Auteur Topic: Aanvullende forumregels mbt waarschuwingen/mutes/bans  (gelezen 36903 keer)

duCOQUELICOT

• Forumbeheerder | eindbaas
    • Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #25 Gepost op: 05 juni 2014, 19:02:27 »
Oh ik dacht dat deze het was ja
Gebrek aan respect tegenover mods  : Waarschuwing > 80% mute

Zie ook mijn edit.
Meer edit: als iemand een gewone gs'er beledigt nemen we meteen maatregelen, als je ons beledigt zullen we je eerst een waarschuwing geven. Zit ook weer verschil tussen.
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 05 juni 2014, 19:09:09 »
Ik zou het eigenlijk ook niet raar vinden als het beledigen van de mods wel echt strenger werd gestraft. Het is een beetje als het "beledigen van een ambtenaar in functie" haha.
Tumblr | I guess if I'm breathing this is not the end. | Sum IS gatessief

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 05 juni 2014, 19:41:55 »
Vind ik logsich tbh ze zijn toch een beetje "de baas" hier.
Naja de baas is een groot woord, maar we proberen wel het forum netjes en ''op regel'' te houden. Als mensen ons dan gaan beledigen of vervelend gaan doen, dan moet er wel ingegrepen worden omdat je anders niet echt orde kunt houden zeg maar.
♥♥♥

Grafsnol

• destroyed
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 05 juni 2014, 22:16:49 »
Een mute is juist gemeen haha dan kan je wel meelezen enzo maar niet reageren :')
It's better to burn out than fade away - 11.05.15
ASK.FM

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 05 juni 2014, 22:42:26 »
Huh kan ik nou zo slecht rekenen? Als je vanaf 80 een ban hebt, dan geld dat 'na 36 uur' toch enkel wanneer je 84 oid hebt?
Nee hoor, is niet slecht gerekend. We zijn er achter gekomen dat als je iemand op 80% zet, dat de mute er pas na 36 uur ongeveer af is. Dat zijn van die aparte dingetjes in het systeem waar we zelf ook niet veel van snappen, maar goed.
Voor de rest gaan de procenten er wel met 2 per keer af.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 05 juni 2014, 23:44:55 »
Oh, dus je moet eerst van bijv. 90 naar 80 in 5 dagen en daarna nog 36 uur wachten?
Nee, we zetten 'm gewoon op 80%. Dan duurt het 36 uur (ongeveer) voor je mute er af is. Vanaf daar gaan we al over op ban - al hopen we gewoon dat mensen waar ze voor gemute zijn niet nog eens gaan doen - dus we gebruiken geen hogere percentages dan 80.

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 06 juni 2014, 10:23:42 »
Mag ik vragen hoe het nou zit met je blog ergens neerzetten?
We hebben natuurlijk ons 'post je site/blog topic', maar aangezien in slows zo'n beetje over alles gepraat mag worden..
Mag je daar dan ook je blog neerzetten of niet?

duCOQUELICOT

• Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #32 Gepost op: 06 juni 2014, 10:37:47 »
Mag ik vragen hoe het nou zit met je blog ergens neerzetten?
We hebben natuurlijk ons 'post je site/blog topic', maar aangezien in slows zo'n beetje over alles gepraat mag worden..
Mag je daar dan ook je blog neerzetten of niet?

Voor zover ik weet is dat geen slow, dus daar mag je gewoon je blog neerzetten, ja.
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 06 juni 2014, 11:53:39 »
Voor zover ik weet is dat geen slow, dus daar mag je gewoon je blog neerzetten, ja.

Ik denk dat ze dat anders bedoelt.

@ Voldemort Je bedoelt volgens mij of je in een slowchat je blog mag neerzetten ofniet?
Dat mag namelijk niet! Je blog mag alleen gepost worden in het post je blog topic of in je signature eventueel. :) Als je dat in een slowchat zou doen, is het gewoon reclame maken. Kan ook als irritant/vervelend ervaren worden door andere members.
♥♥♥

duCOQUELICOT

• Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #34 Gepost op: 06 juni 2014, 12:29:06 »

@ Voldemort Je bedoelt volgens mij of je in een slowchat je blog mag neerzetten ofniet?
Dat mag namelijk niet! Je blog mag alleen gepost worden in het post je blog topic of in je signature eventueel. :) Als je dat in een slowchat zou doen, is het gewoon reclame maken. Kan ook als irritant/vervelend ervaren worden door andere members.

Oh, haha. Ik denk dat je gelijk hebt. Verkeerd gelezen.  :fieuw:

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 06 juni 2014, 13:06:24 »

Dit bedoelde ik inderdaad!
Ik kwam het gisteren namelijk in een slow tegen, daarom vroeg ik het me af. :)

Thanks!

PRECIIOUSX

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 06 juni 2014, 18:58:17 »
^ oh echt? weet je ook waar? Ga ik even kijken haha !
Graag gedaan hihi!
♥♥♥

Autumn

• Interlude.
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 15 juni 2014, 19:50:34 »
Beledigen van Gs’ers : 24 uur ban > 7 dagen ban > maand > perm.
Provoceren mods : 24 uur ban > 7 dagen ban > maand > perm.

