Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2775013 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113925 Gepost op: 12 maart 2021, 15:08:36 »
Ik zit al 4 uur op mijn bureaustoel achter mijn bureau en nu heb ik een zere rug. Niet aan 1 stuk door, ik heb ook de was gedaan en mijn kamer geveegd, maar mijn stoel is dus geen goede stoel. Ik heb hem nu een half jaar en de zitting is al helemaal weg gesleten :")
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #113926 Gepost op: 13 maart 2021, 10:18:48 »
wooooooow

ik ben back na 32094823940 jaar

en herken nog steeds een paar meiden haha lol
Me gusta

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113927 Gepost op: 14 maart 2021, 21:42:12 »
^^Welcome back in het levenloze forum
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113928 Gepost op: 16 maart 2021, 12:14:10 »
Morgen verkiezingen, spannoooond.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113929 Gepost op: 22 maart 2021, 17:36:34 »
Skeelermensen hier?
Ik vind het leuk om te skeeleren, maar remmen vind ik nog lastig. Normaal laat ik mij uitrollen met af en toe een stapje tegen of pak ik een lantaarnpaal/verkeersbord vast. Maar net was ik op een rotonde en ik kon niet remmen en stonden ook geen palen in de buurt, dus ik ging onderuit :")

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113930 Gepost op: 22 maart 2021, 22:18:53 »
Ik heb als kind veel geskeelerd! Als ik me goed herinner moet je je skeelers naar elkaar toe laten rollen, je voeten naar elkaar wijzen zeg maar.
Ik vond het vroeger soms wel leuk, maar nu zie ik het niet meer zo zitten. Heb tegenwoordig een hekel aan dingen die aan m'n voeten moeten om te bewegen haha, net als schaatsen  :fieuw:  Maarja, als je het meer doet wen je er ook aan natuurlijk.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113931 Gepost op: 23 maart 2021, 09:32:54 »
^^Ah thanks! Volgens mij deed ik dat ook al een beetje, maar rolde ik nog wel door dacht ik  :fieuw:

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113932 Gepost op: 23 maart 2021, 11:09:15 »
Huh ik kreeg net bij het inloggen een melding dat het forum op de schop gaat?
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113933 Gepost op: 23 maart 2021, 12:53:40 »
^^Yup, ze zijn al een tijdje achter de schermen bezig met een nieuw format. Ze willen GS een nieuw leven inblazen volgens mij

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113934 Gepost op: 23 maart 2021, 20:50:25 »
O blijft het nog wel bestaan dan? Het is hier zo droog als de sahara maar ik kan nog geen afscheid nemen hier :")

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113935 Gepost op: 24 maart 2021, 09:06:13 »
^^Jazeker. Volgens mij willen ze juist het forum in een nieuw jasje steken en omdat ik als (enige actieve) moderator hier ben, willen ze mij hierin betrekken. Dus als iemand nog ideeën heeft, kan ik ze doorgeven :)

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113936 Gepost op: 24 maart 2021, 18:27:57 »
^^ Ooo leuk! Ik hoop dat het ze lukt, zou leuk zijn als het forum lekker druk is zoals een paar jaar geleden :cheering:

kopjechino2

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113937 Gepost op: 25 maart 2021, 21:58:36 »
Nou ik heb maar even een nieuw account aangemaakt want ik kan er met mijn mod account niet meer op.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113938 Gepost op: 26 maart 2021, 11:11:16 »
^^Ook niet als je een nieuw wachtwoord aanvraagt?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113939 Gepost op: 28 maart 2021, 10:44:32 »
Ugh, ik heb maandag een herkansing en ik wil eigenlijk leren, maar ik heb het idee dat ik het al wel ken. Ik weet wat ik fout heb gedaan en hoef maar een kleine punt meer te scoren en heb een voldoende.
Maar het voelt niet goed om niet te leren...

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113940 Gepost op: 06 april 2021, 14:23:21 »
Wat is het met op oude topics reageren...

