Auteur Topic: Aanvullende forumregels mbt waarschuwingen/mutes/bans  (gelezen 36902 keer)

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 18 juni 2014, 11:08:01 »
Hmm, dat is wel een beetje extreem dat er dan gelijk met een ban wordt gegooid. Maar dan had je altijd even kunnen mailen en dan was het denk ik wel weer goed gekomen.
Copyright is natuurlijk iets anders dan dat je expres vulgaire foto's gaat gebruiken.

Vreemd inderdaad. Vraag me af wie die ban dan uit heeft gedeeld, echt apart.  Ik bedoel als je gewoon een plaatje van Tumblr zoekt, neem je niet aan dat zoiets dan gelijk fout is. Idd, gewoon even mailen als zoiets weer gebeurt, dan kunnen we gelijk ingrijpen en die ban weer opheffen.

Ik weet in elk geval van niets. Je bent door de redactie zelf gemaild Creative?

En idd, wij werken zelf altijd via note. Denk dat Danique de enige is die benadert via email!

♥♥♥

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #51 Gepost op: 21 juni 2014, 01:22:53 »
Nee, ik zou geen waarschuwing daarvoor geven. Zolang het in het topic relevant is en geen twintig pagina's door gaat, vind ik het prima.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 23 augustus 2014, 23:27:02 »
Zou iemand van jullie me kunnen vertellen waar staat dat we geen gifs mogen posten in topics? Ik was hiervan niet op de hoogte maar Henk staat wel onder toezicht nu. Ik heb de regels doorgelezen maar ik kan het nergens vinden.

Ik vind het ook nergens op slaan, maar dat is een ander verhaal :)
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 23 augustus 2014, 23:29:22 »
Zou iemand van jullie me kunnen vertellen waar staat dat we geen gifs mogen posten in topics? Ik was hiervan niet op de hoogte maar Henk staat wel onder toezicht nu. Ik heb de regels doorgelezen maar ik kan het nergens vinden.

Ik vind het ook nergens op slaan, maar dat is een ander verhaal :)
in henk dr geval is het omdat ze het meerdere keren doet (random dancing dean gifs plaatsen) daar al meerdere keren voor gewaarschuwd is dat wwjneek daar niet voor bedoeld is en blijkbaar trekt ze zich er niks vandaan en daarom heeft ze een waarschuwing
I think that loneliness can be romantic

Henk Spermaswek

• WHAT IS LOVE
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 23 augustus 2014, 23:41:39 »
in henk dr geval is het omdat ze het meerdere keren doet (random dancing dean gifs plaatsen) daar al meerdere keren voor gewaarschuwd is dat wwjneek daar niet voor bedoeld is en blijkbaar trekt ze zich er niks vandaan en daarom heeft ze een waarschuwing
Sinds wanneer ben jij een mod en weet jij schijnbaar meer van mij af? Ik ben helemaal niet gewaarschuwd en ik vind het echt niet oke dat jij hier deze onzin zit te lullen dat ik schijnbaar me niets aantrek van wat mods zeggen.
Bedankt joh.
Gr. Henk

-

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 23 augustus 2014, 23:42:57 »
Sinds wanneer ben jij een mod en weet jij schijnbaar meer van mij af? Ik ben helemaal niet gewaarschuwd en ik vind het echt niet oke dat jij hier deze onzin zit te lullen dat ik schijnbaar me niets aantrek van wat mods zeggen.
Bedankt joh.
kom op het is gister nog gezegd :') ipv waarschuwing bedoelde ik trouwens toezicht want dat ze hier toezicht geven zonder te waarschuwen is niks nieuws
I think that loneliness can be romantic

Henk Spermaswek

• WHAT IS LOVE
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 23 augustus 2014, 23:44:38 »
kom op het is gister nog gezegd :') ipv waarschuwing bedoelde ik trouwens toezicht want dat ze hier toezicht geven zonder te waarschuwen is niks nieuws
Oh ja want ik kijk iedere dag in slow, even 238u489273589327893274893274823748329473284798457 pagina's doorlezen. Ik vind het echt niet oké dat jij even voor mij invult dat ik me schijnbaar niets aantrek van de regels.
Gr. Henk

misspositivo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 30 september 2014, 13:57:53 »
mag je bijv vragen kent iemand hier .....? dan heb ik het over een bepaald persoon

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 03 oktober 2014, 20:43:13 »
mag je bijv vragen kent iemand hier .....? dan heb ik het over een bepaald persoon

Je bedoelt dat je iemand persoonlijk kent en dan wil je vragen of een mod dat wilt checken?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 03 oktober 2014, 20:43:14 »
Naar wie heb je wt gestuurd? Kan ook zijn die diegene gewoon eventjes niet online is. Je wordt echt niet expres genegeerd hoor :)
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 03 oktober 2014, 20:43:48 »
Er staat dat je altijd een moderator mag noten met een vraag, maar ik krijg geen antwoord..

Ik krijg inderdaad altijd antwoord, afterthestorm etc. Misschien heb je een niet zo actieve mod iets gestuurd.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 03 oktober 2014, 21:04:05 »
Naar jou had ik wat gestuurd

Ik heb niks binnen gehad. Kun je opnieuw noten?

