Auteur Topic: Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert  (gelezen 58255 keer)

aquarell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #900 Gepost op: 18 september 2018, 12:18:17 »
Mensen hier op school die tijdens het zelfstandig werken muziek gaan afspelen op hun laptop/telefoon. Hoe zacht je het ook hebt staan, maat, ik heb geen behoefte aan het horen van jouw muziek dus wees dan zo sociaal om gewoon je oortjes in je hoofd te duwen en dan mag je verder doen wat je wilt. Behalve meezingen.

May

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #901 Gepost op: 21 september 2018, 18:32:43 »
Mensen die in de bus hun tas op de stoel naast zich neerzetten en die lekker laten staan, ook wanneer het mega druk is. Je kunt natuurlijk vragen of je er mag zitten en dat doe ik ook wel, maar sommigen zien er niet aanspreekbaar uit (koptelefoon op, op de mobiel zitten, andere kant op kijken) en ik zie ook zat mensen die het niet (durven te) vragen.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #902 Gepost op: 21 september 2018, 18:45:42 »
Mensen die alles maar goed willen praten (en afkomen met slappe excuusjes)

Waarom deed je X niet gisteren?,'Ja, ik was te laat/voelde me niet goed/....' terwijl je goed genoeg weet dat ze gisteren een speciale serie wou kijken en dus geen "tijd" had en ze zelfs verklapte tegen jou dat ze het vaker doet bij anderen :')

Heeft je vriend je weer laten vallen deze week?'Ja maar... Hij is zo lief en aardig en geeft continue complimentjes.'Maar hij heeft je 5x laten staan wanneer je ging afspreken, betaalt nooit voor een uitstapje en zit continue op zijn telefoon.
...'Ja maar hij is wel lief!'jaja :')Dit lees je ook altijd bij topics over relatie problemen. Ze sommen alles op wat goed is en ja hoor, daar komt het probleem wat enorm tegen gewicht geeft op 'hij geeft complimentjes'
Ain't no rest for the wicked!

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #903 Gepost op: 21 september 2018, 18:47:05 »
Mensen die hard praten in de bibliotheek of mediatheek.

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #904 Gepost op: 21 september 2018, 22:55:39 »
Mensen die zeggen: "Ik bedoel het niet lullig, maar.." en dan vervolgens iets zeggen wat juist wel lullig en kwetsend is.

Of "Ik wil me nergens mee bemoeien maar.." en vervolgens zich er mee bemoeien.

Ik snap het echt niet dat mensen denken dat deze zinnen hun uitspraken verzachten, ik word er alleen maar meer boos van. Zeg gewoon wat je denkt of zeg niks haha.

Quiescent

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #905 Gepost op: 12 oktober 2018, 14:59:12 »
Mensen die zeggen: "Ik bedoel het niet lullig, maar.." en dan vervolgens iets zeggen wat juist wel lullig en kwetsend is.

Ik snap het echt niet dat mensen denken dat deze zinnen hun uitspraken verzachten, ik word er alleen maar meer boos van. Zeg gewoon wat je denkt of zeg niks haha.

Ja dit!
You were an addict and i was just another sigarette

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #906 Gepost op: 12 oktober 2018, 21:40:56 »

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #907 Gepost op: 12 december 2018, 20:57:23 »
Mensen die iedere keer een afspraak moeten uitstellen of veranderen, omdat er iedere keer wat tussenkomt. Vooral wanneer dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd.

Mensen die niet begrijpen dat je niet over bepaalde onderwerpen wilt praten en dat het een afgesloten hoofdstuk is, en er iedere keer weer over beginnen. Niet tot deze mensen door kunnen  dringen.

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #908 Gepost op: 25 december 2018, 16:29:48 »
-
« Laatst bewerkt op: 30 december 2018, 14:37:54 door Stoerchick »

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #909 Gepost op: 25 december 2018, 16:59:14 »
Mensen die niet (logisch) kunnen nadenken.

bv. Als een klant me haar hand uitreikt en me het geld uit haar hand laat nemen (ziet niet goed, kan niet goed lezen...) en dan vraagt of ik alles heb terwijl ik de kassa opendoe om het geld erin te doen.
'nee, ik dacht: kom, ik neem expres te weinig muntjes. Het is goed zo! :').'Anders zou ik de kassa niet open doen, toch?
of wanneer je door de straat wandelt en niemand lijkt de regel van rechts te houden. Iedereen loopt links en wanneer je rechts wil voorbijwandelen, lopen ze dichter en dichter naar rechts. Hetzelfde met de fietsers die ik tegenkom...
Ik hou niet van confrontatie dus ik glip altijd wel ergens tussen zonder een woord te zeggen.

