Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2673561 keer)

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113725 Gepost op: 02 april 2020, 19:54:52 »
Ik ben uit de bijstand geklommen en kan het nog steeds niet geloven.

Ik ben van iemand die alleen een paar uurtjes dagbesteding aankon veranderd in een hardwerkende persoon die het werk leuk vind en aankan. Het was een hectische reis, het afgelopen jaar laughing7.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113726 Gepost op: 04 april 2020, 14:32:59 »
^^Aah, wat goed van je!!!

Nou... mijn vader is ook weer thuis hoor... hij is de enige die zeurt dat de kattenbak stinkt. Zegt hij tegen mijn moeder dat ik hem mag schoonmaken. Ja hallo, doe lekker zelf, jij zeurt en euh... Ik ben de enige persoon thuis die nog werkt, dus sodemieter even op ja
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113727 Gepost op: 06 april 2020, 07:15:55 »
Wat een klote-ochtend, nu al. Ik wilde vanochtend voor de kranten nog even de cavia drinken geven, want het flesje was bijna leeg en dit beestje drinkt echt onwijs veel. Bij het losmaken van het flesje werd het dingetje dat het flesje vasthoudt gelanceerd en donderde achter de zware kast waar de cavia opstaat. En ik kreeg de kast ook niet van zijn plek. Een andere oplossing om het flesje vast te maken kon ik niet vinden dus ik heb het flesje maar klem gezet tussen het hok en de andere hogere kast.

Ik was helemaal in paniek, omdat ik bang was voor de reactie van mijn vader. Om zoiets als dit kan hij al ontploffen. Gelukkig vond ik bij thuiskomst nog een ander(nog kleiner) flesje dus die heb ik er maar opgezet. Dat is tenminste iets.
« Laatst bewerkt op: 06 april 2020, 07:56:41 door Snowblack »

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113728 Gepost op: 08 april 2020, 17:52:29 »
Ik ga het vanaf morgen echt even anders doen met de supermarkt waar ik kranten moet afleveren voor de losse verkoop. Ik heb tot nu toe altijd overlegd met de persoon die de karretjes staat schoon te maken, omdat het mij niet duidelijk is welke afspraken er zijn gemaakt over het aannemen van losse verkoop. Er staat iedere dag iemand anders bij de karretjes, en iedereen geeft mij weer andere instructies. De een neemt de stapel kranten aan met een grote glimlach, de ander roept dat ik de kranten op het houten kastje bij de karretjes kan leggen, de ander stuurt me naar de servicebalie 3 meter verderop, van de ander moet ik toch een kar pakken, etc. etc.

Voor alle duidelijkheid: ik heb alle respect voor de maatregelen en ik vind ze ook niet overdreven. Wat me wel frustreert is dat er bij deze supermarkt blijkbaar geen vaste afspraken zijn gemaakt wat betreft het aannemen van losse verkoop in deze tijden. Dus met ingang van morgen doe ik die kranten in een plastic tas en leg ik ze in de winkel om het hoekje bij de ingang. En anders overleg ik wel even met andere bezorgers wat zij doen.

Edit: ik hoef niet verder dan de plek waar de karretjes worden afgegeven, vandaar dat het mij niet duidelijk is wat ik nu moet doen. En ik ben ook geen klant, maar iemand die dus kranten aflevert aan de winkel. Waardoor het voor mij dus niet duidelijk is hoe en wat. Even voor de beeldvorming.  :fieuw: 

Als hier overigens nog andere bezorgers(post/kranten/folders) zijn die mij willen uitleggen hoe zij het doen met bezorgen in supermarkten, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.  :fieuw: Of misschien mensen die in de supermarkt werken, weten jullie zo 123 welke regels er gelden voor bezorgers van losse verkoop?

