Auteur Topic: Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert  (gelezen 58277 keer)

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #875 Gepost op: 07 juli 2018, 16:49:47 »
DIT !

Het is ook enorm grappig/sneu (hoe je het bekijkt) om echter een onderwerp naar boven te halen waar deze persoon TOTAAL niets mee te maken heeft en dan nog slagen ze er in om de aandacht volledig naar hun te trekken.
Deze persoon heeft nauwelijks een fiets aangeraakt en we praten over wielrennen.
'Ja maar, ik probeer te fietsen naar mijn werk.' Gefeliciteerd, we praten over een wereldbeker en de topsport en jij komt af met je vervoer naar je werk...
Zoiets Bijvoorbeeld :)

Hahaha dit is een zeer goed voorbeeld van wat ik bedoelde!

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #876 Gepost op: 07 juli 2018, 16:56:37 »
Mensen die klagen over hun gewicht, maar er niks aan willen doen. Pick your battles.

LilyFishtuin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #877 Gepost op: 07 juli 2018, 20:10:43 »
Ik kan me echt heftig irriteren als mensen midden op de weg stil gaan staan om. Bijvoorbeeld als je in de stad loopt, of in de winkel. ;-; :angry:

Watermeloen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #878 Gepost op: 14 juli 2018, 13:59:14 »
- Aan mensen die geen dankjewel zeggen
- Als mensen hun eigen troep niet opruimen en dingen op straat gooien
- Ook bijvoorbeeld in de MacDonalds al je eten op tafel laten staan en niet weggooien
- Als mensen je niet uit laten praten
- Als mensen luidruchtig eten of praten met mond vol

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #879 Gepost op: 14 juli 2018, 20:59:36 »
Wanneer mensen de buschauffeur niet begroeten.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #880 Gepost op: 14 juli 2018, 21:42:40 »
mensen die al voordat ze iemand kennen een oordeel klaar hebben
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #881 Gepost op: 14 juli 2018, 22:04:06 »

mensen die al voordat ze iemand kennen een oordeel klaar hebben

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #882 Gepost op: 19 juli 2018, 19:54:57 »
Misschien kijk ik de verkeerde youtubers, maar vooral mannelijke zitten maar constant te boeren en met edits leggen ze er ook helemaal nadruk op. Het is echt zooo ranzig en ik snap echt niet waarom het zo grappig is

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #883 Gepost op: 19 juli 2018, 22:25:35 »
Of 'blaffen' tegen winkelpersoneel. Vandaag ook bij de buurtsuper, super aardig personeel altijd. Kassameisje zegt netjes hallo en kerel blaft alleen zijn sigarettenmerk. Like wow.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #884 Gepost op: 20 juli 2018, 09:25:37 »
stoer doen, uitdagen en vinden dat ze de sh*t zijn. maar als puntje bij paaltje komt, komen ze af met excuses en verstoppen ze zich achter het feit dat ze een meisje zijn,...

' Joh, ik sla je kapot!''kom dan!''HEE! je mag geen meisjes slaan!'
Ain't no rest for the wicked!

Dieuw

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #885 Gepost op: 20 juli 2018, 19:12:21 »
Mensen die luid deuren dichtdoen/dichtslaan, kan daar echt niet tegen

lataatje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #886 Gepost op: 20 juli 2018, 19:48:47 »
Iets waar ik me heeeel erg aan kan ergeren:

- als degene voor je de deur niet openhoudt
- als iemand doet alsof die ergens heeeel erg van af weet  :foto:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #887 Gepost op: 20 juli 2018, 22:05:50 »
Als mensen (uit beleefdheid) vragen wat ik ga doen in het weekend. Ik doe nooit iets dus is altijd awkward.. kan moeilijk zeggen ja 10 uur per dag gamen en bijna niks eten.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #888 Gepost op: 28 juli 2018, 08:20:20 »

Van die mensen die nu nog steeds, ja nu nog steeds, tegen je aan moeten zeuren dat 'je dit jaar wel moet aanbellen voor de kerstbonus van de krant. ' Zeur niet zo man. Je bent gelukkig niet verplicht om die kaartjes te lopen, en ik heb er echt de schurft aan. En zolang ze niet verplicht zijn gooi ik ze linea recta in de papiercontainer. Wij moeten ook accepteren dat mensen niet verplicht zijn om wat te geven, en dat je soms niks krijgt terwijl je wel de moeite neemt om 6 dagen per week te bezorgen. Dan vind ik het een beetje flauw dat mensen niet willen accepteren dat hun bezorger de kaartjes niet lopen, terwijl wij ook niet verplicht zijn deze rond te brengen. Het is puur voor jezelf, voor een extra bonus.

Daarom ben ik ook wel heel blij dat ik voor december gestopt ben met deze krant.  :fieuw:

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #889 Gepost op: 29 juli 2018, 23:35:21 »
Mensen die iedere keer random in een gesprek roepen dat ze iets simpels niet snappen. En dat je dan iets simpels moet uitleggen, en ze het dan nog niet snappen.  :fieuw:

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #890 Gepost op: 31 juli 2018, 10:17:53 »
Mensen die het steeds voor elkaar te spelen om niet compact en duidelijk hun vragen kunnen stellen. Dan roepen ze je, je komt en ze stellen een vraag.

Je denkt, het is klaar met vragen stellen wanneer je antwoord/helpt en je loopt terug naar waar je was.Geen SECONDE later weer 'zeg, *nog een vraag*' waardoor je genoodzaakt bent om terug te lopen en te antwoorden. Want de ene, die verroert zich niet, die blijft lekker op zijn plek. Die zegt ook niet wanneer je terugloopt om te blijven want er is nog een kwestie.
Dus het is elke keer weer lopen naar deze persoon, je antwoord op zijn vraag of helpt mee. Je denkt dat jullie beide klaar zijn en wanneer je terug aan het lopen bent, vragen ze je om terug te komen voor iets totaal anders...

