Auteur Topic: Inloggen niet mogelijk op mobiele apparaten.  (gelezen 495 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Gepost op: 15 maart 2018, 12:42:00 »
Ik kan niet meer inloggen op het forum op mijn iPhone en iPad. Nog meer dames hier last van?
Ik heb mijn geschiedenis en cookies etc al gedelete maar dit mocht niet baten.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2018, 12:48:33 »
Heb ik ook al een hele tijd last van.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2018, 13:40:17 »
Hé bah, wat stom zeg. Ik vind het wel vervelend, ik zit niet meer zo vaak op Girscene en om die reden pak ik dan ook vaker mijn telefoon of iPad maar dat gaat moeilijk op deze manier haha.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2018, 15:15:26 »
Ik gebruik altijd deze link op mijn mobiel:

http://forum.girlscene.nl/forum/theme.3/http://forum.girlscene.nl/forum/theme.3/

Hiermee zit ik altijd op het mobiele forum en kan ik wel inloggen volgens mij?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2018, 12:44:36 »
Ik heb na ruim twee weken mijn laptop maar eens aangezet om dit inderdaad aan te geven, maar je was me voor. =) Dit is hier al echt een hele tijd aan de gang, vreemd dat dit medewerkers van GS niet oppakken/opvalt.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2018, 12:08:34 »
Ik heb na ruim twee weken mijn laptop maar eens aangezet om dit inderdaad aan te geven, maar je was me voor. =) Dit is hier al echt een hele tijd aan de gang, vreemd dat dit medewerkers van GS niet oppakken/opvalt.

Inderdaad. Ik zit vaak op mijn iPhone/iPad op het Girlscene forum maar inloggen is gewoonweg niet mogelijk. Nu zit ik inderdaad op mijn laptop.

Ik heb wel een kritiekpuntje op het forum voor mobiele apparaten:
Als je ergens als laatst hebt gereageerd en op het topic klikt dan ga je naar pagina 1. En ik kan dan niet zomaar naar de laatste pagina (vooral niet als het topic 100+ pagina's heeft). Misschien dat hier ook iets aan verandert kan worden?

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 maart 2018, 02:07:47 »
Dat is heel raar inderdaad. Ik zal wel even een mailtje sturen naar Danique, hopelijk dat ze het dan kan doorgeven aan techniek.
Overigens mag je zelf ook altijd mailen als er iets is! Ik probeer altijd zo goed mogelijk in de gaten te houden of er iets is wat doorgegeven moet worden maar als je een tijdje niets van de mods hoort dan mag je van mij ook zelf een berichtje doorgeven aan Danique (danique@girlscene.nl) want ik voel me ook rot als ik zie dat er wat fout gaat, jullie wachten en ik nog niet de tijd heb kunnen vinden om het forum te checken. Maar voor nu zal ik even een mail opstellen en die sturen! (:
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2018, 02:14:13 door xAftertheStorm »
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 maart 2018, 16:37:35 »
Ik kreeg net een mailtje terug dat alles nu weer zou moeten werken zoals het hoort! Laten jullie het even weten of het opgelost is?
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 maart 2018, 16:57:12 »
Tof, bij mij doet 'ie het weer. Dankjewel!
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 20 mei 2018, 09:46:33 »
Ik gebruik altijd deze link op mijn mobiel:

http://forum.girlscene.nl/forum/theme.3/http://forum.girlscene.nl/forum/theme.3/

Hiermee zit ik altijd op het mobiele forum en kan ik wel inloggen volgens mij?

Nevermind, ik kan ook ineens niet meer inloggen op mijn mobiel :")
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 20 mei 2018, 11:21:22 »
Hmm bij mij doet hij het gewoon? Ik log gewoon in via Girlscene hompage.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 mei 2018, 13:18:25 »
Hmm bij mij doet hij het gewoon? Ik log gewoon in via Girlscene hompage.

Nee, helaas niet, ik log in en dan krijg ik die melding van 'je wordt nu ingelogd, klik hier om terug te gaan' en dan komt ie weer bij de homepage en ben ik niet ingelogd...

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 mei 2018, 14:16:50 »
^
Ik krijg altijd de melding 'je kan niet inloggen met dit email adres' bij dit account. Zeer irritant.
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 21 mei 2018, 12:13:13 »
Niks aan de hand, ik kan weer inloggen, had te maken met cookies die ik had uitgeschakeld :fieuw: