Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2651084 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113750 Gepost op: 15 mei 2020, 20:51:47 »
Ik wil aankomend jaar op kamers en ben gisteren voor het eerst op "hospies" middag geweest en wtf, ik ben uitgekozen... Zo snel!!
Aaaaaah, ik ga het huis uit, aaaaaah

NC
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113751 Gepost op: 16 mei 2020, 09:42:11 »

NC

Ah, leuk! Wat ga je doen en waar ga je wonen?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113752 Gepost op: 16 mei 2020, 18:19:53 »
^^Note je wel even!
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113753 Gepost op: 18 mei 2020, 20:14:13 »
Nou... Wat een kutdag! Eerst val ik  op werk en ga ik door mijn enkel, echt veel pijn en last van (gehad). En vanmiddag kwam mijn vader er voor uit dat hij vreemd gaat en hij eigenlijk van mijn moeder verwacht dat zij het oké vindt. Hoe dan!?

NC

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113754 Gepost op: 19 mei 2020, 21:45:42 »

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113755 Gepost op: 20 mei 2020, 19:16:42 »
Nou... Ik kan niet wachten om weg te gaan hier... de bom is ontploft.
Ik wilde morgen gaan picknicken met mijn vriend en zijn ouders hadden gevraagd of ik mee wilde barbecueën. Nou leuk, hartstikke prima. Dachten wij, kunnen we eind ochtend, begin middag gaan picknicken. Wilde zijn ouders als vroeg in de middag gaan barbecueën.
Dus ik zei thuis dat het waarschijnlijk geen picknicken gaat worden. Zegt mijn vader dat wwe' s ochtends vroeg dan maar kunnen gaan picknicken. (Hij stelde ook 10x dezelfde plek voor, want daar moet het oh zo mooi zijn, maar we hadden al een plek gekozen, die we allebei prima vinden). Dus ik werd een beetje boos, waarop mijn vader zei dat mijn vriend maar om 5 uur in de ochtend voor de deur met een krat bier achterop de fiets moet staan, want dauwteappen. Dus ik werd nog bozer van, doe normaal. En zei dat hij altijd kritiek op onze dates heeft. (Heeft hij ook, want het is altijd van, ga lekker dit doen dan, ga lekker daar naar toe dan)
En toen begon ik de controle over mijn emoties te verliezen en zei papa dat ik maar boven op mijn kamer moest gaan janken

NC

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113756 Gepost op: 23 mei 2020, 12:52:51 »
Ik ben zo blij met mijn e reader. Heb hem nu een aantal weekjes, maar wil niet anders meer.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113757 Gepost op: 24 mei 2020, 17:40:14 »
Oke ik had dus een boerderij in Schotland gemaild of ik daar als vrijwilliger aan de slag kon. Het duurde even, maar nu heb ik een antwoord terug en ben ik in gesprek met deze boerderij. Ze had nog wat dingen die ze wilde aankaarten, maar daar heb ik geen problemen mee, dus ik heb wel het idee dat dit wat gaat worden. Het klonk in ieder geval wel positief. Ik heb er een goed gevoel bij.  :cheering:   Ik ben zooooo blij haha omg.  ;D

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113758 Gepost op: 25 mei 2020, 15:36:55 »
Wow, begin dit jaar had ik nog 70B als cupmaat, nu 5 maanden aan de pil en ik pas 75C al bijna niet meer...

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113759 Gepost op: 08 juni 2020, 19:16:01 »
Ik heb mijn contract nog niet eens binnen en ik mag de huisbaas nu al niet meer

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113760 Gepost op: 22 juli 2020, 17:40:53 »
Wiieeehoooee, het forum werkt weer!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113761 Gepost op: 30 juli 2020, 22:04:41 »
Morgen laatste werkdag en verhuizen, help
NC

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113762 Gepost op: 31 juli 2020, 09:36:35 »
Geld en vooral veel moeite gestoken in het opsturen van een verjaardagscadeautje. Is ie niet thuis, oke dat kan, geen probleem. Doos ligt sinds maandag bij een Post NL punt op 5 minuten loopafstand van zijn huis, en hij heeft het nog steeds niet opgehaald.  <_<  Ik had het er over met mijn moeder en broertje en ze vinden het alletwee wel raar. Hij heeft alleen vandaag en morgen nog om het op te halen, maar heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in. Zonde van mijn geld, tijd en moeite. Ik ben echt heel boos nu.  :angry2:  Ik heb altijd al een innerlijke haat-liefde relatie gehad met deze kennis, maar nu ben ik er echt klaar mee. Ik probeer mezelf nog wijs te maken dat ie het zo druk heeft, maar wie heeft het nou zo druk dat ie vier dagen lang geen tijd heeft om een pakketje op te halen bij een Post NL punt waar hij dagelijks langs rijdt? Hij is trouwens niet op vakantie.

