Auteur Topic: Nieuwe onderwerpen, thema's, rubrieken op Girlscene.nl!  (gelezen 69354 keer)

Eline

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #275 Gepost op: 14 november 2015, 18:25:21 »
^
Ookal is het dan geen advertorial, vind ik dat jullie nog steeds misleidende titels gebruiken. Zet dan in de titel gewoon neer dat het over healthbox gaat. Ik weet zeker dat mensen dan veel meer open staan voor die artikelen dan wanneer het sluipreclame is. Ikzelf neem die artikelen al niet meer serieus, en ik durf te wedden dat een heleboel dat ook niet doen.
Travel vlogs || https://www.youtube.com/channel/UCWMS00rXggl9_Gh0DD5YYgA|| Zuid-Korea - Japan - Taiwan - Filipijnen - Indonesië

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #276 Gepost op: 29 februari 2016, 14:59:26 »
Ik vind het zelf bijzonder jammer dat bij veel artikelen alleen nog maar afbeeldingen van instragram geplaatst worden. Deze werken de helft van de tijd niet bij mij, en bij de meeste artikelen voegt het niets extra toe.

En links werken niet op de mobiele site. Dan staat er bijvoorbeeld: Klik hier als je daar meer over wilt lezen. En dan staat er geen linkje in.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

« Reactie #277 Gepost op: 02 maart 2016, 13:41:05 »
En links werken niet op de mobiele site. Dan staat er bijvoorbeeld: Klik hier als je daar meer over wilt lezen. En dan staat er geen linkje in.

Als je op het woord klikt ga je naar het artikel, maar dat is inderdaad niet duidelijk!

COCKINESS

• Gast
« Reactie #278 Gepost op: 02 maart 2016, 20:34:38 »
Als je op het woord klikt ga je naar het artikel, maar dat is inderdaad niet duidelijk!

Maar dat is dus niet op mobiel!

« Reactie #279 Gepost op: 07 maart 2016, 15:59:48 »
Maar dat is dus niet op mobiel!

Bij mij werkt het wel!

SassyPingu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #280 Gepost op: 25 maart 2016, 12:55:42 »
ik zou graag ook  bij het beauty tabblad nagels neerzetten :bounce:

Danique - hoofdredacteur Girlscene

• Beheerder
    • Bekijk profiel
« Reactie #281 Gepost op: 29 maart 2016, 12:01:21 »
@
[font=Helvetica Neue]SassyPingu [/font][/b][/size]Oh ja goeie! :-)

lolaa

• **
  • Fear is an illusion you have to understand
    • Bekijk profiel
« Reactie #282 Gepost op: 23 mei 2016, 13:53:21 »
Zouden jullie een keer een artikel over klassiekers kunnen schrijven, echt van die meezing nummers uit bv de 80's en 90's. Van die nummers die iedereen moet kennen, of juist verrassende nummers uit die tijd?  De 00's doen jullie wel eens, maar ik kan me niet herinneren dat ik zoiets ben tegen gekomen.

Dit zou je misschien ook kunnen oppakken met kledingtrends/interieurtrends/belangrijke gebeurtenissen.
It's not about how you look, it's about how you see! // geen tijd om te haasten!

Rep

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #283 Gepost op: 22 juni 2016, 19:03:28 »
Misschien een apart forum of stukje voor Nostalgie of Memory Lane? Dat we daar dan dingen zoals series, speelgoed of van alles van vroeger in zouden kunnen plaatsen?

alison

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #284 Gepost op: 30 juli 2016, 17:35:18 »
Een rubriek over reizen? Die mis ik eigenlijk toch wel :)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #285 Gepost op: 29 augustus 2016, 18:57:19 »
Hoezo is er eigenlijk nog geen artikel over de VMA's? Dat had ik wel verwacht van Girlscene.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

hannaah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #286 Gepost op: 21 september 2016, 14:21:23 »
hooi! ik weet niet of dit het juiste forum is maar boeie. weet iemand wie die winactie met die iPhone heeft gewonnen?

xx

LuvsYou

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #287 Gepost op: 26 december 2016, 22:25:14 »
Geen idee voor een onderwerp of thema, maar ik vraag mij af waarom Girlscene eigenlijk geen chatfunctie heeft (wilde hier niet apart een nieuw topic voor aanmaken omdat het misschien reeds besproken is)? Ondanks dat ik bijna nooit post op dit forum, heb ik vaak de behoefte om in real-time met iemand over bijvoorbeeld een film op tv of een recent showbizz onderwerp te praten. Normaal doe ik dat met vriendinnen op whatsapp maar die hebben daar ook niet altijd zin in, terwijl iedereen deze site juist bezoekt op het moment dat ze wel zin hebben om het over zulke dingen te hebben. Ik denk dat het de interactie en activiteit op GS een boost geeft en misschien heeft de redactie er ook wat aan als je constant kunt zien wat er nou onder de mensen speelt. Is natuurlijk maar een idee maar ik dacht ik kaart het even aan.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #288 Gepost op: 06 januari 2017, 00:19:53 »
^Agree

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #289 Gepost op: 10 november 2017, 22:46:40 »
Misschien leuk om over volwassenen dingen te posten zoals verzekeringen en een huis kopen/huren etc.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #290 Gepost op: 15 november 2017, 16:00:21 »
Ik heb het ook al bij het artikel op de homepage geplaatst maar de site ziet er echt goed uit! Ben heel benieuwd wat er gaat komen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #291 Gepost op: 12 maart 2018, 20:25:05 »
Is het al een bekend probleem dat er niet meer gereageerd kan worden op artikelen? De knop reageren doet niks. Zo nee, bij deze.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #292 Gepost op: 12 maart 2018, 21:04:50 »
Is het al een bekend probleem dat er niet meer gereageerd kan worden op artikelen? De knop reageren doet niks. Zo nee, bij deze.

Dit heb ik al heeeeeeeeeel lang
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #293 Gepost op: 13 maart 2018, 12:31:52 »
Heeft iemand Daniek oid ooit gemaild om te laten weten dat dat aan de hand is? Zodat de techniek het kan fixen. Volgensmij is de redactie echt enorm out of touch met het forum.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #294 Gepost op: 28 maart 2018, 13:12:21 »
https://www.girlscene.nl/artikel/25072-oops-monica-geuze-laat-per-ongeluk-piemel-van-lars-zien

Misschien ben ik de enige maar er staan 3 video advertenties in dit artikel waarvan 1 automatisch afgespeeld werd en geen filmpje over het voorval wat wel in de tekst staat. Zo blijft er weinig van het daadwerkelijke artikel over.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #295 Gepost op: 29 maart 2018, 12:30:58 »
^ Ik heb ook echt 3 video advertenties, en dan nog 4 advertenties er om heen. En het filmpje zelf is verwijderd. Man man man :")

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #296 Gepost op: 23 april 2018, 11:01:52 »

Even een mededeling dat het weer werkt. :) bij mij dan.