Zijn toch dezelfde regels, niet?

En als je het hebt over respectloos zijn tegenover moderators: we hebben onderhand een beetje genoeg van het "kutmods hier" en "kutmods daar". Vandaar dat we daar ook een extra regel voor ingesteld hebben.

Edit: Daarnaast is een mute een stuk minder erg dan een ban. Bij een ban kun je het hele forum niet op, terwijl je bij een mute nog gewoon kan meelezen. Je kan alleen niet meer posten.
Maar als je uitlogt kun je dan toch nog steeds het forum wel op?
Jouw naam. Lief he?

deadstar

• psych ward
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 15 juni 2014, 20:48:43 »
Ligt eraan of ze je account of ip-adres bannen.
Conformity is our biggest sin - all ignorant people need to bloody THINK

Decussable

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 15 juni 2014, 20:51:47 »
handig dit

Fluweel 2.0

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 15 juni 2014, 23:59:48 »
Ik had een (vrijwillige) ban op mijn vorige account. Ik was altijd aangemeld op Safari met dat account, en ik kan nog steeds niet op het forum daar, ook niet als ik uitgelogd ben.
Met een ander browser (gebruik nu firefox) kan ik er wel weer op

Misaki

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 16 juni 2014, 22:08:35 »
Ik zou een keer bijna geband worden omdat ik een ava had waar een copyright op zat. Toen moest ik die binnen 24 uur ofzo veranderen, anders werd ik geband. Maarja, wat als ik in die tijd niet had gekeken?

Naja, het is iig nu weer goed, heb nu een eigen foto in gebruik. :)c
Eventually the most important person in your life is yourself. Don't abandon yourself.

Fluweel 2.0

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 16 juni 2014, 22:13:02 »
^Wat voor foto was dat dan? Gewoon eentje van tumblr/internet?
Of van een ander girlscenelid?

Misaki

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 16 juni 2014, 22:54:44 »
^ Ik had het plaatje van tumblr. Maar blijkbaar was het een plaatje van een fotograaf en die had gezien dat ik die als ava gebruikte hier. Dus hij had girlscene gemaild of ik 'm wilde verwijderen/veranderen.
Eventually the most important person in your life is yourself. Don't abandon yourself.

Perronita

• Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 17 juni 2014, 14:21:12 »
Die misverstanden zijn er wel. Ik ben vorige keer vanwege een of andere IP-adres fout bijna 2 weken geband en ik was niet de enige :P
Space was just a word made up by someone who's afraid to get too close.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 17 juni 2014, 17:27:33 »
^ Ik had het plaatje van tumblr. Maar blijkbaar was het een plaatje van een fotograaf en die had gezien dat ik die als ava gebruikte hier. Dus hij had girlscene gemaild of ik 'm wilde verwijderen/veranderen.
Hmm, dat is wel een beetje extreem dat er dan gelijk met een ban wordt gegooid. Maar dan had je altijd even kunnen mailen en dan was het denk ik wel weer goed gekomen.
Copyright is natuurlijk iets anders dan dat je expres vulgaire foto's gaat gebruiken.

Misaki

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 17 juni 2014, 17:44:28 »
Hmm, dat is wel een beetje extreem dat er dan gelijk met een ban wordt gegooid. Maar dan had je altijd even kunnen mailen en dan was het denk ik wel weer goed gekomen.
Copyright is natuurlijk iets anders dan dat je expres vulgaire foto's gaat gebruiken.

Ik had het mailtje nog, bij deze citeer ik wat er in geschreven is:

Onlangs kregen wij een bericht van een fotobureau dat jouw profielfoto verwijderd moet worden. Aangezien dit beeldmateriaal is wat  zij geschoten hebben. Mijn vraag aan jou: kun je zsm je profielfoto wijzigen, anders ben ik genoodzaakt je profiel te verwijderen.

Misaki

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 17 juni 2014, 17:45:05 »
Oh, nu zie ik dat het niet binnen 24 uur was, maar wel zo snel mogelijk.

Misaki

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 17 juni 2014, 17:46:18 »
Kunnen moderators de gs-leden eigenlijk ook op hun persoonlijke mail mailen? (deze mail kwam van Danique)

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 18 juni 2014, 00:15:10 »
Ik had het mailtje nog, bij deze citeer ik wat er in geschreven is:

Onlangs kregen wij een bericht van een fotobureau dat jouw profielfoto verwijderd moet worden. Aangezien dit beeldmateriaal is wat  zij geschoten hebben. Mijn vraag aan jou: kun je zsm je profielfoto wijzigen, anders ben ik genoodzaakt je profiel te verwijderen.
Echt heel apart. Ik weet er niets van af, denk ook niet dat de andere mods dit weten maar dit door Danique zelf is besloten.
Wij kunnen wel zelf profielfoto's verwijderen, dus om het profiel zelf gelijk te verwijderen is nogal extreem.

En ja, wij hebben jullie email-adressen (althans, degene waarop je je account geregistreerd hebt) dus zo kunnen wij jullie mailen. Maar meestal gaat alles via note. (: