Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2673785 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113800 Gepost op: 05 oktober 2020, 15:58:57 »
De naam van mijn vriend kom ik echt O-VER-AL tegen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113801 Gepost op: 06 oktober 2020, 19:35:24 »
Ey yo ik kan eindelijk een keer inloggen

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113802 Gepost op: 07 oktober 2020, 15:03:08 »
^^JOOOOOEEEE, dat is lang geleden

Ja inloggen is hier vet kut. De site kent mijn mailadres niet op mijn telefoon, maar wel op mijn laptop
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113803 Gepost op: 08 oktober 2020, 08:29:44 »
Ik kan niet inloggen op mijn tweede Hotmail account, ik krijg dan een melding dat ik inlog vanaf een onbekende locatie en ik word verzocht om zo'n code naar een alternatief mailadres te sturen. Dat heb ik gisteren geprobeerd met mijn social media mailadres, waar ik dit probleem ook heb. Toen werd mijn herstelverzoek afgewezen omdat ik te weinig gegevens had meegestuurd. Terwijl ik dat adres nooit gebruik om te mailen en dus ook weinig gegevens mee kan geven. :'')

Ik hoop zo dat het me lukt om in te loggen op mijn tweede mailadres als ik over een paar weken weer thuis ben. Er staan foto's van mijn eerste communie en mijn overleden kat op en ik zou echt laaiend zijn als ik daar thuis niet meer bij zou kunnen.  <_<

NC

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113804 Gepost op: 08 oktober 2020, 12:31:39 »
Ik begin steeds meer te denken dat ik eigenlijk aseksueel ben ipv hetero en ik vind het oprecht zooooo kut. Waarom moet ik nou zo zijn
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113805 Gepost op: 08 oktober 2020, 12:58:42 »
Ik zit erover na te denken om rijlessen te nemen als ik straks weer in Nederland ben. Ik heb het een paar jaar geleden ook gedaan, toen mee gestopt omdat het niet goed ging met mij. Nu zit ik beter in mijn vel en denk ik dat ik het beter kan handelen dan toen. En ik vind het heel handig om toch een rijbewijs te hebben, ook al red ik me uitstekend met de fiets en het openbaar vervoer.  :fieuw:

Ik hoop dat ik dit gevoel de komende tijd vast kan houden en ik over een paar weken nog steeds net zo enthousiast ben als nu. Wat zullen mijn ouders raar opkijken als ik zeg dat ik dit weer wil.  laughing7. Ik zeg eerst maar even niks tot ik zeker weet dat ik dit straks nog wil.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113806 Gepost op: 09 oktober 2020, 09:40:47 »
Ik begin ...

Waarom denk je dat als ik mag vragen? Ik dacht dat wanneer je aseksueel bent, er geen problemen mee hebt, omdat je het niet zou willen zeg maar

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113807 Gepost op: 09 oktober 2020, 17:23:05 »
^ Nou ja, het is meer dat ik gewoon 'normaal' wil zijn. Ik weet dat ik nog redelijk jong ben, maar ik wil ook weten hoe het voelt om verliefd te zijn en heb ook behoefte aan een levenspartner, en later een gezin.. Maar dat gaat echt lastig zo omdat ik me gewoon tot niemand echt aangetrokken voel :/ Ik vind daten ook echt verschrikkelijk en ik vind het ergens ook stom dat ik iedereen altijd afwijs, maaarr ik heb nog wel hoop dat er iemand op m'n pad komt waar ik anders over denk haha (nc)
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113808 Gepost op: 10 oktober 2020, 10:35:04 »
Ik zie echt op tegen vandaag, morgen en overmorgen. En dan vooral vandaag en overmorgen. Het zal echt een opluchting zijn als ik eenmaal op de plek van bestemming ben. Ik voel me vooral onrustig omdat ik niet weet hoe het geregeld is met het internet op de plek van bestemming. Er is wel internet, maar ik weet niet precies hoe dat geregeld is. Ik wil wel heel graag alles rondom Corona in de gaten houden, en mijn vliegreis naar huis regelmatig checken. Mocht het erger worden dat ik dan wel eerder naar huis kan gaan mocht dat nodig zijn.

Ik wilde dat ik meer kon genieten van dit moment. Het is al heel lang mijn droom om op deze plek te werken.  :fieuw:  Maar ik ga er wel vanuit dat ik ga genieten als ik daar eenmaal aangekomen ben en alles duidelijk is.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113809 Gepost op: 11 oktober 2020, 16:16:11 »
Gisteren ging op zich wel goed, maar was mentaal heel erg zwaar. Vandaag ben ik hangerig. Met moeite uit bed gekomen vanochtend. Wel even stad in geweest en naar het station, maar meer niet. Even een rustig dagje bijkomen is lekker. Morgen reis ik naar mijn werkplek voor de komende weken, iets waar ik ook heel erg aan toe ben. Nu het zover is, heb ik er ook echt veel zin in.  ;D

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113810 Gepost op: 12 oktober 2020, 19:46:15 »
@Iroh, lijkt mij lastig en ook wel vervelend. Misschien komt het nog wel, de een is er eerder mee dan de ander. En je hoeft geen relatie te hebben om 'normaal' te zijn :)

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113811 Gepost op: 12 oktober 2020, 19:47:25 »
Ik voel mij best vaak emo de laatste tijd. Ik wil weten wat er met mij aan de hand is

Sarah2000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113812 Gepost op: 13 oktober 2020, 13:58:19 »
Advies NEEDED :)

okee ik heb echt even advies nodig over jongens. Om een lang verhaal kort te houden...Ik had op een avond een jongen ontmoet. Hij appte mij dat hij veilig thuis was gekomen. Toen appte we wat onzin en vroeg hij of ik een keer iets met zn 2e wilde doen. Dus ik dacht eh JAAA! Ik zei ik kan vrijdag. Toen zei hij 'is goed, ik laat je even weten of ik dan ook kan.'

