6. Meer DIY tutorials.
7. Meer recepten (gezond)!
8. Tips voor leuke dingen doen in steden in Nederland. Bijvoorbeeld: het leukste van Breda, Haarlem, Delft, etc.
9. Tests en quizen?
10. Meer bijzondere verhalen van lezers!

Hopelijk hebben jullie hier iets aan :)

Fluweel

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 19 augustus 2013, 16:55:45 »

• Beheerder
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 19 augustus 2013, 17:01:58 »
Me 2!! :D

• Beheerder
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 19 augustus 2013, 17:02:24 »
@blogdelafille

Super leuke ideetjes thanks!! :)

Phoebs

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 19 augustus 2013, 17:09:06 »
Ben heel blij dat er iets mee gedaan wordt! Ben ervan overtuigd dat Girlscene weer de geweldige site wordt die hij altijd was :bounce:  En veel plezier op vakantie Danique!
I'm a really cool person

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 19 augustus 2013, 17:23:16 »
Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe artikelen he  :bounce:
Ben op zoek naar een kech die mij rond kan rijden

Thingamabobs

• ♪Do you hear the people sing?♫
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 19 augustus 2013, 19:00:31 »
Mag ik nu eens vragen wat jullie hebben met Ze.nl? Ik vind het echt zo'n dwaze site? Behoorlijk veel oncorrecte artikelen enz. Ditch die samenwerking maar indien mogelijk.
tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

Nirvana

• Have a happy period, always.
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 19 augustus 2013, 19:42:04 »
Wat me ineens te binnenschoot en me best wel irriteert zijn: de uitgelichte blogs. Soms komen bepaalde onderwerpen (bijv. tien tips over hardlopen) te vaak op. Ik zou hier meer variatie in willen (en ik weet dat er honderden blogs zijn die jullie moeten uitkammen dus ik snap het wel, maar het irriteert me gewoon :''))
Because, believe it or not, each and everyone of us in this room is one day going to stop breathing, turn cold, and die. - R.W. || ENQUÊTE

Isadora

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 19 augustus 2013, 19:45:29 »
+1 stille meelezer van dit topic :)
-

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 19 augustus 2013, 20:31:49 »
8. Tips voor leuke dingen doen in steden in Nederland. Bijvoorbeeld: het leukste van Breda, Haarlem, Delft, etc.
Zou misschien leuk zijn als een lezeres dan een foto/film rondleiding doet door de stad en de leukste plekjes uitlicht?
Dan meld ik me vast aan voor Haarlem haha.

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 19 augustus 2013, 20:36:39 »
Mag ik nu eens vragen wat jullie hebben met Ze.nl? Ik vind het echt zo'n dwaze site? Behoorlijk veel oncorrecte artikelen enz. Ditch die samenwerking maar indien mogelijk.
Ze.nl is ook van Eenmedia, net als Girlscene, beautyscene (en zelfs Beautybox en Iwantthatmusthave) etc.

Danique werkt in principe voor Eenmedia, net als de mensen van ze.nl enzo.

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 19 augustus 2013, 20:41:59 »
- Interview met girlsceners
- Misschien iets over de nieuwste films in de bios met korte omschrijving + trailer
- Meer recepten

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 19 augustus 2013, 20:44:53 »
actualiteiten die ook interessant zijn voor lezers van 14+. Denk bijvoorbeeld aan de verkiezingen toen het daar tijd voor was of andere belangrijke kwesties (irak, egypte nu etc) waar jongere mensen ook wat van kunnen leren en ook zien dat het leven niet alleen makeup en disney channel is.

Wat doe ik hier nog

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 19 augustus 2013, 20:47:11 »
actualiteiten die ook interessant zijn voor lezers van 14+. Denk bijvoorbeeld aan de verkiezingen toen het daar tijd voor was of andere belangrijke kwesties (irak, egypte nu etc) waar jongere mensen ook wat van kunnen leren en ook zien dat het leven niet alleen makeup en disney channel is.

Heeuuuu dat is best wel een goed idee, nooit over na gedacht. Of misschien aan het einde van iedere week  een soort 'uitgelicht nieuws' artikel? Met daarin de belangrijkste gebeurtenissen van die week.