NC
« Laatst bewerkt op: 08 april 2020, 18:12:20 door Snowblack »

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113729 Gepost op: 08 april 2020, 18:03:32 »
-per ongeluk dubbel-

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113730 Gepost op: 09 april 2020, 12:29:30 »
Niet snappen dat ik in dat ene vrije kwartiertje tussen de afspraak en het klaarmaken voor mijn werk niet mee wil met jouw klusje, maar wanneer je zelf op tijd staat om te werken, je een halfuur van tevoren vertrekt van een soortgelijke afspraak. Dat snap ik niet.  :fieuw:

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113731 Gepost op: 12 april 2020, 11:26:50 »
We zouden vandaag gaan fietsen, nu blijkt dat mijn vader mee gaat. Dat mondt zonder te overdrijven al jaren uit in ruzie, omdat mijn vader vaak over zandweggetjes wilt fietsen en ik dat niet prettig/eng fietsen vind. Ik moet geregeld afstappen en stukken lopen omdat het niet te fietsen is. Ik heb dit heel vaak aangekaart, maar iedere keer doet hij het weer. De vorige keer was ik er zo klaar mee, dat ik gezegd heb niet meer met hem te gaan fietsen, want we komen er blijkbaar niet uit samen. Hij of nonchalant reageren wanneer ik netjes aankaart dat ik het vervelend vind dat ik dit iedere keer moet zeggen, of chagrijnig worden wanneer ik mijn best doe om mij aan te passen aan de situatie, maar toch geregeld af moet stappen omdat ik het echt niet vertrouw. Ik heb nu ook voet bij stuk gehouden en gezegd tegen mijn moeder dat ik niet meega. Nu is zij boos op mij. Jullie hebben echt geen idee hoe graag ik weg wil uit dit kutgezin.  :angry2: :hamer:  Ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb echt het idee dat ik hier niet bij hoor.

NC

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113732 Gepost op: 14 april 2020, 09:04:21 »
Ik heb echt het idee dat die gast de vorige keer gelogen heeft dat hij mijn berichtje niet gelezen had. Omdat ik hem toen wel de hele tijd online zag en ook nu niks van hem hoor. Wees dan gewoon eerlijk.  <_<

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113733 Gepost op: 18 april 2020, 19:17:17 »
Zo zo zo moe... Ik kan blijkbaar niet tegen vroeg opstaan. Als ik tussen 6 en 8 uur moet beginnen, ben ik zo moe in de avond
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

lizzzoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113734 Gepost op: 20 april 2020, 22:37:25 »
ik wordt helemaal gek voel 24/7 onrust

OpblaasDonut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113735 Gepost op: 22 april 2020, 17:50:35 »
Ik vind het zo jammer dat door Corona alles afgelast is.... en dan gaat dat mij vooral om de activiteiten die te maken hebben met school omdat ik in mijn examenjaar zit :( Geen examenstunt, geen eind BBQ, een gekke diplomauitreiking en nou 99% zeker geen gala.... maar dus ook de geplande examenreis gaat niet door :( Aangezien dit de 2e keer is dat ik examen doe (nu op een hoger niveau) had dit dus mijn echte afsluiter moeten worden maar dat wordt dus helaas heel anders dan verwacht :(
“you can, you should, and if you’re brave enough to start, you will.”

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113736 Gepost op: 24 april 2020, 11:22:50 »
Ik werk al jaren als vrijwilliger bij een bepaald initiatief. Ik ben er ook blijven werken toen het werk niet meer uitdagend was, het is namelijk erg eentonig werk, en je kunt er ook geen uren aan besteden, omdat het alleen maar af en toe iets op social media gooien is.  :fieuw:  Ik ben er een beetje blijven hangen omdat het me door een moeilijke periode heeft gesleept een paar jaar geleden. Ik wil straks, wanneer de Corona voorbij is, wat anders gaan doen met mijn leven. En ik denk dat, zodra dat geregeld is, ik ook ga stoppen met dit vrijwilligerswerk.

De laatste paar maanden kom ik in een sleur. De website ligt er regelmatig uit, en ik kan nu ook al maanden niet meer inloggen op de website. Dat betekent dat ik de informatie op de website niet meer bij kan werken, terwijl dat eigenlijk wel weer nodig is. Er werken nauwelijks andere vrijwilligers, die zijn allemaal vertrokken. De initiatiefneemster deelt nauwelijks wat op onze social media accounts en het ict-mannetje heeft het te druk om de problemen met de website op te lossen. Ik ben op dit moment de enige die de boel een beetje draaiende houdt.  :fieuw:  Daarnaast krijgen we ook af en toe hele flauwe reacties via social media van mensen. Mijn enthousiasme om hiervoor te werken is wel weg.  :fieuw:  Maar voorlopig blijf ik nog wel even doorgaan.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113737 Gepost op: 24 april 2020, 15:19:07 »
Ik vind het zo jammer dat door Corona alles afgelast is.... en dan gaat dat mij vooral om de activiteiten die te maken hebben met school omdat ik in mijn examenjaar zit :( Geen examenstunt, geen eind BBQ, een gekke diplomauitreiking en nou 99% zeker geen gala.... maar dus ook de geplande examenreis gaat niet door :( Aangezien dit de 2e keer is dat ik examen doe (nu op een hoger niveau) had dit dus mijn echte afsluiter moeten worden maar dat wordt dus helaas heel anders dan verwacht :(

