Auteur Topic: Alles wat je moet weten over het forum, ook voor vragen (LEES BEGINPOST!)  (gelezen 196018 keer)

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 18 augustus 2012, 01:22:49 »
Ik heb Danique net gemaild over codering in gekopieerde teksten. Het is me nu al een paar keer gebeurd dat zodra ik teksten kopieer (zowel uit een Word-bestand, van een webpagina en ook dus vanuit een topic hier) er een codering doorheen komt te staan. Dan heb ik het dus hier over (zonder de spaties):

[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue ][/color][/font][font=Helvetica Neue]Dit bedoel ik dus. Er komen onverklaarbare tekens in beeld en font sizes. Ik heb werkelijk geen idee hoe het precies komt, maar goed.[/color][/font][font=Helvetica Neue][/ font][font=Helvetica Neue ][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue ]De grootte van de tekst wordt hierdoor ook aangepast en de kleur ook.[/font ][ font=Helvetica Neue][ font=Helvetica Neue]Dit gebeurt dus bij ongeveer elke tekst die gekopieerd wordt, hij kopieert codering mee.[/font ][/color][/font]
[font=Helvetica Neue]
[/color][/font]
[font=Helvetica Neue ][/color ][ /font]

♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 18 augustus 2012, 01:26:43 »
Ik heb Danique net gemaild over codering in gekopieerde teksten. Het is me nu al een paar keer gebeurd dat zodra ik teksten kopieer (zowel uit een Word-bestand, van een webpagina en ook dus vanuit een topic hier) er een codering doorheen komt te staan. Dan heb ik het dus hier over (zonder de spaties):

[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue ][/color][/font][font=Helvetica Neue]Dit bedoel ik dus. Er komen onverklaarbare tekens in beeld en font sizes. Ik heb werkelijk geen idee hoe het precies komt, maar goed.[/color][/font][font=Helvetica Neue][/ font][font=Helvetica Neue ][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue ]De grootte van de tekst wordt hierdoor ook aangepast en de kleur ook.[/font ][ font=Helvetica Neue][ font=Helvetica Neue]Dit gebeurt dus bij ongeveer elke tekst die gekopieerd wordt, hij kopieert codering mee.[/font ][/color][/font]
[font=Helvetica Neue]
[/color][/font]
[font=Helvetica Neue ][/color ][ /font]
Viel me ook al op, niet zo heel fijn.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #77 Gepost op: 18 augustus 2012, 02:34:08 »
wat betekenen die symbolen voor de topics? De ene keer staat er een pen, dan weer een smiley, een vraagteken en dan weer een lachende smiley?

X

Dit vroeg ik me ook af!

Fearless13

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:18:57 »
 soms als ik gewoon een tekst typ, niet dikgedrukt of een bijzonder lettertype ofzo, dan krijg ik zoiets: (ik bedoel al die haakjes met [/color] etc.

[font=Helvetica Neue]1ste jaar/2de jaar/3de jaar/[/font][/size][font=Helvetica Neue]4de jaar[/font][/size][font=Helvetica Neue]/5de jaar/6de jaar/Universiteit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]1x blijven zitten/2x blijven zitten/3x blijven zitten/meerdere keren/[/color][/font][/size][font=Helvetica Neue]0 keer[/font][/size][font=Helvetica Neue][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Invul vragen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Wat koop/kocht je allemaal voor het 1ste middelbaar?: [/font][/size][font=Helvetica Neue]agenda, kaftpapier, 6 potloden, gum, puntenslijper, etui, pennen, multomap+papier, tas[/font][/size][font=Helvetica Neue][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Wat koop/kocht je allemaal voor het 2de middelbaar?: [/font][font=Helvetica Neue]zelfde als 1e[/font][/size][font=Helvetica Neue][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Wat vind jij het leukste vak?: [/font][font=Helvetica Neue]levensbeschouwing[/font][/size][font=Helvetica Neue][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Als je een vriendje hebt, heb jij die op school ontmoet?: Ja/nee [/font][font=Helvetica Neue]geen vriendje[/font][/size][font=Helvetica Neue][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Hoeveel leerkrachten heb je?: [/font][font=Helvetica Neue]evenveel als vakken, ongeveer 16[/font][/size][font=Helvetica Neue][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Heb jij al ooit een straf gehad? [/font][font=Helvetica Neue]Ja/[/font][/size][font=Helvetica Neue]nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Hoeveel keer dan al?: [/font][font=Helvetica Neue]heeel vaak, vooral voor telaatkomen[/font][/size][font=Helvetica Neue][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]xxx[/font][/font]
[font=Helvetica Neue]
[/font][/size]
[font=Helvetica Neue]hoe komt het en wat kan ik daartegen doen???[/font][/size]
x is the shape I want to draw through your face with permanent marker

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:19:27 »
wat betekenen die symbolen voor de topics? De ene keer staat er een pen, dan weer een smiley, een vraagteken en dan weer een lachende smiley?

X
Als je een topic aanmaakt, kan je dit icoontje veranderen.
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Fearless13

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:20:52 »

X

Als je een topic opent kan je zelf kiezen wat voor symbool ervoor komt, dus het heoft niks te betekenen, het is gewoon wat de topic-opener leuk of handig vond om te gebruiken

Fearless13

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:21:58 »
waarom hebben sommige mensen (zoals kooskansloos) sterretjes in plaats van hartjes onder je profielnaam?

