Auteur Topic: Wat vind jij overrated?  (gelezen 128610 keer)

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 augustus 2013, 17:55:23 »
Ik vind de hartjes en het bijbehorende berichtenaantal op GS trouwens ook overrated. Totaal onbelangrijk vooral in de tijd dat je nog kon dubbelposten in het dubbelpost topic om zo aan 'je status' te komen
Wat doe ik hier nog

eloquence.

• sic transit gloria mundi
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:01:45 »

Celebs (ik kan al die celebrity dingen niet uitstaan)
Facebook (ik wordt er gek van)
Apple (Veel te duur)
One Direction (Ik weet dat ze populair zijn, maar ik snap het niet)
Merkkleding (al dat geld uitgeven voor iets waar het merk opstaat?)
Alle facebookspellen (ik heb zo'n leuke oudtante die mij elke dag doodspamt met verzoeken, not kidding)
ask.fm
simblr
the lunatic is on the grass, remembering games and daisy chains and laughs

ohmymurs

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:05:13 »
Smartphones
Wow ik zie superveel apple voorbijkomen, ik heb juist heel veel appleproducten omdat ik het besturingssysteem zo veel fijner vind dan windows ed
i don't like people who aren't dessert persons

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:06:04 »
Louis vuitton ook. Vandaag Mascha(beautygloss) nog, 260 euro voor een portemonnee!! dat is toch te gek voor woorden. ik vind dat echt pure geldverspilling. mijn moeder heeft al 8 jaar een portemonnee voor toendertijd 15 euro en hij doet het nog prima.

Undefeated♄

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:10:44 »
Louis vuitton ook. Vandaag Mascha(beautygloss) nog, 260 euro voor een portemonnee!! dat is toch te gek voor woorden. ik vind dat echt pure geldverspilling. mijn moeder heeft al 8 jaar een portemonnee voor toendertijd 15 euro en hij doet het nog prima.

Jeetje:/ belachelijk ja.

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:14:05 »

Moet je al helemaal nagaan dat je een replica daarvan hebt voor een tientje. :')
It's all ogre now | Marrr ik denk gewoon paprika

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:15:20 »
inderdaad. mensen denken meestal toch als je zo'n Louis Vuitton portemonnee hebt dat ie fake is dus wat heb je eraan.. 260 euro. mijn hemel

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:25:12 »
Ik vind bijna alles overrated :')
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

therefore

• Let me kiss you hard in the pouring rain
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:26:47 »
Starbucks vind ik inderdaad overrated. Heel lekker, dat wel, maar ik wil er gewoon niet mee gezien worden omdat ik me dan zo'n hipster voel
Nunca sabes lo que tienes hasta que lo pierdes

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:32:47 »
Helemaal mee eens, zoooooveel geld voor iets waar je geld indoet. Daar ben ik echt te gierig voor.

ScrewIt

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:35:31 »
Justin Bieber en One Direction
Twitter en Instagram
De 'high end' merken zoals Chanel, Louis Vuitton, Prada, etc
Feestdagen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends #teamciteer

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:38:06 »

Als ik dat zou kopen zou ik niet eens meer geld hebben om er uberhaupt in te doen. De portemonnee zou meer waard zijn dan alles wat er in zit :')

En mensen gaan er bij voorbaat al vanuit dat het nep is
Wat doe ik hier nog

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 20 augustus 2013, 18:39:17 »
inderdaad. mensen denken meestal toch als je zo'n Louis Vuitton portemonnee hebt dat ie fake is dus wat heb je eraan.. 260 euro. mijn hemel
Ja dat ook nog. Al werkt ze wel hard genoeg voor d'r geld en ze moet het natuurlijk zelf weten, ik zou het ook niet uitgeven als ik het geld ervoor had.

Milady87

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 21 augustus 2013, 11:16:09 »
Hipsters en Freshcotton jongens. Ugh, geef me een teiltje.

Haha! Wat zijn fresh cotton jongens? :P

Milady87

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 21 augustus 2013, 11:17:51 »
Ik vind de hartjes en het bijbehorende berichtenaantal op GS trouwens ook overrated. Totaal onbelangrijk vooral in de tijd dat je nog kon dubbelposten in het dubbelpost topic om zo aan 'je status' te komen

Ik ben soms wel super verbaasd over het aantal posts van sommige meiden. Ik heb voor m'n gevoel best veel gepost, maar zit net boven de 100 (niet dat het mij uitmaakt :P), maar het duurt een eeuwigheid voor ik er 1000 heb gepost, laat staan 25000. Wohooow!

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 21 augustus 2013, 11:25:52 »

Ik zou me gewoon schamen als ik zon bedrag voor een portomonee uit zou geven, mijne komt van de kruidvat en was 7 euro en hij is prima
Ben op zoek naar een kech die mij rond kan rijden

LESLEYYY_

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 21 augustus 2013, 11:35:00 »
amen to everything here,

(behalve apple, maar dat is omdat ik buig voor mijn ipad mini en ipod tijdens t hardlopen)

Antsje

• If you like it, do it
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 21 augustus 2013, 11:54:06 »
En ik vind louis vuitton niet eens mooi, dus waarom 260 euro aan een fucking portomonee uitgeven terwijl je ook meerdere kunt kopen en die dan gebruikt als de ene stuk is.

LaVey

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 22 augustus 2013, 23:35:32 »
't leven.

lol sorry

2GirlsOneCupid

• Taking steps is easy, standing still is hard.
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 22 augustus 2013, 23:37:14 »
OH!
SEKS!!!
Far away you were made in a sea, just like me.

jbix

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 23 augustus 2013, 00:42:37 »
Volwassen zijn.

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 23 augustus 2013, 00:52:47 »
vriendjes. Heel leuk em lief enzo als 2 mensen een relatie hebben maar soms lijkt het allemaal om jongens te draaien. Je bent bijna abnormaal als je er geen behoefte aan hebt en niet jaloers bent op die cute koppels.
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 23 augustus 2013, 00:53:39 »
Ik vind romantiek best wel overrated. En het huwelijk vooral.
En laatst dacht ik ook na over bruinen en hoe overrated een bruin kleurtje eigenlijk is, het is maar een huidskleur :')  (en toch zelf altijd een beetje blij worden als ik merk dat ik gebruind ben, ik geef het toe)
je mening is fout

Aqua-Alba

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:02:19 »
Arizona

honger

Metaphor

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 23 augustus 2013, 01:03:33 »
^ Dit en al die andere vervelende spellen, waar je 10457753 uitnodigingen voor krijgt.  :hamer:
ik haat die mensen met hun kut uitnodigingen en vragen om levens val dood meh. :hamer:
Leven is het meervoud van lef. // Was y.
http://phature.tumblr.com