Auteur Topic: Fotomeeting 2.0!  (gelezen 4138 keer)

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2016, 17:15:56 »
Hee dames!

Na het succes van de eerste fotomeetig willen we graag een tweede editie organiseren! Dit keer echt hihi! Dus mocht jij een (beginnend/in opleiding/amateur/superpro) model, fotografe of visagiste zijn en interesse hebben in een gezellige middag shooten, geef je dan vooral op! In deze post zal ik verder uitleggen wat de dag precies zal inhouden, hoe je je kan opgeven en wat de laatste updates zijn qua datum en locatie.

Korte Uitleg "Fotomeeting"
Een fotomeeting is een dag waarop visagisten, modellen en fotografen samen komen om te werken aan hun portfolio. Op deze dag zal je als visagiste verschillende modellen opmaken en wordt je helemaal vrijgelaten in je creativiteit, zodat jij straks vernieuwend portfoliomateriaal hebt. Als model wordt je gefotografeerd door verschillende fotografen met ieder hun eigen stijl en visie, zodat jij niet alleen met veel nieuwe portfoliofoto's thuis komt, maar ook vooral met veel verschillende. Als fotografe krijg je te maken met veel verschillende modellen die allemaal hun eigen sterke punten hebben, jij kunt dus behalve nieuw werk schieten ook verschillende poses uitproberen en leren hoe je de sterke kanten van een model het beste naar voren haalt.
Voor iedereen is het natuurlijk een mooie manier om te netwerken en om vriendschappen op te bouwen.
De dag zelf zal er ongeveer als volgt uitzien: volgens een schema beginnen we met de make up, de visagistes zullen de modellen opmaken (dit gaat waarschijnlijk in meerdere rondes). Ondertussen kunnen de fotografen de locatie verkennen en inspiratie opdoen. Wanneer de eerste modellen uit de make up komen zullen we werken met een doordraaischema. Modellen en fotografen worden verdeeld in groepjes, en die groepjes gaan bezig met de eerste ronde fotograferen. Na een bepaalde tijd draaien de groepjes door en zo gaat dat verder totdat ieder model met iedere fotograaf heeft gewerkt. Aan het einde is er dan nog tijd om te freestylen, of om bijvoorbeeld een duoshoot te doen.

Locatie, Datum, Thema, Kosten en Bereikbaarheid
De locatie is nog niet bekend, het groepje van de vorige fotomeeting zit te denken aan Kasteel Haarzuilens (was de eerste keuze voor vorig jaar maar toen was er “opeens” een event in het gekozen weekend... :p), of weer een mooi natuurgebied (Soesterduinen, of een natuurgebied dichtbij Ermelo en T Harde). Maar er staat nog niks vast.
De datum is bekend! Het wordt zaterdag 12 maart!

Thema is nog niet bekend, we kunnen hier gezamenlijk naar kijken.
Deze fotomeeting is op basis van TFP. Dit betekend dat niemand iets betaald krijgt voor het geleverde werk. Daarbuiten zal iedereen wel kosten hebben aan vervoer en eventuele lunch, dit is dan voor eigen rekening.

We willen een locatie die zo goed mogelijk bereikbaar is met het OV, in het midden van Nederland, zodat iedereen in ieder geval qua vervoer een goede kans heeft om aanwezig te zijn.

Deelnemers
Als je je wilt opgeven zorg dan dat je een reactie achterlaat met een linkje naar je portfolio. Als je (nog) geen portfolio hebt, link ons dan even naar een voorbeeld van je werk (fotografie/visagie) of een duidelijke model polaroid van jezelf (model). Er is geen max. aantal deelnemers en bij te veel animo verdelen we de deelnemers over twee dagen. Het belangrijkste is dat de verhouding in balans is!

Deze lijst is natuurlijk niet definitief!

Ik hoop dat jullie er net zo veel zin in hebben als ik!! :)

Fotograaf:
Mioos Portfolio
Skye Portfolio 
Bonus Portfolio
Cottoncandy Portfolio 
Laurawr Portfolio

Model:
TheOneThatGotAway Portfolio
Pinkyyy 
Theeglaasje (misschien)
vogueforstylish
Juultje

Als je mee wilt doen, graag lid worden van onderstaande facebookgroep :D (Zie het bericht van Skyee op pagina 3.)
Facebook groep
« Laatst bewerkt op: 09 februari 2016, 20:19:30 door Mioos »

Skye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2016, 17:31:11 »
Yaay whoop whoop fotomeeting! Dit keer idd wel de 2.0 versie, vorige poging zat ik opeens twee maanden in Frankrijk haha :')
Dus jaa feeeest  :cheers:
Portfolio: www.kimsieders.nl

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 januari 2016, 18:15:16 »
Yes! Heb je toegevoegd :D

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 januari 2016, 21:52:26 »
Ah yeah super leuk meiden! :D Heb jou ook toegevoegd :D

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 januari 2016, 22:11:49 »
Zouden jullie ook willen benoemen welke data jullie allemaal kunnen? En dan in de poll welke datum het beste uitkomt!

Appletini

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 januari 2016, 22:17:37 »
Jaa ik wil ook weer mee doen :D
portfolio

Ik kan nooit op zondagen, dus ik hoop op een zaterdag :)

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 januari 2016, 22:30:44 »
Jaa ik wil ook weer mee doen :D
portfolio

Ik kan nooit op zondagen, dus ik hoop op een zaterdag :)

Yess!! :D Zou leuk zijn als je er bij bent!