Dat lijkt mij inderdaad echt kut... voor alles en iedereen, maar helaas niks aan te doen. Mijn broertje zit nu in zijn laatste jaar basisschool en heeft ook geen kamp, geen musical en geen schoolreisje.

Je kunt niet echt afscheid nemen of zo, zo jammer

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113738 Gepost op: 26 april 2020, 17:04:49 »
Iemand die weet waar je niet al te dure skeelers kan kopen? Max 70 euro?
Maar geen slecht kwaliteit

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113739 Gepost op: 27 april 2020, 13:49:46 »
Ik snap niet dat mensen het niet leuk kunnen hebben zonder alcohol op feestjes. En ik kan er dan ook niet tegen dat mensen het normaal vinden om elk weekend dronken te zijn of altijd te veel drinken. Ik vind zulke mensen irritant en ik kan er ook niet zo heel goed mee omgaan, merk ik.

Maar mijn vertrouwen is dan ook mede door drank enorm beschadigd en heb ik vaker mensen los gelaten omdat het alleen maar om zuipen ging.

Ik voel me hierdoor soms echt eenzaam en niet begrepen, omdat het zo normaal gevonden wordt en "dit is hoe het hier gaat". Dan probeer ik ook wel om het te accepteren of er normaal mee om te gaan en de keuzes van een ander te respecteren, maar het lukt me niet. Het zit me zo dwars en heb het idee dat ik er ook niet echt over kan praten. "Maar je mag toch ook ergens een andere mening over hebben?" Ja, maar het zorgt alleen maar meer voor een enorm kutgevoel en het vertrouwen wordt er ook niet beter op.

Ik vind een drankje op z'n tijd trouwens ook best lekker hoor. En ben zelf ook wel eens iets te ver gegaan, maar dat heeft mij alleen maar meer aan het denken gezet.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113740 Gepost op: 28 april 2020, 07:32:18 »
Haha lol, ik heb aan een auteur opheldering gevraagd over een stukje uit zijn boek, omdat ik me altijd afgevraagd heb wat het verhaal is achter dat stukje. Reageert hij heel droog met: geen idee.  laughing7.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113741 Gepost op: 29 april 2020, 16:51:35 »
Oke lol ik hoorde dat er iemand was die achter mijn rug om zat te klagen over mij, over iets wat ik niet gedaan had, terwijl ze het hele verhaal erachter niet kent(terwijl ik zelf eigenlijk ook niks meer van haar hoorde, dus het kwam van beide kanten niet). :') Gelukkig nam mijn vriendin het voor me op en heeft alles uitgelegd, waardoor de persoon in kwestie (gelukkig maar) er wel begrip voor kreeg. Deze persoon bleek achteraf gezien zelfs tegen dezelfde dingen aan te lopen als ik in deze situatie, dus dat is gelukkig ook weer de wereld uit geholpen. Kun je toch zien dat je beter niet te snel over iemand kan oordelen, omdat je het hele verhaal niet kent. Ik had echter liever gehad dat ze mij had aangesproken, in plaats van achter mijn rug om te gaan zitten klagen. Dan had ik mezelf nog kunnen verdedigen en de situatie zelf uit kunnen leggen. Sommige dingen zijn niet wat ze lijken.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113742 Gepost op: 29 april 2020, 18:25:40 »
Yes mijn tandarts gaat bezig om de normale werkzaamheden weer op te starten. Mensen met geannuleerde afspraken gaan voor. Val ik ook onder, maar ik ga nog niet direct een nieuwe afspraak plannen wanneer ze me bellen. Het is een controleafspraak terwijl ik eigenlijk nog niet zo lang geleden eentje gehad heb en nergens last van heb, dus ik wacht eerst tot het wat rustiger geworden is.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113743 Gepost op: 01 mei 2020, 08:55:22 »
Haha ik hoor mijn vader heel snel naar beneden rennen en de schuttingdeur open doen. Volgens mij herinnert hij zich opeens dat hij de container vergeten is langs de kant van de weg te zetten, maar dat heb ik dus vanochtend al gedaan toen ik terug kwam van het kranten lopen.  laughing7. laughing7.  Normaal doet hij dat een avond van tevoren, maar omdat hij het vergeten was heb ik het vanochtend maar even gedaan, voor het geval ze vroeg langs zouden komen om te legen.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113744 Gepost op: 04 mei 2020, 19:40:54 »
Ik spreek in deze tijd nog wel gewoon wekelijks af met mijn vriend, maar ik weet nu echt niet meer wat te doen. Ik ben het thuis zitten zo zat...
We hebben al gegoogeld op activiteiten in deze tijd, maar het wordt steeds lastiger

