Auteur Topic: Poepen bij iemand thuis.  (gelezen 42169 keer)

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #375 Gepost op: 14 april 2015, 11:17:57 »
Alsjeblieft niet! Alleen als ik het écht écht niet meer op kan houden.

mainorelli

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #376 Gepost op: 15 april 2015, 18:17:07 »
Ik kan het gewoon niet aan het begin. Ja bij familie en beste vriendin enzo wel maar toen ik net op stage zat met mensen die ik niet kon echt niet.. Pas na 4 dagen lukte het ofzo. (Ik loop stage in België op een vakantiepark dus slaap dan met mijn team in een caravan)

Wingardium

• Bekijk profiel
« Reactie #377 Gepost op: 16 april 2015, 12:48:50 »
Ik zit nu 3 maanden op kamers en ik heb er hier nog steeds heel veel moeite mee. Het huis is super gehorig + ik heb een spastische darm dus er kan nog wel eens ...geluid komen. :') Ik woon wel met twee vriendinnen dus het zou iets makkelijker moeten gaan maar echt als het hele huis stil is en zij in hun kamer naast de wc zitten... nee.

Pudding

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #378 Gepost op: 16 april 2015, 16:39:30 »
Als ik echt moet dan ga ik gewoon, liever dat dan met buikpijn blijven zitten. Het enige waar ik bang voor ben zijn de eventuele geluiden en dat mensen me dus horen, zelfs als er 2 deuren tussen zitten die dicht zijn en de tv aan staat :')
Ben altijd blij als ik weer thuis ben haha

FROZENxICE

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #379 Gepost op: 16 april 2015, 21:12:06 »
Ik denk dat niemand een bordje met 'Gelieve niet te poepen' op z'n wc heeft hangen.

HAHAH hier had ik eventjes hard om moeten lachen :') (ik denk dat ik zo'n bord ga maken voor de grap xD)

Nouja, over het algemeen heb ik er geen moeite mee. Ik vind het wel (erg) ongemakkelijk als ik ga poepen en de volgende die na mij wil al voor de deur staat te wachten :$
heleeuww

Darkangel-

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #380 Gepost op: 18 april 2015, 11:42:02 »
Ik heb echt maar 2 vriendinnen waarbij ik thuis durf te poepen, en bij anderen hou ik liever buikkrampen dan dat ik naar de wc g :fieuw:

heartbreakerx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #381 Gepost op: 26 mei 2015, 20:52:44 »
hahahaha ik moest een keer zo nodig in Leeuwarden bij Serious Request en toen stond er bij zo'n restaurant op de deur : Kleine boodschap €0,50 en Grote boodschap €1,00 . En ik moest zo hard lachen na die tijd want dat zet je dr toch niet op ?!?

Irem

• **
  • expensive taste but no money
    • Bekijk profiel
« Reactie #382 Gepost op: 26 mei 2015, 20:55:31 »
Ik heb wel eens gepoept bij een klasgenoot omdat ik echt heftige buikpijn had. We waren bijeengekomen om aan ons project te werken, het was niet eens een vriendin hahaha dus ja ik poep wel eens ergens anders als het echt nodig is.

Whateverrr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #383 Gepost op: 27 mei 2015, 10:40:41 »
Afhankelijk waar, als ik het echt niet op kan houden dan moet je wel, ik ken iemand die het echt nergens kon niet eens bij haar vriend thuis waar ze al jaren mee ging, nou stel je bent een week op vakantie, dan poep je een week niet? Dan krijg ik last hoor en op en duur moet het er toch uit lijkt me...?
Maar goed als ik op verjaardag ben en de wc zit echt aan de ruimte vast zou ik er wel een paar keer over na denken, maar dat is eigenlijk bijna nergens zo dus ik ga gewoon. Sowieso bij mijn ouders of vriend vind ik dat geen probleem, had wel altijd "poepvrees" m'n vriend moest dan hele harde muziek aan zetten xD

fashionista

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #384 Gepost op: 27 mei 2015, 12:25:51 »
haha grappig dit, meestal doe ik dit nooit ! ik hou het gewoon in tenzij het echt niet kant hoor :blush:
Style & Luxe For Less http://www.fashionstraat.nl

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #385 Gepost op: 27 mei 2015, 12:32:08 »
Tsja als je moet, dan moet je.

Anna

• Bekijk profiel
« Reactie #386 Gepost op: 27 mei 2015, 13:47:12 »
alleeeeen als het echt niet anders kan.

If you expect nothing from somebody you are never disappointed.
― Sylvia Plath, The Bell Jar

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #387 Gepost op: 27 mei 2015, 21:58:07 »
Waarom niet? Iedereen doet het. #freethepoop
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Nymeria

• Bekijk profiel
« Reactie #388 Gepost op: 28 mei 2015, 09:04:02 »
Als het niet te gehorig is, anders kan ik het echt niet. In het openbaar vind ik minder lastig. En tja, als ik moet dan moet ik
nobody said it was easy - tumblr

ListenToTheMusic ➳

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #389 Gepost op: 30 mei 2015, 17:51:27 »
Ik doe het altijd hoor! Ook op school, ik vind het gewoon niet fijn om dat op te houden ofzo  :fieuw:
Wist je dat het midden van een donut 100% vet vrij is?

Christine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #390 Gepost op: 01 juni 2015, 18:17:03 »
Mijn moeder zegt altijd; "als je moet, dan moet je"  laughing7.
I saw the good in all your bad.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #391 Gepost op: 01 juni 2015, 18:40:08 »
Als ik écht moet doe ik het wel, maar over het algemeen kan ik nooit ergens anders dan thuis :')

Girlsonly

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #392 Gepost op: 06 februari 2020, 00:28:11 »
Het is een oud topic maar laatst had ik het er toevallig over met enkele vriendinnen en toen bleek dat het voor sommige meiden toch nog een punt is om te poepen bij een bekend iemand thuis en men dat vermijdt.

Zelf doe ik dat gerust bij iemand anders thuis of op een openbaar toilet als ik moet. Dat is beter dan ophouden. Wel vindt ik het vervelend als de wc erg vies is en pak ik als dat kan liever een andere wc. Of het is ook vervelend als er meerdere persoon voor de wc staan te wachten als je uit de wc komt. Wat vinden jullie hiervan?