NC

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113763 Gepost op: 31 juli 2020, 09:44:12 »
Ik heb echt zoveel zin om dat pakketje rechtstreeks en ongeopend in de container te flikkeren, mocht ik het wel teruggestuurd krijgen. Ik was me destijds niet eens bewust van die haat-liefde verhouding, omdat ik verblind was door liefde. Nu ik erop terug kijk zie ik het wel beter.  :fieuw:  Als ik dit van tevoren had geweten had ik die man natuurlijk geen pakket gestuurd.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113764 Gepost op: 05 augustus 2020, 04:04:58 »
Ik word behoorlijk chagrijnig als ik zie dat het vanaf morgen t/m volgende week alleen maar 30 graden en hoger wordt hier.  <_< :hamer:  Ik kan daar echt niet tegen, ik ben knock-out bij alles wat boven de 23 graden is. Wat dat betreft ben ik blij dat ik straks naar Schotland ga, daar zijn de temperaturen veel beter.

lisjexxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113765 Gepost op: 05 augustus 2020, 14:59:19 »
Mijn vriend en ik willen gaan samenwonen (huur), maar er is zo ontzettend weinig aanbod en ontzettend veel vraag. Heb echt het gevoel dat het nog jaren gaat duren en zie gewoon letterlijk mijn toekomst voor me uitgesteld worden.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113766 Gepost op: 13 augustus 2020, 12:30:07 »
Ik heb helemaal geen zin om te gaan werken vanmiddag. Het wordt weer 30 graden hier en het adresje waar ik heen moet heeft altijd een enorme puinzooi in huis vergeleken met mijn andere adressen. Ik moet hier altijd stapels afwas wegwerken, vuilniszakken vol afval wegbrengen, etc. Ben iedere als het meezit een halfuur kwijt aan afwassen en rondslingerend afval in vuilniszakken doen. Maar ik ga toch maar heen, kan het geld wel goed gebruiken.  :fieuw:

NC

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113767 Gepost op: 13 augustus 2020, 18:20:03 »
Wat een vreselijke middag. Teveel troep, teveel gezeur, teveel hitte, te lang, pijnlijke voeten, etc. etc. Ben niet zo positief de afgelopen 2 weken, achteraf gezien teveel hooi op mijn vork genomen en te warm. Heb mezelf weer eens overschat. Nou vanaf volgende week wordt het beter. Zonet lekker gedoucht en stoom afblazen, dus voel me alweer wat beter. Ga nu eten.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113768 Gepost op: 17 augustus 2020, 14:37:49 »
Oke volgens mij hebben ze mijn opmerking dat ik 'voorlopig even klaar ben met invallen' vertaald naar 'ik wil nooit meer invallen', want ik ben blijkbaar uit de groepsapp gegooid. :'') Ik sta daar wel even van te kijken, maar eigenlijk vind ik het niet zo erg als ik had gedacht. De laatste inval was namelijk vreselijk. Ik zou het ook niet erg vinden als ze me niet meer zouden vragen, omdat er tekort is aan invallers denkt men erg makkelijk over invallers. Als je een beetje goed loopt en af en toe in wilt vallen, zijn mensen heel snel geneigd makkelijk te denken. 'Oh Snowblack loopt wel 10 maanden door als we niemand hebben', terwijl ik aan de van tevoren afgesproken anderhalf week wel genoeg heb, om maar wat te noemen. En ja dat weten ze, want dat had ik meerdere keren gezegd.  :fieuw:

Of misschien gaan ze me alsnog wel vragen. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand uit de groepsapp gegooid wordt terwijl diegene nog wel loopt.  :fieuw:  Maar goed we gaan het wel zien.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113769 Gepost op: 22 augustus 2020, 22:08:01 »
Altijd als ik de Titanic van begin tot eind kijk, ben ik de rest van de avond emotioneel van slag/uitgeput. Zoals nu.  :fieuw:  Ik heb echt geen idee hoe dat komt, ik ken wel films die net zo dramatisch zijn, en ik heb de Titanic ook ontelbaar veel keer gezien. Had er echt een obsessie mee in groep 7 en 8, geweldige tijden waren dat.  :gay:  Waar blijft de tijd.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113770 Gepost op: 22 augustus 2020, 23:04:09 »
Ik baal ervan dat mijn toekomstige host iedere keer zo lang erover doet om te mailen. Als we eenmaal mailen reageert ze wel snel, maar als ik het mailgesprek begin duurt het heel lang voordat ik wat terug hoor. Toen ik de eerste keer mailde duurde het anderhalf week voordat ik wat hoorde. Nu heb ik haar na een paar maand afgesproken stilte weer gemaild, en heb ik na bijna een week nog geen reactie. Ik raak met de dag meer gefrustreerd van mijn werk- en gezinssituatie dus ik hoop dat ik heel snel een definitieve datum krijg om te vertrekken. Ik weet dat ik daar nog steeds dezelfde persoon zal zijn, en ik ga niet naar het buitenland om mijn problemen te ontvluchten, maar het zal voor mij heel veel schelen om niet meer dagelijks of wekelijks bepaalde mensen te zien. Ik vind het heel jammer dat het zo gaat, want dit was ook niet de reden waarom ik naar het buitenland wilde.

