Auteur Topic: Het memorabele 'Girlscene momenten'-topic  (gelezen 46144 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #425 Gepost op: 29 november 2015, 21:21:55 »
Die 22 bans in de make-up slow is ook memorabel ja.

haha was echt prachtig

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #426 Gepost op: 29 november 2015, 21:31:54 »
Voor mij persoonlijk: nog niet zolang geleden maar de avond dat we het hadden over manieren om je kont af te vegen heb ik letterlijk krom gelegen van het lachen. Jemig wat was dat mooi :'')

Oh jaaaa, dat was idd mooi  laughing7.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #427 Gepost op: 12 april 2016, 18:20:28 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

stopcontact

• Bekijk profiel
« Reactie #428 Gepost op: 13 april 2016, 19:58:48 »
^ Omg ja, haha. Ik las het even terug, jemig hey. Jij mocht je mening duidelijk niet hebben.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #429 Gepost op: 13 april 2016, 20:04:18 »
Haha ik snap het ook wel want het is best een gevoelig onderwerp, maar dat is ook zo rustig bleef :')
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

stopcontact

• Bekijk profiel
« Reactie #430 Gepost op: 13 april 2016, 20:22:29 »
Haha, ja en daardoor raakten anderen juist gefrustreerd volgens mij.  :naughty:

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #431 Gepost op: 13 april 2016, 20:35:38 »
Ik vind de leegloop van de wwjneek ook wel memorabel :")
Ook al is het nu nog steeds en niet echt 'verleden tijd'

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #432 Gepost op: 13 april 2016, 22:36:11 »
Heerlijk topic dit. Maar vind het ook wel triest dat ik dit allemaal heb meegemaakt. Ik zit hier namelijk sinds 2006/2007 laughing7. Ik word zo langzamerhand wel een beetje te oud voor al die meiden die scharen in hun doos steken enzo haha.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #433 Gepost op: 14 april 2016, 11:01:47 »
Heerlijk topic dit. Maar vind het ook wel triest dat ik dit allemaal heb meegemaakt. Ik zit hier namelijk sinds 2006/2007 laughing7. Ik word zo langzamerhand wel een beetje te oud voor al die meiden die scharen in hun doos steken enzo haha.

Hahaha dit dus. Het begint steeds triester te voelen dat je dit allemaal herkent en herinnerd :')

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #434 Gepost op: 14 april 2016, 11:55:34 »
Ik geloof niet dat er een goede leeftijd is voor meiden die scharen in hun doos steken laughing7.

Maar ja same. Zit hier ondertussen ook al weer veel te lang haha.
Tumblr | I guess if I'm breathing this is not the end. | Sum IS gatessief

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #435 Gepost op: 14 april 2016, 14:49:29 »
^ Omg ja, haha. Ik las het even terug, jemig hey. Jij mocht je mening duidelijk niet hebben.
+ Ik vond je mening niet eens zo verkeerd kopjechino ik snap niet waarom ze zo reageerden vooral met al die argumenten zoals "nou en " x)
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #436 Gepost op: 13 februari 2017, 16:53:21 »
Ik ging bij Nieuws en Actualiteiten teruglezen en ik weet nog dat dat board toen nieuw was, nu heeft het 47 bladzijdes. Echt leuk hoe we dat met z'n alle hebben opgepakt toen, lekker discussieren.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #437 Gepost op: 06 maart 2017, 14:50:47 »
http://forum.girlscene.nl/forum/all./nieuws-en-actualiteiten/jonge-vrouw-18-wil-gezin-stichten-met-eigen-vader-316425.0.html

Dit topic waarin mijn mening echt werd AFGESCHOTEN :')

Oh dat herinner ik mij ook nog. Maar al die mensen zijn nu volgens mij weg van GS, of niet?
''Syncopate my skin to your heart beating.''

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #438 Gepost op: 06 maart 2017, 16:51:08 »
Ja de meeste wel haha. Maar was wel leuke tijd, al die discussies. Nog steeds trouwens hoor, al is het veel rustiger.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #439 Gepost op: 15 maart 2017, 13:09:03 »
Ik vind het jammer dat er geen actieve slows meer zijn..
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #440 Gepost op: 15 maart 2017, 16:07:56 »
Haha kopje, dat topic kan ik me ook nog wel herinneren. Zag ook dat ik erin meegepraat heb. :')
Moet zeggen dat ik ik het om terug te lezen echt mega irritant vind, drama much haha. Maar dat hoort in zekere zin ook wel bij discussies natuurlijk.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #441 Gepost op: 19 maart 2017, 21:03:02 »
Sowieso was er vroeger zoveeeeeeeeeeeeeeel drama

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #442 Gepost op: 19 maart 2017, 22:37:25 »
Ik weet nog wel toen het opbiecht topic gesloten werd! Dat was toen een van de enige topics waar ik actief was :')

moomin

• valar morghulis
    • Bekijk profiel
« Reactie #443 Gepost op: 20 maart 2017, 03:52:52 »
bestaat die andere site nog ? weet  nog dat er een bepaald groepje (waaronder ik) volgens mij van het wwjnek topic daarheen ging ook tegen protest van de mods ofzo. was vorig jaar ergens
use your imagination

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #444 Gepost op: 20 maart 2017, 10:45:41 »
bestaat die andere site nog ? weet  nog dat er een bepaald groepje (waaronder ik) volgens mij van het wwjnek topic daarheen ging ook tegen protest van de mods ofzo. was vorig jaar ergens

Ja, weet wel bijna zeker dat het daar nog actief is. Linkje stond in het onderschrift van Voldemort dacht ik
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #445 Gepost op: 06 mei 2017, 23:00:55 »

Ja het bestaat nog en is nog steeds actief (:

Maar het is nooit opgericht als protest tegen de mods.
Wel opgericht omdat het GS forum vaak niet werkt en destijds overspoeld werd door Korea.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #446 Gepost op: 06 mei 2017, 23:39:53 »
http://forum.girlscene.nl/forum/all./celebs/ariana-grandes-tweede-album-my-everything-309521.0.html

OMG dit topic xD volgens mij heb ik dit helemaal gemist en sorry als ik oude koeien uit de sloot haal maar dit is echt typisch Girlscene. Het gaat helemaal nergens over! xD
Ik heb net dit topic even terugglezen en ik ga stuk :")
Ik kan me dit nog zo goed herinneren hahaha
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #447 Gepost op: 07 mei 2017, 13:00:45 »
Die Korea spam wat een hel was dat. Konden wij als mods toen ook echt niks tegen beginnen dus ook volkomen logisch dat mensen weggingen!

Haha ja precies! Het was ook nooit bedoeld als naaistreek tegenover de mods.
En alleen maar chill dat we nu een 'privé' plekje hebben zonder reclame/spam/trolls, dus in the end is het allemaal goedgekomen, haha.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #448 Gepost op: 10 juli 2017, 15:42:52 »
Ik weet ook nog wel dat de homepage van Girlscene niet beschikbaar was wanneer je adblock aan had staan. Want, volgens Girlscene, ´wij hebben helemaal geen grote irritante reclames.´ Jaja.  laughing7.  Er was zelfs nog een topic gewijd aan deze Girlscene-actie. Tja, je moet toch ergens je broodje kaas van betalen?  8) laughing7.

Cinnaber

• Cash me ousside, howbow dah?
    • Bekijk profiel
« Reactie #449 Gepost op: 10 juli 2017, 16:26:07 »
^ Echt he, dat "broodje kaas" dan nog.
Ik ging echt kapot.
Alt er love.  *Galaxy*