Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2673783 keer)

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113775 Gepost op: 03 september 2020, 14:50:54 »
Ik vind het helemaal niet meer leuk om met een bepaalde vriendin te appen. Het gesprek bloedt altijd erg snel dood omdat ze heel erg laat reageert. Ik moet soms wel twee weken op antwoord wachten. :'') Ik vind het jammer dat ze nooit tijd kan vinden om wat sneller terug te appen. Je hoeft van mij echt niet à la minute te reageren, dat doe ik zelf ook niet, maar dit is dan weer het andere uiterste.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113776 Gepost op: 03 september 2020, 18:34:17 »
Zoooo, ik dacht ik ga na 80 jaar weer eens inloggen op Girlscene... Jeetje wat een dooie boel hier lol
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113777 Gepost op: 06 september 2020, 22:26:11 »
^^Heeeeeeey, dat is lang geleden!!
Ja echt niet normaal hoor! Maar de site heeft er ook een maand uitgelegen en de redactie heeft het niet eens door gehad. Heb er 2x om moeten vragen, ze waren mij gewoon vergeten :")
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113778 Gepost op: 07 september 2020, 12:31:55 »
Ik vind het helemaal niet meer leuk om met een bepaalde vriendin te appen. Het gesprek bloedt altijd erg snel dood omdat ze heel erg laat reageert. Ik moet soms wel twee weken op antwoord wachten. :'') Ik vind het jammer dat ze nooit tijd kan vinden om wat sneller terug te appen. Je hoeft van mij echt niet à la minute te reageren, dat doe ik zelf ook niet, maar dit is dan weer het andere uiterste.

Vorige keer was het twee weken en  ook nu heeft ze na een week nog niet gereageerd. En dan wil ze nog afspreken voordat ik wegga hier. Ik heb geen idee hoe ze dat geregeld wil hebben als het iedere keer zo lang duurt voordat ze reageert.  :fieuw: Van mij hoeft het eigenlijk niet meer.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113779 Gepost op: 09 september 2020, 12:34:22 »
Heee Roses, is lang geleden inderdaad! En wat stom zeg... echt jammer dat het forum zo is doodgebloed :/
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113780 Gepost op: 10 september 2020, 07:51:43 »
^^Ja , inderdaad, heeft nauwelijks zin meer om hier nog te komen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113781 Gepost op: 10 september 2020, 07:54:26 »
Mijn berichtenaantal loopt niet meer op :")
En bij sommige leden zie ik 0 berichten staan, wat dus eigenlijk onmogelijk is :")

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113782 Gepost op: 13 september 2020, 17:44:14 »
Hahaha lang leve de Gurlsien Techniek  laughing7.

monsoon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113783 Gepost op: 17 september 2020, 11:54:38 »

Soooo...

Wat is dit een lange tijd geleden zeg, haha. Rond 2014 zat ik echt 24/7 op dit forum, vanaf het moment dat ik thuis kwam van school, tot ik ging slapen lol

Ik was gewoon ff benieuwd eigenlijk hoe het hier nu is op het forum, is iedereen van vroeger er nog? Is het nog echt druk? Ik lees hier boven dat het een dooie boel is? :(

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113784 Gepost op: 17 september 2020, 12:53:13 »
^^Niemand meer, ik was veel actief rond 2015 t/m 2017, toen liep het al minder

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113785 Gepost op: 17 september 2020, 12:54:23 »
Hahaha lang leve de Gurlsien Techniek  laughing7.

Techniek? Welke techniek :")
Ik kan ook niet meer inloggen op mijn mobiel, dan zegt de site dat mijn mailadres hier niet bekend is :')

monsoon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113786 Gepost op: 17 september 2020, 13:02:22 »
^^Niemand meer, ik was veel actief rond 2015 t/m 2017, toen liep het al minder

Wel jammer zeg, heb er toch echt wel leuke herinneringen aan :')
Elke keer als je de actieve topics-pagina refreshde kwamen er weer zoveel nieuwe topics bij enzo, en de "algemene ..." topics waren zo gezellig haahah

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #113787 Gepost op: 17 september 2020, 14:13:34 »
Ja, toen ik hier kwam in 2014 was het altijd zo druk en dat werd naar mijn idee elk jaar minder helaas. Uiteindelijk werd het hier zo rustig dat ik haast was vergeten dat het forum überhaupt nog bestond :')

monsoon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113788 Gepost op: 17 september 2020, 20:01:09 »
Hahahhahaha zoo sad eigenlijk, waarom tho? Gewoon omdat de meiden die hier vroeger zaten echt ouder zijn geworden en dit forum niet meer echt ontdekt werd door de wat jongere meiden?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113789 Gepost op: 18 september 2020, 11:36:10 »
^^Denk ook spam en trollen en zo

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113790 Gepost op: 21 september 2020, 15:40:13 »
Dit is de eerste keer in 12 jaar tijd dat ik mij serieus afvraag hoe ver ik moet gaan om te vechten voor mijn dromen. En of ik niet beter gewoon op kan geven, ondanks alle jaren van keihard ernaartoe werken op verschillende gebieden. Wanneer is het genoeg? Kan ik mijn droom wel opgeven zonder het überhaupt geprobeerd te hebben? Ik weet het niet meer. Ik ben al dagenlang in de war omdat er in een hele korte tijd ontzettend veel gebeurd.