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:22:09 »
als je nieuwe avater wil,dat ze ook  veranderen?
of de mods moeten nog handmatige veranderen.
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2012, 10:32:00 door vero123 »

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:30:39 »
waarom hebben sommige mensen (zoals kooskansloos) sterretjes in plaats van hartjes onder je profielnaam?
Omdat ik moderator ben, vonden ze het leuk om mij sterretjes te geven inplaatst van hartjes...
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 18 augustus 2012, 10:31:11 »
als je nieuwe avater wil,dat ze ook  veranderen?

Ze veranderen helaas pas als de nieuwe girlscene site ook online is.

insolita

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 18 augustus 2012, 11:16:39 »
Ik kan alleen maar op het forum komen als ik via de girlscene hoofdpagina naar actieve onderwerpen ga ipv direct naar het forum. Hebben meer mensen hier last van?

Selah

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 18 augustus 2012, 11:20:37 »

Maar mijn ava is gewoon veranderd?

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #87 Gepost op: 18 augustus 2012, 11:27:08 »
Mijn ava is gewoon verander hoor.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #88 Gepost op: 18 augustus 2012, 11:27:27 »
Ik kan alleen maar op het forum komen als ik via de girlscene hoofdpagina naar actieve onderwerpen ga ipv direct naar het forum. Hebben meer mensen hier last van?
Ja! Ach ja, het lukt ook wel

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 18 augustus 2012, 11:39:49 »

Ja!
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 18 augustus 2012, 12:39:18 »

Jep, mogen ze wel aanpassen!
You may be a lover but you ain't no dancer.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 18 augustus 2012, 16:37:14 »
Mijn ava is gewoon verander hoor.
Sommigen niet...

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 18 augustus 2012, 16:46:02 »
Ik kan mijn ava gewoon veranderen  :bounce:

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #93 Gepost op: 18 augustus 2012, 16:48:22 »
Klopt het dat je niet meer bij een forum kan zoeken?

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #94 Gepost op: 18 augustus 2012, 16:55:10 »
Ik vind het een beetje vreemd dat er op bijna elke willekeurige pagina 2x 'Actieve onderwerpen' aan te klikken is. Misschien kan 1 van de 2 veranderd worden in 'Forum' zodat je bij de lijst van verschillende onderwerpen komt? Net zoals vroeger haha.

Kelso

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 18 augustus 2012, 16:56:38 »
Vind de manier van afbeeldingen invoegen maar vervelend. Je hebt totaal geen overzicht van je bericht meer.
En word dat nog veranderd dat je perse "active" moet kiezen voordat je in het forum komt want half Girslcene begrijpt het nog niet.

En inderdaad wat al is gezegd mis ik ook. at wanneer je gereageerd had op een topic dat je een lijst kon zien met waar er voor het laatst gerageerd is. Je kun het topic wel toevoegen als bladwijzer maar wanneer je het topic dan opent word je naar de de eerste pagina gestuurd.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 18 augustus 2012, 19:46:56 »
Vind de manier van afbeeldingen invoegen maar vervelend. Je hebt totaal geen overzicht van je bericht meer.
En word dat nog veranderd dat je perse "active" moet kiezen voordat je in het forum komt want half Girslcene begrijpt het nog niet.

En inderdaad wat al is gezegd mis ik ook. at wanneer je gereageerd had op een topic dat je een lijst kon zien met waar er voor het laatst gerageerd is. Je kun het topic wel toevoegen als bladwijzer maar wanneer je het topic dan opent word je naar de de eerste pagina gestuurd.
Aan 'my topics' wordt gewerkt. En bij de bladwijzers: tussen de laatste 2 kolommen ('Laatste' en een aanvinkvakje') Staat een klein mini tekentje (een vierkantje met een pijltje naar rechtsonder). Klik daarop en je komt op het laatste bericht uit!

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #97 Gepost op: 18 augustus 2012, 22:20:11 »
als ik in een quote op een afbeelding klik krijg ik een pagina met "naamloos" en dan kan ik de afbeelding niet zien. wordt dit nog veranderd of ligt dat aan een instelling op mijn laptop?

N.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 19 augustus 2012, 10:56:39 »
Weet iemand hoe ik mijn lijst weer kan vinden?

Met mijn lijst bedoel ik de topics die ik 'volg' zeg maar, waar ik dus in heb gereageerd. Ik kan hem niet meer vinden nu het forum vernieuwd is. Om elke dag al die topics op te gaan zoeken word ik ook niet echt vrolijk van.

Phaedra

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 19 augustus 2012, 10:59:01 »
Weet iemand hoe ik mijn lijst weer kan vinden?

Met mijn lijst bedoel ik de topics die ik 'volg' zeg maar, waar ik dus in heb gereageerd. Ik kan hem niet meer vinden nu het forum vernieuwd is. Om elke dag al die topics op te gaan zoeken word ik ook niet echt vrolijk van.
Je bedoelt 'My topics'? Daar wordt aan gewerkt.