Auteur Topic: Help de moderators het forum netjes te houden!  (gelezen 111980 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1200 Gepost op: 12 juni 2018, 23:24:49 »
Ik kijk er morgenochtend even naar goed? Ik zit nu op mobiel... maar wat is nu precies je vraag haha? Je oude account weer activeren?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

GoldenKiller

• **
  • ik weiger
    • Bekijk profiel
« Reactie #1201 Gepost op: 13 juni 2018, 19:37:42 »
Ik kijk er morgenochtend even naar goed? Ik zit nu op mobiel... maar wat is nu precies je vraag haha? Je oude account weer activeren?
heb je genote x
omdat het zo is, daarom | kim haats het goede doel | amy heeft een voortuin | valerie | ik weiger speen

eenaccountnaam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1202 Gepost op: 01 mei 2019, 22:54:19 »
Zouden jullie a.u.b. dit topic willen verwijderen?
https://forum.girlscene.nl/forum/all./media-film-muziek/hyves-039stalker039-ik-word-uitgescholden-voor-hoer...-221775.0.html

Ik googelde van het weekend op termen met "Hyves", kwam hierop en ik was stomverbaasd. Uit dit topic heb ik gehaald hoe dat meisje heet (achternaam staat in de Hyveslinks), ik heb via Facebook gevonden waar ze woont en haar familie van het weekend gebeld.
Die wisten helemaal niet dat het meisje dat op de screenshots staat al 7 jaar te kakken wordt gezet met iets wat "Littlesmurf" zelf had kunnen stoppen door haar te blokkeren i.p.v. aandacht ermee te zoeken op Girlscene. (Van wie ik inmiddels ook heb gevonden hoe ze heet, op welke school ze zat, wanneer ze is geslaagd en welke studie en waar ze volgt.)

Ik vraag jullie om de privacy van dit meisje te respecteren en het topic te verwijderen.

eenaccountnaam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1203 Gepost op: 01 mei 2019, 22:55:22 »
https://forum.girlscene.nl/forum/all./media-film-muziek/hyves-verbreezert-119377.0.html

Zelfde verhaal. Al sinds 2009 worden meiden belachelijk gemaakt met wat ze op Hyves hebben gezet en ze kunnen herkend worden aan o.a. de hyvesadressen.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1204 Gepost op: 02 mei 2019, 19:46:02 »
^^Zelfde verhaal met wat?
En wat zij op Hyves hebben gezet, hebben wij niks mee te maken :fieuw:
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1205 Gepost op: 02 mei 2019, 20:51:51 »
Ik snap er ook niks van, waarom maak je je zo druk over wat deze meisjes 10(!) en (7!) jaar geleden op internet hebben gepost? Je haalt het zelf nu weer naar boven. Er staan zoveel namen en foto's en persoonlijke gegevens op dit forum van door de jaren heen (net zoals op het hele internet). Dus??? In sommige gevallen vervelend, maar in deze gevallen is er toch niks ergs aan? Als je gewoon op hun namen googlet komt er helemaal niks van die girlscene topics uit, het is toevallig dat jouw spannende detective werk het naar boven haalt, nergens voor nodig.
« Laatst bewerkt op: 02 mei 2019, 20:58:35 door Crystalfire »
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1206 Gepost op: 03 mei 2019, 18:37:50 »
Ik begrijp inderdaad ook niet helemaal waarom jij wil dat het verwijderd wordt tenzij jij een van die meisjes bent maar ik heb de topics verwijderd.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

always

• Bekijk profiel
« Reactie #1207 Gepost op: 03 mei 2019, 18:59:28 »
Ik heb trouwens op een paar links ervan geklikt, maar Hyves bestaat niet meer zoals wij dat kennen en is nu een spelletjes site  :fieuw:  Dus van al die profielen is niks meer over.