Auteur Topic: Uit huis sneaken  (gelezen 112 keer)

« Gepost op: 23 november 2019, 20:18:22 »
Hey, Ik ben een meisje van 13 die graag een keer het huis wil uitsneaken. Ik zal uitleggen waarom:

We wonen super mooi in een super rustig dorp waar nooit iets gebeurd. Voor ons huis staat een klein bos waar ik graag een keer ‘s nachts doorheen zou willen lopen. (dit is niet onveilig omdat er nooit iemand komt en het super veilig is in mijn dorp) het enige probleem is dat mijn slaapkamer naast die van mijn ouders is, en er een super dunne muur tussen zit. En dus mijn ouders dus alles kunnen horen! ook ligt mijn moeder vaak ‘s nachts wakker en hoort ze dus alles. en stel je voor het lukt HOE kom ik dan het huis uit ons huis is best hoog met daaronder een heg ons dak is niet erg stijl en er zit een randje onder maar ik ben bang dat ik eraf val mijn vraag dus hebben jullie tips hoe ik het huis uit kan sneaken en er ook weer in kan?

Super bedankt alvast❤️
IdontwannabeMEannymore

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2019, 23:47:26 »
Ik snap dat je als tiener op nachtelijke avonturen wilt, maar heb je er ook bij nagedacht als je ouders wakker worden terwijl je weg bent en ze je niet in bed zien liggen? Wat als er iets met jou gebeurt en ze weten niet waar je bent? Je denkt wel dat zo'n bos 's nachts veilig is, maar als jij op het idee komt om 's nachts naar het bos te gaan, is de kans groot dat er meerdere mensen met hetzelfde idee lopen. Nu zou het in een dorp wel heel toevallig zijn, het kan alsnog aardig risky zijn.
Ook alsjeblieft niet uit je raam klimmen. Dat is echt een superdom idee. Het lijkt in films altijd zo smooth, in het echte leven is de kans groot dat je je been breekt. Als je erop uit wilt sneaken, doe het dan gewoon via de voor- of achterdeur.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"