Auteur Topic: Wat vind jij overrated?  (gelezen 128607 keer)

Aqua-Alba

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:04:22 »
En vandaag zag ik een hipster op het station haar starbucks beker draaien zodat het logo voorop zat, het is dat ik mijn trein moest halen..
honger

Metaphor

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:06:19 »
En vandaag zag ik een hipster op het station haar starbucks beker draaien zodat het logo voorop zat, het is dat ik mijn trein moest halen..
ulgh.  :hamer:
Leven is het meervoud van lef. // Was y.
http://phature.tumblr.com

Aqua-Alba

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:31:15 »
honger

Aqua-Alba

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:34:53 »
Van die haarzwaai foto's in het water kan ik ook niet hendelen
honger

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:41:31 »
Ik vind romantiek best wel overrated. En het huwelijk vooral.
En laatst dacht ik ook na over bruinen en hoe overrated een bruin kleurtje eigenlijk is, het is maar een huidskleur :')  (en toch zelf altijd een beetje blij worden als ik merk dat ik gebruind ben, ik geef het toe)
Oke dit is heel erg, maar ik ben echt verslaafd aan mijn bruine kleurtje.

hollaholla

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:50:38 »
Eigenlijk vind ik uiterlijk ook wel best overrated.
Once you understand there are people who are committed to misunderstanding you, you'll care less about opinions and more about yourself.

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 23 augustus 2013, 10:17:45 »
dat hele health gedoe
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 23 augustus 2013, 10:24:29 »

oh god..
Ben op zoek naar een kech die mij rond kan rijden

ohmymurs

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 23 augustus 2013, 10:51:14 »
i don't like people who aren't dessert persons

Independence

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 23 augustus 2013, 13:22:40 »
Uitgaan.

TattooedHeart♥

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 23 augustus 2013, 13:29:15 »
Ik weet niet precies wat overrated betekent lol. Maar ik denk overschat? Dat je ook veel beter iets anders kan doen of uitgeven ofzo?

Dan voetbal. Jezus, tis maar een sport. Dat al die miljoenen naar die voetballers gaan en dat het zo serieus word genomen :/
There's always gonna be someone who doesn't like you, and you can't help it. | Ik was *ikhouvanmuziek* voor degene die het nog niet wisten :')

Metaphor

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 23 augustus 2013, 14:00:20 »
Uitgaan.
Niet mee eens, uitgaan is gewoon leuk? Dat kan niet overrated zijn.
Leven is het meervoud van lef. // Was y.
http://phature.tumblr.com

Fluweel

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 23 augustus 2013, 14:10:14 »
One Direction
Justin Bieber
merkkledij en dergelijke
je uiterlijk in het algemeen

Fortune

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 23 augustus 2013, 16:04:58 »
Ik weet niet precies wat overrated betekent lol. Maar ik denk overschat? Dat je ook veel beter iets anders kan doen of uitgeven ofzo?

Dan voetbal. Jezus, tis maar een sport. Dat al die miljoenen naar die voetballers gaan en dat het zo serieus word genomen :/

Oké, het kan dat het je voetbal overrated vind(wat ik overigens totaal niet vind, maarja ik houd dan ook erg van voetbal), maar die opmerkingen die mensen altijd maken over dat er miljoenen naar voetballers gaan enzo, vind ik bullshit. Er gaan ook genoeg miljoenen naar zangers en zangeressen, maar daar hoor je dan niemand over klagen, terwijl er toch ook genoeg mensen zijn die muziek heel serieus nemen. Zo neemt iedereen dus wat anders serieus. En buiten dat zijn er meer sporten waarbij er miljoenen in om loop gaan en die serieus worden genomen!

TattooedHeart♥

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 23 augustus 2013, 17:30:25 »
Oké, het kan dat het je voetbal overrated vind(wat ik overigens totaal niet vind, maarja ik houd dan ook erg van voetbal), maar die opmerkingen die mensen altijd maken over dat er miljoenen naar voetballers gaan enzo, vind ik bullshit. Er gaan ook genoeg miljoenen naar zangers en zangeressen, maar daar hoor je dan niemand over klagen, terwijl er toch ook genoeg mensen zijn die muziek heel serieus nemen. Zo neemt iedereen dus wat anders serieus. En buiten dat zijn er meer sporten waarbij er miljoenen in om loop gaan en die serieus worden genomen!

Oké, het gaat niet per se om het feit dat er miljoenen mee verdiend worden (ook al is het bij zangers en zangeressen zo dat hun geld krijgen van tickets en bureau's etc etc en bij voetballers alleen omdat ze kopen) maar ook de roem. Voetbal is DE sport. Iedereen speelt het en het is zo vaak op tv. Alles gaat naar voetbal en op tv op nederland 1,2,3 worden niet eens zoveel andere sporten uitgezonden. Terwijl het altijd wel voetbal is. Het eredivisie seizoen begint weer, iedereen heeft het erover. Voetbal is echt gewoon een beetje de wereld aan het overnemen en er zijn zoveel leuke andere sporten die gepromoot mogen worden ipv voetbal.
There's always gonna be someone who doesn't like you, and you can't help it. | Ik was *ikhouvanmuziek* voor degene die het nog niet wisten :')

Fortune

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 23 augustus 2013, 18:01:19 »
Oké, het gaat niet per se om het feit dat er miljoenen mee verdiend worden (ook al is het bij zangers en zangeressen zo dat hun geld krijgen van tickets en bureau's etc etc en bij voetballers alleen omdat ze kopen) maar ook de roem. Voetbal is DE sport. Iedereen speelt het en het is zo vaak op tv. Alles gaat naar voetbal en op tv op nederland 1,2,3 worden niet eens zoveel andere sporten uitgezonden. Terwijl het altijd wel voetbal is. Het eredivisie seizoen begint weer, iedereen heeft het erover. Voetbal is echt gewoon een beetje de wereld aan het overnemen en er zijn zoveel leuke andere sporten die gepromoot mogen worden ipv voetbal.