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113941 Gepost op: 09 april 2021, 15:25:19 »
Ik vind het ZO moeilijk om voor school bezig te gaan. Ik kan het thuis echt niet meer, iig niet alleen.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113942 Gepost op: 09 april 2021, 23:13:07 »
:goodman: :goodman:

Iedere keer als ik denk dat mijn leven eindelijk op een vaste route is ligt er weer een obstakel in de weg. Om het zo poëtisch te beschrijven. Misschien meer een tweesplit. Niet per sé iets negatiefs maar ik ben al zo slecht in keuzes maken en als het dan ook nog eens belangrijk is voor de toekomst enzo, best lastig  :?:

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113943 Gepost op: Gisteren om 12:57:38 »
Ik vind het ZO moeilijk om voor school bezig te gaan. Ik kan het thuis echt niet meer, iig niet alleen.
I feel you, ik ga bijna afstuderen en ben zo gedemotiveerd... Hoop echt zo erg dat het hoger onderwijs nog open mag voordat ik klaar ben, al is het maar 1 dag in de week

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113944 Gepost op: Gisteren om 13:06:27 »
Oh wauw, hier ben ik lang niet meer geweest! Voor de mensen die mij nog kennen wil ik even een leuke update plaatsen! :)

Sinds januari woon ik samen met mijn vriend. We hebben iets meer dan een jaar een relatie. Dus ik ben helemaal happy en gesetteld! <3

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113945 Gepost op: Gisteren om 13:07:04 »
Hoe is het met jullie meisjes? Of kan ik nu al dames zeggen haha? (Ben zelf ook alweer 29..) ik kan mij niet herinneren wanneer ik hier voor het laatst ben geweest.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113946 Gepost op: Gisteren om 14:10:49 »
Hoe is het met jullie meisjes? Of kan ik nu al dames zeggen haha? (Ben zelf ook alweer 29..) ik kan mij niet herinneren wanneer ik hier voor het laatst ben geweest.

Wat leuk, ik weet nog dat je hier ook vaak was! Ik was Pinklover24/Cerise, heb m'n account ooit verwijderd omdat ik nogal wat info over m'n ex had geplaatst  :fieuw:

Ik weet nog dat je het vaak over een crush had, is je vriend die jongen of is het een andere lover?  ;)

Ik ben intussen ook al 25, kon me toen echt niet voorstellen dat het forum nu zo dood zou kunnen zijn, was vroeger altijd ontzettend druk!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113947 Gepost op: Gisteren om 14:12:52 »
Wat leuk, ik weet nog dat je hier ook vaak was! Ik was Pinklover24/Cerise, heb m'n account ooit verwijderd omdat ik nogal wat info over m'n ex had geplaatst  :fieuw:

Ik weet nog dat je het vaak over een crush had, is je vriend die jongen of is het een andere lover?  ;)

Ik ben intussen ook al 25, kon me toen echt niet voorstellen dat het forum nu zo dood zou kunnen zijn, was vroeger altijd ontzettend druk!

Het is iemand anders! Ik ken hem al wel langere tijd maar het is nu dan mijn vriend!
Het was inderdaad altijd superdruk! Erg jammer, maar ik denk ook niet dat de vaste kliek hier nog iedere dag zit?

Hoe is het met jou nu? :)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113948 Gepost op: Gisteren om 14:14:08 »
Het voelt best gek om weer op dit forum te zijn, zeker omdat er natuurlijk nieuwe members zijn en ik er vanuit ga dat merendeel van de oude members (uit 'mijn tijd') er niet meer zijn. Maar aan de andere kant voelt het ook weer een soort als vertrouwd haha.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113949 Gepost op: Gisteren om 14:16:06 »
Ik ben ook sterk veranderd ten opzichte van hoe jullie mij kennen. Ik was destijds een naïef, onzeker en stom meisje. Ik ben nu nog wel onzeker maar ik kom meer voor mij op, ik ben nu ook gelukkig en ik zie dingen ook anders. Maar misschien dat dat ook te maken heeft met 'volwassen worden'. Ik zeg niet meteen dat ik spijt heb van hoe ik toen was, maar ik had het zeker anders kunnen aanpakken. Maar desondanks vond ik het hier altijd leuk. Ik sprak niet iedereen 24/7 maar als ik er was, was het wel altijd gezellig! :)