Auteur Topic: Alles wat je moet weten over het forum, ook voor vragen (LEES BEGINPOST!)  (gelezen 181716 keer)

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:52:59 »
Ja dat vind ik ook raar. Sommige links doen het nog wel, andere niet. Ik vind het ook wel jammer dat de URLs minder duidelijk zijn... Als een topic bijvoorbeeld 100 pagina's heeft, en ik wil naar pagina 50, dan kon ik gewoon in de URL 99 veranderen in 49, en dan was je op de pagina... Nu moet je continu klikken. Ach ja, luxe probleem.

Je kan nu gewoon letterlijk iedere pagina aanklikken als je op die puntjes tussen de blz nrs drukt? is 1 klikje? of begrijp ik het verkeerd?
Wat doe ik hier nog

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:54:10 »
Misschien kan ik echt niet zoeken, maar ik kan nergens mijn favoriete topic's vinden? :c

Ik ga er nu wat over schrijven in de beginpost! Dit is de link: http://forum.girlscene.nl/forum/bookmarks/
En je vindt ze door je muis op 'Profiel' te houden (in de grote roze balk) en dan op 'Mijn bladwijzers'  te klikken.
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:54:31 »
Je kan nu gewoon letterlijk iedere pagina aanklikken als je op die puntjes tussen de blz nrs drukt? is 1 klikje? of begrijp ik het verkeerd?
O, dat wist ik nog niet. Weer wat geleerd haha.
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Marlous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:59:35 »
Ik ga er nu wat over schrijven in de beginpost! Dit is de link: http://forum.girlscene.nl/forum/bookmarks/
En je vindt ze door je muis op 'Profiel' te houden (in de grote roze balk) en dan op 'Mijn bladwijzers'  te klikken.

Oh, dankjewel! Maar nu moet je dus al je favoriete topics gaan zoeken en in je bladwijzers stoppen? Want het is nu helemaal leeg bij mij..
This time, I'm gonna be stronger, I'm not giving in ~~ ~http://themostrandomstuff.tumblr.com/  

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 17 augustus 2012, 14:05:09 »
Oh, dankjewel! Maar nu moet je dus al je favoriete topics gaan zoeken en in je bladwijzers stoppen? Want het is nu helemaal leeg bij mij..
Ik denk het wel.

MAUXXX

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: 17 augustus 2012, 15:53:03 »
wooooow het is best moeilijk.. hopelijk wen ik er snel aan!

Retro Sonja

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 17 augustus 2012, 16:00:08 »
Watskebeurt met 'mijn topics'? Als in: de topics waar je op gereageerd hebt. Of moet ik die nu allemaal op gaan zoeken en gaan bladwijzeren?
Mijn blog: www.retrosonja.com
Instagram: @RetroSonja

AfkeHoran

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: 17 augustus 2012, 16:09:17 »
Hey! Ik vraag dit niet voormezelf maar voor Awkw4rd, ze kan niet op het forum. Want als ze een topic aanklikt komt er een wit beeld met een error .... Dus is er iets dat ze er wat kan doen?

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 17 augustus 2012, 16:33:01 »
Hey! Ik vraag dit niet voormezelf maar voor Awkw4rd, ze kan niet op het forum. Want als ze een topic aanklikt komt er een wit beeld met een error .... Dus is er iets dat ze er wat kan doen?
Weet je zeker dat ze een 'topic' aanklikt, en niet het kopje 'forum' op de homepage?
Anders moet je even een mailtje sturen naar info@girlscene.nl

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 17 augustus 2012, 16:33:16 »
Watskebeurt met 'mijn topics'? Als in: de topics waar je op gereageerd hebt. Of moet ik die nu allemaal op gaan zoeken en gaan bladwijzeren?
Wordt aan gewerkt!

Sopron

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 17 augustus 2012, 16:51:32 »
Hoe komt het dat er bij sommige topics bij 'actieve onderwerpen' een emoticon links staat? Ik snap het niet echt :') Ik zag daarnet een boze smiley staan en klikte helemaal nieuwsgierig op de topic, maar het was geen boos bericht ofzo. Ik ben waarschijnlijk de enige die het niet snapt, haha :')

Maki

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 17 augustus 2012, 16:57:44 »
Oke, ik kan dus niet naar een volgende pagina IN EEN TOPIC gaan zonder in een nieuw topic te komen  :angry2: .
If my teacher says, "I don't know, can you?", when I ask if I can go to the bathroom, I'll throw a dick at her face, because yolo.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 17 augustus 2012, 17:02:45 »
Hoe komt het dat er bij sommige topics bij 'actieve onderwerpen' een emoticon links staat? Ik snap het niet echt :') Ik zag daarnet een boze smiley staan en klikte helemaal nieuwsgierig op de topic, maar het was geen boos bericht ofzo. Ik ben waarschijnlijk de enige die het niet snapt, haha :')
Als je een topic maakt kan je dat instellen.

Gracious

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 17 augustus 2012, 17:16:14 »
Oke, ik kan dus niet naar een volgende pagina IN EEN TOPIC gaan zonder in een nieuw topic te komen  :angry2: .
Klik je dan niet op volgende rechts onderaan de pagina? Want als je daarop klikt ga je naar een ander topic.
We're all made of stars ★

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 17 augustus 2012, 17:22:29 »
Is het toevallig later ook weer mogelijk om filmpjes van Youtube ín het topic te posten? (Met de afbeeldingknop?)
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.

closetoheaven

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 17 augustus 2012, 18:01:55 »
Ik word gillend gek van het nieuwe forum! Even wennen dus haha! :')

AfkeHoran

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: 17 augustus 2012, 18:35:11 »
Welke spaties bij de link moeten weg? voor de link in onderschrift..  :blush:

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 17 augustus 2012, 18:50:47 »
Welke spaties bij de link moeten weg? voor de link in onderschrift..  :blush:
Allemaal! Je kan ook bij de opties boven je bericht op 'Hyperlink' klikken (Het aardbolletje met envelop), het naar  gewenst invullen en dan de link die hierstaat in je signature plakken.
-Oke vage uitleg.-

COPYRIGHT

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 17 augustus 2012, 18:55:47 »
Kooos, komt de favoriete knop ook terug of blijft het weg? Weet jij 't misschien?
My imaginary friend thinks you have serious mental problems.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 17 augustus 2012, 19:02:06 »
Kooos, komt de favoriete knop ook terug of blijft het weg? Weet jij 't misschien?
Dat zijn nu de 'bladwijzers' geworden! Staat in de beginpost.

Peanutbutter_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 17 augustus 2012, 19:04:10 »
-

COPYRIGHT

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 17 augustus 2012, 19:07:48 »
Ik zie het al! Wat fijn dankjewel :D
My imaginary friend thinks you have serious mental problems.

Retro Sonja

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 17 augustus 2012, 19:38:16 »
Btw, ik heb nu een paar topics als bladwijzer aangewezen, maar waar kun je die bladwijzers vervolgens zien?
Mijn blog: www.retrosonja.com
Instagram: @RetroSonja

Velours

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: 17 augustus 2012, 19:41:03 »
Btw, ik heb nu een paar topics als bladwijzer aangewezen, maar waar kun je die bladwijzers vervolgens zien?
Als je met je cursor over 'profiel' gaat bovenaan verschijnt het er onder

MyHead_Explodes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 18 augustus 2012, 00:54:37 »
wat betekenen die symbolen voor de topics? De ene keer staat er een pen, dan weer een smiley, een vraagteken en dan weer een lachende smiley?

X