Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2539806 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113700 Gepost op: 08 maart 2020, 22:14:33 »
Hoe deden jullie dat, de eerste overnachting bij je vriend? Ik ga binnenkort voor het eerst 1 nacht slapen bij mijn vriend maar hetgeen wat ik mee moet/wil nemen past niet in mijn ‘gewone’ tas. Is het heel stom om het in een kleine trolley te doen? Het gaat maar om 1 nacht en ik wil het liefst mijn eigen föhn meenemen ivm. de kracht die het blaast etc. Ik heb niet echt een weekend tas hahaha :’)

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113701 Gepost op: 08 maart 2020, 22:17:23 »
Hoe deden jullie dat, de eerste overnachting bij je vriend? Ik ga binnenkort voor het eerst 1 nacht slapen bij mijn vriend maar hetgeen wat ik mee moet/wil nemen past niet in mijn ‘gewone’ tas. Is het heel stom om het in een kleine trolley te doen? Het gaat maar om 1 nacht en ik wil het liefst mijn eigen föhn meenemen ivm. de kracht die het blaast etc. Ik heb niet echt een weekend tas hahaha :’)

Voor de eerste keer lijkt het me niet heel gek, dan kan je misschien wat spulletjes achter later zodat je steed makkelijker kunt blijven slapen. Op een gegeven moment had mijn vriend ook een eigen gedeelde in zijn kast, en had ook een lade vol met zijn eigen spulletjes.. dus misschien beter als je steeds wat en meer meeneemt. Een trolley komt misschien lomp over komen.. je kan altijd nog een sporttas van iemand lenen of niet?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113702 Gepost op: 09 maart 2020, 13:50:29 »
Ik ben echt uitgeput. Ik ga morgen verhuizen en ik doe alles alleen. Niks geen steun van familie hier dichtbij. Kan wel huilen

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113703 Gepost op: 09 maart 2020, 18:26:37 »
Het duurt me al bijna 2 maanden om een bijbaantje te vinden, ik hoor maar niks terug of krijg aanbied voor andere baantjes waar ik me helemaal niet eens voor heb gesolliciteerd. Zou vandaag terug horen over een sollicitatiegesprek maar het is al 18:25 en ik zie er geen hoop meer in.. ik wilde zo graag weer productief zijn en het lijkt maar niet op te schieten..

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113704 Gepost op: 09 maart 2020, 21:16:17 »

Ik had alleen een pyjama mee en tandenborstel, tandpasta en wat make-up (doekjes). En natuurlijk een schone onderbroek en sokken, verder niks
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113705 Gepost op: 15 maart 2020, 15:23:30 »
Morgen begint eigenlijk mijn toetsweek, zit in mijn examenjaar dus het is best wel belangrijk. Maar nu er een grote kans is dat de scholen gesloten (ik woon in Brabant dus dat maakt de kans nog groter) worden verlies ik ook een beetje mijn motivatie om nu nog wiskunde te gaan leren... een week extra leren zou best goed uitkomen. Neemt niet weg dat ik het echt erg vind als mensen hiermee te maken krijgen

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113706 Gepost op: 19 maart 2020, 09:05:10 »
Ik moet in vervolg echt geen cursussen meer volgen bij deze aanbieder. De vorige cursus had ik een begeleider die er een rommeltje van maakte: opdrachten te laat nakijken, opdrachten dubbel sturen, maanden niks van zich laten horen, compleet irrelevante dingen de schuld geven wanneer je aankaart dat je voortijdig stopt met de cursus en uitlegt waarom. Nu ben ik een cursus gaan volgen met een andere begeleider, maar kan ik aan de feedback wel lezen dat hij mijn tekst niet goed gelezen heeft. De helft van de vragen die hij stelt staat al duidelijk vermeldt in de tekst. :') Goed begin, maar niet heus. Hopelijk is dat geen voorbode voor wat komen gaat...

