Auteur Topic: Algemeen: Help, ik kan een topic niet vinden!  (gelezen 5719 keer)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 15 maart 2016, 11:21:42 »
Er was toch een topic waar je anoniem berichten kon plaatsen en dingen vragen?
Het was iets met anonymous ofzo...
Ja was er, het topic bestaat helaas niet meer :(

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 27 maart 2016, 11:43:41 »
Ik wil mn account verwijderen. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Kan er geen topic over vinden.

Daarover mag je Danique mailen, dat kunnen wij helaas niet
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 27 maart 2016, 12:49:46 »
En hoe moet dat? Sorry ben helemaal niet actief dus geen flauw idee hoe dit werkt. Dat is ook de reden dat ik mn account wil verwijderen..

In ieder geval bedankt voor je reactie :)

danique@girlscene.nl

Mag gewoon met je gewone mail.
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

nefelibata

• We've got holes but we carry on.
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 27 maart 2016, 12:58:39 »
Er was toch ook een algemeen 'Welke series kijk jij?' topic? Ik kan alleen specifieke topics of het netflix topic vinden. Het algemene serie topic bedoelde ik ook niet, in het topic dat ik bedoel werden echt lijstjes gepost.
Verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ik-raak-mn-baan-kwijt-en-heb-geld-nodig-help-me-309043.0.html  --- “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

police

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 28 maart 2016, 21:58:56 »
Weet iemand waar dat topic is over dingen die je kunt doen om je vriend te 'pesten'. Heb het paar maanden geleden gelezen. En toen was het zeer actief, maar kan het nu niet meer vinden. Er stonden dingen in zoals aan zn oorlel sabbelen en dat soort dingetjes.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 28 maart 2016, 22:03:54 »
Weet iemand waar dat topic is over dingen die je kunt doen om je vriend te 'pesten'. Heb het paar maanden geleden gelezen. En toen was het zeer actief, maar kan het nu niet meer vinden. Er stonden dingen in zoals aan zn oorlel sabbelen en dat soort dingetjes.
ik gok dat je deze bedoelt: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hoe-maak-je-hem-gek-rare-vraag-voor-gevorderdenp-74687.0.html
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

RAGS.-

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 19 april 2016, 20:57:19 »
Is er een algemeen topic over online vrienden? Ik heb al rond gezocht maar kan het niet vinden.
Nothing is IMPOSSIBLE, the word itself says I'M POSSIBLE.
:)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 27 april 2016, 15:31:06 »
Is er een algemeen topic over online vrienden? Ik heb al rond gezocht maar kan het niet vinden.
Op het board 'Lifestyle' staan een aantal topics waar je een oproepje kunt plaatsen :)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 13 december 2017, 20:09:42 »
Heeft iemand een linkje van een duurzaam leven/afvalscheiding topic bij lifestyle volgens mij?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 18 december 2017, 13:45:17 »
islamtopic?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 18 december 2017, 14:24:35 »
thanks!