Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2829664 keer)

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #114025 Gepost op: 24 mei 2021, 14:44:56 »
God, wat zou ik haar graag willen zoenen  :blush:

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #114026 Gepost op: 24 mei 2021, 21:49:44 »
Leuke week gehad :D
Snap niet hoe mijn vriend niet gek van mij wordt. Ik heb een voetbalshirt van hem meegenomen :D
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114027 Gepost op: 26 mei 2021, 16:33:32 »
Djeez, ik probeer BigGym te bellen, maar ik krijg ze maar niet te pakken. Heel de tijd zijn de medewerkers in gesprek. Ik kan mij niet voorstellen dat het zo druk is... Ook al zijn ze net weer een week open vanwege corona
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114028 Gepost op: 27 mei 2021, 13:14:24 »
Ik ben zenuwachtig

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114029 Gepost op: 28 mei 2021, 17:38:14 »
Ik moet in mijn stagedossier een beschouwing schrijven, maar ik heb geen idee hoe ik een beschouwing moet schrijven...

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #114030 Gepost op: 30 mei 2021, 15:34:56 »
Djeez, ik probeer BigGym te bellen, maar ik krijg ze maar niet te pakken. Heel de tijd zijn de medewerkers in gesprek. Ik kan mij niet voorstellen dat het zo druk is... Ook al zijn ze net weer een week open vanwege corona

Ik was er gisteren en het is wel aardig druk. Misschien kun je beter even langs gaan?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114031 Gepost op: 30 mei 2021, 19:54:25 »
Ik was er gisteren en het is wel aardig druk. Misschien kun je beter even langs gaan?

Ik wil eerst zeker weten dat ze mij hebben geregistreerd hebben en of mijn pasje klaar ligt, anders ga ik voor niets heen en weer

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #114032 Gepost op: 30 mei 2021, 20:10:37 »
Ik wil eerst zeker weten dat ze mij hebben geregistreerd hebben en of mijn pasje klaar ligt, anders ga ik voor niets heen en weer

Hmmm ja dat snap ik ook. Heb je ook geprobeerd in de ochtend te bellen?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114033 Gepost op: 01 juni 2021, 11:22:59 »
^^Ik stond eerst een kwartier in de wacht en toen bleek dat mijn registratie nooit is doorgekomen :")

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #114034 Gepost op: 03 juni 2021, 13:52:32 »
Pfff over drie weken is de deadline van mijn scriptie en ik heb nog zo weinig. Deze komende weken gaan echt kut worden, waarom moet ik alles nou zo erg uitstellen  :fieuw:
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114035 Gepost op: 03 juni 2021, 15:57:30 »
^^Succes!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114036 Gepost op: 04 juni 2021, 19:41:03 »
Volgens mij word ik vandaag of morgen weer ongesteld, ik heb zulke zere/vermoeide benen...

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #114037 Gepost op: 05 juni 2021, 12:58:28 »
^^Succes!
Thanks! Moet wel goed komen. :)
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114038 Gepost op: 07 juni 2021, 10:49:51 »
Ugh, ik ben weer in mijn studentenkamer (was dit weekend bij mijn moeder) en ik voel mij weer zo verdrietig... En vanaf vandaag beginnen de tentamens, help

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114039 Gepost op: 08 juni 2021, 19:56:36 »
Ik heb een wrat op mijn voet en probeer hem zelf weg te halen met een wrattenpen. Dus ik heb mijn wrat behandeld, maar er komt nu met lichte vlagen rook vanaf. Best een bijtend goedje...

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #114040 Gepost op: 10 juni 2021, 00:38:22 »
Oké, ik heb dus opeens een bepaalde vibe met mijn buurman. Kwam hem toevallig tegen in de lift vanavond. We hebben nooit echt veel met elkaar gesproken, maar voelde mij echt opeens zo op mijn gemak in gesprek met hem. Er kwam een spontaan idee binnenkort samen eens aan het water te zitten. Hij zei ik bel wel een keertje bij je aan, ben benieuwd. Weet niet eens hoe hij heet haha... voel opeens een mini kriebeltje na de spontane ontmoeting van vandaag

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114041 Gepost op: 10 juni 2021, 15:12:45 »
^^Ik had heel even een vies, oud mannetje in mijn hoofd, maar ik denk dat het een leuke jongeman is?

Ik kom net van de studentenpsycholoog vandaan en ik kreeg 2 formulieren mee om in te vullen, om te kijken hoe ik scoor op autisme en ADD
NC

Froucke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #114042 Gepost op: 10 juni 2021, 21:15:49 »
Oké, ik heb dus opeens een bepaalde vibe met mijn buurman. Kwam hem toevallig tegen in de lift vanavond. We hebben nooit echt veel met elkaar gesproken, maar voelde mij echt opeens zo op mijn gemak in gesprek met hem. Er kwam een spontaan idee binnenkort samen eens aan het water te zitten. Hij zei ik bel wel een keertje bij je aan, ben benieuwd. Weet niet eens hoe hij heet haha... voel opeens een mini kriebeltje na de spontane ontmoeting van vandaag
Oooh..spannend!!  :luck:

Froucke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #114043 Gepost op: 10 juni 2021, 21:19:05 »
Ugh, ik ben weer in mijn studentenkamer (was dit weekend bij mijn moeder) en ik voel mij weer zo verdrietig... En vanaf vandaag beginnen de tentamens, help
Aww..hopelijk voel je je nu weer beter. Heel veel succes met je tentamens. Je gaat het vast heel goed doen!  :luck:

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114044 Gepost op: 14 juni 2021, 14:08:07 »
^^Eerste onvoldoende binnen en het tweede tentamen ergerde ik mij gek aan de krakende stoelen, waardoor ik mij niet op de toets kon concentreren.

En nu ben ik met heel veel pauzes aan het leren voor het derde tentamen. Maar dit is al een hele vooruitgang, aangezien ik zaterdag emotioneel aan het vechten was met het moeten leren, want tentamens...

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #114045 Gepost op: Gisteren om 16:48:06 »
Ik heb helemaal niks met voetbal maar het EK vind ik zo leuk om te volgen