Auteur Topic: Girlscene forum  (gelezen 273 keer)

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 september 2020, 07:34:30 »
Jammer dat het hier zo stil is. Wordt ik wel geaccepteerd als man en omdat ik een buiten beentje ben. Ik ben een nette man van 55 jaar. Die jullie respecteert Gr. Leo
Boy55

jose_b

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2020, 11:24:10 »
je bent natuurlijk overal welkom, maar ik denk dat veel meiden het toch als minder prettig ervaren dat hier jongens komen en ook qua leeftijd verschil je veel van de gemiddelde meiden hier. ik vraag me af of dit nou het perfecte forum is voor je (nog even los van het feit dat het forum echt heel rustig is geworden)

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2020, 23:14:24 »
Dat klopt het is hier ook echt rustig ik ben een nette man en kan best met jullie mee praten
als het over de gewone dingen gaat. Gr. Leo
Boy55

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 september 2020, 08:45:36 »
Als je een paar jaar geleden was gekomen, had je een ban gekregen. Jongens zijn niet op dit forum toegestaan. Maar nu wordt er nauwelijks tot niks gedaan aan het forum door de redactie, laat ik het maar zo
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2020, 18:58:08 »
Sorry, maar ik begrijp niet wat je als volwassen man überhaupt te zoeken hebt op een forum dat voornamelijk gericht is op tienermeisjes? Nu scheelt het dat het forum z'n beste dagen al een hele tijd achter de rug heeft en er niet veel jonge meisjes hier meer rondneuzen, maar alsnog :')
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