Just

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 20 november 2014, 18:41:23 »
.
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2018, 12:31:50 door Just »

aftermath

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 20 november 2014, 18:57:50 »
Hoi, ik voel me op dit moment een beetje dom  :blush: , maar als je 80 % hebt en er gaat elke dag 3 % af, dan ben je toch heel lang bezig om het te verliezen? Zouden jullie het antwoord bij mijn gastenboek willen neerzetten? Ik zit niet vaak op het forum ::)
80:3 is 26,67 dus ja je bent er wel even mee bezig dan.
We shall meet in the place where there is no darkness || Too little much too late

midnight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 12 mei 2015, 14:22:05 »
edit mod: reclame maken is niet toegestaan
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2015, 15:20:33 door Falathiel »

Lightning

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 18 mei 2015, 23:28:38 »
Ik snap nog steeds niet waarom ik onder toezicht sta :') Heb alleen een taalfout verbeterd van een mod.
We're only friends when we're lonely, we're only strangers when we're sober.

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 18 mei 2015, 23:33:36 »
^De manier waarop je het bracht was uitlokkend. In de beginpost staat dat dit niet is toegestaan. Als het geen mod was geweest en je dezelfde reactie had geplaatst had je ook een waarschuwing gekregen. Het is niet dat we strenger zijn als je reageert op een mod.

Lightning

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 19 mei 2015, 18:51:28 »
^ Waarom uitlokkend? Een paar pagina's terug werd er ook frustraties geuit omtrent taalfouten, dat werd gewoon toegelaten. En hoelang sta ik onder toezicht :')

Haar biecht was nergens op gegrond en die taalfout maakte het nogal hypocriet, gezien de context. Dat mag blijkbaar wel?

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 19 mei 2015, 19:05:49 »
^Die andere frustraties heb ik niet gezien en kan ik nu ook niet terugvinden. Jouw reactie was gerapporteerd en werd als omg-reactie beschouwt door leden. Zo kwam het ook op mij over. Het leek alsof je daarmee namelijk een discussie wilde starten. Op het moment dat je een biecht doet, lijkt het mij niet dat het om de grammatica gaat. En iedereen doet per ongeluk eens een letter te veel.

Dat haar biecht nergens op slaat vind ik persoonlijk onzin. Dat is haar mening, zo voelt zij zich  en zoals je in het topic ziet is zij ook niet de enige. Daarnaast is het topic juist om biechtingen te doen waar anderen het misschien niet mee eens zijn of wat eigenlijk niet hoort. Je hebt daar dus geen recht om te zeggen dat het nergens op slaat.

Lightning

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 19 mei 2015, 19:22:43 »
Ik zeg ook niet dat het nergens op slaat, maar dat het nergens op gefundeerd is (o.a. argumenten etc.). Dat is iets heel anders. En aangezien er op elkaar gereageerd mag worden in het topic, heb ik weldegelijk het recht om te zeggen dat het nergens op slaat, als ik dat überhaupt vond.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 19 mei 2015, 19:57:00 »
Ik zeg ook niet dat het nergens op slaat, maar dat het nergens op gefundeerd is (o.a. argumenten etc.). Dat is iets heel anders. En aangezien er op elkaar gereageerd mag worden in het topic, heb ik weldegelijk het recht om te zeggen dat het nergens op slaat, als ik dat überhaupt vond.
Het heet het 'opbiechttopic zonder OMG reacties' he. Dat betekent dat je niet in discussie mag gaan over biechten. Je mag er wel op reageren in de zin van dat je het ermee eens bent/iemand sterkte wil wensen etc, maar niet dat je het onzin vindt. Dat is een OMG reactie.

Verder moet je het maar uitvechten met Falathiel maar dat wilde ik even kwijt over het topic. :)
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 19 mei 2015, 20:15:50 »

Dat mag je ook niet zeggen, want dat wordt beschouwd als een omg-reactie, precies wat MORIARTY zegt. Je mag niet met iemand in discussie gaan over zijn/haar mening. Dat die volgens jou nergens op gefundeerd is maakt dan niks uit. Je mag zeggen als je het ergens over eens bent en diegene aanvullen.

SJ.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 07 juli 2015, 23:20:20 »
Dit is vast algemeen bekend, maar ik weet het dus niet: krijg je een bericht als je een note of waarschuwing krijgt/hebt?
Kan je je haren wassen met alleen water? Lees hier over mijn grote water only experiment!

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 07 juli 2015, 23:23:18 »
-

Je krijgt een note!
En er komt in een groen driehoekje 'toezicht' onder je naam te staan. (is alleen zichtbaar voor jou en de mods)

SJ.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 08 juli 2015, 13:35:09 »
Je krijgt een note!
En er komt in een groen driehoekje 'toezicht' onder je naam te staan. (is alleen zichtbaar voor jou en de mods)
Aah oke dankje. Ik heb best een uitgesproken mening en vroeg me opeens af of ik zonder dat ik het wist een berg waarschuwingen en notes ergens had haha
Kan je je haren wassen met alleen water? Lees hier over mijn grote water only experiment!