Auteur Topic: Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert  (gelezen 65681 keer)

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #925 Gepost op: 13 augustus 2020, 09:05:59 »
Invallen voor een wijk waar je jarenlang de vaste bezorger van bent geweest, en dan 20x per dag abonnees aan moeten horen die veels te vrolijk dingen roepen als: 'Heeeeeey je bent weer terug!!!'. Waardoor je dus 20x per dag hetzelfde riedeltje moet afsteken, namelijk dat:

-Je niet terug bent
-Dat het inval is tot (vul datum in)
-Dat je alles behalve blij bent dat je terug bent, omdat je met 30+ graden moeten lopen
-En dat als je dit van tevoren had geweten, ook geen inval had aangenomen.

1-2 keer dit te horen krijgen is niet erg, maar ik ben echt bijna dagelijks bezig met zulke gesprekken, en dan gaat het wel irriteren. Vooral omdat ik echt bloedchagrijnig op mijn fiets zit. Dankzij het weer, maar ook omdat ik deze inval eigenlijk niet wilde doen, maar het extra geld wel goed kon gebruiken. Ik zit echt af de dagen af te tellen tot ik klaar ben met invallen.

Iwie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #926 Gepost op: 22 september 2020, 13:22:15 »
Mensen die te laat komen

Mensen die zeggen dat ze iets gaan doen en het uiteindlijk niet doen, ik bedoel zeg dat niet dat je het gaat doen maar als je iets 'beloofd' moet je het wel nakomen

Hier kan ik mij ook kapot aan ergeren...

IkBenEenMeid300

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #927 Gepost op: 23 september 2020, 12:27:43 »
Wanneer je met een vriendin afspreekt om samen wat leuks te doen en gewoon bij te kletsen en dan zonder door te geven neemt ze iemand mee ( een van haar andere vrienden die je niet kent of de vriendje ) kan me daar heel erg aan ergeren. Je rekent erop dat je met ze 2e wat leuks doet maar omdat andere er dan bij zijn ga ik niet alles vertellen en bespreken omdat ik hun niet zo ken en vertrouw. Verandert ze hele sfeer soms.
Vind zeker niet erg om met meerdere af te spreken maar zonder door te geven is wel heel kut haha  soms wil je gewoon iets persoonlijks vertellen aan haar en dan kan t niet omdat iemand er bij zit.

jose_b

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #928 Gepost op: 23 september 2020, 16:43:16 »
eens dat je je daar aan ergert

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #929 Gepost op: 08 oktober 2020, 08:53:05 »
Een persoon die uitersten heeft als het om afspreken gaat. Opeens uit het niets heel vaak met je af willen spreken, je bombarderen met berichtjes, elke scheet aangrijpt om af te willen spreken. Wanneer je op een gegeven moment je grenzen aangeeft omdat deze persoon te vaak af wil spreken, draait deze persoon volledig om. En laat ze uit zichzelf niks meer horen. Tenzij jij een bericht stuurt.  :fieuw: :fieuw:  We zijn nu zover dat als ik niks stuur, ik van haar ook niks hoor. Mooi laten zo.  :aanbid:

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #930 Gepost op: 09 oktober 2020, 11:24:49 »
Oh en mensen die zo nodig moeten roepen dat ze het erger hebben dan jij, wanneer je klaagt over iets. En dan vooral op zo´n toon, waaruit blijkt dat ze je niet serieus nemen. Wanneer je een keer hardop zegt dat een invalwijk je tegenvalt, roepen dat zij 7 postwijken gelopen hebben en 3 krantenwijken. Wanneer je een keer ruzie hebt met iemand en je daar veel last van hebt, roepen dat ze je niet begrijpen, want hun situatie is 100x erger.

Ja oke ik snap dat het altijd erger kan natuurlijk. Ik erger me vooral aan de manier waarop het gebracht wordt. Zo laagdunkend. Echt vreselijk.

NerdyFun

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #931 Gepost op: 25 oktober 2020, 00:05:53 »
  • Als je duidelijk in de put zit of chagrijnig bent en mensen alleen maar vragen blijven stellen.
  • Als mensen continu over zichzelf praten en je er geen woord tussen krijgt.
  • Als mensen continu door blijven gaan over een fout die je gemaakt hebt.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #932 Gepost op: 06 november 2020, 11:32:49 »
Ooit een oude vriendin tegengekomen die ik lang niet meer gesproken had. Ze reageerde heel erg enthousiast, we moesten maar snel een keer afspreken, etc. etc. Toen ik vervolgens een afspraak wilde maken, duurde het eerst twee dagen(!!!!) voordat ik uberhaupt een reactie terugkreeg. Ze klonk alles behalve enthousiast, eerder alsof ik haar stoorde. Vervolgens bleef ze de afspraak maar uitstellen, zelfs op momenten dat we al een datum gepland hadden. Ik heb vervolgens de afspraak maar afgekapt omdat het van mij niet meer hoefde en sindsdien nooit meer wat van haar gehoord. Ik heb echt een hekel aan zoiets, eerst te enthousiast reageren en dan afhaken.  <_<

Maar dat is sowieso wel een ding geloof ik. Ik heb wel vaker meegemaakt dat mensen te enthousiast dingen beloven en deze vervolgens niet nakomen. Gelukkig was ik de tweede keer beter voorbereid en wist ik al dat deze man zijn afspraak niet na zou komen.  :fieuw:  Wat ook klopte.

En mensen die geloven in complottheorieën en jou er vervolgens mee doodgooien. En ook hele zwakke argumenten gebruiken, in het specifieke geval die ik in gedachten heb.

Capricornos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #933 Gepost op: 08 november 2020, 22:10:32 »
Ooit een oude vriendin tegengekomen die ik lang niet meer gesproken had. Ze reageerde heel erg enthousiast, we moesten maar snel een keer afspreken, etc. etc. Toen ik vervolgens een afspraak wilde maken, duurde het eerst twee dagen(!!!!) voordat ik uberhaupt een reactie terugkreeg. Ze klonk alles behalve enthousiast, eerder alsof ik haar stoorde. Vervolgens bleef ze de afspraak maar uitstellen, zelfs op momenten dat we al een datum gepland hadden. Ik heb vervolgens de afspraak maar afgekapt omdat het van mij niet meer hoefde en sindsdien nooit meer wat van haar gehoord. Ik heb echt een hekel aan zoiets, eerst te enthousiast reageren en dan afhaken.  <_<

Maar dat is sowieso wel een ding geloof ik. Ik heb wel vaker meegemaakt dat mensen te enthousiast dingen beloven en deze vervolgens niet nakomen. Gelukkig was ik de tweede keer beter voorbereid en wist ik al dat deze man zijn afspraak niet na zou komen.  :fieuw:  Wat ook klopte.

En mensen die geloven in complottheorieën en jou er vervolgens mee doodgooien. En ook hele zwakke argumenten gebruiken, in het specifieke geval die ik in gedachten heb.

Vind dat zo fake gedrag. Die excitement stelt niks voor als ze dat niet uit in daden -> resultaat = niet komen opdagen. ZEGT ZOVEEEL

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #934 Gepost op: 27 november 2020, 07:46:13 »
Wanneer je Facebook hebt niks horen van bepaalde mensen. Wanneer je Facebook hebt verwijderd, van deze mensen te horen krijgen dat het zo jammer is dat je geen Facebook meer hebt. Ja daarom hoorde ik natuurlijk ook nooit wat van jullie. :'')