Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2524232 keer)

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113675 Gepost op: 21 januari 2020, 15:44:47 »
Ik had iets besteld, zou vandaag binnen komen en heb liever niet dat iemand het ziet. De postbode kwam net langs en hoorde dat, dus ik sta op, pak iets en leg dat in de keuken zodat het niet opvalt, pakt mama de post, "Roses.... Wat heb jij nou weer besteld dan?" Euh.... iets?

Volgende keer kiezen voor een afhaalpunt? Doe ik altijd aangezien ik bijna nooit pakketjes aan kan nemen

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113676 Gepost op: 21 januari 2020, 22:17:18 »
weg
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2020, 17:03:55 door Roses »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Sophiex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113677 Gepost op: 22 januari 2020, 14:13:37 »
Ben op stage en er is echt niks te doen voor de derde dag op rij, dus ben men tijd maar een beetje aan het uitzitten..

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113678 Gepost op: 26 januari 2020, 15:41:35 »
Mijn huis aan het opruimen na jaren van depressie...wat een troep

eveLLL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113679 Gepost op: 26 januari 2020, 17:21:19 »
Volgende keer kiezen voor een afhaalpunt? Doe ik altijd aangezien ik bijna nooit pakketjes aan kan nemen

ik ook! kies altijd voor ophalen bij de supermarkt veel fijner ipv dat huisgenootjes het kwijt maken of snuffelen wat je hebt besteld

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113680 Gepost op: 26 januari 2020, 20:21:22 »
^^Ja doe ik ook wel vaak, maar nu vond ik het onzin, was veel duurder
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113681 Gepost op: 27 januari 2020, 12:31:57 »
^^Ja doe ik ook wel vaak, maar nu vond ik het onzin, was veel duurder

Dat is het ook onzin ja. Misschien bij een vriend/vriendin laten bezorgen?

Ik heb mijn eetstoornis de laatste tijd goed onder controle, de kilo's beginnen te verdwijnen.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113682 Gepost op: 27 januari 2020, 19:58:37 »
^^Nou.. Ik heb geen vrienden in de buurt.... Alleen mijn vriend, maar die is bijna nooit thuis

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113683 Gepost op: 01 februari 2020, 21:45:42 »
Ik vind de groep van dit jaar van WIDM echt de minst leuke groep van alle jaren die ik heb gezien, vooral Leonie, ik vind haar zo irritant

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #113684 Gepost op: 03 februari 2020, 12:57:21 »
Ik moet in vervolg echt geen cursussen meer volgen bij deze aanbieder. De vorige cursus had ik een begeleider die er een rommeltje van maakte: opdrachten te laat nakijken, opdrachten dubbel sturen, maanden niks van zich laten horen, compleet irrelevante dingen de schuld geven wanneer je aankaart dat je voortijdig stopt met de cursus en uitlegt waarom. Nu ben ik een cursus gaan volgen met een andere begeleider, maar kan ik aan de feedback wel lezen dat hij mijn tekst niet goed gelezen heeft. De helft van de vragen die hij stelt staat al duidelijk vermeldt in de tekst. :') Goed begin, maar niet heus. Hopelijk is dat geen voorbode voor wat komen gaat...

Sweetdreams

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113685 Gepost op: 03 februari 2020, 17:25:01 »
Omg, ik ben helemaal hyper want deze week jarig! 16!!!
Mijn crush-achtige lover-boi nognietvriend heeft al laten merken dat we t dan officieel gaan maken en aaaaaaaahhh. :")
Srry, ben gwoon echt even vet excited en wil ff gillen enzo. :D

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113686 Gepost op: 04 februari 2020, 21:12:22 »
Ik heb echt mood swings wtf

Vaya

• **
  • Stars can't shine without darkness.
    • Bekijk profiel
« Reactie #113687 Gepost op: 05 februari 2020, 10:32:13 »
Ik vind de groep van dit jaar van WIDM echt de minst leuke groep van alle jaren die ik heb gezien, vooral Leonie, ik vind haar zo irritant

Ik vind Johan zooo irritant. Echt heel negatief de laatste aflevering
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113688 Gepost op: 05 februari 2020, 12:51:23 »
Ik vind Johan zooo irritant. Echt heel negatief de laatste aflevering

Zou wat zijn als hij de mol is :")

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113689 Gepost op: 09 februari 2020, 19:44:19 »
Ik twijfel ZOO erg over mijn valentijnscadeautje, ik wil denk ik wat anders geven, maar weet niet echt wat :")

Sunrise

• Bekijk profiel
« Reactie #113690 Gepost op: 12 februari 2020, 18:39:18 »
Ik ben een hele tijd niet meer op girlscene geweest, ik miste dit opeens heel erg maar ik heb het gevoel dat iederen die ik toen kende hier niet meer actief is en dat er heel wat veranderd is.. Ben wat op zoek naar leuke topics waar ik terug m'n weg kan vinden..
"I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on the earth. Then I ask myself the same question."

Sunrise

• Bekijk profiel
« Reactie #113691 Gepost op: 12 februari 2020, 18:42:13 »
Ik twijfel ZOO erg over mijn valentijnscadeautje, ik wil denk ik wat anders geven, maar weet niet echt wat :")
Wij hebben onze cadeau's zondag uitgewisseld want nu is hij weg voor een week 😔
"I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on the earth. Then I ask myself the same question."

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #113692 Gepost op: 16 februari 2020, 20:19:04 »
Ik heb sinds gisteren weer een boblijn laten knippen en ik ben er heel blij mee. Het is een stuk makkelijker om mijn haar te doen.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113693 Gepost op: Gisteren om 16:18:29 »
Ik was alweer naar bikini's aan het kijken. Kijk ik naar buiten, oh hmmm, nu al een bikini halen voor de zomer?