(De eredivisie is al weer begonnen).
Ik vind zeker dat er andere sporten ook gepromoot mogen/moeten worden hoor, maar het is nu eenmaal wel zo dat voetbal een hele populaire sport is en dat het daarom ook meer wordt uitgezonden. Dat de wereld in de ban van het voetbal begint te raken ben ik niet helemaal met je eens, iemand die een seizoenkaart heeft of fanatiek het laatste voetbalnieuws volgt is nog niet per se in de ban van voetbal. (Daarom lijkt het wel zo dat de wereld in de ban is van het voetbal  omdat er nu eenmaal veel mensen zijn die fanatiek het laatste voetbalnieuws volgen, en ja er zijn ook veel mensen met seizoenkaarten. Ik moet wel toegeven dat er (extreem) hoge bedragen in het het voetbal omgaan hoor, dat klopt helemaal.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2013, 18:05:43 door Fortune »

Spookkatje

• You can only paint with the colours you've got.
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 23 augustus 2013, 18:56:22 »
De nieuwe update vind ik overrated
À loving heart is forever young

Antsje

• If you like it, do it
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 23 augustus 2013, 20:07:57 »

Pamela

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 23 augustus 2013, 20:29:12 »
Voetbal, hoezo je gaat mensen in elkaar kloppen omdat jouw club niet heeft gescoord? Vind het altijd zo zielig als volwassen mannen iets zoals het verliezen van 'hun' club niet kunnen relativeren.
Ice watches, het zijn plastic horloges??
Abercrombie & fitch
Hollister
Tight gap
WhatsApp
Pretty little liars
The blonde salad
Kirsten Stewart
Blake Lively
Sixpack
People just keep throwing with forever, but forever is a silent agreement, that doesn't need words.

Rainbow Dash

• Let's get disqualified!
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 23 augustus 2013, 20:36:10 »
dit eigenlijk, behalve dan die laptop, ik heb deze namelijk nodig voor mijn opleiding ( grafisch vormgeven )

Nou dat vind ik dus ook overrated. Ik ken genoeg mensen die Grafisch Design doen en geen apple hebben. Het kan wel zonder, het is alleen zo dat veel docenten erop ingesteld zijn
Quoth the raven, nevermore
Tumblr

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 23 augustus 2013, 21:03:15 »
Veel..

- Uitgaan en je kapot zuipen
- Bij een groep willen horen
- Opgaan in de menigte
- Overal je eigen mening over heen moeten schreeuwen
- De meeste hedendaagse popmuziek
- Alleen maar intellectueel verantwoord vermaak opzoeken, laat mij lekker op mijn 24e een twilight film kijken, de volgende keer kijk ik wel weer iets zinnigers
- Per se verkering/relatie moeten hebben na een bepaalde leeftijd, ik vind het wel ff prima zo zonder verplichtingen
- Justin Bieber (niet gaan bashen Beliebers)
- Vrouwen die denken dat iedere andere vrouw hun concurrent is

Hyaena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 23 augustus 2013, 21:07:01 »
Kik

Dalindcy

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 23 augustus 2013, 21:10:33 »
Dat hele 'eat clean' gebeuren.

Hoi, ik schrijf soms stukjes en die zet ik dan op Dalindcy.nl

TattooedHeart♥

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 23 augustus 2013, 22:41:38 »
(De eredivisie is al weer begonnen).
Ik vind zeker dat er andere sporten ook gepromoot mogen/moeten worden hoor, maar het is nu eenmaal wel zo dat voetbal een hele populaire sport is en dat het daarom ook meer wordt uitgezonden. Dat de wereld in de ban van het voetbal begint te raken ben ik niet helemaal met je eens, iemand die een seizoenkaart heeft of fanatiek het laatste voetbalnieuws volgt is nog niet per se in de ban van voetbal. (Daarom lijkt het wel zo dat de wereld in de ban is van het voetbal  omdat er nu eenmaal veel mensen zijn die fanatiek het laatste voetbalnieuws volgen, en ja er zijn ook veel mensen met seizoenkaarten. Ik moet wel toegeven dat er (extreem) hoge bedragen in het het voetbal omgaan hoor, dat klopt helemaal.

Nja ik vind het ook wel een leuke sport hoor. Maar gewoon overrated. Het wordt zo verschrikkelijk serieus genomen, terwijl het maar een spelletje is.

Emb

• Concentratievermogen van een goudvis
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 23 augustus 2013, 23:27:06 »
Louis vuitton ook. Vandaag Mascha(beautygloss) nog, 260 euro voor een portemonnee!! dat is toch te gek voor woorden. ik vind dat echt pure geldverspilling. mijn moeder heeft al 8 jaar een portemonnee voor toendertijd 15 euro en hij doet het nog prima.
Ik heb een Louis Vuitton tas, hij was duur maar ik vind hem mooi en ben er heel blij mee :) gelukkig verschillen meningen :)

Ontopic;
Ik vind starbucks ook overrated. Ik vind het lekker, dat wel maar het is veelste duur.
brb crying