Auteur Topic: Poepen bij iemand thuis.  (gelezen 45228 keer)

rara-avis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 29 mei 2012, 15:05:01 »

En dan ook nog het geluid wanneer je poep valt, dat plop geluid! Stel ze horen het ik zou me dan echt schamen en dan moet je nog bij hun zitten terwijl ze dat gehoord hebben! Ulghh

hahaha. XD hier zit ik ook altijd mee, zelfs thuis! ik heb hier wel een oplossing voor: leg gewoon een stukje toiletpapier op het water, dan is het stiller. maar ik ben altijd te lui om dat te doen :/ (of de situatie is te dringend LOL)

ik ga nu standaard gewoon elke ochtend voor ik vertrek naar de wc om te schijten, of ik probeer het in ieder geval, zodat ik het nergens anders hoef te doen.
good morning.

Memories

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 29 mei 2012, 15:07:03 »

Liever niet, maar als het moet, dan moet het maar :')
Verkooptopic | People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.

misspelledworld

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 29 mei 2012, 15:07:29 »
Haha als ik dit zo lees en 100x het woord 'poep' hoor dan begin ik het toch eigenlijk wel een heel raar proces te vinden.

misspelledworld

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 29 mei 2012, 15:07:30 »
Haha als ik dit zo lees en 100x het woord 'poep' hoor dan begin ik het toch eigenlijk wel een heel raar proces te vinden.

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 29 mei 2012, 15:09:53 »
Ik kan eigenlijk niet ergens anders dan thuis maar als ik het echt echt moet dan tja.

AWES0ME

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 29 mei 2012, 15:14:45 »
Ik doe het eigenlijk nooit, maar als ik echt moet dan gaat de deobus wel mee en het raampje open :)

truuuuuuus

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 29 mei 2012, 15:16:32 »
Ligt eraan bij wie :)

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 29 mei 2012, 15:23:27 »
Ik voel me enorm ongemakkelijk dan. Heb ik trouwens ook met plassen hoor, ik kan er niet tegen als iemand anders die geluiden hoort :')
Als het kan doe ik alles dus het liefst thuis, maarja, wat mot dat mot.
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

Sanne

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 29 mei 2012, 15:24:11 »
Ik doe het liever niet, maar ik kan het vaak ook niet. Bij vriendinnen waar ik wat vaker kom doe ik het soms als ik daar logeer maar ik ben dan altijd bang dat ze merken dat ik poep, want dat duurt altijd heel lang bij mij vooral als ik bij iemand anders moet gaan. Op vakantie met mijn ouders lukt het ook wel. Maar ik was een keer 4 dagen lang op kamp met mijn klas en ik heb toen helemaal niet gepoept, ik probeerde het wel maar het lukte niet. En ik zat daar zo met buikpijn, dat was wel heel vervelend.
-Xxx-

Lexi

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 29 mei 2012, 15:30:28 »

Ik ben zo kinderachtig als het gaat om dit soort onderwerpen.
Ik was laatst met reisweek en toen zei een vriendin van mij heel random: 'Ik kan alleen thuis poepen.'

Volgens mij geldt dat ook voor mij. En ik weet niet wat mijn probleem is, maar ik ga gemiddeld maar 1x per week (ook thuis), dus ik kan het makkelijk 'houden' :')

Hier hetzelfde. Ik hoef ook maar iets van 1x per week aangezien ik héél weinig drink. En eigenlijk hoef ik nooit als ik bij iemand anders ben, ook niet op school ofzo.

Lexi

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 29 mei 2012, 15:31:56 »

Ik voel me enorm ongemakkelijk dan. Heb ik trouwens ook met plassen hoor, ik kan er niet tegen als iemand anders die geluiden hoort :')
Als het kan doe ik alles dus het liefst thuis, maarja, wat mot dat mot.

Haha dat heb ik altijd als ik op school ben, heel awkward :')

ElectraxHeart

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 29 mei 2012, 15:33:05 »
Ookal ben ik een week bij iemand anders, ik poep niet. En als er iemand bij mij op bezoek is doe ik dit ook niet. Geen idee waarom, maar ik vind dat heel ongemakkelijk ofzo.

xbowtie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 29 mei 2012, 15:33:48 »

Ik weet niet wat het is, maar ik kan ergens anders dan thuis gewoon niet poepen. M'n lichaam wil op de een of andere manier niet :')

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #38 Gepost op: 29 mei 2012, 15:37:03 »
Nee, voel ik me niet fijn bij.

tenzij ik echt, echt heeel nodig moet.

sparklingice

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 29 mei 2012, 15:39:47 »
Nee. Buiten huis nergens, behalve in een restaurant of zo. Maar als ik op vakantie ga ook nooit.

kastje

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 29 mei 2012, 15:47:09 »
Nee, ik hou het wel op dan
DO YOAR USE GLOB OR BOOCK

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 29 mei 2012, 15:48:05 »
Nou, dat doe ik liever gewoon thuis.
Ik was Blubber (rip) ~ Kroeltijgers zijn mijn sestra's

Annelieke

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 29 mei 2012, 16:07:22 »
als ik moet, dan moet ik. dat is heel normaal hoor, dat dat af en toe moet. heeft iedereen. als ik moet, dan moet ik trouwens ook gaan, anders gaat het zo drukken dat ik niet meer fatsoenlijk kan zitten. dat is erger lijkt me, als je daar als een hyperactieve adhd'er rond ligt te springen omdat je weigert je behoefte te doen.
en ja, zo lekker ruikt het niet, maar daar zullen vast ook meer mensen last van hebben. ik heb er ook geen problemen mee als mensen dat bij mij thuis doen.
ik ben hier dus heel duidelijk in; gewoon doen, heel normaal.
Geluk is het enige dat verdubbelt als je het deelt.

ultramarijn

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 29 mei 2012, 16:08:26 »
Ik moet eigenlijk nooit poepen als ik bij andere mensen in de buurt ben.

S0FTW0RDS

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 29 mei 2012, 16:14:02 »
Nee dat zou ik echt niet doen.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 29 mei 2012, 16:15:14 »

Ik ben zo kinderachtig als het gaat om dit soort onderwerpen.
Ik was laatst met reisweek en toen zei een vriendin van mij heel random: 'Ik kan alleen thuis poepen.'

Volgens mij geldt dat ook voor mij. En ik weet niet wat mijn probleem is, maar ik ga gemiddeld maar 1x per week (ook thuis), dus ik kan het makkelijk 'houden' :')
I think that loneliness can be romantic

Emptiness

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 29 mei 2012, 16:26:08 »
^ Indd. En het lijkt me ook een vieze gedachte dat je dan zoveel poep in je hebt voordat je moet.

Anne Maaik

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 31 mei 2012, 22:12:35 »
Oh haha nee dat doe ik eigk ook niet. Klikte dit topic aan omdat ik dacht dat dit een onzintopic was hahaha ;3.

Veniality

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 31 mei 2012, 22:13:49 »
Nee, ik kan dat niet. Ik was laatst 4 dagen bij een vriendin, en ik had op een gegeven moment al 2 dagen niet meer gepoept, en was zoooo ziek, en gelukkig ging zij even weg, anders was ik de hele dag en de dag erna nog ziek geweest, want het blokkeert, somehow, hoe erg ik ook moet..

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #49 Gepost op: 31 mei 2012, 22:15:12 »

Ik moet eigenlijk nooit poepen als ik bij andere mensen in de buurt ben.

haha laughing7.