Auteur Topic: Wat wil je nu écht even kwijt #28  (gelezen 2450896 keer)

lizzzoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113575 Gepost op: 21 augustus 2019, 14:44:26 »
ik ga volgende week ook beginnen met mz ben mega bang

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #113576 Gepost op: 21 augustus 2019, 16:54:02 »
Ik zit gewoon te wachten totdat ik ongesteld wordt, hoe eerder, hoe beter
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

lizzzoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113577 Gepost op: 22 augustus 2019, 17:31:03 »
ik heb zoon hoofdpijn

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113578 Gepost op: 24 augustus 2019, 08:18:29 »
Zijn er mensen die dit jaar eindexamen doen? Heb wel behoefte aan een beetje mentale steun :').

pandora18

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113579 Gepost op: 26 augustus 2019, 07:33:01 »

Het Geloof van Mohammed mag alleen te ZWAARD en te VUUR verkondigd worden,
 Er is maar EEN GOD en dat is GOD, tot HEM zult gij bidden met uw aangezicht naar Mekka,
 Jezus stierf vrijwillig aan het kruis omdat hij voor ONZE zonden stierf...
 Er was maar EEN GOD en dat was onze GOD.
  Middeleeuws Europa is eeuwen geteisterd door ONZE GOD
 Allebei de geloofs groepen hadden iets tegen de Joden, De Islam tegen de Joden in Jeruzalem, De Nazi's tegen de Joden in het algemeen.
Maar is het niet zo dat de vijanden van Hitler, nu niet meer de Joden zijn?
Is De Stem uit de woestijn met zijn gevolg niet hun toekomstige opvolger?
Is 'Geloven' niet hetzelfde als: ' K weet niet zeker'?
Is de wetenschap niet hetzelfde als 'Zeker weten'? en uiteindelijk onze laatste mogelijkheid om ooit deze planeet te moeten verlaten omdat we met zijn allen: lui, dom,
volgzaam, vergiftig, suïcidaal, ijdel, vervuilend, en als laatste...waar er ZEKER naar EEN van is...Ons ruimteschip...de Aarde, om nog net op tijd als in een soort 'ARK' en heeeeel snel weg te vluchten van deze Aarde? Maar dat komt uit een van de 'enige'WARE Geloven, geloof ik...
...En ja zoek het maar na met je 'Google', of vraag het aan je Godsdienstleraar..maar die lacht je uit, en zal bijna zeker jouw een doorverwijzing naar de Psychiater geven ...je hebt vast 'Bipolaire Stoornis'...………. :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :santa:

Lahav

• Bekijk profiel
« Reactie #113580 Gepost op: 27 augustus 2019, 13:03:02 »
Ik begin weer binnenkort met mn lessen Frans yaayyyyyyy :)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113581 Gepost op: 30 augustus 2019, 20:43:35 »
Mama heeft vanochtend een ernstige hartinfarct gehad. Ik ben meegereden in de ambulance. In de ambulance heeft ze nog een hartstilstand gehad, gelukkig na 1 schok weer bijgekomen maar de aankomende 48h zijn nog kritiek. Ze heeft nog veel momenten dat ze wegvalt en ze heeft een katheter. Ze moet minimaal 4dgn blijven. Ik maak mij echt zorgen en hoop zo dat het goed komt :(

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113582 Gepost op: 30 augustus 2019, 22:07:20 »
^ Dat is schrikken zeg, veel sterkte en ik hoop voor je dat ze er weer bovenop komt <3
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #113583 Gepost op: 31 augustus 2019, 01:21:07 »
Wat ontzettend heftig feel! Ik hoop ontzettend voor jullie het het met een sisser afloopt... Heel veel sterkte, en niet vergeten ook op jezelf te letten <3

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #113584 Gepost op: 01 september 2019, 17:49:39 »
gisteren date gehad en het was zo ontzettend leuk :D ik durf niet te enthousiast te zijn maar het was leuk.

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113585 Gepost op: 01 september 2019, 22:39:16 »
Mama heeft vanochtend een ernstige hartinfarct gehad. Ik ben meegereden in de ambulance. In de ambulance heeft ze nog een hartstilstand gehad, gelukkig na 1 schok weer bijgekomen maar de aankomende 48h zijn nog kritiek. Ze heeft nog veel momenten dat ze wegvalt en ze heeft een katheter. Ze moet minimaal 4dgn blijven. Ik maak mij echt zorgen en hoop zo dat het goed komt :(

Veel sterkte! Ik hoop echt dat het weer goedkomt met haar. Mijn vader heeft vorig jaar een herseninfarct gehad en dat is eigenlijk weer helemaal goedgekomen! Miracles exist

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113586 Gepost op: 01 september 2019, 23:31:41 »
Super veel sterkte joh!! Ik denk aan je en bid voor jou je ma en je familie.