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #910 Gepost op: 28 januari 2019, 01:38:10 »
Mensen die je uitspraken/manier van doen zo zwaar kopieren & het zelf niet eens merken..
Wees gewoon jezelf *zucht*

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #911 Gepost op: 04 februari 2019, 20:14:30 »
Waar te beginnen...  :-X

Mensen die je steeds in de reden vallen. Mensen die zich niet aan (kinderlijk eenvoudige) regels kunnen houden. Buschauffeurs die je expres met de nek aankijken en je afblaffen als je een simpele vraag hebt...
"In overgave vind ik vrede en ongewapend ga ik de weg. Vrede wens ik vriend en vijand."

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #912 Gepost op: 28 februari 2019, 12:50:49 »
Double post, maar ik was een hele belangrijke vergeten...

NEGATIVITEIT.

Ja, dat moest in caps. Ik kan het gewoon niet hebben. Niet alles is meteen het einde van de wereld!

Gaat trouwens niet over hier hoor, maar over bijvoorbeeld mijn vader.
"In overgave vind ik vrede en ongewapend ga ik de weg. Vrede wens ik vriend en vijand."

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #913 Gepost op: 28 februari 2019, 19:37:32 »
Double post, maar ik was een hele belangrijke vergeten...

NEGATIVITEIT.

Ja, dat moest in caps. Ik kan het gewoon niet hebben. Niet alles is meteen het einde van de wereld!

Gaat trouwens niet over hier hoor, maar over bijvoorbeeld mijn vader.

Haha sooo true! :D Als je positiever in het leven staat, ben je automatisch gelukkiger!
Spreek hem er eens over aan? (en anders met artikelen spammen die zeggen dat je positiever moet zijn)

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #914 Gepost op: 02 maart 2019, 10:32:04 »
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar dan gaat 'ie heel irritant sarcastisch/geforceerd doen, haha! Zo van "oh ja, ik moet positief zijn". :')

Sunrise

• Bekijk profiel
« Reactie #915 Gepost op: 13 maart 2019, 19:18:37 »
Mensen die met kauwgom met hun mond wijd open kauwen. Ik kan tegen smekken maar niet dat kauwen met de mond open.. Zo stom terwijl zij hun stoer voelen..
"I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on the earth. Then I ask myself the same question."

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #916 Gepost op: 31 mei 2019, 07:58:13 »
Ik erger me wel aan van die hele lange zinnen zonder het gebruik van leestekens. Ik haak dan meestal direct af. En verder mensen die altijd te laat komen. Ik vind het natuurlijk niet erg als iemand een keer te laat komt vanwege onmacht. Maar ik heb het hier over mensen die standaard te laat komen en dan ook nog gaan lachen als je hen erop aanspreekt.  :angry:

Mensen die iedere keer dezelfde fouten maken en die alleen maar sorry roepen maar niks veranderen, als je hen erop aanspreekt. En als je uiteindelijk de handdoek in de ring gooit en aangeeft dat dit gedrag de reden is dat je stopt, alsnog gaan denken dat je om een andere reden stopt. NEE.

Ik kan sowieso heel slecht tegen onrecht. En dan vooral wanneer mensen dingen of keuzes verkeerd opvatten en hier ook niet vanaf te brengen zijn. Zoals ik bijvoorbeeld hierboven al noemde, of in andere soortgelijke situaties.

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #917 Gepost op: 31 mei 2019, 13:56:33 »
Mensen die iedere keer dezelfde fouten maken en die alleen maar sorry roepen maar niks veranderen, als je hen erop aanspreekt.

DIT. Als ik sorry tegen iemand zeg, dan betekent dat "sorry, ik voel me er echt klote over dat ik je gekwetst heb (bijvoorbeeld), ik zorg dat dit echt niet nog een keer gebeurt". Maar voor veel mensen is "sorry" gewoon een soort "jokerwoord" ofzo? Een soort vrijkaartje om er vanaf te zijn?

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #918 Gepost op: 31 mei 2019, 19:16:03 »
DIT. Als ik sorry tegen iemand zeg, dan betekent dat "sorry, ik voel me er echt klote over dat ik je gekwetst heb (bijvoorbeeld), ik zorg dat dit echt niet nog een keer gebeurt". Maar voor veel mensen is "sorry" gewoon een soort "jokerwoord" ofzo? Een soort vrijkaartje om er vanaf te zijn?

Ja dat idee heb ik bij sommige mensen ook. Dat ze het vooral zeggen voor de vorm maar de ernst van de situatie niet inzien.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #919 Gepost op: 01 juni 2019, 08:25:38 »
Wanneer je in een bijna lege bus zit en mensen het alsnog presteren om pal achter je te gaan zitten. Maar dan ook echt letterlijk in het bankje direct achter je. Ik ben een keer echt daadwerkelijk opgestaan en ergens anders gaan zitten omdat ik me er vreselijk aan ergerde.  :fieuw:

Mensen die echt heel erg met hun voet/been wiebelen. Heb daar wel een soort misofonie voor ofzo haha. Mijn moeder heeft dat heel erg, dus ik leg dan meestal mijn benen zo over elkaar, dat ik haar wiebelende been niet hoef te zien. Ik kan me daar echt heel erg aan ergeren.