En na het inleveren van de tweede opdracht(van de vier) nooit meer wat gehoord van mijn begeleider. :') Eigenlijk moet ik hem er wel op aanspreken vind ik, maar daar heb ik dus geen zin in. Omdat de cursus niet heel duur was en na alle gezeur met de vorige begeleider heb ik daar geen zin in. Ik vind het de moeite gewoon niet waard. Ook omdat ik nu een andere cursus volg waar ik veel meer aan heb. Nou ja toch maar even mail sturen binnenkort.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113707 Gepost op: 19 maart 2020, 09:09:57 »
En ik twijfel er ook aan of ik door moet gaan met de coach. Ik deed het voornamelijk om mijn zelfvertrouwen en faalangst voor school wat meer op te krikken, zodat de drempel om weer te beginnen niet zo hoog zou zijn en ik niet weer vast zou lopen. Ik heb wel meer zelfvertrouwen gekregen, en ik heb meer inzicht in de relaties met veel mensen in mijn omgeving. Maar ik merk dat mijn problematiek met school er nog steeds zit. Wanneer ik aankaart bij de coach dat ik me daar zorgen om maak, reageert ze naar mijn idee een beetje laconiek: 'Er zijn genoeg rijke mensen die geen vervolgopleiding gedaan hebben! ;) '.  Dat is wel heel leuk, maar daar heb ik op dit moment niet zoveel aan.

NC

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #113708 Gepost op: 20 maart 2020, 19:55:44 »
Holy moly, er is nog leven hier!
Dat had ik nooit gedacht, haha.

Ik denk ook niet dat hier überhaupt iemand is die mij kent, hahaha.

Pizza

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113709 Gepost op: 20 maart 2020, 20:30:48 »
Mijn zusje is bijna jarig en wordt 18 jaar. Ze keek er al een tijdje naar uit en wilde graag een feest geven. Dat is nu natuurlijk even niet zo'n goed plan, dus vieren we het met ons en onze moeder. Heeft iemand tips om er toch nog een leuke dag van te maken? Leuke dingen om met z'n drieën te doen die nog een beetje feestelijk zijn misschien.

Pizza

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113710 Gepost op: 20 maart 2020, 20:32:49 »
@Voldemort, ik herken jou volgensmij nog wel! Een paar jaar geleden zag ik je heel veel voorbij komen hahaha.

Ben hier alleen tijden niet meer geweest en wist m'n email en wachtwoord niet meer dus heb even een nieuw account aangemaakt

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #113711 Gepost op: 20 maart 2020, 21:11:27 »
Kan kloppen. Het is echt héél lang geleden dat ik hier super actief was.
Voel me hier ook stiekem een beetje te oud voor.
Maar ach, momenteel toch niks beters te doen :")
Wie was jij hiervoor dan? @Pizza

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #113712 Gepost op: 20 maart 2020, 21:12:34 »
Mijn zusje is bijna jarig en wordt 18 jaar. Ze keek er al een tijdje naar uit en wilde graag een feest geven. Dat is nu natuurlijk even niet zo'n goed plan, dus vieren we het met ons en onze moeder. Heeft iemand tips om er toch nog een leuke dag van te maken? Leuke dingen om met z'n drieën te doen die nog een beetje feestelijk zijn misschien.

Misschien samen tapas maken? En dan gezellig kaarsjes aan, tapas eten, lekker wat drinken erbij.. Zoiets?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113713 Gepost op: 21 maart 2020, 06:06:45 »
Ik voel mij echt even lelijk en moe en kut en wil echt even huilen...

@Voldemort, ik "ken" jou ook nog wel, denk alleen mij niet, was niet zo actief toen jij nog actief was en nogal vaak mijn naam veranderd :")
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #113714 Gepost op: 23 maart 2020, 21:17:07 »
Ik voel mij echt even lelijk en moe en kut en wil echt even huilen...

@Voldemort, ik "ken" jou ook nog wel, denk alleen mij niet, was niet zo actief toen jij nog actief was en nogal vaak mijn naam veranderd :")

Het is ook echt wel een flinke tijd geleden dat ik echt super actief was, haha.
Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter!

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113715 Gepost op: 23 maart 2020, 22:34:50 »
@Voldemort ik herken jouw ook nog wel van een paar jaar geleden! Jij mij waarschijnlijk niet want ik had toen een ander account en postte bijna nooit iets.

Hier een examenkandidaat, wat een ellende momenteel zeg. Vandaag begonnen met de toetsweek alleen die is nu geannuleerd. Enerzijds heel blij mee, merkte op school dat die 1.5 meter afstand niet werd gehouden. Daarnaast was het meten met een dubbele standaard, geen bijeenkomsten maar wel lekker examenklassen naar school sturen in de verwachting dat ze altijd 1.5 meter afstand houden, zo werkt het niet.