NC

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113791 Gepost op: 23 september 2020, 08:46:42 »
Ik haat online les en vandaag heb ik van 09.00 uur tot 17.00 uur alleen maar online les...  :gaap:

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113792 Gepost op: 25 september 2020, 09:40:48 »
Ik ben helemaal klaar met de situatie rondom mijn vrijwilligerswerk. Ik ben de enige die nog actief bezig is. Ik moet overal achteraan, zowel bij de bazin als de andere vrijwilliger. Er zijn continue problemen met de website en nu ook met een van de social media accounts. Ik heb dit weer aangekaart en ben zonet afgewimpeld. Ik heb nu eerlijk gezegd waar het op staat. Dat ik erover na zit te denken te stoppen, het nog een paar maand wil proberen, ik het idee heb dat ik de enige ben die er nog actief mee bezig ben, ik er weinig plezier meer in heb. Ik wil  best mijn best doen voor iets waar ik energie van krijg, maar dit gaat niet meer. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113793 Gepost op: 28 september 2020, 15:05:16 »
Ik wil mijn Taylor truien.... 4 weken geleden besteld en nog niet onderweg :(

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113794 Gepost op: 28 september 2020, 17:00:44 »
Voor je eentje koken is zo lastig, en iets verzinnen ook. Ik kom vaak weer uit op pasta, rijst, wraps, pizza of kant-en-klaar uit. Iemand nog ideeën?

Ik kan ook geen ovenschotel oid maken, ik heb geen schaal wat in de oven kan, heuj studenten leef

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113795 Gepost op: 28 september 2020, 17:05:42 »
Haha ik zie zonet dat ik geblokkeerd ben door iemand op een bepaald platform(blijf vaag ivm herkenning), alleen omdat ik voor mezelf koos in plaats van naar haar pijpen te dansen. :'') Ik vind het niet erg dat ik geblokkeerd ben, maar kan me ondanks dat wel boos maken als ik bedenk hoe deze persoon mij behandeld heeft. Ik heb eigenlijk wel spijt van dat ik niet eerder voor mezelf heb gekozen. Dit was het afgelopen jaar echt een blok aan mijn been. Maar ik merk pas hoe erg dat gevoel was, op het moment dat ik voor mezelf heb gekozen.  :fieuw:  Ik heb nooit met iemand problemen, maar in de jaren dat ik deze persoon ken, deed ze altijd heel erg moeilijk op momenten dat ik iets deed wat haar niet aanstond, ook al probeerde ik haar tegemoet te komen. Ik ben wat dat betreft blij dat ik geen contact meer heb, maar ben ook wel beetje boos dat ik niet eerder voor mezelf heb gekozen.  :fieuw:  Maar hoor van andere mensen ook dezelfde verhalen, dus het ligt gelukkig niet aan mij.

NC

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113796 Gepost op: 30 september 2020, 16:42:12 »

Wel jammer zeg, heb er toch echt wel leuke herinneringen aan :')
Elke keer als je de actieve topics-pagina refreshde kwamen er weer zoveel nieuwe topics bij enzo, en de "algemene ..." topics waren zo gezellig haahah
dat klopt het is hier ook erg rustig ik heb wel 2 vriendinnen op mijn profiel
Boy55

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113797 Gepost op: 01 oktober 2020, 20:42:13 »
Ik heb vorige week ofzo alle forumdelen aangeklikt zodat alles op grijs stond en vandaag pas zie ik weer roze :') Echt jammer want een aantal jaar geleden was het hier altijd supergezellig  :)
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113798 Gepost op: 02 oktober 2020, 22:06:54 »
Sinds een van de youtubers die ik volg een vriend heeft, gaat het in 9 van de 10 video's alleen nog maar over haar vriend. Ik ben heel blij voor haar dat ze na een lange tijd single zijn weer een vriend heeft, maar ik word er wel een beetje moe van dat ik word doodgegooid met die vriend van haar. Je kunt het ook overdrijven.

Maar haar content valt me de laatste tijd sowieso tegen. Ik ben haar destijds actief gaan volgen omdat ze heel ambitieus was en ze een grote motivatie was op het gebied van emigreren en carrière. De laatste maanden gaat het alleen nog maar over schoonmaken, opruimen, routinevideo's en sinds een paar weken haar vriend. Ik kan me niet meer zo identificeren met haar als eerder en dat is jammer. Hopelijk is dit een fase en maakt ze straks weer interessante video's.

Ik snap het ook niet. In de comments is iedereen altijd heel erg lyrisch, maar ik kan me haast niet voorstellen dat na 10 routinevideo's je nog interesse hebt in nog een nieuwe routinevideo.  :fieuw:  Ze maakt echt om de zoveel maanden 3 nieuwe routinevideo's. Nou ja hopelijk wordt het over een poosje weer interessant om haar te volgen.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113799 Gepost op: 04 oktober 2020, 18:23:39 »
Nou had ik dus alweer die gast aan de telefoon die ik niet kon verstaan, voor de tweede keer deze week.  :hamer:  Heel ongemakkelijk ook, want de vorige keer moest ik hem ook 3-4 keer vragen wat hij zei, omdat ik hem gewoon echt niet verstond.

Toen ik hem deze keer vroeg wat hij zei, zei hij dat ik aan de lijn moest blijven. Vervolgens 2-3 minuten gewacht, niks gehoord. Hoor wel achtergrondgeluiden, en ik hoorde hem in het begin nog praten met iemand anders. Heb hem toen maar weggedrukt, stik erin.  :angry2:

Ik heb het idee dat hij het telefoongesprek net zo vervelend vond als ik, zowel de vorige keer als deze keer. Maar ja we kunnen er helaas beiden niks aan doen dat ik hem niet versta. Ik ben zo klaar met deze dag, verschrikkelijk. Ik duik ook lekker vroeg mijn nest in doei.

NC