Edit: en ik schaam me ook best wel voor mezelf omdat ze het waarschijnlijk te druk heeft om sneller te reageren.
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2020, 23:13:27 door Snowblack »

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113771 Gepost op: 27 augustus 2020, 04:09:10 »
Ik zit erover na te denken om te stoppen met mijn vrijwilligerswerk en het gevoel is nog nooit zo sterk geweest als nu. Het geeft mij helemaal geen voldoening meer, ik houd het alleen aan zodat ik iets om handen heb naast mijn werk, de laatste tijd beleef ik er geen plezier meer aan.

De website, wat de spil is van alles, ligt er al maanden uit. Ik kan al meer dan een halfjaar niet inloggen, en sinds een paar maand is de hele website uit de lucht. Ik heb al meerdere keren de ict-collega gemaild, maar ik moet hem iedere keer achter de broek aanzitten omdat hij uit zichzelf niks verteld. Daar ben ik klaar mee, want ik heb ook genoeg aan mijn hoofd.

Dus nu kan ik alleen nog de social media bijhouden, maar dat is ook weinig inspirerend. Dit vrijwilligerswerk is vooral gericht op het zoeken van evenementen, die er door Corona niet tot nauwelijks zijn. In het begin kon ik nog doorgeven dat er evenementen niet of in aangepaste versie doorgingen, maar de laatste maanden zijn er weinig nieuwe dingen te  melden, waarop ik tot in den treure dingen zit te promoten die ik al 10.000 keer gepromoot heb. Want als ik heel lang niks plaats, verlies ik volgers, heb ik gemerkt.

Niet dat het wat uitmaakt. Want ik verlies op de een of andere manier alsnog veel volgers in een week tijd. Waar het door komt weet ik niet helemaal precies. Gaat het vervelen dat ik dezelfde dingen post? Verwijdert iedereen spontaan zijn account? Irriteren mensen zich aan het feit dat ik evenementen promoot in tijden van Corona? Ik gok het laatste, ook al worden er geen reacties achtergelaten. Probleem is dus dat het doel van dit initiatief is om evenementen te verzamelen, ik kan wel niks promoten, maar dan ga ik het doel van dit initiatief voorbij.  :fieuw:  Bovendien leg ik mensen niks op, ik informeer alleen, mensen bepalen zelf wat ze ermee doen. Ik snap de irritatie wel, als die er is, ik hoef zelf ook niet naar een druk evenement. Maar ik ga echt het doel van dit werk voorbij als ik hier geen reclame voor maak.

Ik probeer het nog tot het nieuwe jaar vol te houden, maar ik weet niet of het me gaat lukken.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113772 Gepost op: 29 augustus 2020, 21:56:18 »
-gone-  :zwaai: :rocker:
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2020, 17:36:05 door Snowblack »

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113773 Gepost op: 31 augustus 2020, 11:36:50 »
Ik heb vanochtend met een vrouw koffie gedronken in de stad. Nou scheen volgens mijn kennis de koffiejuffrouw van de Hema op een gegeven moment regelmatig naar ons te kijken. Zij dacht zelf dat het kwam omdat we er zo lang zaten, maar ik denk eerder dat het komt omdat mijn kennis zo ontzettend druk is en zo ontzettend hard praat.  :fieuw:  Er waren namelijk meerdere mensen die nog langer zaten dan ons.

Ik vind deze kennis een hele leuke vrouw en het is ook altijd gezellig met haar, maar ze is zoooooo druk, echt vreselijk. Vooral op momenten zoals vandaag, wanneer ik een nacht slecht heb geslapen, kan ik er niet zo goed tegen. Ze vroeg me daarna nog mee te winkelen, maar ik heb nee moeten zeggen, omdat het me echt teveel zou worden. Ik moet bovendien vanmiddag ook weer weg. Ik voel me wel rot omdat ze zo eenzaam is en weinig sociale contacten heeft, maar ik moet echt even mijn grenzen bewaken op zo´n moment.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113774 Gepost op: 31 augustus 2020, 12:42:50 »
Wow, 15 mei staat bovenaan. 3,5 maand over deze pagina :")