Anderzijds brengt het wel veel onzekerheid, want wanneer moet het nu gedaan worden? Ik moet nog 4 schoolexamens maken, en er is ook nog geen zekerheid over het centraal examen. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen, voel me er toch kutter onder dan verwacht...

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113716 Gepost op: 23 maart 2020, 22:41:24 »
@Roses, voel je je inmiddels beter?

@Pizza, Alvast gefeliciteerd met je zusje! Hapjes maken samen, muziek op, een leuke film kijken, taart eten, bordspelletjes (als jullie dat leuk vinden), best wel wat opties. Al is het natuurlijk wel klote dat het feest niet door kan gaan zeg, ook al is het begrijpelijk.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113717 Gepost op: 24 maart 2020, 21:33:05 »
@Voldemort ik ken je wel! Ik was Cerise, maar had nogal wat persoonlijke info op het forum gepleurd dus heb even een nieuw account aangemaakt lol
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113718 Gepost op: 26 maart 2020, 18:24:49 »
Klikken over het foute gedrag van je collega's terwijl je zelf net zo fout bent bezig geweest die ochtend. Beetje hypocriet van je, maar goed. :')

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #113719 Gepost op: 26 maart 2020, 20:57:55 »
Oh hallo. Ik dacht nu met de quarantaine zullen er vast wel weer meer mensen hier aanwezi zijn, zoals in 2013 :')

Niet iedereen had dus hetzelfde idee als ik 
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113720 Gepost op: 27 maart 2020, 17:11:13 »
Hoe iedereen zich ergert aan de "OK" berichten op w'app, erger ik aan mijn moeder met "hm" als ik iets vertel....

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113721 Gepost op: 28 maart 2020, 21:02:10 »
Ik moet binnenkort een van mijn banen op gaan zeggen omdat er veranderingen aan zitten te komen waardoor het voor mij niet meer de moeite  waard is om daar te blijven werken. Het is gewoon niet meer haalbaar voor mij.  Ondanks dat ik volledig achter mijn keuze om te stoppen sta, merk ik toch dat het mij erg veel verdriet doet. Deze baan heeft zoveel voor me betekend en mij zoveel gebracht. Het heeft ervoor gezorgd dat ik toentertijd weg kon bij een werkgever waar ik het totaal niet naar mijn zin had. En het heeft voor een soort ripple effect gezorgd, waardoor ik meer zelfvertrouwen kreeg en positiever in het leven ging staan.

Ik was er ook nog lang niet zat van, en dit is oprecht het leukste baantje dat ik heb gehad. Ik werk nog steeds met net zoveel plezier en enthousiasme als in het begin. Dat het nu tot een einde loopt voelt wel raar, ook al weet ik heel goed dat alles ooit tot een einde komt. Maar ik weet ook dat ik dankzij die veranderingen daar niet meer met plezier ga werken. En ik heb in al die jaren mezelf beloofd te stoppen zodra ik er niet meer met plezier werk. Die tijd is helaas nu gekomen, maar het voelt wel heel dubbel.

NC

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113722 Gepost op: 30 maart 2020, 19:25:48 »
Prima dat je geen gebruik wilt maken van mijn aanbod, maar ik had het netter gevonden dat je me even een berichtje had gestuurd, in plaats van mij te negeren. :')

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113723 Gepost op: 01 april 2020, 09:25:48 »
Ik maak vorderingen, ik kan al in ieder geval in meer situaties voor mijzelf opkomen. Nu moet ik nog van dat schuldgevoel afkomen wat ik iedere keer heb, en wat niet altijd nodig is.  :fieuw:

UNICORNFLAKES

• Look Like Love
    • Bekijk profiel
« Reactie #113724 Gepost op: 01 april 2020, 10:43:12 »
De wereld is raar en heb geen motivatie dus ik ben weer ff aan het lurken op de plaats waar ik mijn jeugd heb doorgebracht
❝ Happiness is not measured in size but in significance ❞ - Leave a little sparkle everywhere you go. "I do my thing and you do your thing. You are you and I am I. And if in the end we end up together, it’s beautiful."