Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2792563 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #114000 Gepost op: 25 april 2021, 19:34:47 »
Ik heb het zelf niet gezien, maar heel toevallig ben ik momenteel een (klein) onderzoek aan het doen over euthanasie in de ggz. Wat ik tot nu toe kan concluderen is dat we het taboe op euthanasie écht aan moeten pakken. Alleen al met patiënten in gesprek gaan over de mogelijkheden tot euthanasie kan hen weer motivatie geven om te blijven leven en/of kan tot nieuwe behandelingen/perspectieven leiden. Het is heeeel belangrijk dat deze mensen gehoord worden en zich gevalideerd voelen, wat nu echt onvoldoende gebeurt. En dan nog gun ik iemand veel liever een waardige dood dan een suïcide.

Ik ben het met je eens. Op zoveel dingen ligt nog een taboe. En niet iedereen is gelukkig in het leven en dan is het niet raar als je het (even) niet meer ziet zitten. Ik vind het goed dat ze daar een programma over maken
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114001 Gepost op: 25 april 2021, 19:35:19 »
Kunnen mensen stoppen met random links plaatsen op het forum, word er echt zout van  :frusty:

In topic "Wat willen vrouwen?" ?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #114002 Gepost op: 25 april 2021, 20:06:15 »
In topic "Wat willen vrouwen?" ?

Nou meer dat er ineens een oud topic naar boven komt en iemand zogenaamd ergens iets gekocht heeft waar ze helemaal blij mee zijn wat absoluut niet gewoon hun eigen shop is waar ze reclame voor maken (not) :")
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114003 Gepost op: 27 april 2021, 20:12:11 »
En ik zit van ellende maar steeds op het Viva-forum maar daar zitten ze alleen maar interessant te doen tegen elkaar en ze vinden zichzelf ontzettend grappig en bijdehand. Dan denk ik weer wat doe ik hier  :sick:

Ja pff tis echt een gek forum, ook gek dat er mannen zijn. Soms zijn er wel leuke onderwerpen maar het gaat allemaal ook echt extreem snel, er komen heel veel berichten bij. Ik kan het haast niet bijhouden. Viva is weer te druk naar mijn mening en GS te rustig :(

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #114004 Gepost op: 27 april 2021, 21:41:07 »
Ja pff tis echt een gek forum, ook gek dat er mannen zijn. Soms zijn er wel leuke onderwerpen maar het gaat allemaal ook echt extreem snel, er komen heel veel berichten bij. Ik kan het haast niet bijhouden. Viva is weer te druk naar mijn mening en GS te rustig :(

Ja vind ik ook haha. En Girlscene is wat dat betreft ook beter dat jongens niet zijn toegestaan. Ik vind het fijne aan Girlscene ook dat de meeste veel liever en medelevend reageren. Op Viva zijn ze soms echt kattig en in elk topic ontstaan hele discussies. Hier had je bijvoorbeeld altijd dat topic opbiechten zonder OMG-reacties en iedereen kan dan ook gewoon echt iets neerzetten zonder dat daar hele discussies over ontstaan. Dat gaat op het Viva forum echt niet lukken  laughing7.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #114005 Gepost op: 28 april 2021, 18:10:26 »
Mee eens! Het gaat me allemaal veel te snel daar. Vind ook dat er hinderlijke mensen op dat forum rondhangen, Girlscene heeft een fijnere sfeer imo
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #114006 Gepost op: 28 april 2021, 18:11:08 »
Heb een 8 en een 9 binnen, afstuderen komt nu echt heel dichtbij  :bounce:
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114007 Gepost op: 29 april 2021, 07:38:21 »
Ja vind ik ook haha. En Girlscene is wat dat betreft ook beter dat jongens niet zijn toegestaan. Ik vind het fijne aan Girlscene ook dat de meeste veel liever en medelevend reageren. Op Viva zijn ze soms echt kattig en in elk topic ontstaan hele discussies. Hier had je bijvoorbeeld altijd dat topic opbiechten zonder OMG-reacties en iedereen kan dan ook gewoon echt iets neerzetten zonder dat daar hele discussies over ontstaan. Dat gaat op het Viva forum echt niet lukken  laughing7.

Zo'n kortpittige facebook Gerda generatie laughing7.

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #114008 Gepost op: 29 april 2021, 20:34:51 »
Zo'n kortpittige facebook Gerda generatie laughing7.

Ja echt wel. Je ziet ook altijd dezelfde mensen reageren en volgens mij vinden ze zichzelf dan zóóó grappig en bijdehand :rolleyes:

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114009 Gepost op: 03 mei 2021, 14:01:27 »
Al de 3e keer dat ik een week overtijd ben  :huh:

Froucke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #114010 Gepost op: 03 mei 2021, 17:26:18 »
Dat ik blij ben dat ik me hier heb geregistreerd. Ben na een moeilijke tijd weer op zoek naar contact/vriendinnen maken en vind het weer leuk om hier dingetjes te delen en te bespreken.
Bij deze dus mijn aanmelding. Ik heb geen 'Stel jezelf even voor' topic gezien, dus doe ik het ff zo.

Groetjes,
Froucke

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114011 Gepost op: 03 mei 2021, 20:57:10 »
^^Gezellig, welkom!

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #114012 Gepost op: 03 mei 2021, 21:16:17 »
Leuk, Froucke! Wees welkom :)

Froucke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #114013 Gepost op: 04 mei 2021, 00:01:37 »
 :) Dankje! Iroh + Roses

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #114014 Gepost op: Gisteren om 09:18:11 »
Ik heb zojuist een menstruatiecup gekocht, eens kijken of ik dat wat vind

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #114015 Gepost op: Gisteren om 20:54:23 »
Sinds ik van school ben en werk en daarboven op ook nog corona waardoor je niet makkelijk kan afspreken is mijn vriendinnenaantal behoorlijk naar beneden gegaan. App eigenlijk nog maar met 1 een beetje dagelijks, maar die heb ik al maanden niet meer gezien. Heb gelukkig een lieve vriend maar mis het ook wel om een vriendin te hebben waar ik struggles mee kan delen.