Nou dat was het einde van het gesprek en dat was 3 dagen geleden....Nu vraag ik me af...is hij het vergeten? Want we hebben niet meer geappt ofso. En als hij echt HEEL graag iets wilde doen had hij toch meteen al wel geappt? Misschien overdrijf ik weer, maar moet ik heb nu appen? Of komt dat dan over dat ik echt op zijn appje zit te wachten....the Struggle.

Ik hoop dat iemand dit leest en advies kan geven, because I don't know what to do. En is hij het nog wel waard...Of overdrijf ik nu helemaal...Hahahah sorry hoor

Sarah2000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113813 Gepost op: 13 oktober 2020, 14:04:42 »

I relate....Like a lot. Hahaha ik voel me wel 'normaal', maar ik wil ook gewoon een keer verliefd zijn. Ik heb niemand die ik echt leuk leuk vind terwijl ik dat wel heel graag zou willen. Daten is inderdaad echt verschikkelijk. Kijk het is vast wel gezellig, maar zo...gefroceerd blehhh. Ik wil gewoon iemand tegen het lijf lopen en dat het meteen klikt ofso. Ja weet het ook niet eigenlijk, maar las je comment en dacht: THATS MEEE
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2020, 09:05:03 door kopjechino »

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113814 Gepost op: 14 oktober 2020, 08:53:33 »
^^Er staat nc aan het einde van de post (niet citeren)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113815 Gepost op: 18 oktober 2020, 09:05:09 »
test?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113816 Gepost op: 18 oktober 2020, 18:26:40 »
Ik voel mij zo kut. Ik heb het idee dat alles mis gaat...

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113817 Gepost op: 19 oktober 2020, 20:17:26 »
Ik heb eindelijk The Lighthouse kunnen kijken. Wat een bijzondere film.  :fieuw:

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113818 Gepost op: 20 oktober 2020, 11:12:24 »
Gisteren aan het begin van de middag een mailtje naar de redactie gestuurd, maar zal wss niks terug krijgen :")
Is nog vroeg, maar ben er bang voor

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113819 Gepost op: 21 oktober 2020, 10:19:32 »
Ben ik een dag vrij, stormt het hier. Nou ja beter storm op mijn vrije dag dan wanneer ik moet werken. Ga straks nog even wat kleine huishoudelijke klusjes doen en vanmiddag even eindje wandelen.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113820 Gepost op: 22 oktober 2020, 11:04:47 »
Ik bedenk mij nu ineens, heel random. Op de basisschool zetten we de datum voor de lijn in je schrift, ik tekende er wolkjes omheen, vond ik mooier of overzichtelijker. Mocht ik niet meer doen, Waarom niet eigenlijk...?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113821 Gepost op: 23 oktober 2020, 10:49:11 »
Ik wil mijn adres wijzigen bij de belastingdienst, want ik ben op mezelf gaan wonen. Maar nergens lukt dat, alleen koopwoning, maar ik huur. Blijkbaar moet ik een brief schrijven met persoonlijke informatie, dat wil ik niet...

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113822 Gepost op: 24 oktober 2020, 16:29:18 »
Ik heb afgelopen nacht maar 2-3 uur geslapen omdat de koeien van de buurman echt de hele nacht hebben staan loeien.  <_<  Ze zijn nu nog niet klaar met loeien. Ik slaap op steenworp afstand van die beesten, dus dat geloei gaat door merg en been. Ik ben heel erg moe, hopelijk slaap ik er vannacht beter doorheen. Dat rijmt trouwens.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113823 Gepost op: 27 oktober 2020, 14:59:55 »
Mijn moeder heeft me foto´s gestuurd van de kerstafdeling van een tuincentrum waar we vaak heen gingen, en nu moet ik huilen omdat ik dat mis. Het is heel stom, omdat ik het hier ook naar mijn zin heb. Komt denk ik ook omdat ik vandaag een drukke dag heb gehad en ik ongesteld moet worden. Het voelt zo dubbel. Heimwee is een groot woord, maar ik mis bepaalde dingen van thuis wel, terwijl ik het hier ook heel erg leuk heb. Ik wilde dat ik beide werelden met elkaar kon combineren tot een wereld.  :(

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113824 Gepost op: 27 oktober 2020, 15:12:31 »
Nu zag ik op de website van de plaatselijke supermarkt dat ze Milky Way taart verkopen, en ik ben dol op Milky Way, dus deze taart MOET ik proberen. Nu kan ik zelf geen online boodschappen doen(iets met creditcard enzo  <_< ), dus ben ik afhankelijk van mijn host voor boodschappen, en dan betaal ik haar terug. Nu durf ik die taart niet te bestellen, omdat ik mij kapot schaam om in mijn eentje zo´n taart te bestellen, vooral omdat er niks te vieren valt.  :fieuw: Natuurlijk krijgt mijn host ook een stuk als ze dat wil, maar dan nog schaam ik me.

Dus ik zit erover na te denken om morgen zelf maar met de bus naar de supermarkt te gaan en die taart op te halen.  :fieuw:  Heb ik ook meteen een leuke verrassing voor host. Ben alleen geen fan van de bussen hier in Schotland, omdat het zo bar slecht staat aangegeven met bushaltes. Ik heb tot nu toe iedere keer aan de chauffeur moeten vragen of hij een seintje wil geven wanneer we bij mijn halte zijn, omdat er geen schermen of omroepsysteem in de bussen zijn. Nou ja is tot nu toe wel goedgekomen en zal straks nog even overleggen met host. Wie weet heeft die nog tips.