Skye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 januari 2016, 23:04:45 »
Ik kan alle data dus voor mij maakt het niks uit :3 Leuk dat jullie weer mee willen meiden!

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 januari 2016, 23:06:17 »
Ik kan alle data dus voor mij maakt het niks uit :3 Leuk dat jullie weer mee willen meiden!

Gelijk even toegevoegd hihih :)

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 januari 2016, 23:11:19 »
verkeerde topic. nvm haha

Hahah ik had het precies toch nog even gelezen. :')

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 januari 2016, 23:59:35 »
Die dagen zijn precies voor en tijdens mijn toetsweek van 14 dagen  :fieuw:
Maar opzich kan ik alle dagen x)
Ik woon trouwens om de hoek bij de Soesterduinen dus dat zou wel handig zijn voor mij ;)
Ik heb geen portifolio alleen een girlscene topic waar mijn foto's instaan:
http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/cottoncandy-fotografie-330013.msg277265244.html#msg277265244
Ik heb zoals te zien is niet zo veel mensen gefotografeerd dus dat lijkt me heel leuk!
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 januari 2016, 16:12:27 »
Die dagen zijn precies voor en tijdens mijn toetsweek van 14 dagen  :fieuw:
Maar opzich kan ik alle dagen x)
Ik woon trouwens om de hoek bij de Soesterduinen dus dat zou wel handig zijn voor mij ;)
Ik heb geen portifolio alleen een girlscene topic waar mijn foto's instaan:
http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/cottoncandy-fotografie-330013.msg277265244.html#msg277265244
Ik heb zoals te zien is niet zo veel mensen gefotografeerd dus dat lijkt me heel leuk!

Leuk! Ik voeg je toe! :D

Laurawr

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 09 januari 2016, 13:10:32 »
Jaaaa leuk! Ik kon helaas de vorige keer niet, dus deze keer een nieuwe kans! Ik kan in principe alle dagen, moet ik alleen wel uiterlijk 2 weken van te voren weten welke datum het wordt, ivm werk. Ik heb nog heel weinig ervaring met mensen fotograferen, maar het lijkt me erg leuk! Heb ook niet echt een portfolio, maar wel dit: https://www.flickr.com/photos/127171031@N03/
You forgot one very important thing mate, I\'m Captain Jack Sparrow!

Skye

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 10 januari 2016, 11:12:51 »
Upperdepup!  :cheers:

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 10 januari 2016, 12:06:44 »
Jaaaa leuk! Ik kon helaas de vorige keer niet, dus deze keer een nieuwe kans! Ik kan in principe alle dagen, moet ik alleen wel uiterlijk 2 weken van te voren weten welke datum het wordt, ivm werk. Ik heb nog heel weinig ervaring met mensen fotograferen, maar het lijkt me erg leuk! Heb ook niet echt een portfolio, maar wel dit: https://www.flickr.com/photos/127171031@N03/

Leuk! Ik zal je toevoegen. Ervaring maakt niks uit! Ik heb de vorige keer enorm veel geleerd van deze dag.

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 10 januari 2016, 12:06:59 »
Modellen kom op :D!

Laurawr

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 11 januari 2016, 10:04:06 »
Leuk! Ik zal je toevoegen. Ervaring maakt niks uit! Ik heb de vorige keer enorm veel geleerd van deze dag.

Dankjewel! Super tof! :D
You forgot one very important thing mate, I\'m Captain Jack Sparrow!

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 11 januari 2016, 16:18:37 »
Dankjewel! Super tof! :D

Graag gedaan! Leuk dat je mee wilt :)!

Pinkyyy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 11 januari 2016, 22:29:30 »
Ik wil weer meedoen als model! Het was echt gezellig de vorige keer = )
Zoals het er nu naar uitziet kan ik alle dagen
Stem op mij als q-music vlogmeister! Alleen de link aanklikken is voldoende ! http://qmusic.nl/vlogmeister#89

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 12 januari 2016, 14:05:43 »
Ik wil weer meedoen als model! Het was echt gezellig de vorige keer = )
Zoals het er nu naar uitziet kan ik alle dagen

Leuk dat jij ook weer mee wilt :D Ik voeg je toe! Heb jij ook ergens nog een portfolio die ik toe kan voegen?

Bonus: welke dagen kan jij?

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 13 januari 2016, 22:26:31 »
UP! :)

Theeglaasjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 15 januari 2016, 11:32:53 »
mmm ik zou opzich ook wel kunnen.. Maar dan moet ik wel even goedkoop treinkaartje fixen (kan alleen in het weekend).. anders is het echt te duur.. trouwens ik heb enige ervaring als model.

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 15 januari 2016, 18:45:47 »
mmm ik zou opzich ook wel kunnen.. Maar dan moet ik wel even goedkoop treinkaartje fixen (kan alleen in het weekend).. anders is het echt te duur.. trouwens ik heb enige ervaring als model.

Zou leuk zijn als je meegaat! :D Heb je toevallig de postcodeloterij agenda? Daar zag ik een dagkaart in voor 7,50 (doordeweeks of het weekend weet ik niet.) Ik denk dat het tegen eind februari wat definitiever wordt, we iedereen even toevoegen op FB, je zou dan ook kunnen kijken of je bij iemand in de buurt woont die met een auto gaat ofzo? :) Komt vast goed!

Heb je een portfolio of iets waar ik naar kan linken? :)

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 17 januari 2016, 22:52:55 »
UP! :D

Stydia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2016, 14:57:07 »
UP!