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113587 Gepost op: 01 september 2019, 23:39:36 »
Ik heb trouwens en soort van leuke issue...
Ik ben afgelopen weekend op een feest echt een leuke jongen tegengekomen. Ik was met een vriendin en we kwamen bekenden tegen die met een vriendengroep waren waar hij dus bij hoorde. Niet eens zoveel gepraat, maar z'n uitstraling was gewoon heel chill. Ong even oud, rustig en "stoer".  Twas eigenlijk te kort om hem echt te leren kennen.
Ik heb hem trouwens nog wel wat geholpen met het een en ander want z'n alcohol sloeg nogal in (hoofdpijn en bloedneus)
We volgen elkaar nu trouwens op insta maar voor de rest niks. Moet ik hier wat mee of gewoon duimen dat we elkaar nog een keer tegenkomen?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113588 Gepost op: 02 september 2019, 00:14:00 »
Dankjulliewel! De verpleegkundige heeft vandaag gezegd dat ze zich erg zorgen maakt over het feit dat mijn moeder nog erg slap in de benen is. Zaterdag kwam het besef dat ik haar had kunnen verliezen. Zaterdag bij binnenkomst moesten we allebei huilen en bij het weggaan brak ik nog een keer. Ik toon nooit echt emoties, en qua verdriet helemaal niet bij mijn moeder maar dit kwam er gewoon uit. Zowel zaterdag als gisteren heb ik in de trein naar huis zitten huilen. Ik voel mij machteloos en ben bang dat ik haar alsnog zal verliezen. Ik zal nooit zonder mama kunnen, maar nu al helemaal niet. Ik haat deze onzekerheid. Ze is aanspreekbaar maar ze heeft nog veel momenten dat ze geen lucht krijgt of niet uit haar woorden komt. Ook de benauwdheid en de druk op de borst is nog aanwezig.

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #113589 Gepost op: 02 september 2019, 00:17:45 »
Pfff wat rot joh die onzekerheid!!!
Xx ennuh blijf goed voor jezelf zorgen!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113590 Gepost op: 02 september 2019, 21:00:41 »
Hoi, ik leef ook nog

Hier niet blijkbaar, want 2 weken weg geweest en nog steeds op dezelfde pagina
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113591 Gepost op: 02 september 2019, 21:02:02 »
Wow wat heftig FTL!! Hopelijk komt het goed!!  :goodman:

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #113592 Gepost op: 04 september 2019, 17:53:45 »
Ik voel me echt weer 16 :') loop de hele tijd met een big smiley rond

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113593 Gepost op: 04 september 2019, 20:15:35 »
Net terug van vakantie, nog moe van de reis, 2x een hele dag gewerkt, dus ik ben gewoon echt moe, ga ik even boven naar mijn kamer, even een moment voor mezelf, word ik meteen kluizenaar genoemd door mijn vader, echt ik kan hier zo niet tegen

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113594 Gepost op: 08 september 2019, 10:25:30 »
Dankjullie allemaal.

Ik zit er compleet doorheen. Het besef dat ik mijn moeder kwijt had kunnen zijn maar ook dat ik alles heb zien gebeuren. Ik krijg steeds een flashback naar ongeveer 11 jaar geleden, toen ik haar ook bijna kwijt was (andere dingen dan een hartinfarct). Ook kwam net het besef dat mijn gevoelens er nog zijn voor de jongen met wie ik naar de Efteling ben geweest en dat hij sinds juli een relatie heeft. Dit kwam hard aan, zeker omdat ik sinds lange tijd dacht dat ik over hem heen was. Alles komt tegelijk, verhuizen, nieuwe functie met veel meer uur (van 2 dgn wrk naar 5 dgn werk), mam die een hartinfarct krijgt en dat je erachter komt dat je nog wat voelt voor iemand die jou nooit zal willen. :(

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113595 Gepost op: 08 september 2019, 10:28:42 »
Mijn moeder is over een maand jarig. Ik wil haar een tas cadeau doen maar zelf vind ik 'm ook leuk. Is het niet gek dat als we een keer dezelfde tas dragen?  :fieuw:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #113596 Gepost op: 08 september 2019, 10:37:47 »
Heeft iemand Idôle van Lancôme al geroken?

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #113597 Gepost op: 08 september 2019, 12:31:37 »
Kan je geen hulp krijgen bij een psycholoog Feel? Het is ook niet niks om dat mee te maken met je moeder...

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #113598 Gepost op: 08 september 2019, 12:32:48 »
Vandaag date 2 en ik heb er zin in! Klein beetje gespannen maar komt wel goed :)

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #113599 Gepost op: 08 september 2019, 18:32:17 »
Kan je geen hulp krijgen bij een psycholoog Feel? Het is ook niet niks om dat mee te maken met je moeder...

Ja inderdaad, soms lucht het op om met iemand te praten