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #891 Gepost op: 31 juli 2018, 23:08:06 »
Mensen die zo'n abnormaal lange zin schrijven zonder het gebruik van leestekens. Waardoor je als het ware een hele alinea  aan tekst krijgt in een zin. En dan vervolgens geïrriteerd reageren en hartstikke beledigd zijn omdat je geen antwoord hebt gegeven op hun vragen.  Ja sorry, maar dit leest ook voor geen meter, dus het is niet zo raar dat ik het over het hoofd zag. :hamer:  Ik heb die persoon dan ook vriendelijk gewezen op het bestaan van leestekens.

En die er vervolgens niks van leren. En dan weer het riedeltje gaan herhalen en de schuld weer in jouw schoenen proberen te schuiven. Oke ik speel wel mee, ik heb hem dus weer gewezen op het gebruik van leestekens.

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #892 Gepost op: 01 augustus 2018, 16:08:16 »
Ik vind het heel, heel heel HEEL erg irritant als je een verhaal aan iemand vertelt en diegene heeft hetzelfde ALTIJD erger, beter, mooier etc. meegemaakt. Een collega van mij doet dit heel erg en hij heeft het geloof ik zelf niet eens in de gaten. Maar het is zo erg dat hij je gewoon niet uit laat praten en is dan zo druk bezig met over zichzelf ouwehoeren dat hij compleet van het onderwerp afdwaalt. Mag ik ook nog eens een keer wat vertellen of...?

Edit: oh lol dat zei iemand een pagina terug ook al. Nouja ik ben het met je eens in ieder geval  laughing7.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #893 Gepost op: 01 augustus 2018, 17:52:29 »
Ik vind het heel, heel heel HEEL erg irritant als je een verhaal aan iemand vertelt en diegene heeft hetzelfde ALTIJD erger, beter, mooier etc. meegemaakt. Een collega van mij doet dit heel erg en hij heeft het geloof ik zelf niet eens in de gaten. Maar het is zo erg dat hij je gewoon niet uit laat praten en is dan zo druk bezig met over zichzelf ouwehoeren dat hij compleet van het onderwerp afdwaalt. Mag ik ook nog eens een keer wat vertellen of...?

Edit: oh lol dat zei iemand een pagina terug ook al. Nouja ik ben het met je eens in ieder geval  laughing7.
Doe ik ook altijd als ze het zo vaak doen: je luistert en als ze stilvallen gewoon zeggen: 'Nou, Zoals ik al zei.... ' en gewoon verder blijven doorgaan.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #894 Gepost op: 01 augustus 2018, 17:54:56 »

Oh dit ook echt. "Ja, maar jij hebt tenminste geen drie zelfmoordpogingen gedaan of opgenomen geweest dus het kan veel erger, zoals ik meegemaakt heb" Ja, kut maar ik was mijn verhaal aan het doen.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #895 Gepost op: 01 augustus 2018, 20:55:12 »

Yes zo eentje hebben wij ook op het werk haha..

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #896 Gepost op: 07 augustus 2018, 12:57:38 »
Mensen je je bellen en je hebt het niet gezien. Het is 5 minuten geleden en je belt terug. na een HALFUUR bellen, reageren ze er niet op.

NEEM.JE. TELEFOON.OP als je gebeld wil worden ofz

Cuteflower

• Enjoy the little things!
    • Bekijk profiel
« Reactie #897 Gepost op: 29 augustus 2018, 21:33:35 »
heb je even,

mensen die:
- midden in het pad gaan staan kletsen, en niet aan de kant gaan.
- die je niet laten uitpraten.
- die hun afspraken niet na komen.
- die altijd te laat komen.
- die hun richting niet aan geven in het verkeer.
- die met volle mond praten.
- die liegen.
- die denken dat ze alles beter weten.
- die alles om hun zelf laten draaien.
- die geen dankje kunnen zeggen.
- die hun excuses niet aanbieden, als dat nodig is.
- die ''winkel'' personeel niet begroeten.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #898 Gepost op: 01 september 2018, 11:56:41 »
Ok ik heb een bioscoop-editie want er zijn zoveel dingen waar ik me kapot aan erger:
- mensen die op hun mobiel gaan zitten tijdens de film
- mensen die continu hardop reageren: 'oef, wooohhh', keihard sniffen, random lachen bij een stukje wat niet grappig is, of gewoon praten
- mensen die na afloop hun zooi laten staan
- mensen die hun baby meenemen?? Why tho. Op zich niet erg natuurlijk, maar keren dat ik dat heb meegemaakt ging de kleine huilen :")
- mensen die random op een plaats gaan zitten. Ik had pas een film waarbij een meisje 3x van plaats is gewisseld omdat ze elke keer werd weggestuurd door iemand die daar echt zat volgens hun kaartje lmao hoe dom ben je
Please mensen, NIET OP JE MOBIEL DIT IS ECHT MIJN ERGERNIS NUMMER 1

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #899 Gepost op: 17 september 2018, 22:39:35 »
- Mensen die in de les aan hun nagels knagen. Doe dat thuis ofzo.
- Mensen die denken dat ze alles beter weten en daardoor mensen neerhalen, wel echt hilarisch als zij een keer een fout maken. Hun gezicht :')
- Sadistische docenten.
- Kinderachtige docenten.
- Mensen die openbare toiletten vies achterlaten want het is toch niet van hen  :hamer: :hamer:
The world breaks everyone, and afterward, many are strong at the broken places