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113745 Gepost op: 05 mei 2020, 11:01:18 »
Als ik vooraf had geweten hoeveel een website(ik blijf vaag ivm herkenning) zich met de inhoud van mijn profiel zou bemoeien, had ik daar geen profiel aangemaakt. Het is dat ik mijn lidmaatschap al heb betaald, anders had ik mijn profiel alweer verwijderd. Zaten ze eerst te zeuren over de eisen aan mijn profielfoto, nu krijg ik een hele lange mail met adviezen waarvan ik de helft niet eens ga toepassen. Heel goed bedoeld waarschijnlijk, maar ik knap hier persoonlijk wel op af. Jammer dat ze niet wat duidelijker waren hierover voordat ik een profiel aanmaakte.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113746 Gepost op: 09 mei 2020, 11:07:25 »
Ik zag net op YouTube een filmpje van People over Lea Michele's wedding. Ik zat met tranen te kijken. Ik ben oprecht gelukkig voor haar dat zij weer gelukkig is, in het leven maar ook in de liefde én dat ze daarbij ook nog in verwachting is. Als ik iemand alle geluk van de wereld gun, dan is het Lea! Wat een geweldige, sterke vrouw is het!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113747 Gepost op: 10 mei 2020, 22:00:50 »
Volgens mij ben ik echt veel te aanhankelijk... het liefst zou ik mijn vriend heel de dag door willen knuffelen.
En ik was vandaag bij hem en het was gewoon zoals elke keer echt leuk. Ik zat nog niet in  auto naar huis of ik miste hem al.
En ik kom thuis en papa begint meteen kut vragen te stellen en lig ik jankend in bed. Wat zou ik graag mijn eigen plekje willen hebben..!! Ik hoop echt dat ik over 3 maanden weg ben

NC

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113748 Gepost op: 11 mei 2020, 12:26:07 »
Had het wel weer verwacht dat ik een bericht zou krijgen op het moment dat ik het niet kan wachten. :’) Wilde het eigenlijk helemaal afkappen, maar ik vind dat ik me op dat gebied wel iets vriendelijker op mag stellen naar andere mensen, dus ik heb me toch weer ingebonden.

Oh ja en dan kan ik ook eindelijk weer mijn ocd rustig krijgen, dat is ook wel erg fijn. :’)

--
Oke ik kom er dus net achter dat wanneer geblokkeerde nummers mij bellen, ze nog wel in mijn belgeschiedenis verschijnen, maar mijn telefoon dus niet overgaat omdat ze geblokkeerd zijn. Ik ben oprecht verbaasd dat de nummers nog wel verschijnen in mijn geschiedenis nadat ik ze geblokkeerd heb. Ik dacht dat dat automatisch niet zou gebeuren. Nou ja ik heb er geen last van en dat is het belangrijkste.  :aanbid:
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2020, 12:38:10 door Snowblack »

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113749 Gepost op: 14 mei 2020, 09:37:38 »
Ik heb gisteren op mentaal vlak teveel van mezelf gevraagd en ik merk nu de gevolgen. Ik hang al de hele ochtend een beetje lusteloos rond en ik kan mezelf nergens toe aanzetten. Alles wat ik buitenshuis wilde doen heb ik doorgestreept, dat gaat me echt niet lukken, teveel gevraagd. Verder dan de supermarkt en een blokje fietsen gaat hem niet worden.
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2020, 10:46:29 door Snowblack »