Auteur Topic: Het memorabele 'Girlscene momenten'-topic  (gelezen 43298 keer)

PurpleBlueDiamond

• Gast
« Reactie #450 Gepost op: 10 juli 2017, 18:27:14 »
Dat deed het hem wel ja haha  laughing7.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #451 Gepost op: 23 april 2018, 11:35:03 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Sleepsheep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #452 Gepost op: 23 april 2018, 12:09:46 »
https://forum.girlscene.nl/forum/all./contests/secret-sint-252648.0.html

Wauw dit waren nog eens tijden, Secret Santa

Oohja! Zelf nooit meegedaan maar ik volgde het op de voet. Dat was best wel lachen :D

Oude bekende met een nieuw profiel :)

Silvana Gyamfi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #453 Gepost op: 24 mei 2018, 12:22:27 »
- Bente en haar gedichten
- Karima en haar schaar

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #454 Gepost op: 26 augustus 2018, 17:10:50 »
Vooral de Girlscene van een paar jaar geleden. Het was toen veel drukker en meerdere meiden kenden elkaar. Jammer dat het niet meer zo populair was als eerst, maarja :)

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #455 Gepost op: 26 augustus 2018, 17:24:45 »
omg ik ben hier ook al veel te lang.

ik weet nog wel dat er op een gegeven moment een miljoen slows waren, maar er waren twee die het meest actief waren. waarvan eentje echt al heel oud was en die andere nieuw, die had ik met een paar andere dames nieuw leven in geblazen. en toen wilde ze dat oude topic sluiten, omdat die nieuwe slow veel actiever was. en toen ging ik met de andere actieve oud-slowers daar tegen protesteren hahaha.

ik weet ook nog wel dat ik zelfs een nep account had aangemaakt en ging trollen en een dom topic ging openen. twee minuten later kreeg ik een berichtje van een mod dat het wel heel verdacht was dat de IP adressen hetzelfde waren. mijn god, scheet hem in m'n broek want no way dat ik een ban wilde.

zo rebels.
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #456 Gepost op: 27 augustus 2018, 10:53:05 »
Ik vind die 22 bans van de make-up slow ook wel mooi hoor haha. Heb het pas teruggelezen en het was ook niet echt normaal wat daar allemaal gezegd werd over de mods. Naja ik had 'haha' gereageerd ofzo en toen werd ik geband. En toen ging ik heel sneaky uhum een nieuw account maken en gewoon doorgaan met reageren alsof er niks aan de hand was. Ja tuurlijk word je dan herkent :P.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #457 Gepost op: 27 augustus 2018, 16:49:24 »
Er was ooit ook een tinychat van de slow.

mijn god wat werd ik daar in GEPEST echt ik was zo het zwarte schaap hahaha
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP