Auteur Topic: Alles wat je moet weten over het forum, ook voor vragen (LEES BEGINPOST!)  (gelezen 181723 keer)

Snijboon

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:11:15 »
Oh ik heb iets moeilijks muh. Ik wil mn profiel wijzigen, want mn signature is raar, maar ik heb geen knopje 'profiel wijzigen', zoals in de omschrijving staat?

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:14:59 »
Of ga je dan mailtjes krijgen? ... Dan word ik gek hoor.
Ja, dan mailen ze je op het emailadres dat de mods nu ook steeds te zien krijgen als je meldt

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:17:53 »
Oh ik heb iets moeilijks muh. Ik wil mn profiel wijzigen, want mn signature is raar, maar ik heb geen knopje 'profiel wijzigen', zoals in de omschrijving staat?
Rechtsboven, naast "Welkom Snijboon", je ava, en uitloggen.

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:24:10 »
Het ligt misschien aan mij, dat ik moet wennen aan het nieuwe forum. Maar ik vind hem een klein beetje onoverzichtelijk. Eigenlijk is er teveel wit en ook tussen de topics door. Daardoor zie ik niet zo goed welke nieuw is en welke niet.

Maar dit kan natuurlijk een kwestie van wennen zijn. Het is in ieder geval wel netter :-)
red hair is a genetical disorder that occurs when a human has sex with a clown.

Vicky

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:27:18 »
Ik heb een note gekregen waar kan ik die nu lezen? :o

Fearless13

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 17 augustus 2012, 10:30:26 »
Ik heb nog een vraag: waarom moet je van tevoren aangeven hoeveel minuten je online blijft?
x is the shape I want to draw through your face with permanent marker

Snijboon

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 17 augustus 2012, 11:09:49 »

Ha ja, superdom. Maar dankje! (ik keek bij iets van profieloverzicht ofzo)

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 17 augustus 2012, 11:10:48 »
Ik heb een note gekregen waar kan ik die nu lezen? :o
Je moet dan even naar de Girlscene homepage gaan door op 'girlscene' te klikken in de dikke roze balk bovenaan. Dan zie je rechts als het goed is '1 note' staan!
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 17 augustus 2012, 11:11:27 »
Ik heb nog een vraag: waarom moet je van tevoren aangeven hoeveel minuten je online blijft?
Dit heb ik ook nooit gesnapt, maar dat is op meerdere forums zo...
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Faith

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 17 augustus 2012, 11:18:36 »
Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen, op het oude forum kon dat op je profiel, hoe moet dat nu?

Zaba

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 17 augustus 2012, 11:36:40 »
Ik vind het nu een mooi forum, alleen vind ik wel dat de letters groter moeten.
maar het raarste vind ik dat er dik 100 berichten van mij verdwenen zijn en dat ik nu topics kwijt ben en nu moet ik helemaal googlen en dat is best wel irritant.

Maar verder geen problemen.  :fieuw: 

bobdegoudvis

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 17 augustus 2012, 11:41:38 »
hee,

Ik ben 15, maar op mijn profiel staat dat ik nog 14 ben. Mijn geboortedatum is wel goed.
Hebben meer mensen dit??
een goede buur is het halve proefwerk //ik was komkommerkwark

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 17 augustus 2012, 12:21:21 »
Ik vraag me af hoe het komt dat sommige links gewijzigd zijn. Ik heb een verhaal uit 2011 en die stond in het Afgemaakte verhalen topic, toen ik gisteren opeens de opmerking kreeg dat mijn topic niet meer bestond. Ik dacht dus serieus dat die helemaal verwijderd was, maar het bleek dat de link helemaal veranderd was? Ik kon hem nog wel vinden via de topics waar ik allemaal gereageerd heb, gelukkig.
Maar het is apart, want de link in mijn signature doet het wel gewoon, maar die van mijn oude verhaal dus niet..
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

CallMeADoctor

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 17 augustus 2012, 12:44:31 »
ik zal wel proberen een foto neer te zetten, want het lukt nog steeds niet?

Volgens mij, zie je mn foto niet? of wel?

