Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2675673 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113850 Gepost op: 19 november 2020, 11:00:09 »
Mijn vriend en zijn moeder komen zo langs en ik ben zenuwachtig. Ze komt dus voor het eerst op mijn kamer en het is eigenlijk gewoon alsof je schoonmoeder je slaapkamer binnenlaat, best raar toch?

NC
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113851 Gepost op: 19 november 2020, 18:24:27 »
Mijn host en ik zijn blij dat vandaag voorbij is. Alletwee van slag door stormschade hier. Ondanks enkele heftige schade aan enkele dierenverblijven zijn alle dieren er gelukkig goed vanaf gekomen. Een paar moeten nu noodgedwongen in een verblijf zonder dak staan, omdat het dak dus was weggewaaid en ze niet samengaan met de dieren die in het andere binnenhok staan. Ze hebben gelukkig wel vier muren, dat houdt de wind wat tegen, maar ik maak me wel een beetje zorgen, het is koud hier. Ach komt vast wel goed hoop ik, die muren zijn in ieder geval hoog, dat scheelt.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113852 Gepost op: 19 november 2020, 18:47:50 »
Ik moet op zoek naar een baan voor wanneer ik straks in Nederland ben. Het handigste qua tijd is om begin december pas serieus te gaan solliciteren, maar ik ben nu al met wat kleine dingetjes bezig. Afgelopen zondag had ik mijn bijgewerkte cv op een bepaalde vacaturesite gezet en maandag kreeg ik al een berichtje van een recruiter dat ze callcentermedewerkers zochten. Dat leek me wel wat. Alleen was de meegestuurde vacature outbound en daar ben ik geen type voor.  :fieuw:  Ik heb dus teruggemaild dat ik interesse had, maar liever inbound wil doen. Ondanks dat ik mijn cv heel duidelijk staat dat ik tot een specifieke dag in december niet beschikbaar ben,(en ze aangaven mijn cv te hebben gelezen) heb ik toch nog een keer extra benadrukt dat ik pas vanaf december beschikbaar ben. Ik heb namelijk niet zulke hele goede ervaringen met recruiters en communicatie.  :fieuw:

Ze hebben beloofd binnen zoveel werkdagen contact op te nemen, maar die deadline is al ruim overschreden en ik heb nog steeds niks gehoord. Twijfel of ik er nog een aparte mail achteraan moet sturen ipv berichtje via vacaturesite. Ik heb nog op de website van het bedrijf van de recruiter zelf gekeken en daar staan alleen maar outbound vacatures op in mijn thuisstad.  :fieuw: 

Ik ga dit wel even op mijn lijstje met opties zetten, mochten andere vacatures niks worden dat ik dan alsnog een mail stuur.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113853 Gepost op: 20 november 2020, 20:24:09 »
Eigenlijk was het heel gezellig gisteren!
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113854 Gepost op: 20 november 2020, 21:47:03 »
Waarom de fuck moet alles, maar dan ook alles tegelijk komen...

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113855 Gepost op: 25 november 2020, 10:56:28 »
Ik word me toch opeens een partij sentimenteel wat de kranten betreft, zowel ochtendkrant als middagkrant.  :fieuw:  Ik mis beide zaterdagrondes. Komt denk ik omdat ik nu zo'n zaterdagochtendgevoel heb.  :fieuw:  Ik ben wat dat betreft wel heel blij dat de ochtendkrant mij heeft teruggevraagd en ik per januari weer kan beginnen. Heb er echt zin in. Maar ik blijf natuurlijk ook verder kijken naar werk overdag.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113856 Gepost op: 25 november 2020, 16:38:51 »
Ik heb een fijne dag gehad vandaag. Ik heb bij kunnen slapen, waardoor ik weer fit ben. Na 1,5 week slecht weer(harde wind en/of regen/hagel/natte sneeuw) eindelijk weer mooi weer vandaag, waardoor ik veel gelopen heb. Ook heb ik mijn cv geplaatst op een tweede vacaturesite en een derde vacaturesite een mail gestuurd over inlogproblemen die ik al een poosje heb. Ik hoop dat ze snel reageren, want dan kan ik dit weekend solliciteren op een vacature die ik heb gezien en mijn profiel updaten.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113857 Gepost op: 26 november 2020, 21:26:25 »
Ik moet in vervolg maar niet meer vertellen aan vriendinnen dat ik iemand knap vind wanneer ze ernaar vragen. Dit is niet de eerste keer dat ik gepusht wordt om er werk van te maken, terwijl ik verder niks voel wat verliefdheid betreft. De vorige keer heb ik mezelf teveel mee laten slepen, nu trek ik op tijd aan de rem. Ik ben niet op zoek naar een relatie.  :fieuw:

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113858 Gepost op: 27 november 2020, 08:53:06 »
Ik ben ongeveer 4 weken geleden met de pil gestopt en nu vraag ik mij af waarom, mijn benen voelen weer zo vermoeid en heb nu al buikpijn, dus niet meer precies weten wanneer ik het ben D:

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113859 Gepost op: Gisteren om 21:51:38 »
Ik ga morgen een wandeling maken naar de vuurtoren. Daar heb ik heel veel zin in.  :bounce: