Auteur Topic: Poepen bij iemand thuis.  (gelezen 51650 keer)

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 31 mei 2012, 23:41:32 »

Hahahahahahaha, ik vind dit topic eigenlijk echt hilarisch.
Vooral om dat poepen in België vrijen/seks hebben betekent, en ik ben belgisch. Ik dacht eerst echt huh? Maar toen besefte ik dat het iets anders was :)

Wist ik al, maar het blijft voor mij een raadsel waarom 'poepen' in Nederland en Belgie qua betekenis zo'n groot verschil heeft ..

MirrorOnTheWall

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 31 mei 2012, 23:42:01 »
Eerst kon ik nergens anders poepen behalve thuis. Ik weet nog, we gingen 8 dagen naar Italië op vakantie, hele vakantie om die reden niet kunnen poepen.

Maar tegenwoordig lukt t overal wel. Alhoewel t op werk of bij belangrijke mensen thuis bijvoorbeeld toch niet zo goed voelt haha

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 31 mei 2012, 23:42:08 »
Hahahah die topic is echt geweeeldig. Doet me een beetje denken aandie iPoo app.
no standing - only dancing || travel blog || vegan + travel instagram

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #78 Gepost op: 31 mei 2012, 23:44:02 »

[...]

Wist ik al, maar het blijft voor mij een raadsel waarom 'poepen' in Nederland en Belgie qua betekenis zo'n groot verschil heeft ..

Idd, echt raar.

Ik ben achter de betekenis van poepen gekomen (de hollandse versie dan), doordat ik eens op kamp was met de jeugdbeweging, en naast ons waren nederlanders op kamp. En we gingen best vaak met hen spreken. Op een gegeven moment zaten we gezellig met zijn allen te babbelen, staat er plots iemand recht "Ik ga gaan poepen". Ik was echt helemaal in shock. Ik was 13 of zo, en ik dacht echt dat dat meisje gewoon een jongen ging gaan halen en dan in de bosjes zou gaan vrijen. Achteraf begreep ik het dan, en moest ik er wel om lachen

Silverbleed

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 01 juni 2012, 00:05:46 »
@like_a_boss: Hahaha dat moet even bizar zijn geweest xD

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #80 Gepost op: 01 juni 2012, 00:07:38 »

[...]

Hoe zouden jullie in Belgie dat noemen dan?

haha, wij noemen het kakken :) of kakka doen

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #81 Gepost op: 01 juni 2012, 03:14:38 »
HAHA ehm bij familie of bij mn vriend thuis wel omdat ik daar vaak gewoon hele dagen ben en niet af en toe voor een paar uurtjes. bij vrienden of vreemden thuis doe ik dat niet, vind ik zo raar , weet niet waarom..

DISTORTION

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 01 juni 2012, 04:45:32 »
Nope, sowieso niet. Zelfs toen ik 5-6 dagen op vakantie was met vrienden niet.
I praticed making faces in the mirror and it would drive my mother crazy. She used to scare me by saying that I was going to see the devil if I kept looking in the mirror. That fascinated me even more, of course.

Kaboosh

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 01 juni 2012, 07:17:43 »

[...]

Idd, echt raar.

Ik ben achter de betekenis van poepen gekomen (de hollandse versie dan), doordat ik eens op kamp was met de jeugdbeweging, en naast ons waren nederlanders op kamp. En we gingen best vaak met hen spreken. Op een gegeven moment zaten we gezellig met zijn allen te babbelen, staat er plots iemand recht "Ik ga gaan poepen". Ik was echt helemaal in shock. Ik was 13 of zo, en ik dacht echt dat dat meisje gewoon een jongen ging gaan halen en dan in de bosjes zou gaan vrijen. Achteraf begreep ik het dan, en moest ik er wel om lachen

Hahaha :'D

Ik vind het raar dat jij dat op je 13de nog niet wist, ik ken het echt al heel mijn leven (ja, ook Belg :'D). Maar ik keek dan ook veel naar Hollandse programa's.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #84 Gepost op: 01 juni 2012, 08:10:05 »

SHAKExITxUP

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 01 juni 2012, 09:11:25 »

Hahahahahahaha, ik vind dit topic eigenlijk echt hilarisch.
Vooral om dat poepen in België vrijen/seks hebben betekent, en ik ben belgisch. Ik dacht eerst echt huh? Maar toen besefte ik dat het iets anders was :)

Haha ja ik ook! Mijn kleine neefjes zijn Nederlands en telkens als ze zeggen 'Ik moet poepen' kijk ik echt zo 5 seconden met een geshockeerde blik voordat ik doorheb wat ze echt bedoelen :'D

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #86 Gepost op: 01 juni 2012, 13:05:47 »
Nee ik doe het niet. Dan maar poepen op mijn eigen wc.
Ik moest wel even lachen om like_a_boss :') dat poepen een andere betekenis heeft.

BELIIEVE

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 01 juni 2012, 13:07:46 »
WHuutt. Poepen betekend vrijen in het belgisch? Hahahhhahhaahhaa dan heeft mijn vriendin in het belgisch al vaak seks gehad, ze zegt namelijk altijd gewoon : ''oh moet poepen'' of ''ik ga even poepen''. Haha
People cry, not because they\'re weak, it\'s because they have been strong for too long.

BELIIEVE

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 01 juni 2012, 13:09:38 »

Ik moet wel er nog wel even bijvoegen, dat het gevoel, als je dan eindelijk bij je eigen thuis bent, als je poept, echt zo....heerlijk? is. Dat is echt zo'n opluchting en zit ik altijd met een bigsmile lekker te bouten.

Hahahhaha
People cry, not because they\'re weak, it\'s because they have been strong for too long.

Brigitte

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 01 juni 2012, 13:09:43 »
...

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 01 juni 2012, 13:11:49 »
Liever niet, tenzij het écht niet anders kan :'D

Ooit had mijn rare schoon-stieffamilie het hier opeens over, en toen zei de vader van mijn vriendje tegen mij: 'Je hoeft je hier niet te schamen hoor! Nee dat vind ik echt, als je moet dan moet je, dat mag hier gewoon!!'

Was echt té genant voor woorden :'D

Maaike

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 01 juni 2012, 13:12:51 »

Ik voel me enorm ongemakkelijk dan. Heb ik trouwens ook met plassen hoor, ik kan er niet tegen als iemand anders die geluiden hoort :')
Als het kan doe ik alles dus het liefst thuis, maarja, wat mot dat mot.

Oh dat heb ik ook, zó vervelend! Weet niet of het nou door m'n ziekte komt of niet, maar als een ander 'weet'  dat ik naar de wc ga, dan kan het niet haha. Of als ik anderen hoor praten terwijl ik op de wc zit dan kan ik ook niet naar de wc haha :p. Dus op school ga ik het liefst niet naar de wc, en bij mijn vriend maakt het niet uit. Als de kamerdeur maar dicht zit :p

Christy

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 01 juni 2012, 16:43:07 »
Ik doe het niet, vind het nogal ongemakkelijk
Don't live the same year 75 times and call it a life

Hollandroad

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 01 juni 2012, 17:40:20 »
Haha ooh ik heb hier zoveel anekdotes over. Maar die zijn niet geschikt voor hier.

Anyway : ik doe het ook echt liever niet. Echt enkel thuis. Vroeger was ik daar heeeel extreem in, en heb ik het wel eens 10 dagen niet gedaan toen ik op kamp was. Dat doe ik dus echt nooit meer, deed superveel pijn en was niet gezond.
People are fragile things, you should know by now. Be careful what you put them trough.

Hollandroad

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 01 juni 2012, 17:42:14 »
En persoonlijk gebruik ik ook echt noooooit het woord poepen in de zin van seks hebben (ben wel belgisch) ik vind dat zo plat en vulgair, ik zeg gewoon seks hebben hoor (:
People are fragile things, you should know by now. Be careful what you put them trough.

ROBSESSEDD

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 01 juni 2012, 17:43:41 »
goor.
ik vind het ook niet fijn als iemand bij mij poept haha
do it your way

Equilibrio

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 01 juni 2012, 17:48:16 »

Ik moet wel er nog wel even bijvoegen, dat het gevoel, als je dan eindelijk bij je eigen thuis bent, als je poept, echt zo....heerlijk? is. Dat is echt zo'n opluchting en zit ik altijd met een bigsmile lekker te bouten.

Just made my day  laughing7.

holy cow

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 08 juni 2012, 18:09:01 »
Haha ik kan niet ergens anders poepen dan thuis, zelfs niet bij mijn vriendje. Op vakantie houdt ik het zolang op tot het niet meer kan en het bijna door mijn neus eruit komt haha :')

Lacrima

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 08 juni 2012, 18:11:42 »

[...]

als ik thuis zeg dat ik ga kakken, wordt mam altijd boos en zegt ze dat ik me moet gedragen en niet zo'n taal moet aanslaan :"D

In het Nederlands klinkt 'kakken' ook gewoon vies. :'D
« Laatst bewerkt op: 08 juni 2012, 18:14:52 door Lacrima »
Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.

Potato

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 08 juni 2012, 18:12:48 »
If things were perfect ~ Always the tone of surprise