Dit ja.
Ik ben nog niet student, maar ik vind het wel altijd interessant om zulke dingen te lezen :'')
Ik ben ook geen student. Woon wel weer op mezelf. Het is best nuttig te weten waar je tegen aan kunt lopen. Zowel als student, of juist niet. Wat is een sabbatical year, hoe is op jezelf wonen met een beperking, wat zijn de gevolgen van de bezuinigingen, wat als je ziek word en je medicatie word niet vergoed, wat als je opleiding veel extra kosten met zich mee brengt, wat als je geen aanvullende beurs krijgt omdat je ouders niet mee werken, wat als je wilt samenwonen; hoe regel je dat financieel, ga je op kamers in een studentenhuis zelfstandig of bij een hospita, hoe werken uitkeringen en bijstand, wat als je ouders gaan scheiden; niet alleen emotioneel, maar wat zijn nog meer de praktische en financiele gevolgen, dit zijn er veeeel, waar kun je terecht met bepaalde problemen (huisarts, GGZ, jeugdzorg, mantelzorg, DUO, jurofoon, kindertelefoon, jip, WMO, UWV etc.)
E zo kan ik nog uren door gaan :3 en de artikelen hoeven niet 'zwaar' te zijn. Integendeel!!

Je kunt een heel leuk artikel schrijven over een compleet stappenplan hoe je bijv op kamers gaat, wat erbij komt kijken en bij wie je kunt aankloppen als je ergens tegenaan loopt (en waar je dus tegen aan kunt lopen).

En hiernaast natuurlijk ook gewoon leuke fashion beauty celebs en food artikelen.. Gewoon een beetje evenwicht in alle categorieën.