CallMeADoctor

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 17 augustus 2012, 12:46:12 »

Defenestration

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 17 augustus 2012, 12:47:52 »
Dit heb ik ook nooit gesnapt, maar dat is op meerdere forums zo...
misschien voor als je op een openbare ruimte inlogt, als je vergeet uit te loggen dat ie zelf uitlogt na een bepaalde tijd.
Believe you can and you're halfway there. - Ik was Excogitation.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 17 augustus 2012, 12:51:23 »
Ik vraag me af hoe het komt dat sommige links gewijzigd zijn. Ik heb een verhaal uit 2011 en die stond in het Afgemaakte verhalen topic, toen ik gisteren opeens de opmerking kreeg dat mijn topic niet meer bestond. Ik dacht dus serieus dat die helemaal verwijderd was, maar het bleek dat de link helemaal veranderd was? Ik kon hem nog wel vinden via de topics waar ik allemaal gereageerd heb, gelukkig.
Maar het is apart, want de link in mijn signature doet het wel gewoon, maar die van mijn oude verhaal dus niet..
Ja dat vind ik ook raar. Sommige links doen het nog wel, andere niet. Ik vind het ook wel jammer dat de URLs minder duidelijk zijn... Als een topic bijvoorbeeld 100 pagina's heeft, en ik wil naar pagina 50, dan kon ik gewoon in de URL 99 veranderen in 49, en dan was je op de pagina... Nu moet je continu klikken. Ach ja, luxe probleem.

IloveUnicornss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:18:08 »
waarom is het verander? ik snap er niks meer van...

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:28:46 »
waarom is het verander? ik snap er niks meer van...
Het vorige forum zat vol met fouten. Mensen konden niet meer inloggen, spammers konden niet goed geband worden, avatars/signatures/namen konden niet meer veranderd worden, topics kregen allerlei foutmeldingen, het forum was traag. Daarom is er eindelijk een nieuw forum! Het went uiteindelijk wel.

Maaike

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:29:19 »
Veranderen die hartjes nog? Want ik heb er nu 5 en dat klopt niet, had er eerst 3.
Sterren onder je username
Je kunt op het forum sterren krijgen door het aantal berichten dat je post. Hoe meer sterren, hoe meer berichten je hebt gepost.

1 ster: 0-99 berichten
2 sterren: 100-999 berichten
3 sterren: 1.000-4.999 berichten
4 sterren: 5.000-12.499 berichten
5 sterren: 12.500 berichten en meer

Illusions

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:31:12 »
Ik heb ook een vraagje;
Ik ben eigenaar van dit topic >[url=http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/de-vernieuwde-versie-van-afgemaakte-verhalen-235765.0.html]http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/de-vernieuwde-versie-van-afgemaakte-verhalen-235765.0.html[/size]]afgemaakte verhalen< en heb ontdekt dat er een limiet zit aan het aantal karacters in een post. Ik kan die lijst nu dus niet updaten en de links niet wijzigen (Ze zijn nu allemaal anders).

Velours

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:32:28 »
Veranderen die hartjes nog? Want ik heb er nu 5 en dat klopt niet, had er eerst 3.
Sterren onder je username
Je kunt op het forum sterren krijgen door het aantal berichten dat je post. Hoe meer sterren, hoe meer berichten je hebt gepost.

1 ster: 0-99 berichten
2 sterren: 100-999 berichten
3 sterren: 1.000-4.999 berichten
4 sterren: 5.000-12.499 berichten
5 sterren: 12.500 berichten en meer
Het ik gevraagd per mail en ik heb ook de originele aantallen doorgegeven, ik denk dat ze het nog gaan veranderen

Amare

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:46:01 »
als ik mijn username wil veranderen kom ik wel echt in het scherm om het te veranderen maar kan ik er niet op klikken zegmaar, ik kan het dus niet veranderen...
ik doe trouwens > profiel wijzigen
hoe moet ik het anders veranderen want hoe het in de begin post staat snap ik niet echt  :blush:
"i won't let you close enuogh to hurt me" - Adele

Marlous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:48:15 »
Misschien kan ik echt niet zoeken, maar ik kan nergens mijn favoriete topic's vinden? :c

This time, I'm gonna be stronger, I'm not giving in ~~ ~http://themostrandomstuff.tumblr.com/  

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 17 augustus 2012, 13:50:49 »
als ik mijn username wil veranderen kom ik wel echt in het scherm om het te veranderen maar kan ik er niet op klikken zegmaar, ik kan het dus niet veranderen...
ik doe trouwens > profiel wijzigen
hoe moet ik het anders veranderen want hoe het in de begin post staat snap ik niet echt  :blush:
Namen kunnen pas veranderd worden als de nieuwe site er ook is!